Pagina 151 van 484 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155161201251 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.751 tot 3.775 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Enne op mijn PS3 kan ik gewoon PS2 en PS1 spellen afspelen.. dus waarom niet op de PS4 de PS3 spellen spelen.
    Heeft niks met mij te maken dus... maar toch wil maar zeggen..

    Een streamingdienst...mm moet je dan de ps3 naast de ps4 zetten denk je of maakt dat niet uit..
    En dit zal wel aan mij liggen maar vind het gewoonweg jammer dat ik mijn ps3 games niet kan afspelen...
    Ik heb er namelijk best veel.. ook spellen die ik best vaak speel zoals Topspin 4.

    Greets....
    Als ik het goed begrijp heb je een PS3 en PS4 dus ik snap niet dat je die functie op de PS4 zo mist.
    Sony heeft met de PS4 voor het eerst een soort PC architectuur en dat is de reden dat je alleen PS4 games kan spelen op die console.

  2. #3752
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mee eens Michael.

    Dat hele backwards compatibility is niet meer dan een verkoopargument. Ook de Xbox 360 bracht van tijd tot tijd emulators uit zodat 'oudere' X-box-games speelbaar waren op de 360. Dit was vooral in de beginperiode zo, want geleidelijk werd dat niet meer ondersteund. Het principe is ook logisch. Koop je nu een Next Gen dan is het aanbod vrij karig. Zou je oudere games kunnen spelen dan zal men sneller een nieuwe console kopen, omdat - het meest essentiële - het aanbod dan hoog is. Ik zelf speel ook alleen nog maar op de PS4 en XBO en vrijwel nooit meer op de 360. Ik wil gewoon niet meer terug, maar als ik eerlijk ben en weer eens de lokale MM inloop word je toch droevig van het aanbod en al helemaal nu steeds meer games uitgesteld worden naar 2015, zoals The Division en zoals onlangs bekend gemaakt Arkham Knight. Bij de PS4 krijg ik langzamerhand een PSVita-gevoel. Top apparaat, maar er komt gewoonweg niks uit. Oké de E3 staat voor de deur en daar zal het een en ander bekend worden gemaakt, maar ik denk wel dat de Next Gen nog populairder worden als men deze feature had ondersteund. Wellicht niet voor jou en mij, maar voor de massa. Aan de andere kant gaan de PS4 en in mindere mate de XBO als warme broodjes over de toonbank. Zelfs de XBO doet het beter als de Xbox 360 toentertijd. Dus dan is de noodzaak ook minder.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mee eens Michael.

    Dat hele backwards compatibility is niet meer dan een verkoopargument. Ook de Xbox 360 bracht van tijd tot tijd emulators uit zodat 'oudere' X-box-games speelbaar waren op de 360. Dit was vooral in de beginperiode zo, want geleidelijk werd dat niet meer ondersteund. Het principe is ook logisch. Koop je nu een Next Gen dan is het aanbod vrij karig. Zou je oudere games kunnen spelen dan zal men sneller een nieuwe console kopen, omdat - het meest essentiële - het aanbod dan hoog is. Ik zelf speel ook alleen nog maar op de PS4 en XBO en vrijwel nooit meer op de 360. Ik wil gewoon niet meer terug, maar als ik eerlijk ben en weer eens de lokale MM inloop word je toch droevig van het aanbod en al helemaal nu steeds meer games uitgesteld worden naar 2015, zoals The Division en zoals onlangs bekend gemaakt Arkham Knight. Bij de PS4 krijg ik langzamerhand een PSVita-gevoel. Top apparaat, maar er komt gewoonweg niks uit. Oké de E3 staat voor de deur en daar zal het een en ander bekend worden gemaakt, maar ik denk wel dat de Next Gen nog populairder worden als men deze feature had ondersteund. Wellicht niet voor jou en mij, maar voor de massa. Aan de andere kant gaan de PS4 en in mindere mate de XBO als warme broodjes over de toonbank. Zelfs de XBO doet het beter als de Xbox 360 toentertijd. Dus dan is de noodzaak ook minder.
    The Order 1886[PS4] en Quantum Break[XBO] gaan ook naar 2015.

    DriveClub[PS4] komt nog wel dit jaar uit maar die had er eigenlijk al lang moeten zijn.

    Van alle uitgevers ben ik het meest benieuwd wat Nintendo gaat laten zien op de E3[Nintendo direct]
    Ze zullen zeker de nieuwe Zelda laten zien maar verder is er kwa games niets gelekt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-06-2014 om 13:54

  4. #3754

    Standaard

    Ik wilde eerst volgende maand een nieuwe console aanschaffen, maar dat schuif ik lekker door naar volgend jaar. Eerst een nieuwe tv.

  5. #3755

  6. #3756
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Moet zeggen dat ik gisteren - samen met mijn zoon - de hele dag heb lopen kwijlen van al die mooie trailers. De één nog vetter dan de andere. En dan dus ook de gameplaytrailers. Far cry4 (Olifanten Assasins Creed UNity en ga zo maar door...
    Waar ik eerst nog vrij negatief gestemd was over de next-gen toekomst, is dat nu wel heel anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #3757

    Standaard

    Ook Dying Light lijkt me erg leuk...............komt nu pas in 2015 helaas maar ziet er erg goed uit.

  8. #3758

    Standaard

    Mijn E3 toppers:
    -Zelda
    -The Witcher 3
    -Bayonetta 2
    -Batman Arkham Knight
    -Dragon Age Inquisition
    -Evolve
    -Super Smash Bros
    -Doom 4
    -Sunset Overdrive
    -Destiny [al heb ik wel steeds meer een twijfel over deze titel]

    Na alles goed gevolgd te hebben ben ik nu zo gaar als een pakje boter.

  9. #3759

    Standaard

    Heb de Destiny beta 2 weken lang gespeeld en deze staat nu mooi in pre-order.[9-Sep.]

    Destiny is een sci-fi Shooter met best wat RPG invloeden en is gemaakt door Bungie [Halo]

  10. #3760

    Standaard

    2 dagen in de open beta rondgelopen en voelt goed. Alleen op de Xbox 360 zag het er niet uit en was de framerate niet echt lekker. Maar de feel is goed en daar gaat het om...

  11. #3761

    Standaard

    Alien Isolation

    Moeilijk in te schatten of het toch niet eigenlijk een te saaie game is als je m speelt . Ik wacht tot de prijs zakt
    De stemmen van de originele acteurs schijnt een apart aan te schaffen ding te zijn of gratis met een preorder van de game.

    Trailertje van de game:
    http://www.youtube.com/watch?v=VB06oDrNDVc

    interview originele acteursvereist inloggen utube)
    http://www.youtube.com/watch?v=h_dHuZUuSrA

    of hetzelfde filmpje via de Telegraaf:
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/gam...we_game__.html

  12. #3762

    Standaard

    Oogt idd interessant. Die game moet het echt hebben van het beklemmende gevoel waardoor het spannend blijft. Ben benieuwd naar de game in elk geval...

  13. #3763

    Standaard

    Heb nu een PS4 en Destiny word zeker aangeschaft, wat een gave shooter en ziet er erg goed uit.
    Alien Isolation wacht ik mee...............ziet er toch allemaal vrij saai uit. Wacht wel even de eerste reacties af.

  14. #3764

    Standaard

    Ik wacht op het kerst seizoen om te kijken of er nog een interessante bundel komt van ofwel de PS4, ofwel de Xbox One. Want Destiny is voor mij nog altijd niet dé release waarvoor ik per se een nieuwe console wil hebben. Ik heb nu een Xbox, dus een HD re-release van The Last of Us of Uncharted zou mij wel over de streep trekken. Dat zijn games waarvoor ik desnoods nog een PS3 zou hebben aangeschaft om die eens te spelen, maar nu die eraan zitten te komen denk ik toch dat het een Sony console wordt deze keer, na 2 Microsoft consoles...

  15. #3765

    Standaard

    Krijg als het goed is vandaag The Last Of Us remastered binnen. Ken het spel van de PS3 maar ik moest deze versie gewoon hebben omdat het spel ZO ontzettend goed is. Mag je als gamer niet missen vind ik

  16. #3766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Krijg als het goed is vandaag The Last Of Us remastered binnen. Ken het spel van de PS3 maar ik moest deze versie gewoon hebben omdat het spel ZO ontzettend goed is. Mag je als gamer niet missen vind ik
    Ga hem nu halen bij Gamemania

  17. #3767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Krijg als het goed is vandaag The Last Of Us remastered binnen. Ken het spel van de PS3 maar ik moest deze versie gewoon hebben omdat het spel ZO ontzettend goed is. Mag je als gamer niet missen vind ik
    Juist! En daarom neig ik ook steeds meer naar de PS4. In elk geval voor nu. Wat de toekomst brengt... wie zal het zeggen...

  18. #3768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ga hem nu halen bij Gamemania
    Heb het spel net binnen. Vanavond even proberen.............ben erg benieuwd naar de 'graphics'......................

  19. #3769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Heb het spel net binnen. Vanavond even proberen.............ben erg benieuwd naar de 'graphics'......................
    Mijn eerste indruk van bijna 3 uur gameplay:

    Filmpjes op Youtube doen remaster niet echt veel eer aan tegenover de PS3 versie maar als je zelf voor je scherm zit dan merk je echt de vooruitgang.

    De game draait nu op 60fps maar wil je meer een filmisch effect dan kan je hem ook op 30fps vast zetten in het menu.[60fps speelt heerlijk]

    de game heeft ook een leuke foto mode die best leuke effecten heeft.

    Ook de audio in deze game is geniaal.

    Conclusie:
    De game komt nu veel vloeiender over dus misschien was die PS3 versie wel iets te hoog gegrepen voor een toch wel oude hardware.
    Heb de game nu dus 2x gekocht maar is het zeker waard.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-07-2014 om 16:48

  20. #3770
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wou hem hier in Amerika kopen (lekker goedkoop, maar ik zag al die pre-order bonussen. Dus ik wacht wel tot ik thuis kom. Heb jij die ook?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #3771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik wou hem hier in Amerika kopen (lekker goedkoop, maar ik zag al die pre-order bonussen. Dus ik wacht wel tot ik thuis kom. Heb jij die ook?
    Ik had deze niet in pre-order staan dus die bonus heb ik niet.

  22. #3772
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oké, thanks. Ik had hem - na het lezen - maar gepre-orderd. Ligt hij mooi in de bus als ik de 8ste terug kom.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #3773

    Standaard

    Moet trouwens wel zeggen dat ik de multiplayer van een game als The Last of Us compleet over sla.

  24. #3774

    Standaard

    Gisteren ook even aan het gamen geweest.
    De remaster zier er mooier uit en speelt beter, soepelder.........en wat blijft het toch een geweldig spel. Als je er eenmaal aan begint dan wil je ém gewoon in 1 ruk uitspelen

  25. #3775

    Standaard

    Voor de mensen die nog DLC van The Last Of Us Remastered willen:
    9K2T-G3N5-MTB8
    E5NF-2QN2-BNJN
    CTBL-L4NF-PTEK
    2BNJ-35N7-F36N
    F3E2-4RNK-JCLA
    6HJH-RPNF-EH64
    368Q-QNNT-3QMN
    2H8F-B8N6-TE82
    25M3-KANG-8LRT
    M5JL-AEN6-7Q5A

    Het gaat om de survival DLC pack

Pagina 151 van 484 EersteEerste ... 51101141147148149150151152153154155161201251 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •