Pagina 255 van 484 EersteEerste ... 155205245251252253254255256257258259265305355 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.351 tot 6.375 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    - Van alle games vond ik de nieuwe Mario wel aardig.[Van Zelda was al veel bekend]
    Ik vind die Mario een hoog Sonic the Hedgehog-gehalte hebben qua rennen. Ik moest er meteen aan denken.

  2. #6352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik vind die Mario een hoog Sonic the Hedgehog-gehalte hebben qua rennen. Ik moest er meteen aan denken.
    Heeft er wel wat van weg ja.

    Ik had graag de komende Resident Evil 7 op de Switch gezien.Op de Gamecube was die serie volop aanwezig.

  3. #6353

    Standaard

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/126...intendo-switch

    Dit is toch een line-up van niets.Na al die mindere jaren is een goede start uiterst belangrijk !

  4. #6354

    Standaard

    Belachelijke launch. Enige die me aanspreekt is Zelda.
    Ik had enorm goeie hoop, maar dit is echt triest.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #6355

    Standaard

    Heerlijk, gelijk 2 bij verschillende winkels gepreorderd. Zelda bij launch! Ik hoop alleen nog een goede account bij nintendo, 1 account meerder apparaten kunnen inloggen etc. Geen gedoe met 20 cijferige friendcodes om met iemand online te spelen. Misschien zijn er mensen ontevreden. Ik heb 2 wiiu en 3 3dsen in de loop der tijd gekocht, zeker €2500 incl spellen gekocht. Ik heb ook een ps3 en ps4 voornamelijk om de bluray speler. In totaal denk 4 spellen gekocht (gta 3, street fighter 4, destiny en de witcher) sinds 2007 op die systemen. Ik heb nu enkel de Witcher in bezit, de rest omgeruild bij gamemania. Waarschijnlijk ben ik de tegenovergestelde vd gamer vandaag.

  6. #6356

    Standaard

    Kan niet wachten om deze game te gaan spelen..
    Ben een grote Zelda fan ,heb alle games..


  7. #6357

    Standaard

    Jongens het is toch jammer dat de Switch versie van Zelda er niet beter uitziet dan de WiiU versie ?
    Ik wil met een nieuwe console een next-gen gevoel maar dat is er nu gewoon niet op softwaregebied.

    Ten tijden met de Gamecube launch blies Nintendo mij weg !!!

    Gamemania geeft nu € 329.00 aan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-01-2017 om 12:40

  8. #6358

    Standaard

    Wat een duur ding zeg. Nog maar te zwijgen over de controllers... Vind het voorlopig zijn geld niet waard.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #6359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat een duur ding zeg. Nog maar te zwijgen over de controllers... Vind het voorlopig zijn geld niet waard.
    Een beetje een achterhaald gevoel heb ik er bij.De kosten van de Switch zitten puur in dat extra scherm.

  10. #6360

    Standaard

    Gravity Rush 2[PS4]

    Live Action Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=0lQMXyNUmDs Bizar die Japanse trailers.

    Na wat streams kijken ben ik er wel uit dat ik deze exclusieve Sony game volgende week ga halen.[Re 18 Jan']

  11. #6361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Uitgelekt nieuws over Nintendo Switch: https://tweakers.net/nieuws/119917/u...do-switch.html
    Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers



    Hadden ze geen geld over om een deal met Capcom te sluiten voor deel 5 ?!

  12. #6362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gezien de beperkte tijd die ik op dit moment heb, ben ik nog niet heel ver met Rise of the Tomb Raider (45% ongeveer) maar ik geniet er met volle teugen van. Denk wel dat ie prettiger speelt op de PS4 Pro. Hier en daar toch wel wat framedrops. Desalniettemin vermaak ik me prima!

    Verder is de eerstvolgende game dit ik ga aanschaffen denk ik Horizon Zero Dawn... Daar verwacht ik heel veel van!

    Is dit deel beter dan zijn voorganger?

    The Switch is enigzins next gen omdat het een vernieuwend soort handheld is. Dat maakt het dan wel weer bijzonder en anders.

    Uncharted is ontzettend mooi, ben nu bij Madagascar tussen de bergen in. Inmiddels heb ik the Witcher Goty besteld.

    Heeft iemand de uncharted trilogy, zo ja is dit de moeite waard op de PS4?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #6363

    Standaard

    Ik hoorde vanmorgen van een kameraad van mij dat de pre-order bij winkels al enorm is.Opzich zegt dat weinig want dat was bij de WiiU ook zo.

    Puur persoonlijk loop ik tegen het punt aan dat ik tot het najaar in wezen WiiU games zou moeten spelen op de Switch.Er is naast Zelda gewoon geen top software.
    Mensen die de WiiU overgeslagen hebben die gaan wel een leuke tijd tegemoed met titels als Mario Kart & Splatoon [komen in lente]

    Mensen zoals ik die altijd een Nintendo console hebben gekocht worden bij launch nu gewoon overgeslagen.Tja ik speel de nieuwe Zelda wel op de WiiU.

    Ik ging gisteren als fanatiek Nintendo gamer als een boer met kiespijn naar bed.

    Wat ik nog het meest vreemd vind is dat mensen die normaal niets met Nintendo hebben na gisteren positief zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2017 om 14:43

  14. #6364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Is dit deel beter dan zijn voorganger?

    The Switch is enigzins next gen omdat het een vernieuwend soort handheld is. Dat maakt het dan wel weer bijzonder en anders.

    Uncharted is ontzettend mooi, ben nu bij Madagascar tussen de bergen in. Inmiddels heb ik the Witcher Goty besteld.

    Heeft iemand de uncharted trilogy, zo ja is dit de moeite waard op de PS4?
    Uncharted trilogie was voor mij de eerste kennismaking met de serie. Deel drie vond ik het beste van die oudere games. Deel een is mooi opgepoetst, maar voelt wat gedateerd. Deel twee is de minste in de hele serie. Maar als je ze nog nooit gespeeld hebt zijn ze zeker de moeite waard. Maar ze zullen als een flinke stap terug aanvoelen nadat je deel 4 hebt gespeeld.

    Rise of the Tomb Raider is niet beter dan zijn voorganger en ook niet slechter. De voorganger was dan ook steengoed en heeft de lat enorm hoog gelegd. En dat deel twee net zo goed is zegt dan genoeg!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #6365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Uncharted trilogie was voor mij de eerste kennismaking met de serie. Deel drie vond ik het beste van die oudere games. Deel een is mooi opgepoetst, maar voelt wat gedateerd. Deel twee is de minste in de hele serie. Maar als je ze nog nooit gespeeld hebt zijn ze zeker de moeite waard. Maar ze zullen als een flinke stap terug aanvoelen nadat je deel 4 hebt gespeeld.

    Rise of the Tomb Raider is niet beter dan zijn voorganger en ook niet slechter. De voorganger was dan ook steengoed en heeft de lat enorm hoog gelegd. En dat deel twee net zo goed is zegt dan genoeg!
    Deel 2 de minste ? volgens mij was dat deel drie toch ?

    Ja goed ik heb geen zin om heel die post terug te gaan.

  16. #6366

    Standaard

    Deel 2 was slecht. Deel 4 is het beste uit de serie vind ik.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #6367

  18. #6368

  19. #6369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deel 2 de minste ? volgens mij was dat deel drie toch ?

    Ja goed ik heb geen zin om heel die post terug te gaan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Deel 2 was slecht. Deel 4 is het beste uit de serie vind ik.
    Deel 2 wordt in het algemeen veel beter beoordeeld dan deel drie, en die mening deel ik. Deel 2 heeft IMO een sterkere verhaallijn en is veel meer open en minder gehaast dan deel 3. Vooral het laatste deel in deel 3 voelt zo gehaast aan. Plus dat je op een gegeven moment met iets van zn vieren bezig bent in bepaalde scenes.

  20. #6370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deel 2 wordt in het algemeen veel beter beoordeeld dan deel drie, en die mening deel ik. Deel 2 heeft IMO een sterkere verhaallijn en is veel meer open en minder gehaast dan deel 3. Vooral het laatste deel in deel 3 voelt zo gehaast aan. Plus dat je op een gegeven moment met iets van zn vieren bezig bent in bepaalde scenes.
    De game was gewoon niet leuk om te spelen.Dat de ontwikkeling van die game niet goed is gelopen merk je aan alles.

    In mij ogen kan 3 dus ook niet tippen aan 2.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-01-2017 om 06:59

  21. #6371

    Standaard

    Ik heb alle games uitvoerig op de PS3 gespeeld was alleen benieuwd of je veel verschil ziet op de PS4.

    Deel 2 is imo de beste van de 4 kwa verhaal, deel 4 heeft de beste gameplay.
    Deel 3 is ook het minst in mijn optiek.

    Wat denken jullie van Mass Effect 4?
    Laatst aangepast door RobinB : 16-01-2017 om 12:34

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #6372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De game was gewoon niet leuk om te spelen.Dat de ontwikkeling van die game niet goed is gelopen merk je aan alles.

    In mij ogen kan 3 dus ook niet tippen aan 2.
    Het begin van 3 vond ik dan nog wel aardig maar daarna werd het echt een zooitje. Maar 2 begon zo sterk in/aan de trein en daarna de urban shootings vond ik ook erg sterk. Enig minpuntje aan deel 2 vond ik dat bovennatuurlijke tintje met die gekke beesten en dat je uiteindelijk in een ander parallel universum terecht kwam. De beste vind ik nog steeds deel 4 en daarna deel 1. Dan komen deel 2 en 3.

  23. #6373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb alle games uitvoerig op de PS3 gespeeld was alleen benieuwd of je veel verschil ziet op de PS4.

    Deel 2 is imo de beste van de 4 kwa verhaal, deel 4 heeft de beste gameplay.
    Deel 3 is ook het minst in mijn optiek.

    Wat denken jullie van Mass Effect 4?
    De Uncharted collection draait 60fps op de PS4.Het speelt heel soepel maar verder geen groot verschil.

    Mass Effect:Andromeda is wel de 4de game in de franchise maar staat verder los van de 1ste trilogy.

    Verder heb ik er vertrouwen in dat het nieuwe deel weer een geweldige ervaring gaat bieden.De production value zal er vanaf spatten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-01-2017 om 14:06

  24. #6374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het begin van 3 vond ik dan nog wel aardig maar daarna werd het echt een zooitje. Maar 2 begon zo sterk in/aan de trein en daarna de urban shootings vond ik ook erg sterk. Enig minpuntje aan deel 2 vond ik dat bovennatuurlijke tintje met die gekke beesten en dat je uiteindelijk in een ander parallel universum terecht kwam. De beste vind ik nog steeds deel 4 en daarna deel 1. Dan komen deel 2 en 3.
    Ik heb geen goed woord over voor 3.

    Ios van 3 vind ik de serie aardig maar een favoriete deel heb ik nog niet.

    Ik vind van deze ontwikkelaar The Last of Us veel leuker dan de Uncharted serie.

    Deze komt ook nog:https://www.youtube.com/watch?v=msvVO2g33Hg

  25. #6375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb geen goed woord over voor 3.

    Ios van 3 vind ik de serie aardig maar een favoriete deel heb ik nog niet.

    Ik vind van deze ontwikkelaar The Last of Us veel leuker dan de Uncharted serie.

    Deze komt ook nog:https://www.youtube.com/watch?v=msvVO2g33Hg
    Last of Us ben ik mee begonnen, maar ik vind dat post-apocalyptische zombie-gedoe met een hoofdpersoon die uiteraard een persoonlijk drama met zich meedraagt wel een beetje uitgekauwd. Uncharted blinkt ook niet uit in originaliteit maar heeft wel een veel hoge fun-factoor dan LOU, vind ik dan.

Pagina 255 van 484 EersteEerste ... 155205245251252253254255256257258259265305355 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •