Pagina 261 van 484 EersteEerste ... 161211251257258259260261262263264265271311361 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.501 tot 6.525 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6501

    Standaard

    Gekocht bij Intertoys [59.99]



    Vond HW op de 360 een erg toffe RTS.

    UPDATE
    Eerste indruk: Game speelt heerlijk weg en heeft fantastische CGI filmpjes.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2017 om 20:28

  2. #6502

    Standaard

    Project Scorpio

    Het zal voor Microsoft nog een klus worden want hoe gaan zij 4K verkopen aan mensen die gameplay trailers alleen op een 1080p scherm kunnen zien ?

  3. #6503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Scorpio

    Het zal voor Microsoft nog een klus worden want hoe gaan zij 4K verkopen aan mensen die gameplay trailers alleen op een 1080p scherm kunnen zien ?
    Dit dilemma geldt voor alle fabrikanten van 4K en HDR hard en software. Het komt niet over als het bekijkt op een 1080p scherm. Toch is 4K hot, ook in gameland. Zie de PS4 Pro. Die wordt meer verkocht dan de PS4...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #6504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dit dilemma geldt voor alle fabrikanten van 4K en HDR hard en software. Het komt niet over als het bekijkt op een 1080p scherm. Toch is 4K hot, ook in gameland. Zie de PS4 Pro. Die wordt meer verkocht dan de PS4...
    Ben benieuwd hoe ze het gaan presteren tijdens de E3.
    Wat voor content zij hebben is voor mij net als bij de Switch het belangrijkste.Mochten zij tijdens de E3 niet veel meer soeps hebben dan een Forza in 4K dan zou ik teleurgesteld zijn.

    Gelukkig snappen amerikanen beter als japanners[Nintendo] wanneer zij echt moeten gaan knallen.

    Welke exclusieve games ik in 4K wil zien:
    - Halo 6
    - Crackdown 3
    - Nieuwe IP
    - Alan Wake 2
    - project Gotham of een Forza[ Die weer wat vernieuwing brengt]
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2017 om 16:22

  5. #6505

    Standaard

    Nintendo Switch

    http://www.insidegamer.nl/artikel/12...ch-launchgames Na die zwakke WiiU periode moet Nintendo zich nu kapot schamen met deze lijst !


    Zelfs bij Zelda heb ik een twijfel.De game oogt erg leeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2017 om 13:17

  6. #6506
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nintendo Switch

    http://www.insidegamer.nl/artikel/12...ch-launchgames Na die zwakke WiiU periode moet Nintendo zich nu kapot schamen met deze lijst !


    Zelfs bij Zelda heb ik een twijfel.De game oogt erg leeg.
    Iets zegt me dat je niet de Switch naar Nintendo gaat maken..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #6507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Iets zegt me dat je niet de Switch naar Nintendo gaat maken..
    Voor een Nintendo liefhebber als mij is dat zeer triest ja.

    Echt ik heb Nintendo altijd een warm hart toegedragen maar nu laten zij hun trouwe fans keihard in de steek.

    Men moet er nog een Pro-controller bij kopen ook want dat standaard geval kan nooit fijn zijn.




    Pro controller kost ook nog eens 60 Euro.

    Switch 330 + Zelda 60 + Pro controller 60 = 450

    Het ergste van alles is nog dat er tot november zowat niets nieuws te spelen is op de Switch.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2017 om 16:06

  8. #6508

    Standaard

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Switch/WiiU]

    Hands-on [Zelda/Switch] http://www.gamed.nl/view/126226 Hier zegt men ook weer dat een game als Zelda het beste tot zijn recht komt op een Switch scherm.

    Ik persoonlijk zie het al niet meer als een tv console maar wel als een high-tech handheld.


    Dit is minder:http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1346789


    Er is ook positief nieuws:https://www.youtube.com/watch?v=00xk90sUWtE [Switch/PS4/XO/PC]

    Paar jaar gelden al op de WiiU gespeeld.

    Boxart Switch
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-02-2017 om 15:43

  9. #6509

    Standaard

    Gisteren begonnen met de open beta van Ghost Recon Wildlands. Is wel aardig, maar vooralsnog niet meer dan dat.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #6510

  11. #6511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren begonnen met de open beta van Ghost Recon Wildlands. Is wel aardig, maar vooralsnog niet meer dan dat.
    Volgende week komt er een ander leuk spelletje uit.

  12. #6512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Volgende week komt er een ander leuk spelletje uit.
    Yup!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #6513

    Standaard

    Het moment is gekomen dat ik toch een Switch met Zelda wil hebben.

    Ja fuck ik ga er gewoon weer voor en mocht het weer niets worden net als de WiiU dan heb ik gewoon grote pech.

    Mario kart 8 & Splatoon [wiiU[ ruil ik tegen de tijd dat ze komen voor de Switch om voor die versies.Voordeel van de exclusieve Nintendo titels is dat je er altijd best veel voor terug krijgt.

    De uiterst positieve previews/berichten van Zelda hebben mij over de streep getrokken.Wel blijf ik bij al mijn berichten dat er voor Nintendo nog heel veel werk te doen staat.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-02-2017 om 13:23

  14. #6514

  15. #6515

    Standaard

    Het blad Edge geeft mooie scores

    The Legend of Zelda: Breath of the Wild [10]
    Horizon Zero Dawn [9]
    Nioh [9]
    Sniper Elite 4 [7]
    Torment: Tides of Numenera [8]
    Aaero [7] / PC
    Dexed [6] / PSVR
    Dandy Dungeon [9] / iOS

  16. #6516

    Standaard

    Nieuws

    http://www.psx-sense.nl/267400/naam-...gelijk-gelekt/ Dat WB rond 8 maart een nieuwe game zal onthullen was sowieso bekend.

    Nieuwe Batman game is welkom.Zeker die laatste was echt super.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-02-2017 om 19:52

  17. #6517

    Standaard

    Kan niet wachten om dit spel te spelen..

  18. #6518

    Standaard

    Heb de reservering van de WiiU versie omgezet naar de Switch versie.Als ik geluk heb zit ik met de Switch + Zelda nog bij de eerste levering.

  19. #6519

    Standaard

    Halo Wars 2 [XO]

    Campaign op normal uitgespeeld en ga morgen heroic doen.Nu een paar potjes Blitz mode.

  20. #6520

    Standaard

    Hier hetzelfde, gelukkig heb ik de week na de release vakantie .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Kan niet wachten om dit spel te spelen..
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  21. #6521

  22. #6522

    Standaard

    Is er eigenlijk al bekend of de nieuwe Zelda een beetje draait op de Wii U? Alles wat ik lees (nog niet veel tot nu toe) betreft de Switch versie. Ben een groot Zelda-fan, maar ben nog niet overtuigd van de Switch. De Wii U ook bij launch direct aangeschaft, maar uiteindelijk zijn er maar een stuk of 5 titels die echt voor mij de moeite waard waren/zijn. Maar als Zelda echt een stuk minder op de Wii U is, dan heb ik geen keuze!!

  23. #6523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Is er eigenlijk al bekend of de nieuwe Zelda een beetje draait op de Wii U? Alles wat ik lees (nog niet veel tot nu toe) betreft de Switch versie. Ben een groot Zelda-fan, maar ben nog niet overtuigd van de Switch. De Wii U ook bij launch direct aangeschaft, maar uiteindelijk zijn er maar een stuk of 5 titels die echt voor mij de moeite waard waren/zijn. Maar als Zelda echt een stuk minder op de Wii U is, dan heb ik geen keuze!!
    Voor zover ik het op het web mee krijg draait de WiiU versie netjes.

    Ik ga de Switch dan toch uiteindelijk halen maar ja er is nu nog genoeg reden om bang te zijn voor het weer niet slagen van de console.Wel zie ik nu volop Switch reclame om me heen dus Nintendo doet dat al beter dan met de WiiU.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-02-2017 om 15:37

  24. #6524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor zover ik het op het web mee krijg draait de WiiU versie netjes.

    Ik ga de Switch dan toch uiteindelijk halen maar ja er is nu nog genoeg reden om bang te zijn voor het weer niet slagen van de console.Wel zie ik nu volop Switch reclame om me heen dus Nintendo doet dat al beter dan met de WiiU.
    Dat zou mooi zijn, dan kan ik het voorlopig nog wel doen met de Wii U. Ik ben bang dat Nintendo met de Switch weer dezelfde fout gaat maken als met de Wii U. Er zijn maar weinig toptitels aangekondigd, Zelda, een nieuwe 3D Mario en misschien Mario Kart 8. Ik hoop voor ze dat andere ontwikkelaars ze blijven ondersteunen, maar denk toch dat die de focus meer op de PS4 en Xbox One houden. Uiteindelijk komt Nintendo vast wel weer met fantastische games uit eigen stal, omdat ze een paar franchises in bezit hebben waarmee ze eigenlijk nooit teleurstellen. Ik zie het zo weer gebeuren dat er maar 1 tot 3 goede titels per jaar uitkomen en dat is gewoon te weinig. Maar wie weet, ik kijk in ieder geval eerst de kat uit de boom.

  25. #6525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Dat zou mooi zijn, dan kan ik het voorlopig nog wel doen met de Wii U. Ik ben bang dat Nintendo met de Switch weer dezelfde fout gaat maken als met de Wii U. Er zijn maar weinig toptitels aangekondigd, Zelda, een nieuwe 3D Mario en misschien Mario Kart 8. Ik hoop voor ze dat andere ontwikkelaars ze blijven ondersteunen, maar denk toch dat die de focus meer op de PS4 en Xbox One houden. Uiteindelijk komt Nintendo vast wel weer met fantastische games uit eigen stal, omdat ze een paar franchises in bezit hebben waarmee ze eigenlijk nooit teleurstellen. Ik zie het zo weer gebeuren dat er maar 1 tot 3 goede titels per jaar uitkomen en dat is gewoon te weinig. Maar wie weet, ik kijk in ieder geval eerst de kat uit de boom.
    Mij gaat het ook om de titels uit eigen stal.Multiplatform games speel ik wel op een ander platform.

    Uit eigen stal ziet het er voor nu zo uit:

    - Mario Kart 8/Deluxe [28 april]
    - ARMS [lente]
    - Splatoon 2 [zomer]
    - Super Mario Odyssey [najaar
    - Fire Emblem warriors [najaar]
    - Xenoblade 2 [najaar]

    Niet uit eigen stal maar wel games die op een Nintendo platform leuk zijn om te spelen:
    - Lego City Undercover [7 april]
    - Sonic Mania [Lente]
    - Yooka-Laylee [?]

    Los van dit komen er ook nog wat eShop titels.

    Natuurlijk zal de E3 van 2017 een nog beter toekomst beeld geven.

    Het liefst had ik gezien dat er nu met launch nog een dikke titel was die puur voor de Switch was ontwikkeld.Ja Zelda is heel vet maar feit blijft dat de launch periode te mager is.

    Nu met de nieuwe Zelda komen er ook weer een paar leuke Amiibo's.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-02-2017 om 16:39

Pagina 261 van 484 EersteEerste ... 161211251257258259260261262263264265271311361 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •