Pagina 158 van 484 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.926 tot 3.950 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Een verkoop hit gaat het zeker wel weer worden Jeroen.
    Zou het ? Ik ben zo gek om het spel nog eens te kopen maar ik weet niet of iedereen dit doet Het is natuurlijk wel een remaster dus hij zal er wel beter uitzien dan op de PS3.

    Wel jammer voor de PC gamers............die zitten al zo lang te wachten op dit spel en nu moeten ze tot januari wachten.

  2. #3927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Zou het ? Ik ben zo gek om het spel nog eens te kopen maar ik weet niet of iedereen dit doet Het is natuurlijk wel een remaster dus hij zal er wel beter uitzien dan op de PS3.

    Wel jammer voor de PC gamers............die zitten al zo lang te wachten op dit spel en nu moeten ze tot januari wachten.
    Ik heb Diablo 3 voor de PC maar ook de PS4 versie omdat die gewoon leuk speelt op een console.
    Alleen als ik echt fan ben van een game wil ik hem nog wel eens 2x kopen op een platform waar hij dan het beste tot zijn recht komt.

  3. #3928

    Standaard

    Sunset Overdrive: Exclusief voor de Xbox-One.

    http://www.youtube.com/watch?v=Nt8Zp1id2Dk [Re-Oktober]

    Dit lijkt me echt een leuke titel.

    De XO doet het misschien wel een stuk minder als de PS4 maar hij heeft wel 3 exclusieve toppers dit najaar.[Forza Horizon 2-Sunset Overdrive-Master Chief Collection]

    Kwa race game ben ik er nog niet uit of ik nou voor DriveClub[PS4] ga of Forza Horizon 2.[XO]
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-09-2014 om 20:58

  4. #3929

    Standaard

    Wat game ik de komende dagen:

    -Destiny [PS4]
    -Forza Motorsport 5 [XO]

  5. #3930

    Standaard

    Vanavond tot 2x toe met een missie begonnen in destiny. Tot 2x toe verbinding weg met de server. Dit moet niet vaker gebeuren want dan is het exit destiny. Kan ik heel slecht tegen. Als je een game maakt die echt alleen werkt als je online bent, dan moet je ervoor zorgen dat die verbinding stabiel is. Zeker een game met dit budget. Zit je te wachten tot de missie is geladen en ben je net 5 minuten bezig, weg verbinding, kun je weer opnieuw beginnen. Baal er ontzettend van.

    FIFA 15 demo daarna gespeeld. Deze FIFA speelt heerlijk! Mijn game avondje toch nog fijn geëindigd
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 13-09-2014 om 22:34
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #3931

    Standaard

    Ik vind het sowieso verrot dat je bij Destiny geen knopje 'verdergaan' hebt zoals eigenlijk wel hoort bij games van deze tijd. Zodra je een missie begint ben je ook verplicht om deze af te maken. Lukt dat niet of je komt in tijdnood (sommige missies zijn best lang) dan kun je de volgende keer weer opnieuw beginnen aangezien de game niet in missies saved. Echt balen. Ook wanneer je in een 'no-reviving zone(oid)' bent en je doodgaat, kun je weer van voren af aan beginnen. En daar elke missie wel een eindbaas heeft heb je die niet maar zo verslagen. Ipv dat je dan weer opnieuw tegen de eindbaas komt te staan (na doodgaan) kun je eerst weer de vele andere vijanden verslaan die ervoor zitten. Dat vind ik echt irritant en zo 90's. Past echt niet bij een game van dit kaliber.

  7. #3932

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid:
    Het project Destiny kost een half miljard en is een 10 jaren plan dus deze game is de 1e stap voor Activision/Bungie.

    Heb zelf trouwens nog maar 1x geen verbinding gehad.




    .
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2014 om 07:46

  8. #3933

    Standaard

    Forza Horizon 2 [XO]

    Deze nieuwe trailer ziet er toch wel weer lekker uit zeg.
    http://www.youtube.com/watch?v=6XZGHw2__0E

    Het mooie aan deze serie is dat de besturing toch net genoeg aanvoelt als de Motorsport serie maar dan iets toegankelijker.
    Dit is zeker GEEN Need for Speed voor de mensen die Horizon nog niet kennen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2014 om 07:44

  9. #3934

    Standaard

    Het kan gebeuren als er geen verbinding is, maar dat je game dan gewoon abrupt wordt afgebroken ipv dat je bijvoorbeeld een laad scherm krijgt tot er weer verbinding is zuigt gewoon. Ben je lekker, in je eentje, bezig met een missie en dan knalt de boel er gewoon uit. Als dit komende week nog een paar keer gebeurt, dan breng ik de game terug. Ik was enthousiast, maar door dit soort dingen is de liefde echt over.

    Kijk als er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers en de game kan daardoor niet laden, dat is vervelend, maar halverwege een solo potje gewoonweg eruit gegooid worden omdat de verbinding weg is kan in mijn ogen echt niet en daar moet Bungie wat op verzinnen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #3935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het kan gebeuren als er geen verbinding is, maar dat je game dan gewoon abrupt wordt afgebroken ipv dat je bijvoorbeeld een laad scherm krijgt tot er weer verbinding is zuigt gewoon. Ben je lekker, in je eentje, bezig met een missie en dan knalt de boel er gewoon uit. Als dit komende week nog een paar keer gebeurt, dan breng ik de game terug. Ik was enthousiast, maar door dit soort dingen is de liefde echt over.

    Kijk als er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers en de game kan daardoor niet laden, dat is vervelend, maar halverwege een solo potje gewoonweg eruit gegooid worden omdat de verbinding weg is kan in mijn ogen echt niet en daar moet Bungie wat op verzinnen.
    Als je bv een Strike aan het doen bent waar ja al 30min mee bezig bent is dat heel lastig ja.

    Ben maar blij dat je de PS4 versie hebt want op de XO is het af en toe een ramp heb ik begrepen.

  11. #3936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je bv een Strike aan het doen bent waar ja al 30min mee bezig bent is dat heel lastig ja.

    Ben maar blij dat je de PS4 versie hebt want op de XO is het af en toe een ramp heb ik begrepen.
    Ik heb in elk geval mijn router zo ingesteld dat bepaalde poorten geforward worden en dat er NAT type 2 gebruikt wordt voor de verbinding. Kortom, de belemmeringen zouden nu weg moeten zijn voor een goede netwerkverbinding. Daarvoor moet de PS4 een statisch IP adres hebben. Voor de geïnteresseerden: deze guide heb ik gevolgd http://portforward.com/networking/static-ip-ps4/ in combinatie met de guide voor de router http://portforward.com/english/appli...orwarding/PS4/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #3937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb in elk geval mijn router zo ingesteld dat bepaalde poorten geforward worden en dat er NAT type 2 gebruikt wordt voor de verbinding. Kortom, de belemmeringen zouden nu weg moeten zijn voor een goede netwerkverbinding. Daarvoor moet de PS4 een statisch IP adres hebben. Voor de geïnteresseerden: deze guide heb ik gevolgd http://portforward.com/networking/static-ip-ps4/ in combinatie met de guide voor de router http://portforward.com/english/appli...orwarding/PS4/
    Game jij draadloos ?

  13. #3938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid:
    Het project Destiny kost een half miljard en is een 10 jaren plan dus deze game is de 1e stap voor Activision/Bungie.
    Dus ze verwachten echt dat er over 10 jaar nog Destiny gespeeld word ?
    Bungie moet iets minder hoog van de toren blazen..........

  14. #3939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus ze verwachten echt dat er over 10 jaar nog Destiny gespeeld word ?
    Bungie moet iets minder hoog van de toren blazen..........
    Ik vind het wel dom dat mensen denken dat 1 game een half miljard zou kosten.
    Het is de bedoeling dat er zeker 3 games gaan komen en tel daar de DLC en reclame bij en je zit aan dat bedrag.

    Het enige wat zij in mijn ogen niet hebben waar gemaakt is de hoeveelheid content.
    Ik zelf heb de game nog niet uit maar het is wel al duidelijk dat het te snel gedaan is met de content die er nu op dit moment is.

    Dit is het begin van iets dat erg groot kan gaan worden kijk bv naar WOW.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2014 om 12:49

  15. #3940

    Standaard

    Afgelopen week PS4 Destiny bundel gekocht ben nu level 17 en bezig met de Venus missies. Ik vind de multiplayer leuker dan de single player. Ik heb NAT3 krijg wel melding over maar ik ben er maar 2 keer uitgegooid beiden keren in de single player vroeg na het begin van een missie. Niet zo heel spannend dus.

  16. #3941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Game jij draadloos ?
    Nee, uiteraard gewoon bekabeld.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #3942

    Standaard

    Net weer bezig geweest en moest ik drie heksen verslaan. Heb je dat eenmaal gedaan komen er weer vijanden. Heb je die dood komen er nog meer. En ga je dan een keertje dood dan kun je weer met de drie heksen beginnen. Vreselijk!

    Heb de game uitgezet en gooi hem in de verkoop. Dit soort gamen is helemaal niks voor mij.

  18. #3943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nee, uiteraard gewoon bekabeld.
    Er zijn veel lui die het zonder doen maar dan wel klagen.

  19. #3944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Net weer bezig geweest en moest ik drie heksen verslaan. Heb je dat eenmaal gedaan komen er weer vijanden. Heb je die dood komen er nog meer. En ga je dan een keertje dood dan kun je weer met de drie heksen beginnen. Vreselijk!

    Heb de game uitgezet en gooi hem in de verkoop. Dit soort gamen is helemaal niks voor mij.
    Die heksen kan je het beste met een Fusion Rifle pakken dan is het zo gebeurd.

  20. #3945

    Standaard

    Heksen stelden niet zoveel voor nee.

    Hoe verder ik in Destiny kom, hoe teleurgestelder ik ben. Ik vind het niveau niet te laag, niet te hoog, maar ik mis de drang om verder te willen. Uurtje of 2 max en ik heb het wel weer gezien.

    Het ziet er echt allemaal prachtig uit en de wapens voelen tof aan. Het levelen is ook leuk, maar ik mis wat. En dat gevoel van gemis wordt sterker naarmate ik verder kom. Is het dan toch die herhaling die me toch wat begint tegen te staan?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #3946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er zijn veel lui die het zonder doen maar dan wel klagen.
    Voor online gaming is een bekabeld netwerk gewoon een vereiste in mijn ogen. Eigenlijk alles behalve mijn laptop is bekabeld aangesloten. TV, blu-ray speler, PS4, Xbox360, Dune mediaspeler... is gewoon het beste en ook nog eens veiliger.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #3947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Voor online gaming is een bekabeld netwerk gewoon een vereiste in mijn ogen. Eigenlijk alles behalve mijn laptop is bekabeld aangesloten. TV, blu-ray speler, PS4, Xbox360, Dune mediaspeler... is gewoon het beste en ook nog eens veiliger.
    Ik heb ook alles bekabeld.

    Een uurtje of 2 Destiny en dan ga ik toch even over op Forza Motorsport 5.
    Ik vind het altijd prettig om naast een Shooter/RPG game ook een race game te spelen voor de afwisseling.

  23. #3948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Heksen stelden niet zoveel voor nee.

    Hoe verder ik in Destiny kom, hoe teleurgestelder ik ben. Ik vind het niveau niet te laag, niet te hoog, maar ik mis de drang om verder te willen. Uurtje of 2 max en ik heb het wel weer gezien.

    Het ziet er echt allemaal prachtig uit en de wapens voelen tof aan. Het levelen is ook leuk, maar ik mis wat. En dat gevoel van gemis wordt sterker naarmate ik verder kom. Is het dan toch die herhaling die me toch wat begint tegen te staan?
    Misschien heeft de game te weinig verhaal voor jou ?

  24. #3949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Misschien heeft de game te weinig verhaal voor jou ?
    Ik denk toch dat het de afwisseling is van opbouw in missies. Het verschil in klassen voegt in mijn ogen weinig toe. Het komt neer op simpelweg knallen. Maar dat komt misschien omdat ik de andere klassen/rassen nog niet heb geprobeerd.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #3950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik denk toch dat het de afwisseling is van opbouw in missies. Het verschil in klassen voegt in mijn ogen weinig toe. Het komt neer op simpelweg knallen. Maar dat komt misschien omdat ik de andere klassen/rassen nog niet heb geprobeerd.
    De opbouw en afwisseling in de missies had ook beter gekund ja
    Wel moet ik zeggen dat ik het wel een prettige game blijf vinden om te spelen.

    Ik voel in deze game heel erg het goede van Halo dus het kan daarom komen dat ik zo positief blijf.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2014 om 13:24

Pagina 158 van 484 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •