Pagina 185 van 484 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235285 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.601 tot 4.625 van 12095 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4601

    Standaard

    Battlefield Hardline [Multiplatform]

    Vandaag bij mijn broer gespeeld en moet zeggen ik keek totaal niet uit naar deze game maar ben echt verkocht door deze Hardline.Heb wat potjes online gespeeld en op het eerste gezicht lijkt het veel op BF4 maar de gameplay is veel sneller en nog dynamischer.
    Van de singelplayer heb ik ook een stuk gezien en die heeft een soort 24 vibe.

    Heb Hardline dan ook bij de MM gehaald voor de console.

    Was na BF3 wel een beetje klaar met de serie maar deze voelt onverwachts toch fris aan.

    Natuurlijk zijn 5 uurtjes spelen te weinig om de game geweldig te noemen maar ben op zijn minst al verrast

    Trouwens elke game site melde vandaag dat er weer server problemen waren maar ik heb er niet een keer last van gehad.

    Woop-woop!
    That's the sound of da police!
    Woop-woop!
    That's the sound of the beast! [KRS One]

    Een van de coole tracks die je te horen krijgt als je in een voertuig stapt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-03-2015 om 09:59

  2. #4602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Battlefield Hardline [Multiplatform]

    Vandaag bij mijn broer gespeeld en moet zeggen ik keek totaal niet uit naar deze game maar ben echt verkocht door deze Hardline.Heb wat potjes online gespeeld en op het eerste gezicht lijkt het veel op BF4 maar de gameplay is veel sneller en nog dynamischer.
    Van de singelplayer heb ik ook een stuk gezien en die heeft een soort 24 vibe.

    Heb Hardline dan ook bij de MM gehaald voor de console.

    Was na BF3 wel een beetje klaar met de serie maar deze voelt onverwachts toch fris aan.

    Natuurlijk zijn 5 uurtjes spelen te weinig om de game geweldig te noemen maar ben op zijn minst al verrast

    Trouwens elke game site melde vandaag dat er weer server problemen waren maar ik heb er niet een keer last van gehad.

    Woop-woop!
    That's the sound of da police!
    Woop-woop!
    That's the sound of the beast! [KRS One]

    Een van de coole tracks die je te horen krijgt als je in een voertuig stapt.
    UPDATE:
    Deze keer heeft DICE de singelpayer over gelaten aan Visceral Games [Dead Space] en dat is te merken ook want zij zijn daar meer in thuis op dat gebied.Het houd in dat deze singelplayer ook echt tof is om te spelen want naast het schiet geweld zit er ook stealth in en zelfs een aardig verhaal.Op multiplayer gebied is DICE meester en deze is dan ook super verslavend.

    + Multiplayer heeft meer vibe en is sneller dan normaal in een BF game
    + Visueel een mooie game
    + Een mix tussen Battlefield en Bad Company
    + Veel game modes
    + Op audio gebied is DICE altijd al meester geweest
    + Net even wat anders dan altijd soldaatje spelen
    + Campen lijkt minder in trek door de snelle gameplay
    - Sommigen wapens voelen te sterk of te zwak in de mutliplayer [ Natuurlijk gaat dat goed komen]
    - Ja misschien had de menu interface een ander jasje mogen hebben want dat doet natuurlijk wel erg denken aan Battlefield 3 en 4

    Mijn fout was ook dat ik riep dit is gewoon een soort DLC voor BF4 maar dat is het zeker niet.

    Het belangrijkste is dat ik weer fun heb in een Battlefield game.

  3. #4603

    Standaard

    Star Wars Battlefront [XO/PC/PS4]

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/116...thuld-in-april

    Wetend dat dat deze op de Frostbite engine gaat draaien ben ik echt benieuwd wat DICE er van gemaakt heeft.
    Die paar beelden die op de E3 van 2014 waren zagen er al goed uit maar de game is nu ondertussen al ver in ontwikkeling.Het zal een singelplayer met multiplayer worden dus EA kan weer een strijd met Activision aan gaan.

    Ook voor deze game zal gelden dat de Star Wars geluiden gruwelijk zullen zijn met DICE als ontwikkelaar.

    Star Wars gameplay in April.[Release staat op eind 2015 dus ik denk op de dag dat ook de film gaat draaien]
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-04-2015 om 14:05

  4. #4604

    Standaard

    http://www.psx-sense.nl/188627/besta...eind-te-lopen/

    Ik ben hier echt een beetje ziek van.Weet niet beter dan dat Konami en Kojima een goed huwelijk is.

    Als Kojima echt los is van Konami dan ben ik wel heel benieuwd wat hij dan gaat doen want de rechten van MG blijven bij Konami.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-03-2015 om 16:15

  5. #4605

    Standaard

    God of War 3 Remastered [PS4]

    http://www.gamekings.tv/nieuws/sony-...emastered-aan/

    Dit was op de PS3 gewoon een gruwelijke exclusieve Sony game.Ik ben een groot fan van het hack/slash genre dus deze wil ik in 60fps zeker kopen voor een nette prijs.[Re15 Julie]
    Heb de laatste dagen veel DMC gespeeld en moet zeggen dat 60fps voor een hack/slash game gewoon een must is.

    Ja de remasters vliegen op je oren maar als je echt gek bent op een game dan ga je er gewoon weer voor.

    De Santa Monica Studio is trouwens gewoon bezig met een nieuwe game in de serie en ik verwacht zelfs dat Sony die op de komende E3 laat zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-03-2015 om 11:57

  6. #4606

    Standaard

    Nu een PS4, maar hiervoor nooit een Sony console gehad, dus die GoW3 Remastered komt er zeker in!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nu een PS4, maar hiervoor nooit een Sony console gehad, dus die GoW3 Remastered komt er zeker in!
    Dan ga je echt genieten van deze game als je nog nooit een God of War hebt gespeeld.Kennis van oudere delen is trouwens niet nodig voor dit deel.
    Het is misschien wel een van de meest toegankelijke hack/slash franchise maar dat geeft niet want je moet nog steeds goed je best doen om de game baas te zijn.

    Hier wat reviews van deze game uit 2010:http://www.metacritic.com/game/plays...god-of-war-iii

  8. #4608

    Standaard

    Star Wars Battlefront [PS4/XO/PC]

    http://www.psx-sense.nl/188787/star-...s-verschijnen/

    Goed nieuws wat mij betreft want het gaat nu toch wel tijd worden om de oude platformen los te laten.Natuurlijk gun ik iedereen met een PS3 of 360 ook een leuke game maar ik neem aan dat als je een beetje gamer bent dat het dan eens tijd gaat worden voor een PS4 of XO.

    De ontwikkelaar kan nu gewoon vol voor de nieuwe platformen gaan.

  9. #4609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan ga je echt genieten van deze game als je nog nooit een God of War hebt gespeeld.Kennis van oudere delen is trouwens niet nodig voor dit deel.
    Het is misschien wel een van de meest toegankelijke hack/slash franchise maar dat geeft niet want je moet nog steeds goed je best doen om de game baas te zijn.

    Hier wat reviews van deze game uit 2010:http://www.metacritic.com/game/plays...god-of-war-iii
    Idd al eens gelezen dat hij 'Easy to learn, hard to master' is
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #4610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Star Wars Battlefront [PS4/XO/PC]

    http://www.psx-sense.nl/188787/star-...s-verschijnen/

    Goed nieuws wat mij betreft want het gaat nu toch wel tijd worden om de oude platformen los te laten.Natuurlijk gun ik iedereen met een PS3 of 360 ook een leuke game maar ik neem aan dat als je een beetje gamer bent dat het dan eens tijd gaat worden voor een PS4 of XO.

    De ontwikkelaar kan nu gewoon vol voor de nieuwe platformen gaan.
    Eens. Het wordt tijd dat de gameindustrie zich nu gaat richten op de nieuwste platformen ipv de vorige generatie. Dat houdt de ontwikkeling gewoon tegen. Nu moeten meer ontwikkelaars hetzelfde gaan doen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #4611

    Standaard

    Bloodborne [PS4]

    Er zijn al mensen die wat van de game op YouTune hebben staan en klagen al over de laadtijden en dat terwijl er met de release nog een patch moet komen dus lijkt me iets te vroeg om te klagen [Re 25 Maart]
    Natuurlijk hoop ik dat die patch de laadtijden zal inkorten want 40 sec is best lang als je vaak dood gaat in deze game en dat ga je zeker.

    Ik zelf maak me op moment meer zorgen over hoe moeilijk deze game zal zijn want een te toegankelijke From Software game dat kan gewoon niet.Ik snap zelf ook wel de ontwikkelaar heeft een deal met Sony dus als de game een stuk makkelijker is dan de Souls game dan is dat gewoon een eis van Sony geweest.Sony is dat wel een vrij traditionele uitgever maar het zal ze sieren als zijn ook een hardcore titel in de pocket hebben.

    De reviews zullen morgen online komen dus ben benieuwd of dit ook echt de exclusieve Sony titel is waar de fans van de Souls serie op aan het wachten zijn.

    Wat maakt die Souls[Demon Souls Dark Souls] games dan zo geweldig ? Nou iedere vijand is een serieuze bedreiging en voor bepaalde vijanden zul je ook echt moeten bestrijden met het juiste wapen + je stats van je personage/wapens goed verdelen.Kijk een RPG zoals bv Skyrim daar kan je een heel eind komen met het zwaard wat je in het begin van de game al gebruikt en sommigen vijanden zijn amper een bedreiging.

    Je word van een Souls game alleen maar een betere gamer want je leert met frustratie om te gaan en je moet ook goed nadenken voor een plan van aanpak.Een Souls game is ook net dat moeilijke stuk halen en je dan koning voelen.

    Goed of Bloodborne echt onder de Souls games gaat vallen daar moet ik dus achter komen als hij uit is.

    IK heb er in ieder geval zin in.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2015 om 09:21

  12. #4612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DMC Definitive Edition [PS4/XO]

    De PS3 versie was in 2013 mijn beste PS3 game van dat jaar maar ondanks dat merkte ik gewoon dat de hardware al te oud was voor die game.Nu is de game er dan nog een keervoor de console en loopt deze snelle hack/slash game mooi op 60fps.

    In deze ultieme versie:
    - 1080p/60fps
    - Alle DLC
    - Turbo mode [De gevechten zijn al snel maar nu kan het nog sneller-mode kan ieder moment aan/uit]
    - Hardcore mode

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=8MruA6AfRpU


    De release was 10 Maart maar ik had hem van Bol al een paar dagen eerder.[40 Euro]

    Ben weer lekker verslaafd aan het spel.
    Uitgespeeld en moet zeggen die turbo mode is echt een goede toevoeging,de gevechten gaan nu 20% sneller dan normaal.
    1keer uitgespeeld is een begint want deze game heeft erg veel replay waarden.

    Heb er echt geen moment spijt van dat ik deze voor de 2de keer gekocht heb voor een console.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2015 om 14:41

  13. #4613

    Standaard

    De Kwestie over het uitstellen van games.

    http://www.gamekings.tv/videos/de-kw...len-van-games/

    Check 15:09:Eind 2015 Project Morpheus met The Last of Us ?!!!Hebben we hier een primeur ?!!!! dat zou vet zijn.[Dit kan de reden zijn dat Sony eind 2015 niet met Uncharted komt]

    Laat het op tijd weten Sony dan houd ik mijn vakantiegeld apart.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2015 om 16:15

  14. #4614

    Standaard

    Weer een uitgestelde game: Batman Arkham Knight...

    Daarnaast een remaster van Arkham Asylum en Arkham City voor de PS4 en Xone

    http://www.gamer.nl/nieuws/500659/up...ijke-remasters
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Weer een uitgestelde game: Batman Arkham Knight...

    Daarnaast een remaster van Arkham Asylum en Arkham City voor de PS4 en Xone

    http://www.gamer.nl/nieuws/500659/up...ijke-remasters
    En nu ga ik er even strontziek van worden van dat uitstellen.Die paar weken heeft niets meer met de ontwikkeling te maken en dat geld ook voor Project Cars.

  16. #4616

    Standaard

    Alpha beelden van de niet Rainbow Six game. Op het feit na dat degene die het speelt er geen zak van kan ziet het er wel heel tof uit.

    http://www.dailymotion.com/video/x2k...ogames?start=5
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #4617

    Standaard

    Bloodborne [PS4]

    Als het om reviews gaat hebben we hier met een dikke exclusieve topper te maken.
    http://www.metacritic.com/game/playstation-4/bloodborne [Re 25 Maart]

  18. #4618

    Standaard

    Bloodborne [PS4]

    http://nl.ign.com/bloodborne-collect...voor-pc-gespot [Er zijn er meer die dit bericht hebben.

    Hoe stom kan je zijn om iets van een webshop aan te nemen.

    From Software heeft hier duidelijk een exclusieve deal met Sony en het zal voor de 1e keer in de geschiedenis zijn dat een exclusieve Sony game naar de PC komt.Nee dat gaat niet gebeuren.
    Normaal brengt From Software al hun games via Namco/Bandai uit en dan is het multiplatform.

    Ja ik weet er is veel haat dat deze exclusief op de PS4 komt,welke Soul speler wil deze game nou niet.

    Zelf ben ik sinds gisteren met de game bezig en het is alles wat ik zal hopen dat het was.De laadtijden zijn lang maar de ontwikkelaar is al met een patch bezig.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-03-2015 om 19:34

  19. #4619

    Standaard

    Samsung Curved Monitor S27D590CS

    http://picscdn.redblue.de/doi/pixelb...MSUNG-S27D590C [299 bij MM]

    In de avond wil mijn vriendin graag tv kijken en dan sluit ik best vaak mijn console aan de PC monitor aan en dat speelt gewoon lekker.Nu ben ik aan het denken om voor een nieuw scherm te gaan.

    UPDATE

    Bij BCC besteld voor 299.Als het goed is morgen in huis.[Heb hem dus bij BCC besteld omdat ik niet zo weg ben van de MM service]
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-03-2015 om 15:03

  20. #4620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Samsung Curved Monitor S27D590CS

    http://picscdn.redblue.de/doi/pixelb...MSUNG-S27D590C [299 bij MM]

    In de avond wil mijn vriendin graag tv kijken en dan sluit ik best vaak mijn console aan de PC monitor aan en dat speelt gewoon lekker.Nu ben ik aan het denken om voor een nieuw scherm te gaan.

    UPDATE

    Bij BCC besteld voor 299.Als het goed is morgen in huis.
    Vandaag voor de middag al binnen.

    Ben met mijn consoles aan het testen en merk dat ik echt moet switchen tussen Game Mode en Dynamic Contrast om een ideale weergaven te krijgen.Verder zit er aan de achterkant een stickje voor de menu bediening en dat is een heel stuk beter als dat op het voorpaneel van mijn oude Philips [Ruk menu was dat].Of het scherm ook echt aan de verwachtingen zal voldoen is nu te vroeg om te zeggen dus ik kom er later nog wel op terug.

    Eerste indruk is goed.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-03-2015 om 15:05

  21. #4621

    Standaard

    Bloodborne [PS4]

    Heb de laatste dagen jammer genoeg nog maar te weinig naar mijn zin kunnen kunnen spelen maar tjonge jonge wat een vette game is dit.Ik heb de indruk dat deze zeker niet onder doet voor Demon Souls of Dark Souls.
    Ik was bang dat dit een casual versie van Dark Souls ging zijn maar dat is gelukkig niet het geval.

  22. #4622

    Standaard

    Bloodborne [PS4]

    Valt me op dat iedereen weg loopt met deze game.
    Ook mensen die nog nooit een Soul game hebben gespeeld geven het een kans.Als je dan nog nooit een Soul game hebt gespeeld is deze trouwens het beste om in te stappen.Bloodborne is wat compacter dan de andere Souls games en voor de 1ste keer is dat prettig.

    Ben hier echt geen game aan het promoten maar het is gewoon goed dat ook dit soort games succesvol kunnen zijn.

  23. #4623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bloodborne [PS4]

    Valt me op dat iedereen weg loopt met deze game.
    Ook mensen die nog nooit een Soul game hebben gespeeld geven het een kans.Als je dan nog nooit een Soul game hebt gespeeld is deze trouwens het beste om in te stappen.Bloodborne is wat compacter dan de andere Souls games en voor de 1ste keer is dat prettig.

    Ben hier echt geen game aan het promoten maar het is gewoon goed dat ook dit soort games succesvol kunnen zijn.
    Ik neem deze wel een keer mee in een aanbieding. Het genre spreekt me te weinig aan om er zomaar 6 tientjes aan uit te geven...

    Gisteren eindelijk FIFA 15 gescoord in de PSN store voor maar €35. Ik wilde die eigenlijk al veel eerder halen, maar was er nog niet van gekomen. Heerlijke voetbalgame!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #4624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik neem deze wel een keer mee in een aanbieding. Het genre spreekt me te weinig aan om er zomaar 6 tientjes aan uit te geven...

    Gisteren eindelijk FIFA 15 gescoord in de PSN store voor maar €35. Ik wilde die eigenlijk al veel eerder halen, maar was er nog niet van gekomen. Heerlijke voetbalgame!
    Tuurlijk als het je ding niet is moet je het niet doen want dit is een game waar je echt 100% voor moet gaan zitten.

    Ik ben verder geen FIFA man maar neem wel aan dat het goed in elkaar steekt.

  25. #4625

Pagina 185 van 484 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235285 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •