Pagina 232 van 484 EersteEerste ... 132182222228229230231232233234235236242282332 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.776 tot 5.800 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Je hebt hier wel een punt. Maar ik had toch wel graag een Trilogy willen zien..Dan was het ook voor mij de moeite waard. Ik heb voor de PC de Elder Scrolls Anthology en het enige dat ik gespeeld
    heb is Skyrim. Dit omdat dit de enige in zijn serie is die controller support op de PC heeft.
    Ik heb tot nu toe veel van die Elder Scrolls op de 360 gespeeld omdat ik toen nog geen game PC had.
    Goed dat je dat trouwens zegt want ik wilde Oblivion op de PC nog wel eens een keer spelen maar nu ik weet dat hij geen controller ondersteuning heeft doe ik dat maar niet.

    Laatst zij iemand tegen mij dat ik maar met toetsenbord moet leren spelen maar ik vind dat ondanks ik er niet handig in ben ook niet leuk.
    Een controller zit er bij mij gewoon ingebakken.Voordeel van controller is ook dat die een vibratie functie heeft wat in een actie spel ook voor meer beleving zorgt.Diablo3 is de enige game die ik zonder controller speel.[99% doe je daar alles met muis]


    De laatste 4 jaar zijn nieuwe spellen gelukkig wel bijna allemaal met controller te spelen op Steam.

    TIP:
    Fallout 4 is ook van die ontwikkelaar misschien is dat nu een leuke optie om op PC te spelen voor je.Het is een andere setting maar de gameplay lijkt erg op die van Skyrim.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-06-2016 om 14:05

  2. #5777

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    E3 preview http://gamer.nl/articles/preview/gran-turismo-sport/

    Dat klinkt al weer een stuk beter.

    Ik heb al wat meer speur werk gedaan en ben er achter gekomen dat deze E3 code veel en veel beter is dan die van een maand geleden.
    Omdat de focus bij deze game voor een groot deel op online racen [Zit wel wat SP in] leunt hebben zij wel een systeem bedacht voor al die mensen die niet serieus willen racen weinig aan deze game zullen hebben.Hoe dat precies gaat werken weet ik niet maar voor mij die gewoon serieus wil racen klikt dat goed.

    Drie belangrijke punten:

    - De game ziet er beter uit dan een maand geleden + loopt vloeiender [was toen gewoon een oude code]

    - Als ik zo die filmpjes bekijk zie ik dat er wel degelijk dat er nieuwe physics zijn.Bij GT6 zag je in cockpit view bijna geen beweging en nu wel.

    - Geluid van wagens is beter al is daar toch nog wel veel kritiek op.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-06-2016 om 07:53

  3. #5778

    Standaard

    E3 2016

    Het was voor mij een E3 die een heel andere kant op is gegaan dan ik van te voren dacht.

    - VR was er wel maar daar draaide het niet om deze E3.

    - Games die op de E3 van 2015 getoond zijn waar ik nog niet van overtuigd was hebben mij nu zeker overtuigd.

    - Ik verwachte het meest van Microsoft maar het was toch Sony die de beste games had.

    - Verder is heel die E3 perfect via het web te volgen.Waar bij andere jaren de stream wel eens moeilijk deed ging het nu allemaal perfect.

    Dit najaar gaan er heel veel titels uit komen dus ik moet er een paar uit pikken die ik zeker dit jaar wil gaan spelen.

    Kortom een mooie E3.

  4. #5779

    Standaard

    Final Fantasy 15 [PS4/XO]

    E3 Trailer https://www.youtube.com/watch?v=KGnVN055qY8

    Dit moet de game gaan worden die de RPG serie weer op kaart gaat zetten.De game gaat een enorme open wereld hebben om te verkennen.

    [Re 30 sep]


    [Ook voor XO]

    Voor de mensen die veel geld hebben is er deze.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-06-2016 om 12:56

  5. #5780

    Standaard

    PS4 Nieuws

    http://www.psx-sense.nl/238683/plays...zigheid-op-e3/

    Sony heeft het dit najaar al druk met hun VR te lanceren dus ik geloof niet dat die Neo nog dit jaar komt.Waarom zou Sony met de Neo vlug moeten zijn ? hun huidige model gaat nog als warme broodjes over de toonbank.
    In wezen zou Microsoft juist vlug moeten zijn met hun Scorpio om weer wat beter in de markt te staan.

    Sony heeft een top E3 gehad dus ik zou als ik hun was zo lang mogelijk hun mond dicht houden over die Neo.Aan de andere kant is het wel weer zo dat die chip productie van de huidige PS4 bij AMD gaat stoppen
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2016 om 13:12

  6. #5781

    Standaard

    XO Slim

    https://www.youtube.com/watch?v=vwkRMCvX80s

    Toch een lekker klein ding hoor.

    - 2Tb

    - 4K Video

    - HDR [ Gear4 en Forza Horizon 3 gaan het ondersteunen]

    - Controller is niet de Elite maar is er met zijn grip wel meer op gebaseerd dan de 1ste XO controller

    - Niet meer die lompe blok voeding die er bij hangt

    Men zegt dat hij in Augustus moet komen.

    Als hij een leuke prijs krijgt zit ik er serieus aan te denken om hem straks te kopen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2016 om 15:13

  7. #5782
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ook, omdat er een UHD BD-drive in zit. De vraag is dan wel meteen of hij dan eindelijk gewoon een Bitstream kan afspelen. Anders schiet het niet op. De gewone XBO kan dat namelijk niet, vreemd genoeg
    En dan komt eind 2017 de echte opvolger met moddervette specs en 4K-gaming.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #5783

    Standaard

    Vandaag een leuk cadeau gehad voor Vaderdag! DOOM voor de PS4! Net ff een uurtje geknald. Heerlijk!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #5784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vandaag een leuk cadeau gehad voor Vaderdag! DOOM voor de PS4! Net ff een uurtje geknald. Heerlijk!
    Dat is nog eens een leuk cadeau.

    Persoonlijk vind ik dat glory kill systeem leuk werken.De game lijkt ook totaal niet op al die andere shooters.

  10. #5785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is nog eens een leuk cadeau.

    Persoonlijk vind ik dat glory kill systeem leuk werken.De game lijkt ook totaal niet op al die andere shooters.
    Die Glory kills zijn zeer vermakelijk en zijn soms zelfs echt nodig om te kunnen overleven. Ben nu net in de hel beland. Topgame is het!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #5786

    Standaard

    Mighty No. 9 [Mulltiplatform]

    Reviews http://www.metacritic.com/game/plays...-4/mighty-no-9

    Zeker gezien de ervaring en ontwikkeltijd had Keiji Inafune [Mega Man] hier een topper van moeten maken.Als ik alles zo lees is het bagger.

  12. #5787

    Standaard

    GT Sport [PS4]

    https://www.gtplanet.net/gran-turism...ints-detailed/

    Dit systeem zou er voor mij wel eens voor kunnen zorgen dat dit de 1ste race game word die zeker online leuk is om te spelen.Als er in een racer online niet serieus gespeeld word dan houd het bij mij al snel op.
    Begin alsmaar positiever te worden over deze game.


    [PS4 Nieuws]

    http://www.psx-sense.nl/239100/guerr...zon-zero-dawn/

    Dit moet gewoon de beste game van 2017 gaan worden dus ben juist blij met uitstel.In het najaar komen er genoeg games uit om bezig te blijven.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-06-2016 om 07:25

  13. #5788

    Standaard

    Vandaag Hard Rain/Beyond Two Souls voor de PS4 gehaald. Het duo-pack was nu € 20.

  14. #5789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Vandaag Hard Rain/Beyond Two Souls voor de PS4 gehaald. Het duo-pack was nu € 20.
    Je bedoelt Heavy Rain neem ik aan. Ik heb ze een tijd terug ook voor 2 tientjes samen gekocht. Alleen Heavy Rain blijft bij mij onspeelbaar met dat geknipper. Hebben meer mensen last van. En een patch... nope...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #5790

    Standaard

    Halo 5: Guardians [XO]

    Krijgt op 29 Juni een grote update:


    New Game Mode – Warzone Firefight: Warzone Firefight is, by far, the biggest content release since the launch of Halo 5: Guardians! As a result of the beta in April, 343 Industries has taken player feedback to improve the game mode for launch, such as increasing the difficulty each round and adding brand new bosses and vehicles – including the hilarious (and deadly) Grunt Goblin boss and the powerful UNSC VTOL, AV-49 Wasp, deployable as a REQ vehicle in all Warzone modes and available to use in Forge. Check out Polygon and IGN to get a sneak peek at both of these new additions to Halo 5: Guardians.
    • New Campaign Feature – Score Attack: As detailed on Halo Waypoint, the Warzone Firefight content release will include a new way to play Halo 5: Guardians’ campaign – Score Attack! Campaign scoring makes a return to Halo 5: Guardians, enabling players to compete against their friends for points and medals in online co-op play or solo. Remember – in Score Attack, the points do matter so be sure to defeat enemies with style and flourish!


    • New Maps – Attack on Sanctum, Prospect and Molten: The free Warzone Firefight release brings three new maps across multiple game modes: Attack on Sanctum, Prospect and Molten. In the Attack on Sanctum map for Warzone, revisit the Covenant homeworld of Sanghelios, or take it to the rocky roads of Prospect for Warzone Assault. For Arena players, Molten will be a hot new Arena map – be sure not to fall into the stream of lava!


    • New Forge Canvas – Tidal: Since the release of a new super-charged Forge mode for Halo 5: Guardians in December, Forgers have been hard at work creating some of the most unique, creative and innovative maps ever seen in Halo. The Warzone Firefight release brings a fan-requested canvas, the ocean-themed Tidal. No longer will players have to struggle to find water to Forge on – it’s literally everywhere on Tidal!


    • New REQs Items: Warzone Firefight adds several new REQ items, including the Cinder and Cyclops armor sets, Covenant vehicle and weapon variants, HCS Pro League weapon skins and additional customization sets.



    Met Warzone Firefight [8 man co-op]& Campaing Score Attack is er weer genoeg te doen in deze geweldige Halo.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-06-2016 om 07:07

  16. #5791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je bedoelt Heavy Rain neem ik aan. Ik heb ze een tijd terug ook voor 2 tientjes samen gekocht. Alleen Heavy Rain blijft bij mij onspeelbaar met dat geknipper. Hebben meer mensen last van. En een patch... nope...
    Het is inderdaad Heavy Rain. Is het geknipper dit: https://www.youtube.com/watch?v=DpI7...k&spfreload=10

  17. #5792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het is inderdaad Heavy Rain. Is het geknipper dit: https://www.youtube.com/watch?v=DpI7...k&spfreload=10
    Dat is toch een reden om hem rap terug te brengen naar de winkel.Anders moet de klantenservice van Playstation maar met iets tegemoet komen.

  18. #5793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is toch een reden om hem rap terug te brengen naar de winkel.Anders moet de klantenservice van Playstation maar met iets tegemoet komen.
    Wel eens dat er een patch zou moeten komen. Maar ik heb € 20 betaald voor 2 spellen dus in het ergste geval is het € 20 voor Beyond. Dat vind ik nog een prima prijs-spelverhouding. Als ik nu alleen Heavy Rain had gekocht, had ik overwogen terug te gaan. Maar nu is het dus € 10 per spel dus ik worstel me er wel doorheen. Beyond zie ik niet los voor de PS4.

  19. #5794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Wel eens dat er een patch zou moeten komen. Maar ik heb € 20 betaald voor 2 spellen dus in het ergste geval is het € 20 voor Beyond. Dat vind ik nog een prima prijs-spelverhouding. Als ik nu alleen Heavy Rain had gekocht, had ik overwogen terug te gaan. Maar nu is het dus € 10 per spel dus ik worstel me er wel doorheen. Beyond zie ik niet los voor de PS4.
    Het moet gewoon werken want misschien is 20 Euro wel veel geld voor die ene mens die is een keer een spelletje kan kopen.

  20. #5795

    Standaard

    Ik heb Heavy Rain nog niet opgestart, maar als ik dat zo zie hoef ik dat dus ook nog niet te doen. Zou de beleving compleet vern**ken. Echt héél slecht dat hier nog geen patch voor is uitgekomen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #5796

    Standaard

    Ik heb toch besloten te retourneren. Ik heb hem omgeruild voor Ratchet & Clank inclusief bijbetaling. Hopelijk is die bug-vrij.

  22. #5797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb toch besloten te retourneren. Ik heb hem omgeruild voor Ratchet & Clank inclusief bijbetaling. Hopelijk is die bug-vrij.
    Die spat van je scherm.

  23. #5798

    Standaard

    Wolfenstein The Old Blood [XO/PS4/PC]

    Ga de game nu proberen op de laatste difficulty.[PC]

  24. #5799

    Standaard

    God of War [PS4]

    Demo uitgelicht door de studio. http://www.psx-sense.nl/239412/god-w...monica-studio/

    Wat een top demo was dit tijdens de E3.

  25. #5800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    God of War [PS4]

    Demo uitgelicht door de studio. http://www.psx-sense.nl/239412/god-w...monica-studio/

    Wat een top demo was dit tijdens de E3.
    Zag er echt fantastisch uit ja!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 232 van 484 EersteEerste ... 132182222228229230231232233234235236242282332 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •