Pagina 159 van 484 EersteEerste ... 59109149155156157158159160161162163169209259 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.951 tot 3.975 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3951

    Standaard

    Het gaat me ook niet om de moeilijkheidsgraad maar om het feit dat je zo ver terug gegooid wordt wanneer je sneuvelt. Beetje achterhaalt...

  2. #3952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Het gaat me ook niet om de moeilijkheidsgraad maar om het feit dat je zo ver terug gegooid wordt wanneer je sneuvelt. Beetje achterhaalt...
    Ten tijden van het Super Nintendo tijdperk was dat doodnormaal.

  3. #3953

    Standaard

    Hyrule Warriors:
    Na Mario Kart 8 komt Nintendo eindelijk weer eens met een nieuwe topper voor de WiiU.

    http://www.youtube.com/watch?v=2c8EEXL3L8c

    Deze hack/slash game speelt zich af in het Zelda universum en heeft de gameplay van een Dynasty Warriors game.

    Dit is weer een echte exclusieve Nintendo titel waar ik al een jaar op aan het wachten ben.[19 Sep]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2014 om 17:31

  4. #3954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ten tijden van het Super Nintendo tijdperk was dat doodnormaal.
    Tegenwoordig niet meer

    Net toch een leuk avondje Destiny gehad. Doorgestoomd naar L. 10 en alles lukte lekker. Weer wat meer vertrouwen in de game

  5. #3955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Tegenwoordig niet meer

    Net toch een leuk avondje Destiny gehad. Doorgestoomd naar L. 10 en alles lukte lekker. Weer wat meer vertrouwen in de game
    Ik heb ook een uurtje of 2 Destiny zitten spelen. Zit nu op level 11. Eerst werd ik er weer uit gegooid omdat er een update verscheen. Kon ik niet even uitstellen. Weer kak dus. Daarna de missies op de maan af kunnen maken en naar Venus. Toen ging de game Venus laden, maar dat duurde en duurde en duurde. Dus toen had ik er weer genoeg van en heb ik de PS4 weer uitgezet. Het gevoel van euforie begint steeds meer plaats te maken voor ergernis...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #3956

    Standaard

    Binnenkort waarschijnlijk ook eens kijken voor een nieuwe console. Probleem is dat ik momenteel nog niet goed weet welke van de twee (XBONE of PS4) ik ga nemen. Van de voorbije generatie had ik de XBOX360 en was daar zelf wel tevreden van. Daardoor heb ik misschien een lichte voorkeur voor de XBONE maar als er hier zijn met overtuigende argumenten waarom ik misschien toch beter een PS4 zou kunnen nemen kan ik misschien nog van gedacht veranderen . Een andere optie zou kunnen zijn om nu 1 van de 2 consoles te kopen en als de prijs nog wat verder gezakt is de andere console er bij te kopen (als het de moeite waard is).
    Laatst aangepast door bart22 : 16-09-2014 om 15:35

  7. #3957
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kan je daar niet bij helpen en ik heb ze allebei. Mijn voorkeur blijft bij de XBO, maar dat is zo als altijd zwaar persoonlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #3958

    Standaard

    Ja is inderdaad een zwaar persoonlijke keuze. En voorlopig neig ik ook nog eerder naar de XBONE. Ben altijd wel best tevreden geweest van zowel mijn 360 als indertijd de originele XBOX. En de kans om alle Halo games opnieuw te spelen in 1080p is natuurlijk ook erg aanlokkelijk.
    Welk is de reden dat je voorkeur bij de XBONE blijft? De games liggen je beter?

  9. #3959

    Standaard

    Ik heb voor de PS4 gekozen. En eigenlijk hoofdzakelijk vanwege de sterkere hardware en het algehele beleid van Sony rondom indie ontwikkelaars. Daarnaast is de controller bijzonder veel beter geworden. Uiteraard eerst bij een vriend mee gespeeld voordat ik em kocht. Daarnaast is er geen verschil meer tussen PS Plus of Xbox Live qua kosten.

    Ik heb zelf overigens wel altijd nog in mijn achterhoofd dat over een x aantal jaren de prijzen flink zullen zakken, dus wellicht komt er in de toekomst een XONE bij te staan.

    Kijk gewoon naar de exclusives en baseer daar je keuze op is mijn tip op dit moment. Heb je helemaal geen exclusive die je voorkeur heeft, kijk dan naar het totaalplaatje. Dat is wat ik deed. MS richt zich in mijn ogen nog altijd te veel op het multimediale aspect waar Sony nog altijd de gamer als hoofdklant ziet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #3960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Binnenkort waarschijnlijk ook eens kijken voor een nieuwe console. Probleem is dat ik momenteel nog niet goed weet welke van de twee (XBONE of PS4) ik ga nemen. Van de voorbije generatie had ik de XBOX360 en was daar zelf wel tevreden van. Daardoor heb ik misschien een lichte voorkeur voor de XBONE maar als er hier zijn met overtuigende argumenten waarom ik misschien toch beter een PS4 zou kunnen nemen kan ik misschien nog van gedacht veranderen . Een andere optie zou kunnen zijn om nu 1 van de 2 consoles te kopen en als de prijs nog wat verder gezakt is de andere console er bij te kopen (als het de moeite waard is).
    Kijk naar welke exclusieve games jou het meest aanspreken en neem die console.
    Ik heb ze beide consoles en de een is niet beter of slechter.

    Moet wel zeggen dat Microsoft er dit najaar wel beter voor staat met exclusieve games dan Sony maar begin 2015 is dat weer even andersom.

  11. #3961

    Standaard

    Forza Horizon 2 [XO]
    Net de demo met stuur gespeeld en het rijd erg fijn en ziet er gruwelijk mooi uit voor een open wereld racer.Het heeft het race gevoel van de Forza Motorsport serie maar dan iets meer arcade en is dus een game voor de casual en de hardcore race fanaat.

    Het regen in de demo zag er niet te vergeten geweldig uit.

    Mensen met een Xbox One moeten deze gratis demo echt even checken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2014 om 22:38

  12. #3962

    Standaard

    Allemaal alvast bedankt voor de informatie. Waarschijnlijk gaat het toch eerst een XO worden. Vooral omdat ik toch wel tevreden was van mijn 360 en er tot nu enkele spellen op aangekondigd zijn die mij wel aanspreken. Later kan er dan alsnog een PS4 bijkomen als die wat in prijs begint te zakken. Ik denk wel pas dat ik de console tegen het einde van het jaar ga kopen. Hopelijk zijn er tegen dan wat leuke bundels tegen scherpe prijzen te verkrijgen. Alhoewel er afgelopen week in de Belgische MM ook een leuke promotie was: Een XO + Destiny + Fifa15 + Forza 5 voor 399€. Was anders wel een leuke aanbieding geweest.

  13. #3963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Allemaal alvast bedankt voor de informatie. Waarschijnlijk gaat het toch eerst een XO worden. Vooral omdat ik toch wel tevreden was van mijn 360 en er tot nu enkele spellen op aangekondigd zijn die mij wel aanspreken. Later kan er dan alsnog een PS4 bijkomen als die wat in prijs begint te zakken. Ik denk wel pas dat ik de console tegen het einde van het jaar ga kopen. Hopelijk zijn er tegen dan wat leuke bundels tegen scherpe prijzen te verkrijgen. Alhoewel er afgelopen week in de Belgische MM ook een leuke promotie was: Een XO + Destiny + Fifa15 + Forza 5 voor 399€. Was anders wel een leuke aanbieding geweest.
    Deze bundels komen nog.
    -Xbox One+Sunset Overdrive [Eind Oktober]
    -Xbox One+Call of Duty Advanced Warfare [Begin November]

    Al is die Forza met FIFA pack die er nu is ook een mooie bundel.

    Als jij dik tevreden was met jou 360 dan is de XO gewoon de volgende stap waar je zeker geen miskoop mee doet.

  14. #3964

    Standaard

    Gisteren weer een paar potjes Fifa 15 gespeeld (demo ps4) en wat speelt deze Fifa heerlijk zeg! Laatste Fifa die ik heb gehad was Fifa 12, dus ik heb al een tijdje geen Fifa meer gespeeld hiervoor, maar wat is daar veel verbeterd. Het is allemaal zo veel realistischer. De bewegingen van de voetballers zien er autenthiek uit en voelen ook zo aan. Wel is de AI van de keepers nog een beetje vreemd, maar al met al voelt de demo heerlijk. Ik denk dan ook dat ik Destiny ga inruilen en er Fifa 15 voor terugkoop. Het is iets compleet anders, maar ik haal uit de demo van Fifa al meer voldoening dan uit de volledige game Destiny...

    Over Destiny: gisteren weer verder. Nu op Venus. Same old same old. Heb het nu wel gezien. Na een uurtje was het weer zat... Het verhaal boeit te weinig. De gameplay is niet interessant genoeg. Ik kan niet anders dan concluderen dat die dé tegenvaller van het jaar is... En ik begon zo positief, maar die positiviteit heeft echt plaatsgemaakt voor teleurstelling...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #3965

    Standaard

    Een de vraagje aan de XO bezitters onder ons: welke spellen spelen jullie voorlopig het meest? Welke zijn de eventuele aanraders volgens jullie tussen de spellen die al uit zijn? Ik ben zelf niet echt gefixeerd op 1 bepaald genre dus aanraders in alle mogelijke genres zijn welkom!

  16. #3966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Een de vraagje aan de XO bezitters onder ons: welke spellen spelen jullie voorlopig het meest? Welke zijn de eventuele aanraders volgens jullie tussen de spellen die al uit zijn? Ik ben zelf niet echt gefixeerd op 1 bepaald genre dus aanraders in alle mogelijke genres zijn welkom!
    Absolute aanrader op de XO is TitanFall. Exclusive voor de MS consoles en een supertoffe shooter. Ik heb em gespeeld op de Xbox360 en op de XO is ie toch echt een stuk beter, mooier en draait soepeler. Als je echte MP fun wil, moet je die game kopen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #3967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Een de vraagje aan de XO bezitters onder ons: welke spellen spelen jullie voorlopig het meest? Welke zijn de eventuele aanraders volgens jullie tussen de spellen die al uit zijn? Ik ben zelf niet echt gefixeerd op 1 bepaald genre dus aanraders in alle mogelijke genres zijn welkom!
    Ik speel die op de PC en die is echt zo vreselijk verslavend leuk. Heb wel de beelden op de XO gezien en dat ziet echt zeer mooi uit, maar mijn op de PC is het ook niet mis.

  18. #3968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Een de vraagje aan de XO bezitters onder ons: welke spellen spelen jullie voorlopig het meest? Welke zijn de eventuele aanraders volgens jullie tussen de spellen die al uit zijn? Ik ben zelf niet echt gefixeerd op 1 bepaald genre dus aanraders in alle mogelijke genres zijn welkom!
    Heb van de week een nieuw XO account gemaakt [wilde die 360 account score niet meer ] maar ik speelde veel TitanFall [denk 150uur]en Forza Motorsport 5.

    Ben nu weer bezig met Forza Motorsport 5 en over 2 weken ga ik voor Forza Horizon 2.

    Voor de XO ga ik verder dit najaar nog voor Sunset Overdrive,Call of Duty en The Master Chief Collection.

    Dead Rising 3 heb ik trouwens ook al gespeeld en die was best leuk en wil de DLC ook nog eens spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-09-2014 om 16:35

  19. #3969

    Standaard

    Alvast bedankt voor de tips allemaal.
    Van de reeds de games die reeds uit zijn spreken mij de volgende het meest aan:
    - Titanfall
    - Tomb Raider (had ik niet op de 360)
    - Wolfenstein: The New Order
    - Forza Motorsport 5
    - Dead Rising 3
    - Destiny
    - Watch Dogs
    - Ryse: Son of Rome (Reviews waren niet zo denderend maar het spel spreekt mij wel aan. Ik hou wel van hack & slash)

    En van de games die later dit jaar uitkomen spreken me vooral de volgende aan:
    - Halo: The Masterchief Collection
    - Sunset Overdrive
    - NBA 2K15
    - FIFA 15
    - Forza Horizon 2
    - Middle Earth: Shadow of Mordor

    Een hele lijst maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook allemaal daadwerkelijk gekocht gaan worden .
    We zullen eerst maar eens beginnen met in het najaar de console te kopen.
    Laatst aangepast door bart22 : 18-09-2014 om 14:32

  20. #3970
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allemaal leuke titels, maar deze vind ik nog wel het vermelden waard:
    Tombraider is echt heel mooi, zeker als je hem net zoals ik nog niet op de vorige consoles gespeeld had. Men heeft een jaar uitgetrokken om hem next-gen geschikt te maken en dat zie je! Aanrader en ook niet duur.
    Assasins Creed was ik inmiddels behoorlijk op uitgekauwd, maar Black Flag op de XBO vond ik wel verfrissend en leuk. Het moet wel je ding zijn.

    Voor de rest noem je natuurlijk al de meeste titels, zoveel blijft er dan niet over. Ik heb ze zelf ook allemaal, maar heb nog wel een achterstand. Watch Dogs had voor mij een bijzonder tintje, omdat ik onlangs in Chicago ben geweest en dat is een feest van herkenning tot mijn bijzondere hotel aan toe..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #3971

    Standaard

    Tombraider is op de vorige generatie idd al een toppertje! Zal met de grafische update alleen maar beter zijn geworden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #3972

    Standaard

    Tombraider op de next-gen is echt een aanrader en is zelfs mooier dan de PC versie op max.

  23. #3973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hyrule Warriors:
    Na Mario Kart 8 komt Nintendo eindelijk weer eens met een nieuwe topper voor de WiiU.

    http://www.youtube.com/watch?v=2c8EEXL3L8c

    Deze hack/slash game speelt zich af in het Zelda universum en heeft de gameplay van een Dynasty Warriors game.

    Dit is weer een echte exclusieve Nintendo titel waar ik al een jaar op aan het wachten ben.[19 Sep]
    Vandaag gehaald bij de MM.

    Heb net een uur kunnen spelen en alles draait hier om een super score te halen dus je gaat hier levels misschien wel 100x doen.
    Wel lekker dat hier die Zelda muziek een soort rock sausje krijgt.

    Na Donkey Kong en Mario Kart 8 is er weer een Nintendo topper voor de WiiU.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-09-2014 om 14:48

  24. #3974

    Standaard

    Hyrule Warriors [WiiU]

    Heb toch al flink wat tijd met de game doorgebracht en moet zeggen dat deze titel toch minder oppervlakkig is dan hij op het eerste gezicht lijkt.
    Het mapje in deze game goed in je opnemen is net zo belangrijk als het vechten zelf.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-09-2014 om 14:49

  25. #3975

    Standaard

    Destiny:

    Waar ik zelf bij deze game de meeste moeite mee heb is dat ze een sci-fi wereld gemaakt hebben die we al veel in games en films gezien hebben.
    -De wapens schieten heerlijk maar zien er visueel te bekend uit.
    -De werelden zijn precies wat je verwacht van een planeet als Mars bijvoorbeeld.

    Persoonlijk zie ik graag iets geks in een game maar snap dat bij deze game de massa te belangrijk is.

    Het is maar dat ik wat te klagen heb bij deze game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-09-2014 om 15:31

Pagina 159 van 484 EersteEerste ... 59109149155156157158159160161162163169209259 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •