Pagina 253 van 484 EersteEerste ... 153203243249250251252253254255256257263303353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.301 tot 6.325 van 12093 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6301

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik snap nu nog goed de reden van al die gamers maar straks als Horizon:Zero Dawn & de nieuwe Mass Effect te koop zijn dan zou je wensen dat je een Pro hebt.
    Waarom wensen vraag ik mij toch af.

    De Pro is technisch een heel mager upgrade, want de Pro is meer een 1440p/1800p rendering machine met een nep 2160p output.
    Voor nieuwe kopers is de Pro de betere keuze, voor 100 euro meer is een ietsje betere PS console beschikbaar. Ja dan is het een koopje, dus aanrader. Ook al heb je geen UHD TV.

    Maar bestaande PS4 eigenaren zouden toch beter hun verstand moeten gaan gebruiken en zich niet laten misleiden door al die marketing piet praat.
    Zonde van je geld, ook als je oude PS4 verkoopt om een PS4 Pro te gaan halen. Slechte inverstering.

    Ze kunnen beter maar wachten op een betere PS4 Pro met echte 2160p output, zelfs al heb je nu een UHD TV in huis.
    Naast de slechte inverstering van PS4 naar PS4 Pro ga je ook nog eens genaaid voelen als Sony met pure 2160p PS4 Pro op de markt gaat zetten.
    En dat gaan ze doen. Waarom. Omdat Microsoft een betere XBox hardware upgrade gaat aanbieden tegen het eind van dit jaar.
    Een kleine hardware upgrade lieten ze al zien in de S. Zonder al die nep 4K misleidingen die Sony de wereld heeft ingestuurd.
    De sprong van de S naar Scorpio wordt vele malen groter dan die van een PS4 naar een Pro.

    Uiteraard spelen de games ook een rol. Niet alle PS4 games zijn 4k native, zoals Uncharted 4: A Thief's End, Hitman, Firewatch & Dishonored 2.
    Echte 4k native games voor PS zijn b.v. NBA 2K17, Skyrim Special Edition & The Last of Us Remastered. De lijst van 4K native games is nog bijzonder klein.
    Ook niet echt een rechtvaardige argument om een PS4 Pro daarvoor te gaan halen.


    Al met al, weet ik zeker dat Sony met een nieuwe pure 2160p rendering en output PS4 Pro klaar heeft liggen als Scorpio tegenhanger.
    Met een release van The Last of Us 4K native erbij wordt het geen excuus om dan pas te gaan up te graden.
    Maar dat is mijn advies.

  2. #6302
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Dit is de Mod waar ik het eerder over had van GTA 5.

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #6303

    Standaard

    Die Redux mod ziet er goed uit.

    Ik ben met mods vaak wel heel kritisch hoor.Er zijn bv ook landschappen mods voor Fallout en de beste daarvan zal ik zelf niet willen gebruiken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-01-2017 om 19:51

  4. #6304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Waarom wensen vraag ik mij toch af.

    De Pro is technisch een heel mager upgrade, want de Pro is meer een 1440p/1800p rendering machine met een nep 2160p output.
    Voor nieuwe kopers is de Pro de betere keuze, voor 100 euro meer is een ietsje betere PS console beschikbaar. Ja dan is het een koopje, dus aanrader. Ook al heb je geen UHD TV.

    Maar bestaande PS4 eigenaren zouden toch beter hun verstand moeten gaan gebruiken en zich niet laten misleiden door al die marketing piet praat.
    Zonde van je geld, ook als je oude PS4 verkoopt om een PS4 Pro te gaan halen. Slechte inverstering.

    Ze kunnen beter maar wachten op een betere PS4 Pro met echte 2160p output, zelfs al heb je nu een UHD TV in huis.
    Naast de slechte inverstering van PS4 naar PS4 Pro ga je ook nog eens genaaid voelen als Sony met pure 2160p PS4 Pro op de markt gaat zetten.
    En dat gaan ze doen. Waarom. Omdat Microsoft een betere XBox hardware upgrade gaat aanbieden tegen het eind van dit jaar.
    Een kleine hardware upgrade lieten ze al zien in de S. Zonder al die nep 4K misleidingen die Sony de wereld heeft ingestuurd.
    De sprong van de S naar Scorpio wordt vele malen groter dan die van een PS4 naar een Pro.

    Uiteraard spelen de games ook een rol. Niet alle PS4 games zijn 4k native, zoals Uncharted 4: A Thief's End, Hitman, Firewatch & Dishonored 2.
    Echte 4k native games voor PS zijn b.v. NBA 2K17, Skyrim Special Edition & The Last of Us Remastered. De lijst van 4K native games is nog bijzonder klein.
    Ook niet echt een rechtvaardige argument om een PS4 Pro daarvoor te gaan halen.


    Al met al, weet ik zeker dat Sony met een nieuwe pure 2160p rendering en output PS4 Pro klaar heeft liggen als Scorpio tegenhanger.
    Met een release van The Last of Us 4K native erbij wordt het geen excuus om dan pas te gaan up te graden.
    Maar dat is mijn advies.
    Het punt is hier wel dat je het zelf eerst moet zien.

    Geloof me als ik zeg dat Uncharted 4 met zijn 1440p goed zichtbaar was.Ook bij Dishonored 2 is de boost goed zichtbaar.

    Bij Microsoft is het zo dat zij hun titels op 2160p willen laten lopen maar bij multiplatform titels is dit niet verplicht dus zie ik veel uitgevers die lat niet meteen zo hoog leggen.
    Ik denk dat je met de Scorpio blij mag zijn dat je straks 3 a 4 titels per jaar hebt die echt! 2160p draaien.

    Trouwens de meeste gamers die een Pro hebben zijn tevreden.Ik was in begin even goed sceptisch hoor.

    https://www.youtube.com/watch?v=heZt-0_-mk8 Dit filmpje toont toch dat dit spel mooi gebruik maakt van de Pro ?

    Als Horizon:Zero Dawn & de nieuwe Mass Effect te koop zijn dan zou je wensen dat je een Pro hebt !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-01-2017 om 19:54

  5. #6305

    Standaard

    Ik heb gewoon de slim versie. Mass Effect is een game waar ik nu echt naar uitkijk.

    Wat vinden julllie van Arkham Knight?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6306

    Standaard

    Project Cars 2 [?multiplatform?]

    http://www.evilgamerz.com/42728_Proj...september.html

    Ik durf toch wel te zeggen dat als er nog werk is aan die 2 punten die ze noemen dat die game niet in September komt.Mocht hij later dan September komen dan nog is het sneller dan ik dacht.

    Al lang bekend is trouwens ook dat rally een grote rol gaat spelen in deeltje 2.

    Als Sony de racer-gamer een tijdje voor zich alleen wil hebben dat lijkt mij het slim dat ze voor de zomer nog met GT Sport komen.

    Kom maar op met een PC2 trailer !!!

    Ik denk dat ik het eerste deel toch wel een jaartje fanatiek gespeel heb.

    Laatst aangepast door jeroeni : 06-01-2017 om 07:39

  7. #6307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb gewoon de slim versie. Mass Effect is een game waar ik nu echt naar uitkijk.

    Wat vinden julllie van Arkham Knight?
    In mijn geval heb ik het nu dan veel over de Pro maar die games gaan er ook goed uitzien op de slim versie hoor.Mijn punt is dat als je een 4k scherm hebt en je wil een PS4 kopen je dan beter voor de Pro kan gaan.

    Dat is echt een dikke aanrader !!!
    De PS4 versie is ook meteen de beste versie die er is van die game.

    Die heb je bij Bol al voor 25 Euro.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-01-2017 om 07:39

  8. #6308
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die Redux mod ziet er goed uit.

    Ik ben met mods vaak wel heel kritisch hoor.Er zijn bv ook landschappen mods voor Fallout en de beste daarvan zal ik zelf niet willen gebruiken.

    Bij nader inzien ga ik de Redux niet gebruiken. Omdat het een heel gedoe is om te installeren en omdat het nog best instabiel kan zijn. Ook de auto reflectie in regenplassen zijn eigenlijk niet om aan te zien.
    Ik speel GTA 5 nu 4K (4096-2160) met alles op Ultra en Very High waar maar kan en zit op 40/45 FPS en alles loopt smooth. De GPU blijft mooi op 55/60 Graden.
    Maar wat ziet dit er fantastisch uit zeg. Rete strak.... Geen moment spijt van mn nieuwe videokaart.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #6309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Bij nader inzien ga ik de Redux niet gebruiken. Omdat het een heel gedoe is om te installeren en omdat het nog best instabiel kan zijn. Ook de auto reflectie in regenplassen zijn eigenlijk niet om aan te zien.
    Ik speel GTA 5 nu 4K (4096-2160) met alles op Ultra en Very High waar maar kan en zit op 40/45 FPS en alles loopt smooth. De GPU blijft mooi op 55/60 Graden.
    Maar wat ziet dit er fantastisch uit zeg. Rete strak.... Geen moment spijt van mn nieuwe videokaart.
    Dat van die reflectie wilde ik gisteren niets over zeggen omdat ik je plezier niet wilde bederven.Ook de belichting vond ik niet altijd geslaagd.
    Bij mods vind ik de nadelen vaak net zo groot als de voordelen.

  10. #6310
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    De volgende uitbreiding die ik aan mijn PC wil maken is een SSD schijf. Puur voor alle programma,s en de windows die op mn PC staan zodat alles nog veel sneller werkt/opstart. Op mijn C schijf zie ik dat ik nog onder de 100GB zit qua utility's en programma's. Dan heb ik aan een 120GB SSD toch genoeg?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #6311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    De volgende uitbreiding die ik aan mijn PC wil maken is een SSD schijf. Puur voor alle programma,s en de windows die op mn PC staan zodat alles nog veel sneller werkt/opstart. Op mijn C schijf zie ik dat ik nog onder de 100GB zit qua utility's en programma's. Dan heb ik aan een 120GB SSD toch genoeg?
    Ja.

    Hoeveel geheugen heb jij voor je games ?

  12. #6312
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja.

    Hoeveel geheugen heb jij voor je games ?
    Nu heb ik een C en D schijf van 1TB. Alle games heb ik op mijn D schijf. Los van mijn C schijf..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #6313

    Standaard

    Wat speel ik: Bloodborne + uitbreiding [PS4]

    Was een jaar geleden niet aan de DLC toegekomen.Wel weer opnieuw begonnen want ik had de game verwijderd na uitspelen.Als je veel games speelt heb je ruimte hard nodig.

    Wat verschrikkelijk moeilijk blijft die 2de boss in Bloodborne toch.

    [Father Gascoigne]

    Ben wel weer even zoet tot ik aan die DLC kom.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-01-2017 om 09:57

  14. #6314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nu heb ik een C en D schijf van 1TB. Alle games heb ik op mijn D schijf. Los van mijn C schijf..
    Precies.

  15. #6315

    Standaard

    Nioh [PS4]

    Gameplay & info:https://www.youtube.com/watch?v=OS8QNkbDbsE

    Deze mix tussen Dark Souls & Ninja Gaiden ziet er in deze laatste code veelbelovend uit.Team Ninja [ontwikkelaar] heeft voor deze titel een exclusieve deal met Sony die het spel dan ook zal uitgeven.

    PS4 Pro options: heel interessant!
    4K TVs

    • Movie Mode – Stable 3840×2160 resolution at 30fps.
    • Action Mode – Stable 1920×1080 resolution at 60fps.

    1080p TVs

    • Movie Mode – Stable 1920×1080 resolution with high quality anti-aliasing at 30fps.
    • Action Mode – Stable 1920×1080 resolution at 60fps.



    [Re 8-2-2017]
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-01-2017 om 20:48

  16. #6316

    Standaard

    Gisteren Final Fantasy XV uitgespeeld met bijna 50 uur op de teller. Ga nu nog wat sidequests doen, die onder andere na het uitspelen vrijkomen.

    Ik heb tot nu toe zeer genoten van deze game, echt weer een Final Fantasy. Voor mij de beste sinds X. Een 9,5!
    Laatst aangepast door tmvde : 09-01-2017 om 09:32

  17. #6317

    Standaard

    Dat is ook vrijkort voor een FF game? Ik herinner mij dat ik vroeger rond de 80 uur zat. Als ik de walkthroughs bekijk vind ik zelf FF 15 erg tegenvallen. Lege openworld en dan de sfeer is te realistisch neergezet. Ik wacht wel op FF7.

    Uncharted 4 is nu echt een next gen game, alles loopt zo vloeiend en er zit enorm veel detail in de cutscenes maar ook tijdens de game zelf. Het verhaal is boeiend en de locaties zien er fantastisch uit. Ben nu beland in Schotland.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #6318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dat is ook vrijkort voor een FF game? Ik herinner mij dat ik vroeger rond de 80 uur zat. Als ik de walkthroughs bekijk vind ik zelf FF 15 erg tegenvallen. Lege openworld en dan de sfeer is te realistisch neergezet. Ik wacht wel op FF7.

    Uncharted 4 is nu echt een next gen game, alles loopt zo vloeiend en er zit enorm veel detail in de cutscenes maar ook tijdens de game zelf. Het verhaal is boeiend en de locaties zien er fantastisch uit. Ben nu beland in Schotland.
    Je bedoeld die FF7 remake ?

    Eind deze maand heeft Square een event dus het is mogelijk dat men daar een release datum bekend maakt.

    Het gerucht gaat dat FF7 in episodes gebracht gaat worden.Met Hitman heeft Square dat afgelopen jaar ook met succes gedaan.

    In die trailer van 2015 zat al engelse voice acting dus in hun code zijn ze denk al erg ver.
    Het kan zomaar zijn dat we dit jaar al met een stuk aan de gang kunnen

  19. #6319

    Standaard

    Ik bedoel inderdaad Final Fantasy 7 remake. Episodes, ik ben daar geen voorstander van.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #6320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik bedoel inderdaad Final Fantasy 7 remake. Episodes, ik ben daar geen voorstander van.
    Ik ook niet maar als ze geen keuze bieden dan moet je wel.

  21. #6321

    Standaard

    Scalebound [XO]

    GEANNULEERD!!!
    https://www.9lives.be/news/microsoft...ert-scalebound

    Tja ik denk dat Platinum Games te veel titels in ontwikkeling heeft gehad en dat dit het gevolg is.
    En als je met 3 andere titels in de maak roept dat dit je meest ambitieuze game gaat worden dan kan je tegen problemen aan gaan lopen.Daarbij telt een studio als Platinum Games zo ongeveer 200 werknemers.

    In dit geval hebben zij gewoon een grote zak geld gekregen van Microsoft en kunnen zij de deadline steeds niet halen.

    Ik ben zelf groot fan van Platinum Games maar dit project heeft mij gek genoeg nooit zo gegrepen als hun andere titels.

    Dan over Microsoft: Hun stal met exclusieve games is nu wel heel klein geworden.

    RIP

  22. #6322

    Standaard

    Horizon:Zero Dawn [PS4]

    Horizon Zero Dawn Tutorial:https://www.youtube.com/watch?v=-NhNZRSbAII

    Let ook op de prachtige muziek!

  23. #6323

    Standaard

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/126...tor-verwachtte

    Gaan we dit gezever nou tot E3-2017 aanhoren ?

    Ja ik geloof dat hij krachtiger is dan welke andere console dan ook.
    Ja ik geloof dat hij games volledig in 2160p kan laten draaien.
    Ja ik geloof dat Microsoft nu een beter plan heeft dan met de XO.

    Maar kom gewoon met een leuke trailer of zo dan steeds dit gezever.

  24. #6324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Dat is ook vrijkort voor een FF game? Ik herinner mij dat ik vroeger rond de 80 uur zat. Als ik de walkthroughs bekijk vind ik zelf FF 15 erg tegenvallen. Lege openworld en dan de sfeer is te realistisch neergezet. Ik wacht wel op FF7.
    Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het zelf aanpakt. Ik zit nu op ruim 30 uur en ben volgens mij op een derde van het verhaal ongeveer. Het bevat genoeg sidequests in elk geval.

  25. #6325

    Standaard

    Tja ik zou een game niet snel puur op speeltijd afrekenen.
    Voor de punten die Robin noemt krijg je wel weer een heel gaaf combat systeem terug.

    FF15 is gewoon een geslaagde roadtrip.

Pagina 253 van 484 EersteEerste ... 153203243249250251252253254255256257263303353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •