Pagina 257 van 484 EersteEerste ... 157207247253254255256257258259260261267307357 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.401 tot 6.425 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6401

    Standaard

    Vandaag Transformers Devastation voor de PS4 gekocht. Ik heb gewacht totdat de prijs mooi was. En hij stond voor 14,98 bij Bart Smit. Een aantal spellen waren in de aanbieding omdat het filiaal Intertoys wordt.

  2. #6402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Vandaag Transformers Devastation voor de PS4 gekocht. Ik heb gewacht totdat de prijs mooi was. En hij stond voor 14,98 bij Bart Smit. Een aantal spellen waren in de aanbieding omdat het filiaal Intertoys wordt.
    Echt een leuke game.

    Als je een 80s kind bent geweest dan ga je er van genieten.

  3. #6403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Echt een leuke game.

    Als je een 80s kind bent geweest dan ga je er van genieten.
    Ik ben van eind jaren 70 dus ik ben ermee opgegroeid.

  4. #6404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ben van eind jaren 70 dus ik ben ermee opgegroeid.
    Ik ben van 76 maar ik baal soms dat ik de 70s niet wat bewuster heb meegemaakt.Achja Transformers & He-Man neemt niemand meer van me af.

  5. #6405

    Standaard

    Een Switch interview met Reggie Fils-Aime:https://www.youtube.com/watch?v=G_OgxrwWZU8

    Van alle hoge heren in de game industrie vind ik Reggie wel een toffe gast.

    Laatst aangepast door jeroeni : 19-01-2017 om 15:55

  6. #6406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben van 76 maar ik baal soms dat ik de 70s niet wat bewuster heb meegemaakt.Achja Transformers & He-Man neemt niemand meer van me af.
    Mask ook zoiets. DJ Kat show, etc. Ik ben zelf slechts een jaar jonger.

  7. #6407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Mask ook zoiets. DJ Kat show, etc. Ik ben zelf slechts een jaar jonger.
    En ga zo maar door ja.

    Op Zaterdag & Zondag zat deze jonge al vroeg achter de tv.

  8. #6408

    Standaard

    Uncharted: The Lost Legacy [PS4]

    http://www.psx-sense.nl/263382/uncha...harted-wereld/

    Breder gaan qua gameplay in een Uncharted serie hoor ik graag.De setting die al te zien was in de trailer spreekt mij ook erg aan.

    Dit kan nog wel eens een heel boeiend stuk van Uncharted gaan worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-01-2017 om 20:24

  9. #6409

    Standaard

    Yakuza 0 [PS4]

    Mooie reviews voor Yakuza 0:http://www.metacritic.com/game/playstation-4/yakuza-0

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=pSKXPbENuVQ

    Sega levert de game exclusief voor de PS4.

    Gaat een duur maandje worden voor mij maar laat ik vandaag nou net de jaarafrekening van 2016 in de bus gekregen hebben.

  10. #6410

  11. #6411

    Standaard

    Wat ik veel op het web lees is dat games er in wezen beter uitzien op het Switch scherm dan op tv.

  12. #6412

    Standaard

    Komt omdat het compacter is. Meer pixels per centimeter. Daarnaast is de resolutie lager. Wellicht dat er dan meer met schaduw en draw distance kan worden gedaan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #6413

    Standaard

    Resident Evil 7 [PS4/XO/PC]

    De game komt pas de 24e uit maar sinds gisteren zijn er al veel gasten hier in NL die hem al aan het spelen zijn.
    Gelukkig gooien ze bij dit deel de actie van 5 & 6 overboord en ligt de focus weer op spanning.

    Straks toch eens kijken of ik hem al kan scoren bij de MM.

    Ik kan deze Resi op mijn PC spelen maar gevoelsmatig staat de serie voor mij aan Playstation verbonden dus daar ga ik hem dan ook op spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-01-2017 om 09:02

  14. #6414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nioh [PS4]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=r2IJACt2IBk

    Gameplay van de code die goud is gegaan: https://www.youtube.com/watch?v=3FXIlzYBbJE [met commentaar]

    [Re 8 Feb]

    Als de game echt zo goed is als men nu zegt dan hebben we de verrassing van het jaar al te pakken.

    UPDATE:
    Demo kun je nu op PSN binnen halen maar geeft pas toegang op 21 jan.
    Fan van Dark Sous & Bloodborne maar de moeilijkheid in deze game is niet leuk meer.Geef mij dus maar een Souls game die qua combat iets beperkter is.

    Deze gaat hem niet worden voor mij.

  15. #6415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Resident Evil 7 [PS4/XO/PC]

    De game komt pas de 24e uit maar sinds gisteren zijn er al veel gasten hier in NL die hem al aan het spelen zijn.
    Gelukkig gooien ze bij dit deel de actie van 5 & 6 overboord en ligt de focus weer op spanning.

    Straks toch eens kijken of ik hem al kan scoren bij de MM.



    Ik kan deze Resi op mijn PC spelen maar gevoelsmatig staat de serie voor mij aan Playstation verbonden dus daar ga ik hem dan ook op spelen.
    Net gekocht.
    Ging op pad met in mijn achterhoofd dat ik wel eens niets zou kunnen scoren maar wat blijkt niet 1 maar 2 games die de 24e uit moeten komen scoor ik.



    Laatst aangepast door jeroeni : 21-01-2017 om 12:09

  16. #6416

    Standaard

    Nieuws

    http://www.n1ntendo.nl/article/51640...intendo-switch

    Zeker de laatste jaren doen handheld consoles het beter in Japan dan thuis consoles dus voor Japan heb ik er wel een goed gevoel over.

  17. #6417
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Een weekje of 3 geleden heb ik GTA V weer geinstalleerd. Gewoon mijn account en password en nickname waren intact. Tot ik eergister weer wilde spelen, Mijn nickname was ineens Bhosdi_Wala456.
    Ook was er met deze nickname online gespeeld. Terwijl ikzelf nooit online gespeeld heb. Alleen Story-Mode. Deze Bhosdi_Wala456 komt uit India en zat al bij diverse crews in online gameplay.
    Zelf als ik iets post op de Rockstar Community is dat onder de naam Bhosdi_Wala456 zelfs na wachtwoorden gewijzigd te hebben.
    Ik heb gelijk mijn account wachtwoorden gewijzigd en al zijn gameplay gedeleted. Ook heb ik al mijn wachtwoorden gewijzigd van al mijn applicaties waaronder Nexus en Steam. Ook gebruik ik nu verschillende
    wachtwoorden. Het schijnt dat ik lang niet de enige ben met deze lek bij Rockstar Games. Ik heb ze natuurlijk verzocht mijn account terug te geven. Ik kan nu nog steeds mijn nickname niet terug zetten
    naar origineel. Dat kan maar eens in de 365 per jaar. Ik heb al mail terug gehad van Rockstar Games en ze kunnen me helpen schijnt.
    Ik heb de afgelopen 2 dagen geen activiteit gezien van deze Bhosdi_Wala456. Maar ik baal hier wel enorm van. Hoe is het toch mogelijk dat mensen zomaar je account kunnen stelen. Heb dus te maken met een hacker.

    Even 2 berichten heen en weer met Rockstar... Let op mijn naam

    Bhosdi_Wala456
    Jan 22, 02:54 EST
    Hello.. Darren B.
    I would like to have my account back. My account is geoffreyvanvugt@hotmail.com
    I've changed the passwords and all. I never used the nickname Bhosdi_Wala456.
    It was always geoffreyvanvugt if i remember correctly. But i can't change it back.
    I'm from the Netherlands. And this Bhosdi_Wala456 is from India. He played online
    with my account so i deleted all of his gameplay. Please restore my account..
    Please check this request (#8619814). I've asked the same thing.
    Best Regards Geoffrey van Vugt
    Darren B. (Rockstar Support)
    Jan 21, 18:21 EST
    Hello geoffreyvanvugt,
    Thank you for contacting Rockstar Support.
    We can help with this, but just need to verify that you are the owner of the email address you are using to submit this request. Please confirm that you are the owner of this email address by clicking “reply” from your email program and letting us know that you own this email address.
    Note This reply would need to be via email, and not by logging into the Support site and updating your ticket, for us to verify your email address.
    As soon as we have this verification, we will investigate your account and get back to you as soon as possible with a resolution.
    Best regards,
    Darren B.
    Rockstar Support
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #6418

  19. #6419
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heel bizar dit.
    Ja..lekker dit.
    Die Bhosdi_Wala456 schijnt ook L.A. Noir te hebben op mijn account. Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat ik deze game nog nooit gespeeld heb dus ook zeker niet in bezitting heb.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #6420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ja..lekker dit.
    Die Bhosdi_Wala456 schijnt ook L.A. Noir te hebben op mijn account. Nou ik kan je met zekerheid vertellen dat ik deze game nog nooit gespeeld heb dus ook zeker niet in bezitting heb.
    Het is dus alleen te doen met het Rockstar account ?

  21. #6421

    Standaard

    Resident Evil 7

    Wat een geweldig avontuur is dit weer.En wat is hij met zijn HDR ondersteuning prachtig op de Pro.

  22. #6422
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is dus alleen te doen met het Rockstar account ?
    Bij mij wel..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #6423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Bij mij wel..
    Als ik het goed begrijp staat Steam hier nu los van ?

  24. #6424
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp staat Steam hier nu los van ?

    Heeft inderdaad niks met Steam te maken. GTA V heb ik gewoon via Bol.com gekocht.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #6425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Heeft inderdaad niks met Steam te maken. GTA V heb ik gewoon via Bol.com gekocht.
    Maar als het goed is speel je hem toch via Steam ?
    Ja sorry als ik het even niet snap hoor.

Pagina 257 van 484 EersteEerste ... 157207247253254255256257258259260261267307357 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •