Pagina 170 van 484 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180220270 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.226 tot 4.250 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4226

    Standaard

    Zeer interessant om te kijken

    Ik zit gewoon te twijfelen of ik straks The Crew wel moet kopen. Kun je offline niet spelen, ook niet de single player..........echt compleet waardeloos..........

  2. #4227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Skills Marcel... Skills... Ik speel en speelde COD niet elke dag van de ochtend tot de avond, maar ik won wel bijna elke pot... Dus... skills!
    Hahaha, skills heb ik wel hoor. Speel al vanaf deeltje 4 en heb een K/D die altijd positief is. Draai altijd lekker mee bovenin in zowel TD als Domination. Er zijn echter altijd gasten die hun controller op freaky zetten en daarmee soms net even sneller zijn. Zeker bij de laatste twee delen.
    Wat betreft de exopakken, dit kan heel leuk uitpakken of juist helemaal niet. Even afwachten. Hij is in ieder geval in bestelling dus 3 november weten we het. Misschien even elkaar toevoegen, dan kunnen we elkaar helpen haha

  3. #4228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er komt ook een 4 player Co-op mode in.
    Is dit niet de survival mode die we al eerder gezien hebben? Heb daarmee wel wat lol gehad.

  4. #4229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Is dit niet de survival mode die we al eerder gezien hebben? Heb daarmee wel wat lol gehad.
    Volgens mij wel ja.

  5. #4230

    Standaard

    Heb vandaag mijn PS4 verkocht puur en gewoon omdat de exclusieve games voor de Xbox One mij meer trekken.
    En zolang mijn videokaart nog multiplatform games goed kan spelen doe ik dat dan ook op de PC.

  6. #4231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb vandaag mijn PS4 verkocht puur en gewoon omdat de exclusieve games voor de Xbox One mij meer trekken.
    En zolang mijn videokaart nog multiplatform games goed kan spelen doe ik dat dan ook op de PC.
    Toch best apart dat je em nu 'al' verkoopt... Als je em toch al hebt staan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #4232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Toch best apart dat je em nu 'al' verkoopt... Als je em toch al hebt staan...
    Als de XO er ook al in 2013 was geweest was ik er nog niet eens aan begonnen want als je mijn post hebt gevolgd klaag ik over elke exclusieve Sony titel die uit is en gespeeld heb.
    De XO heb ik nu vanaf April/ Mei en ik doe er veel meer mee dan de PS4 en dat ligt puur aan de content.

    Over de komende Sony titels:
    Van Uncharted ben ik nooit geen groot fan geweest het is een serie die constant de hand van de speler vast houd en The Order1886 is een mooie setting maar in gameplay gewoon een Gears of War.

    Alles draait gewoon om de content en voor het komende jaar ziet dat er op de XO gewoon mooier uit voor mij persoonlijk.

    Veder heb ik nog een mooie lijst aan Steam games en een WiiU dus er is genoeg te doen.

    Het is mij trouwens ook een raadsel waarom de PS4 een enorm succes is vanaf de release want noem jij die must -have titel eens op ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-10-2014 om 07:10

  8. #4233

    Standaard

    Voor mij draait het kopen van een console niet om welke titels er zijn of komen, ben gewoon een PS man. Altijd al geweest van de PSX en heb ze vervolgens allemaal gehad. Ook eens een 360 geprobeerd maar vind sowieso die controller al helemaal niks.

  9. #4234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat heb ik nou met de PS controller, krijg er kramp van en ik heb beide. De PS4 controller vind ik wel beter dan de vorige, maar de XBO vind ik nu juist de fijnste, maar het zal ook een kwestie van wennen zijn. Sowieso koop ik de meeste consoles en handhelds wel (alleen nooit geen PS3 gehad). Ik ben vaak wel merktrouw, maar als ik iets echt beter vind, gooi ik principes en denial snel opzij.

    Waarom de een wel loopt en de andere niet is soms koffiedik kijken. Zo snapt ik niet wat de wereld ziet in Apple, Loewe, Bang en Olufsen en dat soort merk-merken, maar ondanks dat ik het 'niet' snap begrijp ik het natuurlijk wel. Zeker in dit geval. Sony bracht gewoon een logische opvolger van de PS4, zonder poespas en vooral goedkoper. Microsoft begon al gelijk moeilijk. De verplichte kinect - ondanks echt enorm verbeterd -, titels die je niet kon uitlenen of überhaupt op twee consoles kon installeren. Betalen voor online... En in Nederland een totaal nutteloze uitstel, immers los van de Nederlandse menu's kun je geen voicecommands meer gebruiken. Daarvoor moet de consoles op een ander land staan. Ik denk dat er ook wel enige afgunst richting Microsoft is en Sony is een merk waar iedereen mee is opgegroeid en wat mee heeft, goedschiks dan wel kwaadschiks...

    Titels zijn voor mij wel vaak de reden om weer eens met gamen te beginnen, immers, so much to do and so little time...
    De manier hoe vind ik niet eens zo relevant, as long as it makes me go WOW! De Xbox was al uit London meegereisd afgelopen Kerst. De PlayStation had er nooit gekomen als er niet wat exclusieve titels zouden zijn.., of een zoon van 13 - nu 14...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #4235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Voor mij draait het kopen van een console niet om welke titels er zijn of komen, ben gewoon een PS man. Altijd al geweest van de PSX en heb ze vervolgens allemaal gehad. Ook eens een 360 geprobeerd maar vind sowieso die controller al helemaal niks.

    Alsof ik mezelf hoor praten. Precies hetzelfde. Ooit eens een Xbox360 gekocht omdat ie ergens in een superaanbieding zat maar volgens mij binnen een maand weer verkocht. Wat een ***controller.

    Waar ik bij de PS4 wel van baal is dat er nog geen accessoires voor zijn te krijgen zoals een originele afstandsbediening, Singstar mics (zingen met je mobiel ja daaaag) enz. Ook is hij nog niet klaar om te streamen, ja via een grote omweg en een hoop gedoe waar ik geen zin in heb. Als dat allemaal opgelost is zal ik een blij man zijn maar voor nu is het erg karig allemaal.

  11. #4236

    Standaard

    De PS4 controller voelt goed aan maar de sticks zijn toch behoorlijk zwak.Persoonlijk vind ik beide controllers wel fijn.

  12. #4237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ook is hij nog niet klaar om te streamen, ja via een grote omweg en een hoop gedoe waar ik geen zin in heb.
    Dat blijft een groot minpunt in deze tijden. Gelukkig staat de PS3 er ook nog gewoon en hier is het wat makkelijker om allemaal voor elkaar te krijgen. Zal heus wel een keer komen, de volgende firmware update zal al de mogelijkheid tot MP3 bevatten, dus streamen zal ook wel komen.
    Qua accessoires maakt mij het mij persoonlijk niet zo veel uit. BD kijken doe ik ik toch niet ermee en zingen ook niet Ben alleen wel van mening dat ze er eens serieus naar zouden moeten kijken om een zo compleet mogelijk multimedia apparaat uit te brengen.

    Nu weer snel verder met Mordor, ben enigszins verslaafd volgens mij. Gisteren mijn eerste Warchief in de pan gehakt, ging makkelijk dan gedacht. Had hem snel neer nadat hij op de vlucht sloeg voor vuur. Toen had ik hem alleen en was het snel gedaan.

  13. #4238

    Standaard

    Ik ben niet zo merkgebonden en de exclusives van de XO zijn voor mij geen systemsellers op dit moment. Ik ben daarom voor de beste hardware gegaan puur voor gaming en dat is nu eenmaal de PS4 op dit moment, getuige de verschillen op grafisch vlak bij allerlei multiplatform titels.

    Heb al een paar dagen geen Mordor meer gespeeld. Eerstvolgende dag wordt denk ik morgen dat ik ff een paar uurtjes kan inhakken op hordes Orcs en ander gespuis uit Middle-Earth
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4239

    Standaard

    Bayonetta 2 [WiiU]

    Bayonetta is een supersnelle hack/slash game van het Japanse Platinum Games.

    http://www.youtube.com/watch?v=I-AJd-eUe_Y


    Bayonetta en Vanquish waren voor mij de beste games van 2010 en nu komt Platinum Games met Bayonetta 2. [Re-24Oktober]
    Gelukkig zag Nintendo iets in een vervolg en zij financierde de game dan ook.

    Reviews:
    http://www.metacritic.com/game/wii-u...critic-reviews

    Heb de demo al 25x gespeeld dus ben wel klaar voor de release.


    .
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-10-2014 om 15:31

  15. #4240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bayonetta 2 [WiiU]

    Bayonetta is een supersnelle hack/slash game van het Japanse Platinum Games.

    http://www.youtube.com/watch?v=I-AJd-eUe_Y


    Bayonetta en Vanquish waren voor mij de beste games van 2010 en nu komt Platinum Games met Bayonetta 2. [Re-24Oktober]
    Gelukkig zag Nintendo iets in een vervolg en zij financierde de game dan ook.

    Reviews:
    http://www.metacritic.com/game/wii-u...critic-reviews

    Heb de demo al 25x gespeeld dus ben wel klaar voor de release.


    .
    Vanquish was idd erg goed!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bayonneta Deel 1 vond ik een leuk spel, kreeg er toen zelfs nog zo'n gun bij.
    Of ik deel twee weer zal spelen weet ik niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #4242

    Standaard

    Mooie Bayonetta 1&2 bundel exclusief voor de WiiU:

    Heb deze bundel nog kunnen reserveren bij Gamemania voor 70 Euro.
    Doe ik Bayonetta 1 voor de 360 aan een maatje van me cadeau.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-10-2014 om 11:15

  18. #4243

    Standaard

    Titanfall [XO/PC/360]

    De game krijgt als het goed is vandaag al een 4 player Co-op.
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20141...ntier_defense/

  19. #4244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Titanfall [XO/PC/360]

    De game krijgt als het goed is vandaag al een 4 player Co-op.
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20141...ntier_defense/
    Tof dat ze deze game zo goed ondersteunen. Dit is pas echt goede DLC. Kudos voor Respawn in elk geval! Jammer dat deze game niet op de PS4 is uitgebracht, maar op de X360 heb ik me er prima mee vermaakt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #4245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tof dat ze deze game zo goed ondersteunen. Dit is pas echt goede DLC. Kudos voor Respawn in elk geval! Jammer dat deze game niet op de PS4 is uitgebracht, maar op de X360 heb ik me er prima mee vermaakt.
    Ze komen voor mij wel op een moment dat ik nog met andere games bezig ben dus het moet wel erg goed/leuk zijn wil ik er veel tijd in gaan steken.
    Ik check het morgen even en daarna ga ik toch echt met Bayonetta 2 aan de slag.

    De mode is wel mooi gratis.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-10-2014 om 17:46

  21. #4246

    Standaard

    Iemand interesse om een PS3 met wat games over te nemen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #4247

    Standaard

    Gisteren weer effe een uurtje of 2,5 verder met Mordor. Wat een toffe game is het toch. Speelt zo lekker! Ik ben qua verhaal nog helemaal niet ver, maar heb nu in elk geval 4 warchiefs te pakken gekregen. Ook een treffen met 1 warchief en 2 captains is intussen al geen probleem meer. Aanvallen, ontwijken, kruiden zoeken en health refillen en weer aanvallen. Ze achtervolgen je bijna altijd wel. Ver weg van de archers kun je lekker hakken. Levelen is ook tof gedaan en je skills worden steeds vetter. Tot nu toe voor mij persoonlijk dé game van het jaar.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4248

    Standaard

    Bayonetta 2 [WiiU]

    Na 25x de demo gespeeld te hebben had ik al een aardige indruk maar toch hier even wat punten.

    -Nintendo gaf Platinum Games al de tijd en ruimte om deze game zo goed mogelijk te maken en dat is in zijn gehele presentatie gewoon te merken want het spel is gewoon af maar dan ook echt af.
    -Nog nooit voelde de controls zo goed bij een hack/slah game als bij deze game.
    -De moeilijkheids graad is wat je verwacht van een Platinum game dus lekker pittig maar wel eerlijk.
    -Veel vrij te spelen zoals nieuwe wapens en Nintendo stuff waar de liefhebber van smult.
    -Super vette vijanden [Je zou haast denken dat de ontwikkelaar aan de trip zit]
    -Veel replay.[Dit is echt een game die ik net als al die andere Platinum games jaren blijf spelen]
    -Bayonetta is een lekker ding.

    Heb voor de 1ste run nog wat uren te gaan maar kan nu al zeggen dat het voor mij de game van het jaar is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-10-2014 om 11:15

  24. #4249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Titanfall [XO/PC/360]

    De game krijgt als het goed is vandaag al een 4 player Co-op.
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20141...ntier_defense/
    Heb net even een paar potjes gespeeld en het is voor de Titanfall bezitter een leuke extra.Wel zijn kakt de framrate soms nog al in als het echt druk word op de map.
    Met 150 uur op de teller zal het voor mij een leuk tussendoortje zijn.

  25. #4250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren weer effe een uurtje of 2,5 verder met Mordor. Wat een toffe game is het toch. Speelt zo lekker! Ik ben qua verhaal nog helemaal niet ver, maar heb nu in elk geval 4 warchiefs te pakken gekregen. Ook een treffen met 1 warchief en 2 captains is intussen al geen probleem meer. Aanvallen, ontwijken, kruiden zoeken en health refillen en weer aanvallen. Ze achtervolgen je bijna altijd wel. Ver weg van de archers kun je lekker hakken. Levelen is ook tof gedaan en je skills worden steeds vetter. Tot nu toe voor mij persoonlijk dé game van het jaar.
    Helemaal mee eens. Ben lichtelijk verslaafd zelfs. Heb alle Warchiefs inmiddels in de pan gehakt en ook alle sterke captains. De nieuwe die ervoor terugkomen zijn makkelijk te kloppen. Enige nadeel dat het spel nu wel een beetje te makkelijk wordt soms. Gisteren voor het eerst de missie geprobeerd tegen The Hammer, één van de Black Captains en dat was juist weer heel moeilijk. Vraagje aan Dan, nog tips om deze gast te kloppen? Krijg het niet voor elkaar.

Pagina 170 van 484 EersteEerste ... 70120160166167168169170171172173174180220270 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •