Pagina 171 van 484 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181221271 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.251 tot 4.275 van 12095 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4251

    Standaard

    The Witcher 3 [PS4/XO/PC]

    Mooi opening filmpje van deze RPG die begin 2015 uit moet komen.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/114...ematic-trailer

  2. #4252

    Standaard

    Bayonetta 2 [WiiU]

    Mijn handen doen gewoon pijn van deze game maar hij is het waard want maar man toch wat is ie goed.
    Wel ben ik bang dat net als alle andere Platinum Games deze weer matig tot slecht verkocht zal worden.

    Deze game is misschien niet heel bijzonder maar het brengt wel het genre naar een niveau waar het nog nooit is geweest.

    Zeg nogmaals game van het jaar.

    Mooi bericht van de regisseur.
    http://www.n1ntendo.nl/article/46542...an-bayonetta-2

    Laatst aangepast door jeroeni : 26-10-2014 om 14:32

  3. #4253

    Standaard

    Hier een nieuwe kwestie van Boris en JJ over het reviewen van games.
    http://www.gamekings.tv/videos/de-kw...euwe-reviewen/

  4. #4254

    Standaard

    Sunset Overdrive [XO]

    De exclusieve titel voor de XO krijgt al een paar mooie reviews.
    http://www.metacritic.com/game/xbox-...critic-reviews

    Nu nog The Master Chief[Halo]Collection onder de loep en Microsoft heeft 3 goede exclusieve titels dit najaar geleverd.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-10-2014 om 07:33

  5. #4255

    Standaard

    Sony PS4 systeemsoftware versie 2.0 http://tweakers.net/nieuws/99306/son...r-ps4-uit.html
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #4256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Ben lichtelijk verslaafd zelfs. Heb alle Warchiefs inmiddels in de pan gehakt en ook alle sterke captains. De nieuwe die ervoor terugkomen zijn makkelijk te kloppen. Enige nadeel dat het spel nu wel een beetje te makkelijk wordt soms. Gisteren voor het eerst de missie geprobeerd tegen The Hammer, één van de Black Captains en dat was juist weer heel moeilijk. Vraagje aan Dan, nog tips om deze gast te kloppen? Krijg het niet voor elkaar.

    Beetje zoals in dit filmpje:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZAeRSW1qGt0

    Verslavend is het zeker. Ik ben nog steeds bezig het spel naar 100% te krijgen, ondanks dat ik het al een tijdje geleden uitspeelde. Heb inmiddels alle captains en warchiefs gebrand

  7. #4257

    Standaard

    Toevallig dat je nu antwoord, heb hem toevallig net verslagen. Koste me een paar pogingen maar met veel rollen en blokken, lukte het uiteindelijk. Nu de nieuwe wereld verkennen.

  8. #4258

    Standaard

    Bij Bart Smit is de nieuwe Call Of Duty al op Maandagochtend om 7 uur te krijgen.

    Belde net om te reserveren en die gast zij dit gaat nergens over.

    Ga de game dus maandag al halen maar wel in de middag.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-10-2014 om 10:37

  9. #4259

    Standaard

    Apart, want als je hem pre-ordert heb je hem al een dag eerder dan de officiele release, de 3e ipv van de 4e.

  10. #4260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Apart, want als je hem pre-ordert heb je hem al een dag eerder dan de officiele release, de 3e ipv van de 4e.
    Ja 7 uur in de ochtend is toch te maf.
    Amerikanen die doen dat soort dingen maar hier is de mens daar toch echt te nuchter voor.

    Bart Smit
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-10-2014 om 12:24

  11. #4261

    Standaard

    Ja ach, voorgaande jaren gingen sommige winkels, zoals Media Markt, al om 12 uur 's avonds open want dan is het al de releasedag. Dat zou hier zondagavond zijn om 12 uur. Was best druk altijd volgens mij dan.

  12. #4262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ja ach, voorgaande jaren gingen sommige winkels, zoals Media Markt, al om 12 uur 's avonds open want dan is het al de releasedag. Dat zou hier zondagavond zijn om 12 uur. Was best druk altijd volgens mij dan.
    Tuurlijk moet iedereen het zelf weten maar ik had wel even lol toen ik het zag.

    Ben wel erg benieuwd naar de game.

  13. #4263

  14. #4264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Een stukje van de single player ; http://www.youtube.com/watch?v=mhxvwVVM8fU

    Wel erg vet vind ik
    Ziet er top uit ja.

  15. #4265

    Standaard

    Dat is de marketingtruc van activision dit jaar... de game komt officieel op 04-11 uit maar de DAY zero edition (als je reserveert) kun je dan op 03-11 al ophalen/laten bezorgen. Hier doen alle grote winkels off en online aan mee!

  16. #4266

    Standaard

    Call Of Duty Advanced Warfare [Multiplatform]

    Mooie Live action trailer.
    http://www.youtube.com/watch?v=yEbid1hidhU

    Ga hem op de XO spelen als hij uit is.

    Heb het idee dat deze in de serie bij mij wel in de smaak valt.Het is nu gewoon veel meer dan rondjes lopen[Multiplayer]
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-10-2014 om 13:50

  17. #4267

    Standaard

    Ik heb er in elk geval enorm veel zin in! Heb ze echt allemaal gespeeld, maar van deze heb ik voor het eerst echt hoge verwachtingen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #4268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb er in elk geval enorm veel zin in! Heb ze echt allemaal gespeeld, maar van deze heb ik voor het eerst echt hoge verwachtingen.
    Ga als ik hem heb eerst de singelplayer een stuk spelen om aan dat pak te wennen en ga dan de multiplayer en Co-op doen.

  19. #4269

    Standaard

    Het is wel jammer dat de single player campaign maar 5 uur duurt..........dat is toch wel erg weinig.

    Ik wacht wel op Battlefield Hardline (19 maart)

  20. #4270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Het is wel jammer dat de single player campaign maar 5 uur duurt..........dat is toch wel erg weinig.

    Ik wacht wel op Battlefield Hardline (19 maart)
    Er zit ook een leuke Co-op mode in hoor.
    Maar liever een vette singelplayer van 5 uur dan een saaie van 12 uur.

  21. #4271

    Standaard

    Ik ga meteen maandag online met de multiplayer. Ik verwacht weinig aanpassingsproblemen
    Nog meer mensen die hem op de PS4 gaan spelen en elkaar willen toevoegen? In een party is het altijd leuker want dan kan je elkaar helpen enzo.

  22. #4272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik ga meteen maandag online met de multiplayer. Ik verwacht weinig aanpassingsproblemen
    Nog meer mensen die hem op de PS4 gaan spelen en elkaar willen toevoegen? In een party is het altijd leuker want dan kan je elkaar helpen enzo.
    Ik ga em uiteraard op de PS4 spelen! Wat is je PSN naam? Dan voeg ik je wel toe in mijn vriendenlijst. Ik ben alleen niet van het chatten tijdens het gamen overigens... Headset gebruik ik nooit. Ik verwacht dat het eerste wat ik ga doen een paar potjes MP is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik ga meteen maandag online met de multiplayer. Ik verwacht weinig aanpassingsproblemen
    Nog meer mensen die hem op de PS4 gaan spelen en elkaar willen toevoegen? In een party is het altijd leuker want dan kan je elkaar helpen enzo.
    Als je bv Titanfall niet gespeeld hebt dan zou je denk toch echt moeten wennen aan die nieuwe verticale gameplay.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-10-2014 om 19:33

  24. #4274

    Standaard

    Vanmiddag begonnen aan Sunset Overdrive, toffe game tot nu toe, lekker over de top knallen, geweldig
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #4275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Vanmiddag begonnen aan Sunset Overdrive, toffe game tot nu toe, lekker over de top knallen, geweldig
    Heb laatst wat oude 360 spellen ingeleverd bij Gamemania dus denk dat ik deze met mijn bon tegoed vandaag ga halen.
    Heb goede ervaringen met wat de studio[Insomniac Games] allemaal gemaakt heeft.

Pagina 171 van 484 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181221271 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •