Pagina 164 van 484 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174214264 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.076 tot 4.100 van 12088 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4076

    Standaard

    The Evil Within [PS4/XO/PC/PS3/360]

    Weer een gruwelijke gameplay trailer van deze aankomende horror topper.
    http://www.youtube.com/watch?v=TukCKaNKymg [Re 14 Oktober]

    Ben zo blij dat er weer wat komt in dit genre.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-09-2014 om 19:49

  2. #4077

    Standaard

    Call of Duty Advanced Warfare:

    Grenades trailer.
    http://www.youtube.com/watch?v=lEWiNR6qXxw
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-09-2014 om 07:13

  3. #4078

    Standaard

    Project Cars [PS4/XO/PC/WiiU]

    http://ps4.9lives.be/gamepublishers/...-playstation-4

    Gameplay beelden zien er super strak uit.
    http://www.youtube.com/watch?v=Mre4wXsitAs

    Gran Turismo en Forza Motorsport krijgen er een serieuze concurrent bij op race gebied.[Re 21 November]

  4. #4079

    Standaard

    Project Cars hou ik al een tijdje in de gaten idd. Lijkt idd een topper te worden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #4080

    Standaard

    Moet je dit eens zien. Wat een graphics (zet het filmpje wel op 1080p).

    http://www.youtube.com/watch?v=rx-ufumBonU

  6. #4081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Moet je dit eens zien. Wat een graphics (zet het filmpje wel op 1080p).

    http://www.youtube.com/watch?v=rx-ufumBonU
    De titel weet toch elke keer weer indruk te wekken.

    Soms weet je als je een titel al lang volgt dat het wel goed of slecht zit bij de release maar bij deze titel hink ik steeds op twee gedachten.

  7. #4082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Project Cars hou ik al een tijdje in de gaten idd. Lijkt idd een topper te worden.
    Als je echt een top ervaring wil raad ik deze aan.


    Deze Thurstmaster T300RS heeft een geweldige force feedback.[Heb deze zelf alleen nog maar met GT6 kunnen testen]
    Project Cars en DriveClub ondersteunen geen Logitech sturen meer.

    Gewoon je vriendin/vrouw lief aankijken
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-09-2014 om 12:03

  8. #4083

    Standaard

    Middle Earth Shadow of Mordor [PS4/XO/PC]

    Nou zit ik te twijfelen of ik voor de PS4 versie ga of de PC.
    Op Steam is hij nu beschikbaar en 1080p/60fps moet lukken met mijn GTX680.

    Ik ga gewoon even kijken op Steam wie de game al speelt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-10-2014 om 06:55

  9. #4084

    Standaard

    Assassins Creed Black Flag te koop. € 25,- ex. verzenden of te ruil tegen Wolfenstein The New Order.

  10. #4085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Middle Earth Shadow of Mordor [PS4/XO/PC]

    Nou zit ik te twijfelen of ik voor de PS4 versie ga of de PC.
    Op Steam is hij nu beschikbaar en 1080p/60fps moet lukken met mijn GTX680.

    Ik ga gewoon even kijken op Steam wie de game al speelt.
    De PC versie specs zijn best hoog en ik wil wel graag die 60fps halen die ik op de PS4 wel kan halen dus ik ga voor de console versie.[De specs gaan nu bij PC games toch wel hoog worden]
    Zo ver ik het kon zien in het filmpje zag de game er op PC natuurlijk wel weer mooier uit maar persoonlijk kies ik voor de versie die 60fps haalt.Ik denk dat hij met mijn kaart tussen de 40/60 fps zal zitten.

    Wel vraag ik me af of de PS4 versie constant 60fps zal zijn.

    Heb wel erg zin in dit spel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-10-2014 om 06:59

  11. #4086

  12. #4087

    Standaard

    Ik heb begrepen dat Shadow of Mordor op de PC vooral veel videogeheugen vraagt. Om ultra instellingen te kunnen draaien zou je zelf 6GB aan VRAM moeten hebben. Dat is echt heel erg veel. Eigenlijk gewoon belachelijk veel, want dat heeft geen enkele videokaart en zelfs in SLI is het nauwelijks te halen voor een fatsoenlijk bedrag. Ik denk dat de PS4 simpelweg de beste machine is om deze game op te spelen, grafisch gezien...

    Nog 2 dagen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #4088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat Shadow of Mordor op de PC vooral veel videogeheugen vraagt. Om ultra instellingen te kunnen draaien zou je zelf 6GB aan VRAM moeten hebben. Dat is echt heel erg veel. Eigenlijk gewoon belachelijk veel, want dat heeft geen enkele videokaart en zelfs in SLI is het nauwelijks te halen voor een fatsoenlijk bedrag. Ik denk dat de PS4 simpelweg de beste machine is om deze game op te spelen, grafisch gezien...

    Nog 2 dagen!
    The Evil Within PC versie:Wat dacht je van deze specs.

    64-bit Windows 7/Windows 8
    i7 met vier of meer cores
    4 GB RAM
    50 GB schijfruimte
    GeForce GTX 670 of equivalent met 4GBs aan VRAM

    Dit is denk een kwestie van slechte optimalisatie.

    De GTX 970-4GB komt er aan dus ik denk dat veel nieuwe PC games hoge eisen gaan hebben.

    Ik denk dat Titanfall mijn laatst PC game is want een nieuwe kaart gaat er echt niet komen.

    Ik denk dat de PS4 simpelweg de beste machine is om deze game op te spelen, grafisch gezien...
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-10-2014 om 12:23

  14. #4089

    Standaard

    Haha zul je weleens gelijk in kunnen hebben. Probleem is vaak dat games eerst voor een console worden ontwikkeld en dan naar de pc geport worden. Consoles zijn nu eenmaal dedicated game machines die mikken op 1080p (of lager :P) terwijl pc gamers liever nog hogere resoluties draaien. Dat scheelt aanzienlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4090

    Standaard

    Dragon Age Inquisition [PS4/XO/PC/PS3/360]

    EA en Bioware komen dit jaar nog met deze grote RPG die op de Frostbite engine draait.

    Crafting and Customization trailer.
    http://www.youtube.com/watch?v=EkNvBOoYa2s [Dat klooien met armour en wapens gaat lekker diep en maar man wat ziet die game er mooi uit.]

    Na het wat mindere Dragon Age 2 denk ik dat Bioware weer op een goed spoor zit en nu met een enorme topper komt in het RPG genre.
    Ik ben er al lang op aan het wachten maar 21 November komt hij dan eindelijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-10-2014 om 19:16

  16. #4091

    Standaard

    Middle Earth Shadow of Mordor:

    Ook deze game heeft lekker veel RPG elementen.
    http://nl.ign.com/middle-earth-shado...et-rpg-element

    Dat nemesis systeem waar iedereen zo over te spreken is kan de komende jaren misschien nog wel eens een grote rol gaan spelen in veel games.
    Je zou kunnen zeggen dat de AI in deze game echt next-gen is.

    Ik had vandaag geen tijd om naar de MM te gaan maar heb wel al van iemand vernomen dat hij daar in de rekken ligt.
    Morgen dus lekker oppikken
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-10-2014 om 20:00

  17. #4092

    Standaard

    De PC versie is ook uit sinds vandaag. Dus wellicht ligt die er al...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #4093

    Standaard

    Naast Hideo Kojima is Yoji Shinkawa een belangrijk man bij de visuele stijl van de Metal Gear games en deze Pacific Rim poster heeft jij met de Japanse film release mogen maken.
    Deze kwam ik net tegen.

    Mensen die de Metal Gear/Zone of Enders games kennen hoeven zelfs zijn naam hier niet te zien want het is wel duidelijk uit welke hand dit komt.
    Echt een gruwelijk vette poster is dit
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-10-2014 om 12:23

  19. #4094

    Standaard

    Middle Earth Shadow of Mordor: Eerste indruk.

    Het vecht systeem werkt erg leuk en is verglijkbaar mat de Batman Arkham serie maar voelt hier net wat beter aan.
    Er komt in begin wel even veel op je af maar na een uurtje speelt het gewoon lekker.Hoe het nemesis systeem verder uit pakt moet ik natuurlijk verder ondervinden.

    Ik maak kwa combat speciaal geen verwijzing naar de Assassins Creed serie omdat ik daar weinig ervaring mee heb.

    Destiny moet even op een lager pitje.

    Hier een review van Pixelcake.
    http://www.pixelcake.nl/middle-earth...eview/20141001
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-10-2014 om 15:30

  20. #4095

    Standaard

    Mijn Shadow of Mordor game is vandaag verzonden. Morgenavond mee aan de slag!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #4096

    Standaard

    Forza Horizon 2 [XO]

    Heb toch besloten deze titel misschien een keer later te kopen.
    Wat mij tegen staat is dat veel races dwars door een weiland gaan en met een Ferarri onder mijn kont vind ik dat te ver gezocht.Ik weet ook wel dat dit een arcade racer is maar deel 1 deed die vreemde dingen niet zo over de top.
    Als ik echt over de top wil racen speel ik dus liever een Need for speed.

    Wel vind ik het jammer dat er wat dingen zijn die ik minder vind want verder zal dit echt een top racer zijn.

    Heb natuurlijk ervaring met de demo en Twitch beelden.

    Er komen trouwens zoveel toppers uit deze maanden dus ik haal echt de titels waar ik 100% achter sta.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-10-2014 om 19:46

  22. #4097

    Standaard

    Tja, je kunt je geld maar 1x uitgeven. Ik ben in elk geval blij dat de games wat goedkoper worden voor current gen. Ik ga geen game kopen voor €70. Jammer dat de PSN store vaak nog zo belachelijk duur is. Want dat preloaden is op zich wel handig... Ik vind een prijs van €50/€55 meer dan genoeg voor een game.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Forza Horizon 2 [XO]

    Heb toch besloten deze titel misschien een keer later te kopen.
    Wat mij tegen staat is dat veel races dwars door een weiland gaan en met een Ferarri onder mijn kont vind ik dat te ver gezocht.Ik weet ook wel dat dit een arcade racer is maar deel 1 deed die vreemde dingen niet zo over de top.
    Als ik echt over de top wil racen speel ik dus liever een Need for speed.

    Wel vind ik het jammer dat er wat dingen zijn die ik minder vind want verder zal dit echt een top racer zijn.

    Heb natuurlijk ervaring met de demo en Twitch beelden.

    Er komen trouwens zoveel toppers uit deze maanden dus ik haal echt de titels waar ik 100% achter sta.
    Een maatje van me heeft de game sinds Dinsdag via de US store en ik heb vanmiddag de mogelijkheid om bij hem de game is goed te testen.
    Ik geef de game zeker een kans want hij doet te veel goeds in mijn ogen en kijk er niet voor niets al een paar maanden naar uit.

    Ben dus erg benieuwd als ik heel die race map voor me krijg in Horizon 2.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-10-2014 om 11:46

  24. #4099

    Standaard

    Ik krijg net via Whatsapp van mijn vrouw een foto van een schitterend blauw doosje! Middle-Earth: Shadow of Mordor!!!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #4100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik krijg net via Whatsapp van mijn vrouw een foto van een schitterend blauw doosje! Middle-Earth: Shadow of Mordor!!!
    Hij is echt tof.

Pagina 164 van 484 EersteEerste ... 64114154160161162163164165166167168174214264 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •