Pagina 256 van 484 EersteEerste ... 156206246252253254255256257258259260266306356 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.376 tot 6.400 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Last of Us ben ik mee begonnen, maar ik vind dat post-apocalyptische zombie-gedoe met een hoofdpersoon die uiteraard een persoonlijk drama met zich meedraagt wel een beetje uitgekauwd. Uncharted blinkt ook niet uit in originaliteit maar heeft wel een veel hoge fun-factoor dan LOU, vind ik dan.
    Ja het is een smaak ding.Nou doet een post-apocalyptische setting het bij mij altijd wel goed hoor.

    Ik vond I Am Legend ook echt geweldig.Die film heeft een grote invloed gehad bij de ontwikkeling van bepaalde games.[Fallout 4,Last of Us]
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-01-2017 om 14:47

  2. #6377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja het is een smaak ding.Nou doet een post-apocalyptische setting het bij mij altijd wel goed hoor.

    Ik vond I Am Legend ook echt geweldig.
    Ja, in die tijd dat I am Legend vond ik het ook wel aardig, nu iets minder. Maar goed, ieder zo zn ding

  3. #6378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Last of Us ben ik mee begonnen, maar ik vind dat post-apocalyptische zombie-gedoe met een hoofdpersoon die uiteraard een persoonlijk drama met zich meedraagt wel een beetje uitgekauwd. Uncharted blinkt ook niet uit in originaliteit maar heeft wel een veel hoge fun-factoor dan LOU, vind ik dan.
    Toch zal het verhaal je nog wel gaan verbazen denk ik
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #6379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De Uncharted collection draait 60fps op de PS4.Het speelt heel soepel maar verder geen groot verschil.
    Dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Er is als ik de reviews moet geloven een wereld van verschil. Zo zijn de controls bij de delen 1, 2 en 3 op elkaar uitgelijnd en spelen ze nagenoeg hetzelfde. De textures zijn ook een stuk gedetailleerder en ja, 60fps maakt een wereld van verschil.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #6380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dit ben ik toch niet helemaal met je eens. Er is als ik de reviews moet geloven een wereld van verschil. Zo zijn de controls bij de delen 1, 2 en 3 op elkaar uitgelijnd en spelen ze nagenoeg hetzelfde. De textures zijn ook een stuk gedetailleerder en ja, 60fps maakt een wereld van verschil.
    Ik zeg toch duidelijk dat het soepel speelt.Ik vind de visuele upgrade zo klein dat ik op dat punt mensen er niet lekker mee ga maken.
    Als je net van Uncharted 4 af komt dan is die trilogy toch even slikken.

    Van heel die PS4 trilogy vind ik de upgrade bij deel 1 het meest merkbaar.

    Conclusie:Jammer genoeg merk je dat je op de PS4 een setje PS3 games aan het spelen bent.

  6. #6381

    Standaard

    Nieuws

    http://www.gamekings.tv/nieuws/beleg...-in-de-switch/

    Tuurlijk is dat terecht ! Als iemand als ik die bijna altijd een Nintendo console op launch gekocht heeft nu dat niet doet zegt dat denk genoeg.

    Na Zelda [launch] komt er maanden lang geen nieuwe Nintendo game op de Switch.Ja de Switch krijgt een prima start maar na 2 maanden krijg je weer het WiiU scenario.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-01-2017 om 09:25

  7. #6382

    Standaard

    Ik word enthousiast van die nieuwe open wereld Mario game, maar dat duurt inderdaad te lang voordat die komt. Dat had, net als de nieuwe Zelda, een launchtitel moeten zijn. En iets als Splatoon 2 ofzo. Wederom zet Nintendo te veel in op de zogenaamd vernieuwende hardware. Maar echt heel erg vernieuwend is die niet om alleen het introduceren van de Switch te rechtvaardigen. Er is geen revolutionaire nieuwe manier van besturen zoals VR dat wel is. Het zal ongetwijfeld een toffe console zijn, maar zorg dan voor een goede introductie qua games. Ze staan bij voorbaat al 2-0 achter...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #6383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik word enthousiast van die nieuwe open wereld Mario game, maar dat duurt inderdaad te lang voordat die komt. Dat had, net als de nieuwe Zelda, een launchtitel moeten zijn. En iets als Splatoon 2 ofzo. Wederom zet Nintendo te veel in op de zogenaamd vernieuwende hardware. Maar echt heel erg vernieuwend is die niet om alleen het introduceren van de Switch te rechtvaardigen. Er is geen revolutionaire nieuwe manier van besturen zoals VR dat wel is. Het zal ongetwijfeld een toffe console zijn, maar zorg dan voor een goede introductie qua games. Ze staan bij voorbaat al 2-0 achter...
    Als ze de nieuwe Mario ten tijden van de launch hadden uitgebracht dan had ik meteen een pre-order voor de Switch gedaan.Dan had ik tenminste naast Zelda ook echt een game die puur voor de Switch gemaakt is.

    Volgens mij hebben de hoge heren bij Nintendo echt aan de mushrooms gezeten.

    Yep het is nu 2-0 achter.

  9. #6384

    Standaard

    En de hoge prijs is ook al niet goed voor de verkoop en het vertrouwen. Veel consumenten kijken gewoon naar, wat krijg ik voor hardware voor het bedrag wat ik betaal. Dan is €320 voor een tablet met een dockingstation gewoon te veel. Zeker in verhouding tot de grafische prestaties van een Tegra chip (vermoedelijk de X1, want de X2 is ook nog niet op de markt) van Nvidia. Zo'n chip zit ook in mijn Nvidia Shield en daar zit een controller bij en kost maar een fractie. Goed, er zit geen scherm aan vast, maar zó duur is zo'n schermpje nou ook weer niet. En de hardwarevernieuwing is niet dermate dat dat de hoge prijs rechtvaardigt. Ik was enthousiast, maar word het steeds minder.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #6385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    En de hoge prijs is ook al niet goed voor de verkoop en het vertrouwen. Veel consumenten kijken gewoon naar, wat krijg ik voor hardware voor het bedrag wat ik betaal. Dan is €320 voor een tablet met een dockingstation gewoon te veel. Zeker in verhouding tot de grafische prestaties van een Tegra chip (vermoedelijk de X1, want de X2 is ook nog niet op de markt) van Nvidia. Zo'n chip zit ook in mijn Nvidia Shield en daar zit een controller bij en kost maar een fractie. Goed, er zit geen scherm aan vast, maar zó duur is zo'n schermpje nou ook weer niet. En de hardwarevernieuwing is niet dermate dat dat de hoge prijs rechtvaardigt. Ik was enthousiast, maar word het steeds minder.
    ja en al wil je echt prettig op je tv spelen dan heb je voor 70 Euro ook nog die Pro-controller nodig.Tegen de 450 Euro ben je al snel kwijt.

    Ik hoorde gisteren van een maat van mij dat Gamemania bij hem in de buurt al 85 pre-orders had.Die start gaat goed zijn maar dan...
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-01-2017 om 10:51

  11. #6386

    Standaard

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/126...-kart-8-deluxe

    Een paar nieuwe banen maken is toch niet zo moeilijk.Er zijn ook nog genoeg bestaande banen die je voor de Switch zou kunnen bewerken

    Zelf dat kleine beetje om mij over de streep te trekken is er niet.

    Artikel over Switch:http://www.pixelcake.nl/effe-de-nint...zucht/20170117 ik wil het ook leuk vinden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-01-2017 om 15:09

  12. #6387

    Standaard

    Gravity Rush 2 [PS4]

    Vandaag gekocht op PSN.Kan er morgen mee aan de slag.

    http://www.psx-sense.nl/263072/gravi...al-17gb-groot/

    Zit mooi een soundtrack en thema bij.

    Als een game netjes 17.13GB weegt dan vind ik digitaal kopen wel prettig.Film en muziek wil ok nog op schijf hebben maar met gamen vind ik digitaal steeds prettiger
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-01-2017 om 14:51

  13. #6388

    Standaard

    Wat loopt iedereen toch te zeuren over de Switch. In sommige reviews lopen ze te zeuren over de prijs en gaan dan in vergelijk met de PS4 die voor onder de 300 euro te krijgen is. Lekker vergelijken met een console van meer dan 3 jaar oud, die zelf bij release 399 euro was. En dan de launch games, volgens mij had PS4 maar 2 echte exclusieve launch games nl. Killzone en Knack, niet de meest sterke launch games naar mijn mening, waar was Uncharted 4? Nee geef mij dan maar liever Zelda bij launch én nog in hetzelfde jaar een Mario game. Daarbij, wat maakt het uit dat Zelda ook op de Wii U uitkomt, daardoor wordt voor mij de game niet minder. De rest van de games bij release op PS4 was third party en door de launch in november profiteerde Sony van games als Fifa, battlefield en Call of Duty die net hun release hadden gehad. Ik verwacht dat de komende tijd meer aankondigingen voor third party games voor de switch zullen volgen.

    Persoonlijk ga ik wel voor de Switch denk ik, maar ik oordeel pas als ik het apparaat zelf in mijn handen heb gehad. Pluspunten voor mij nú zijn in ieder geval de portability van het apparaat, de functie dat je de controllers los kunt koppelen, zodat je lekker achterover leunend kan gamen terwijl je op reis bent en zelfs met z'n 2en kunt spelen én de nieuwe Zelda op zowel handheld als tv spelen.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  14. #6389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Wat loopt iedereen toch te zeuren over de Switch. In sommige reviews lopen ze te zeuren over de prijs en gaan dan in vergelijk met de PS4 die voor onder de 300 euro te krijgen is. Lekker vergelijken met een console van meer dan 3 jaar oud, die zelf bij release 399 euro was. En dan de launch games, volgens mij had PS4 maar 2 echte exclusieve launch games nl. Killzone en Knack, niet de meest sterke launch games naar mijn mening, waar was Uncharted 4? Nee geef mij dan maar liever Zelda bij launch én nog in hetzelfde jaar een Mario game. Daarbij, wat maakt het uit dat Zelda ook op de Wii U uitkomt, daardoor wordt voor mij de game niet minder. De rest van de games bij release op PS4 was third party en door de launch in november profiteerde Sony van games als Fifa, battlefield en Call of Duty die net hun release hadden gehad. Ik verwacht dat de komende tijd meer aankondigingen voor third party games voor de switch zullen volgen.

    Persoonlijk ga ik wel voor de Switch denk ik, maar ik oordeel pas als ik het apparaat zelf in mijn handen heb gehad. Pluspunten voor mij nú zijn in ieder geval de portability van het apparaat, de functie dat je de controllers los kunt koppelen, zodat je lekker achterover leunend kan gamen terwijl je op reis bent en zelfs met z'n 2en kunt spelen én de nieuwe Zelda op zowel handheld als tv spelen.
    Zeuren ? leuk van je betoog maar er valt hier niets goed te praten.

    Ik heb een WiiU met elke game van Nintendo zelf dus geef mij wat argumenten waarom ik met de met launch de Switch zou halen ?
    Ik heb toch niets aan een nieuwe console waar eerst een paar WiiU games op komen ? Ja dat draagbaar scherm is vet maar er is wel nieuwe software nodig.

    Op de PS4 was het na Launch ook een tijd triest maar daar hebben we het nu niet meer over.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-01-2017 om 21:22

  15. #6390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zeuren ? leuk van je betoog maar er valt hier niets goed te praten.

    Ik heb een WiiU met elke game van Nintendo zelf dus geef mij wat argumenten waarom ik met de met launch de Switch zou halen ?
    Ik heb toch niets aan een nieuwe console waar eerst een paar WiiU games op komen ? Ja dat draagbaar scherm is vet maar er is wel nieuwe software nodig.

    Op de PS4 was het na Launch ook een tijd triest maar daar hebben we het nu niet meer over.
    Ik praat niemand aan om een Switch te kopen met de launch. Het enige dat ik aankaart is hetgeen mensen over "zeuren", bij andere consoles ook zo is. Kijk naar de Wii destijds, daar was de "grote" launch game Zelda Twilight Princess, die toevallig ook gelijkertijd voor de Gamecube uitkwam, daarnaast bracht Nintendo zelf alleen Wii Sports en Wii play uit. En volgens mij heeft de Wii Nintendo bepaald geen windeieren gelegd, dus berichten over dat beleggers geen vertrouwen hebben in de Switch vind ik loze berichten. Gaan we verder terug kijken heeft Nintendo nooit veel launch titels gehad op de NES na. Hieronder een lijstje met launch titels van Nintendo zelf:

    SNES: Super Mario World, Super Tennis en F-Zero
    N64: Super Mario 64 en Pilot Wings
    Gamecube: Luigi's Mansion en Wave Race
    Wii: Zelda Twilight Princess (Gamecube titel, zelfde verhaal als nu met Breath of the Wild), Wii Sports en Wii Play
    WiiU: New Super Mario Bros en Nintendoland

    Dus gezien zijn voorgangers zijn 2 Nintendo launch games (1-2-Switch en Breath of the Wild) bij de Switch helemaal niet zo raar.

    Als het aan mij ligt hadden ze Mario Odyssey ook gelijk uit mogen brengen, maar Nintendo is een commercieel bedrijf en wacht met deze titel waarschijnlijk tot de feestdagen om zo de verkoop van de Switch weer extra te stimuleren. Het zal waarschijnlijk weer een mooi speciale bundel worden, nintendo kennende, iets wat ik eigenlijk gehoopt had dat ze met Zelda zouden doen. Ik heb destijds ook de limited Windwaker WiiU bundel gekocht. Maar het is helaas niet altijd feest.
    Laatst aangepast door WitteGijt? : 17-01-2017 om 23:10
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  16. #6391

    Standaard

    Ik hoop dat er ook een Legend of Zelda limited edition voor de switch komt...

    View Raw Image">

  17. #6392

    Standaard

    WitteGijt?:

    SNES: Super Mario World, Super Tennis en F-Zero
    N64: Super Mario 64 en Pilot Wings
    Gamecube: Luigi's Mansion en Wave Race

    Dit was een top launch hoor + nog wat leuke 3rd party titels.[ (1-2-Switch noem ik geen game]

    Die ene titel extra kan het verschil maken.Als ze die Mario er ook bij hadden met launch dan had de gamer ook een game die puur voor de Switch ontwikkeld is.

    De launch periode van de Gamecube was zelfs extreem goed:Pikmin & Super Smash Bros kwamen al een paar weken na de console release.

    Als deze titel https://www.youtube.com/watch?v=sJuiTw6nk7A en Mario dit jaar verkrijgbaar is dan wil ik misschien nog wel een Switch halen.

    http://www.n1ntendo.nl/article/51594...e-chronicles-2

    Dit geeft wel vertrouwen voor de toekomst:http://www.evilgamerz.com/42814_Slec...h-game....html Meh !
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-01-2017 om 10:35

  18. #6393

    Standaard

    Nioh [PS4]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=r2IJACt2IBk

    Gameplay van de code die goud is gegaan: https://www.youtube.com/watch?v=3FXIlzYBbJE [met commentaar]

    [Re 8 Feb]

    Als de game echt zo goed is als men nu zegt dan hebben we de verrassing van het jaar al te pakken.

    UPDATE:
    Demo kun je nu op PSN binnen halen maar geeft pas toegang op 21 jan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-01-2017 om 15:44

  19. #6394

    Standaard

    Natuurlijk is de Switch gewoon te duur. De hardware is gewoon niet van deze tijd qua power. Klaar. Dan is een vergelijking met een PS4 of Xbox One logisch.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #6395

    Standaard


    Voor 399,75 krijg je dit van Sony [Bol]

    Dit is ook triest voor een next-gen Switch:
    - 32 GB
    - Zelda draait op tv 900p/30fps
    - Geen poort voor internet kabel
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-01-2017 om 11:30

  21. #6396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gravity Rush 2 [PS4]

    Vandaag gekocht op PSN.Kan er morgen mee aan de slag.

    http://www.psx-sense.nl/263072/gravi...al-17gb-groot/

    Zit mooi een soundtrack en thema bij.

    Als een game netjes 17.13GB weegt dan vind ik digitaal kopen wel prettig.Film en muziek wil ok nog op schijf hebben maar met gamen vind ik digitaal steeds prettiger
    Eerste indruk:
    + Cel-shaded graphics zijn een lust voor het oog.
    + Gameplay voelt fris aan.
    + De soundrack is extreem goed.Net als bij Zelda zitten er nu al een paar themes in mijn hoofd.
    + production value is hoog.
    - Soms wat camera issues.

    Zeker voor een Anime liefhebber is het een verplicht nummertje.

    Voor dit pareltje had Sony wel wat harder mogen schreeuwen !

    launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=NPOqdxjH4NA
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-01-2017 om 15:44

  22. #6397

    Standaard

    Fire Emblem Warriors [Switch]

    Nintendo heeft net een presentatie gegeven rondom hun Fire Emblem franchise.Naast een nieuwe 3DS & Android game was er dus ook een nieuwe Switch game

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=bS_pIrT053k [Voor een game die in de herfst moet komen laten ze wel heel weinig zien]

    Hyrule Warriors was mijn meest verslavende game op de WiiUHet is in wezen een Dynasty Warriors game in een Zelda jasje en dat werkte perfect.

    Dit is dan ook weer een spin-off die in mij straatje kan vallen.Gezien Team Ninja net als bij Hyrule Warriors de productie doet heb ik wel vertrouwen in.[Re-Herfst]

    Jawel een positief puntje voor de Switch.

  23. #6398

    Standaard

    Ben je een Zelda fan dan vind je dit spel waarschijnlijk erg leuk Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas.
    Heb hem heel goedkoop gekocht op PSN..voor de PS4
    En ik moet zeggen ik vind het een leuk spel lijkt erg veel op zelda games..
    Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb ook natuurlijk dat hij erg goedkoop was.


    Laatst aangepast door Driekus : 18-01-2017 om 23:36

  24. #6399

  25. #6400

    Standaard

    Oceanhorn gespeeld op mijn Shield TV en het ziet er erg goed uit en speelt er lekker. Ik ben alleen niet zo van dit type games op dit moment. Je moet er toch wel aardig wat tijd in stoppen en die tijd heb ik niet. Maar het is zeker een aanradertje!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 256 van 484 EersteEerste ... 156206246252253254255256257258259260266306356 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •