Pagina 265 van 484 EersteEerste ... 165215255261262263264265266267268269275315365 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.601 tot 6.625 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6601

  2. #6602

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    http://www.usgamer.net/articles/gran...ous-on-ps4-pro Klinkt goed.

    Ik gok op een November release.Net als bij Uncharted 4 gaat Sony alle ruimte geven aan Horizon:Zero Dawn.

    Hoop dat het lange wachten op een nieuwe GT ook beloond gaat worden.

  3. #6603

  4. #6604

    Standaard

    Guerrilla Games en Sony ruiken geld

    Kan je ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Liever had ik pas over een jaar of 4 een volledige sequel gezien, maar ik zal de uitbreiding zeker aanschaffen.

  5. #6605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Guerrilla Games en Sony ruiken geld

    Kan je ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Liever had ik pas over een jaar of 4 een volledige sequel gezien, maar ik zal de uitbreiding zeker aanschaffen.
    De fundering ligt er dus geef ze eens ongelijk.

    Blijven bouwen aan een game zoals je de laatste jaren wel vaker ziet zie ik graag.The Witcher3 kreeg ook twee grote uitbreidingen en dat werkt gewoon prima.

  6. #6606
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik als enorme Elder Scrolls Skyrim fan, heb 4 boeken besteld bij Bol.com. Allereerst de Strategie Guide van de SSE. Niet dat ik het nodig heb maar het is gewoon enorm leuk om dit gewoon door te lezen.
    Ook heb ik de Skyrim Library Vol I - The Histories / Vol II - Man, Mer and Beast / Vol III - The Arcane. Dit is eigenlijk het verzamelwerk van de in-game boeken die je kunt verzamelen.
    Er gaan nog meer delen uitkomen volgens mij.

    9200000063283673.jpg 9200000035236391.jpg 9200000041144715.jpg 9200000045837042.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #6607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik als enorme Elder Scrolls Skyrim fan, heb 4 boeken besteld bij Bol.com. Allereerst de Strategie Guide van de SSE. Niet dat ik het nodig heb maar het is gewoon enorm leuk om dit gewoon door te lezen.
    Ook heb ik de Skyrim Library Vol I - The Histories / Vol II - Man, Mer and Beast / Vol III - The Arcane. Dit is eigenlijk het verzamelwerk van de in-game boeken die je kunt verzamelen.
    Er gaan nog meer delen uitkomen volgens mij.

    9200000063283673.jpg 9200000035236391.jpg 9200000041144715.jpg 9200000045837042.jpg
    Netjes.

    Ik vind Skyrim ook echt geweldig.

  8. #6608
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Netjes.

    Ik vind Skyrim ook echt geweldig.
    Thnx.. Het grappige is dat ik de SSE nog niet eens speel. Ik speel nog steeds (alweer opnieuw gemod en overnieuw begonnen ) Oldrim.
    Dit omdat SSE nog geen SKSE64 en een goede Mod Organizer heeft. Ik moet het doen dan met Nexus Mod Manager evoor SSE en daar
    ben ik niet kapot van. Bovendien als SKSE64 uitkomt (ergens in maart) dan duurt het nog wel even voordat de Mods hiervoor weer uitkomen.
    En dan is nog de vraag, komen mijn favo Mods weer terug? SSE is waarschijnlijk voor het najaar voor mij weggelegd.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #6609

  10. #6610

  11. #6611

    Standaard

    Mass Effect: Andromeda [PS4/XO/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays...fect-andromeda [Re 23 maart]

    Een hoop mensen hebben al een paar dagen kunnen proeven [ EA Access] aan deze game en als ik die moet geloven is niet echt een topper geworden.

  12. #6612

    Standaard

    Sonic Forces [Switch/PS4/XO/PC]

    http://www.psx-sense.nl/273633/meer-...-sonic-forces/ [Re najaar]

    Bij de 3D Sonic games is steeds het gameplay technische aspect dat roet in het eten gooit dus ik hoop dat dit eens een topper gaat worden.

  13. #6613
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik als enorme Elder Scrolls Skyrim fan, heb 4 boeken besteld bij Bol.com. Allereerst de Strategie Guide van de SSE. Niet dat ik het nodig heb maar het is gewoon enorm leuk om dit gewoon door te lezen.
    Ook heb ik de Skyrim Library Vol I - The Histories / Vol II - Man, Mer and Beast / Vol III - The Arcane. Dit is eigenlijk het verzamelwerk van de in-game boeken die je kunt verzamelen.
    Er gaan nog meer delen uitkomen volgens mij.

    9200000063283673.jpg 9200000035236391.jpg 9200000041144715.jpg 9200000045837042.jpg
    Een mooie verzameling boeken al zeg ik het zelf. Ik ga een display hier voor maken. Foto's volgen later vandaag.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #6614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mass Effect: Andromeda [PS4/XO/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/plays...fect-andromeda [Re 23 maart]

    Een hoop mensen hebben al een paar dagen kunnen proeven [ EA Access] aan deze game en als ik die moet geloven is niet echt een topper geworden.
    Ik heb besloten dat ik deze over ga slaan.Sowieso vind ik dat de Mass Effect serie een te standaard sci-fi stijltje heeft.

    Na de geweldige Zelda [Switch] is het even moeilijk om een andere game heel leuk te vinden.

  15. #6615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Na de geweldige Zelda [Switch] is het even moeilijk om een andere game heel leuk te vinden.
    Dat gevoel had ik ook met HZD, dus ik ben maar aan een SL 1 run in Dark Souls 3 begonnen. Ik zat eraan te denken om Nier te kopen, maar zo kort na HZD gaat dat alleen maar tegen vallen. Dark Souls 3 ken ik gelukkig al.

  16. #6616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Dat gevoel had ik ook met HZD, dus ik ben maar aan een SL 1 run in Dark Souls 3 begonnen. Ik zat eraan te denken om Nier te kopen, maar zo kort na HZD gaat dat alleen maar tegen vallen. Dark Souls 3 ken ik gelukkig al.
    Horizon ben ik ook mee klaar en was een geweldige PS4 game.Heb nog even geen haast maar mijn volgende game gaat Nier: Automata worden.

    Ik heb de laatste maanden extreem veel gespeeld dus ik moet van mijn vriendin even gas terug nemen.

  17. #6617

    Standaard

    De reviews van ME zijn alleen slecht vanwege animaties. Ik ga de game wel spelen en mijn eigen mening vormen ipv de negatieve hype te volgen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #6618

    Standaard

    Mass Effect keek ik wel naar uit, maar na de reviews kan deze wel een paar maand wachten. Tegen dan is die goedkoper en zijn de meeste dingen mogelijk al met een update opgelost.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #6619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De reviews van ME zijn alleen slecht vanwege animaties. Ik ga de game wel spelen en mijn eigen mening vormen ipv de negatieve hype te volgen.
    Verhaal en nog een hoop andere zaken zijn mindergoed uitgewerkt dan bij de vorige trilogy heb ik begrepen.De combat schijnt hier dan wel weer goed te zijn maar voor veel mensen is dat verhaal ook erg belangrijk.En voor een AAA studio zijn die animaties te slecht voor woorden.

    Dit gaat weer een EA titel zijn de je in juli voor 20 Euro kan scoren.

    Na al die jaren ontwikkeling had dit gewoon een grote topper moeten zijn.De framerate schijnt trouwens ook niet je van het te zijn.

    Een 75 op Metacritic is natuurlijk nog altijd verre van een heel slecht spel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-03-2017 om 20:01

  20. #6620

    Standaard

    Destiny 2 [PS4/XO]

    http://www.psx-sense.nl/274567/desti...aat-logo-zien/

    Probleem van Destiny was dat er te weinig nieuwe content was.Ik ben wel heel benieuwd naar het vervolg.

  21. #6621

    Standaard

    Net een premium item [Gamekings] gekeken die ging over het feit dat GTA 5 vandaag de dag nog steeds boven in de charts staat.

    Mijn conclusie:Te veel mensen houden van zinloos geweld.
    Ook vind ik dat deze game het enorme succes niet verdient want de game is simpelweg niet zo goed.

    - PS3/360 verscheen in 2013
    - PS4/XO verscheen in 2014
    - PC verscheen in 2015

    Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet precies snap.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2017 om 21:23

  22. #6622

    Standaard

    Ik vond het een goede GTA en heb zo'n 120 uur in de PS3 versie gestoken. Alleen single-player, de mp heb ik links laten liggen. Maar als ie zolang na dato nog tot de best verkochte games behoort dan is dat wel heel vreemd. Werd daar nog een mogelijke verklaring voor gegeven?

    Alhoewel ik er destijds veel plezier mee gehad heb moet ik zeggen dat ik niet echt zit te wachten op een volgende GTA. Ik had bij deel 5 al een "been there/done that" gevoel en de game wereld staat niet stil.

  23. #6623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik vond het een goede GTA en heb zo'n 120 uur in de PS3 versie gestoken. Alleen single-player, de mp heb ik links laten liggen. Maar als ie zolang na dato nog tot de best verkochte games behoort dan is dat wel heel vreemd. Werd daar nog een mogelijke verklaring voor gegeven?

    Alhoewel ik er destijds veel plezier mee gehad heb moet ik zeggen dat ik niet echt zit te wachten op een volgende GTA. Ik had bij deel 5 al een "been there/done that" gevoel en de game wereld staat niet stil.
    Ik dacht dat hij gisteren alleen nog voor leden was maar blijkbaar heb ik er langs gekeken:http://www.gamekings.tv/videos/de-kw...oop-van-gta-v/ Ik moet zeggen dat ik het succes van heel deze serie nooit echt begrepen heb.Ik speel 90% van mijn games uit maar bij elke GTA houd het bij 20 uur op voor mij.

    Volgens mij heb ik 3 delen gespeeld van de serie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-03-2017 om 21:47

  24. #6624
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik dacht dat jij gisteren alleen nog voor leden was maar blijkbaar heb ik er langs gekeken:http://www.gamekings.tv/videos/de-kw...oop-van-gta-v/ Ik moet zeggen dat ik het succes van heel deze serie nooit echt begrepen heb.Ik speel 90% van mijn games uit maar bij elke GTA houd het bij 20 uur op voor mij.

    Volgens mij heb ik 3 delen gespeeld van de serie.
    Het is wel een goede game als je er van houdt. Mij spreekt het wel aan. Maar de beste game ooit?? Neh... Lang niet. Je weet wel welke game dat voor mij is en zeker gemod.
    Rockstar zou wat aan de beveiliging van de accounts moeten doen. Krijg elke dag wel 3 berichten dat er weer mensen zijn gehacked..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #6625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Het is wel een goede game als je er van houdt. Mij spreekt het wel aan. Maar de beste game ooit?? Neh... Lang niet. Je weet wel welke game dat voor mij is en zeker gemod.
    Rockstar zou wat aan de beveiliging van de accounts moeten doen. Krijg elke dag wel 3 berichten dat er weer mensen zijn gehacked..
    Over welke dat wel is hoef ik niet na te denken.

    Bv de besturing vind ik een een GTA nooit lekker aanvoelen.Mijn conclusie gisteren was natuurlijk een beetje bout maar het is denk het klooien in die wereld wat mensen zo aanspreekt.

    Het leukste van GTA 5 vind ik dan ook de Sripclub
    .
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-03-2017 om 08:46

Pagina 265 van 484 EersteEerste ... 165215255261262263264265266267268269275315365 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •