Pagina 152 van 484 EersteEerste ... 52102142148149150151152153154155156162202252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.776 tot 3.800 van 12095 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gisteren ook even aan het gamen geweest.
    De remaster zier er mooier uit en speelt beter, soepelder.........en wat blijft het toch een geweldig spel. Als je er eenmaal aan begint dan wil je ém gewoon in 1 ruk uitspelen
    Na wat hyper games gespeeld the hebben dit jaar [Titanfall,Wolfenstein,inFamous] is deze trage maar sfeervolle gameplay wel weer even heerlijk.

  2. #3777

    Standaard

    Gisteren begonnen aan I Am Alive. Was een gratis game tijdje terug voor de 360. Zit wel een lekker sfeertje in. Deze de komende dagen maar eens verder ontdekken...

  3. #3778

  4. #3779

    Standaard

    Van de PS4 zie ik aan de icoontjes in beeld. Ziet er erg mooi uit idd.

  5. #3780

    Standaard

    Zo. Kon het niet laten. Vandaag de PS4 en The Last of Us Remastered gekocht!

    Combideal was €429,00. Kocht ik de PS4 en de game los, was het €426,00. De Nederlander in mij kon die €3 niet weerstaan haha.

    Net even de boel geïnstalleerd. Vanavond aan de slag met TLOU. Gelijk 2 gratis games gedownload en de laatste systeemupdate gedownload. En ik denk dat ik Destiny maar eens ga orderen...

    En voor de fun tussendoor nog effe MGS 5:Ground Zeroes gekocht in de PSN store voor €14,99.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 07-08-2014 om 13:46

  6. #3781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Zo. Kon het niet laten. Vandaag de PS4 en The Last of Us Remastered gekocht!

    Combideal was €429,00. Kocht ik de PS4 en de game los, was het €426,00. De Nederlander in mij kon die €3 niet weerstaan haha.

    Net even de boel geïnstalleerd. Vanavond aan de slag met TLOU. Gelijk 2 gratis games gedownload en de laatste systeemupdate gedownload. En ik denk dat ik Destiny maar eens ga orderen...

    En voor de fun tussendoor nog effe MGS 5:Ground Zeroes gekocht in de PSN store voor €14,99.
    Wolfenstein The New Order is ook een echte aanrader.
    Als je van Rage genoten hebt ga je hier ook van genieten.[60fps]

  7. #3782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Zo. Kon het niet laten. Vandaag de PS4 en The Last of Us Remastered gekocht!

    Combideal was €429,00. Kocht ik de PS4 en de game los, was het €426,00. De Nederlander in mij kon die €3 niet weerstaan haha.

    Net even de boel geïnstalleerd. Vanavond aan de slag met TLOU. Gelijk 2 gratis games gedownload en de laatste systeemupdate gedownload. En ik denk dat ik Destiny maar eens ga orderen...

    En voor de fun tussendoor nog effe MGS 5:Ground Zeroes gekocht in de PSN store voor €14,99.
    Gaaf man ! Veel plezier ermee

  8. #3783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wolfenstein The New Order is ook een echte aanrader.
    Als je van Rage genoten hebt ga je hier ook van genieten.[60fps]
    Wolfenstein the new order vind ik achteraf gezien eigenlijk niet zo'n beste titel. Voor de graphics hoef je deze niet te kopen en het spel is een beetje uit balans. Sommige gedeelten zijn bijna onmogelijk, zelfs op de makkelijkste stand. Vond ik een beetje frustrerend.

    Vind Rage beter en daar mag van mij ook wel een vervolg op komen op de PS4.

  9. #3784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Wolfenstein the new order vind ik achteraf gezien eigenlijk niet zo'n beste titel. Voor de graphics hoef je deze niet te kopen en het spel is een beetje uit balans. Sommige gedeelten zijn bijna onmogelijk, zelfs op de makkelijkste stand. Vond ik een beetje frustrerend.

    Vind Rage beter en daar mag van mij ook wel een vervolg op komen op de PS4.
    De balans is soms wel eens zoek ja.

    Voor mij nog altijd een dikke 8.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-08-2014 om 15:44

  10. #3785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wolfenstein The New Order is ook een echte aanrader.
    Als je van Rage genoten hebt ga je hier ook van genieten.[60fps]
    Vind ik meer een grabbelbak titel. Ik heb nog een hoop Xbox360 titels liggen. Eens kijken wat ik er voor terugkrijg bij Gamemania...

  11. #3786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gaaf man ! Veel plezier ermee
    Dat gaat zeer zeker lukken

  12. #3787

  13. #3788

    Standaard

    Ziet er tof uit inderdaad.

    Deze ben ik ook heel benieuwd naar ; http://www.youtube.com/watch?v=84OIuVdurUQ

    en natuurlijk deze ; http://www.youtube.com/watch?v=y1Rx-Bbht5E

  14. #3789

    Standaard

    Ja The Division is ook erg mooi. Uncharted 4 is leuk, maar dan hoop ik, als voormalig niet-Sony-console-bezitter dat er toch echt een Remastered Trilogy wordt gemaakt door Naughty Dog...

  15. #3790

    Standaard

    Gisteren de eerste uren in The Last Of Us gestoken. Man wat een vette game! Wat zit dit goed in elkaar. Je wil telkens maar verder. En wat ziet de game er goed uit! Volgens een reviewer op IGN is dit de best uitziende PS4 game. Ben ik niet met hem eens, maar prachtig is de game zeker. Ook even een uurtje MGS 5 gespeeld. Ik heb geen ervaring met de MGS games, dus ik vind het lastig onder de knie te krijgen binnen een uur. De controls bedoel ik dan. Ik ben Splinter Cell gewend en dat speelt toch een pak lekkerder. Desalniettemin ziet ook deze game er fantastisch uit!

  16. #3791
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn oudste is - ondanks zijn jetlag - meteen achter de ps4 gedoken om 'het spel' te spelen wat op de deurmat lag te wachten. Volgens mij is hij nog aan het spelen of ligt inmiddels te slapen met zijn controller in zijn hand. Eén van de twee! Ik laat hem eerst maar, want ik trek het nog ff niet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #3792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mijn oudste is - ondanks zijn jetlag - meteen achter de ps4 gedoken om 'het spel' te spelen wat op de deurmat lag te wachten. Volgens mij is hij nog aan het spelen of ligt inmiddels te slapen met zijn controller in zijn hand. Eén van de twee! Ik laat hem eerst maar, want ik trek het nog ff niet!
    Hij zal graag in Amerika blijven vertoeven,al is dat met een zombieplaag wel wat minder natuurlijk.

  18. #3793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Ja The Division is ook erg mooi. Uncharted 4 is leuk, maar dan hoop ik, als voormalig niet-Sony-console-bezitter dat er toch echt een Remastered Trilogy wordt gemaakt door Naughty Dog...
    Als je de Uncharted serie in in remastered wil beleven dat zit je wel te kijken met games die er visueel goed uitzien maar in gameplay mechanics oud aanvoelen.
    Een ontwikkelaar gaat echt niet de tijd besteden om ook zaken als de besturing ook onder handen te nemen en zeker niet voor 3 delen.

    In mijn ogen staat de serie al niet bekend om zijn vloeiende besturing want het schieten gaat best houterig.Het verpest de ervaring niet compleet maar toch.

  19. #3794

    Standaard

    Uncharted 2 en 3 heb ik gespeeld. Hele leuke games maar The Last Of Us is (naar mijn mening) zoveel beter.
    Ik had liever volgend jaar een The Last Of Us 2 gehad maar dat zal nog wel even op zich laten wachten denk ik

  20. #3795

    Standaard

    Gisteren weer 3 uurtjes verder in The Last of Us. Wat een ervaring... Deze game rechtvaardigt de aanschaf van de PS4 volledig! Ik heb er nu zo'n 6 uur inzitten en ben nog niet op de helft volgens mij. Ik ben nu in de Highschool met Bill erbij. Sommige stukken zijn echt superspannend en benauwend. Andere stukjes zijn ronduit grappig. De conversaties zijn geweldig. Het verhaal ontvouwt zich steeds meer. Toppertje!
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 09-08-2014 om 09:06

  21. #3796

  22. #3797

    Standaard

    Volgende week begint de Gamescom dus er zal weer genoeg nieuwe gameplay te zien zijn op het web.

    Wil graag nieuwe beelden zien van deze titels:

    -Forza Horizon 2 [XO]
    -Destiny [multiplatform]]
    -Middle Earth Shadow of Mordor [Multi]
    -The Evil Within [Multi]
    -Sunset Overdrive [XO]

    Dit is een mooi lijstje van titels die ik dit najaar voor ogen heb maar in niets op elkaar lijken.

    -Quantum Break [XO] volgens Remedy gaan we daar nu eindelijk veel meer van zien.[release ergens 2015]
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-08-2014 om 09:59

  23. #3798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    Iemand nog interesse:

    Bijlage 5260Bijlage 5261
    Goede smaak op 2 na gespeeld.

  24. #3799

  25. #3800

Pagina 152 van 484 EersteEerste ... 52102142148149150151152153154155156162202252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •