Pagina 99 van 484 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2451

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2452
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kan niet wachten....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #2453

    Standaard

    Nieuwe aanwinst: Homefront

    Keurige game! THQ heeft een goede shooter ontwikkeld. Ik begrijp de negatieve recensies niet. Zal wel puur politiek zijn. De SP zou veel te kort zijn en de MP zou wel goed in elkaar zitten.

    De SP ben ik nog niet door, want ik heb de game pas sinds vanmiddag, maar zit tot nu toe in elk geval goed in elkaar. Maar goed, de SP van CoD is ook nooit lang. Die kreeg dikke scores.

    De MP zit ook erg goed in elkaar met zijn 'battlepoints'. Er kunnen nog wat verbeteringen aangebracht worden in de matchmaking. Dit duurt nu soms te lang. Verder niet heel erg vernieuwend, maar gewoon goed. Besturing is beter dan van de Battlefield BC games, maar wel wat minder direct als die van CoD. Maar het went snel. Ik denk dat ik hier de komende weken, zo niet maanden, aardig wat MP uurtjes in ga steken. Ben nu wel weer even klaar met CoD...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Zo, net een preorder geplaatst voor de Nintendo 3DS. Samen met Super Street Fighter IV 3D Edition. Ben benieuwd. Meer mensen die deze handheld gaan halen. Ben zelf ontzettend benieuwd.
    Heb em ook in de preorder, de aqua blue uitvoering samen met het spel PES 2011 3D, ik kijk verder vooral uit naar de Resident Evil spellen en Metal Gear Solid, maar die komen pas in juli of augustus zoiets, mischien dat ik streetfighter nog haal of Ridge Racer 3D, de racegames lijken mij ook gaaf in 3D

    Welke kleur heb jij gekozen?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #2455

    Standaard

    Ook Aqua Blue. Zit zelf ook te wachten op de Resident Evil spellen, James Noir (als echte adventure fan) en natuurlijk de top titels van Nintendo. Mijn zusje heeft overigens de zwarte besteld met Splinter Cell. Ik zou zelf ook een race game erbij willen kopen, maar niet voor deze prijs. De eerste reviews van Ridge Racer zijn ook niet super enthousiast. Denk dat de eerste racer waarschijnlijk Mario Kart gaat worden.

    Super Street Fighter IV is denk ik de best titel in de launch line up. Krijgt al goede reviews en je kan er mee online tegen anderen spelen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #2456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nieuwe aanwinst: Homefront

    Keurige game! THQ heeft een goede shooter ontwikkeld. Ik begrijp de negatieve recensies niet. Zal wel puur politiek zijn. De SP zou veel te kort zijn en de MP zou wel goed in elkaar zitten.
    Ik game graag en houd erg van het fps genre. Maar Homefront is toch al wel de tegenvaller van het jaar. Heb de game al 2x uitgespeeld en allebei de keren rond de 4-5uur. Het verhaal is aardig, maar het indrukwekkende begin zet niet door.

    Daarnaast is de MP erg goed, maar om het potje loopt mn ps3 vast. Ook na de update is de mp niet verbeterd.

    Dit spel had geweldig kunnen worden, maar imo te snel op de markt gebracht...

  7. #2457

    Standaard

    Als ik het allemaal zo lees over homefront dan kijk ik wel wanneer ie afgeprijsd is.

    Vandaag bulletstorm uitgespeeld, vermakelijke game, alleen soms is het puur knallen zonder skillshots maar verder prima game.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #2458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ook Aqua Blue. Zit zelf ook te wachten op de Resident Evil spellen, James Noir (als echte adventure fan) en natuurlijk de top titels van Nintendo. Mijn zusje heeft overigens de zwarte besteld met Splinter Cell. Ik zou zelf ook een race game erbij willen kopen, maar niet voor deze prijs. De eerste reviews van Ridge Racer zijn ook niet super enthousiast. Denk dat de eerste racer waarschijnlijk Mario Kart gaat worden.

    Super Street Fighter IV is denk ik de best titel in de launch line up. Krijgt al goede reviews en je kan er mee online tegen anderen spelen.

    James Noir lijkt me ook leuk ja, ik heb zelf gekozen voor PES 2011 3D omdat je daar de camera achter de speler kan zetten en zo meer met diepte te maken hebt, leek mij goed om het 3D gelijk goed te kunnen testen, en ik ben niet zo'n fan van fighting games op de handheld, maar ik wil SFIV 3D zeker een keer proberen........is het al vrijdag?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #2459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dicapo Bekijk bericht
    Ik game graag en houd erg van het fps genre. Maar Homefront is toch al wel de tegenvaller van het jaar. Heb de game al 2x uitgespeeld en allebei de keren rond de 4-5uur. Het verhaal is aardig, maar het indrukwekkende begin zet niet door.

    Daarnaast is de MP erg goed, maar om het potje loopt mn ps3 vast. Ook na de update is de mp niet verbeterd.

    Dit spel had geweldig kunnen worden, maar imo te snel op de markt gebracht...
    Tja, ik wist vantevoren dat de SP kort zou zijn, dus daar maak ik me niet druk om. Daar heb ik bewust voor gekozen. Het probleem van een vastlopende console heb ik geen last van. Ik heb de game op een Xbox en daar lijken de problemen mee te vallen.

    Ik vind het wel jammer dat (en nu bedoel ik niet jou hoor) dit soort problemen bij CoD 'voor lief' werden genomen en de game kreeg een monsterscore. Bij elke nieuwkomer worden dezelfde problemen meteen als dramatisch beschouwd terwijl die ook gepatched gaan worden. Hoe veel patches heeft bijvoorbeeld Black Ops al gehad? Zeker op de PS3 en PC was Black Ops in het begin rampzalig. Ja daar hoorde je de mensen wel over, maar de reviews gaven die game massaal een 9+ op schaal 1 tot 10. En dat riekt heel erg naar politieke spelletjes of misschien zelfs omkoping door Activision in gamesland...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #2460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    James Noir lijkt me ook leuk ja, ik heb zelf gekozen voor PES 2011 3D omdat je daar de camera achter de speler kan zetten en zo meer met diepte te maken hebt, leek mij goed om het 3D gelijk goed te kunnen testen, en ik ben niet zo'n fan van fighting games op de handheld, maar ik wil SFIV 3D zeker een keer proberen........is het al vrijdag?
    Heb zelf niets met voetbal spelletjes maar hoorde wel dat het 3D effect best goed was (vooral in de tussen filmpjes). Bij de 3DS zelf zit overigens ook al wat kleine spelletjes waaronder eentje die gebruik maakt van de bijgeleverde Augment Reality cards.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Als ik het allemaal zo lees over homefront dan kijk ik wel wanneer ie afgeprijsd is.

    Vandaag bulletstorm uitgespeeld, vermakelijke game, alleen soms is het puur knallen zonder skillshots maar verder prima game.

    Als je bullitstorm weg wil doen tegen een schappelijk prijsje dan geef je maar een gil.

    Staat nog op mn wensenlijstje om een keer te kopen

  12. #2462

    Standaard

    ^mbt Homefront. Ik kwam nog wel een aardig filmpje tegen in mijn zoektocht om te kijken of de game me tof leek, maar door dit, en andere, filmpjes lijkt me dat ik hier geen interesse in heb. Deze sla ik dus over.

    Wel ben ik weer een beetje bezig met Crysis ter voorbereiding op Crysis 2, al lijkt dit vervolg natuurlijk niks meer op zijn voorganger vanwege het Call of Duty effect, maar dat terzijde. Speel nu op Delta (hoogste moeilijkheidsgraad) en dat is bij vlagen best pittig: als er backup komt denk ik nu echt 'shit!' terwijl ik op andere moeilijkheidsgraden dacht: 'Hey, meer Koreanen om mee te spelen!'. De vrijheid zowel qua beweegruimte als tactiek is echt heerlijk, als ik bijvoorbeeld intel moet jatten in een dorpje kan ik iedereen overhoop schieten, tankstations opblazen en staat er na afloop geen huis meer overeind OF ik kan heel erg sneaky infiltreren en de info jatten zonder dat iemand weet dat ik er ooit geweest ben <3. Zulke vrijheid is tegenwoordig in de meeste shooters niet meer te bekennen. De game ziet er nog steeds prachtig uit. Zeker met wat mods en aanpassingen ziet Crysis er beter uit als menig huidig spel en daardoor kan ik de game nog steeds niet (5 jaar na release) op de hoogste setting spelen, haha.

    Ook ben ik weer even begonnen met The Elder Scrolls IV - Oblivion, maar ik heb er nu een paar uurtjes inzitten en herinner me nu hoelang deze game duurt als je het op een degelijke manier speelt dat ik eigenlijk niet heel veel zin heb om dit hele avontuur weer door te lopen. Desalniettemin nog steeds fantastische game en ik kijk zeker uit naar The Elder Scrolls V: Skyrim.

    Ook vanmiddag Total War: Shogun 2 geïnstalleerd en ik twijfel nog steeds of deze game echt iets voor mij is. Een beetje casual RTS a la Red Alert (oid) vond ik altijd wel tof, maar TW:S2 is zo ontiegelijk uitgebreid dat de daadwerkelijke veldslagen slechts een klein deel uitmaken van de gameplay. Je moet de provincie ondersteunen, er zijn relaties met andere clans die je moet onderhouden, financiën etc etc. Als de basis tutorial al zo'n 2,5 uur duurt zegt dat in principe al genoeg over hoe uitgebreid deze game is. Ik ga er binnenkort nog maar eens goed voor zitten.

  13. #2463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Heb zelf niets met voetbal spelletjes maar hoorde wel dat het 3D effect best goed was (vooral in de tussen filmpjes). Bij de 3DS zelf zit overigens ook al wat kleine spelletjes waaronder eentje die gebruik maakt van de bijgeleverde Augment Reality cards.


    ja dat zag ik ook ja, heb er op youtube wat filmpjes mee gezien, ziet er wel grappig uit met die augment reality cards, dat ga ik als een van de eerste dingen proberen denk ik

    en heb ook Street Fighter IV 3D Edition nog maar besteld, had ik zomaar zin in vandaag
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #2464

    Standaard

    Heel goed . Ben benieuwd, nog maar drie dagen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #2465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, ik wist vantevoren dat de SP kort zou zijn, dus daar maak ik me niet druk om. Daar heb ik bewust voor gekozen. Het probleem van een vastlopende console heb ik geen last van. Ik heb de game op een Xbox en daar lijken de problemen mee te vallen.

    Ik vind het wel jammer dat (en nu bedoel ik niet jou hoor) dit soort problemen bij CoD 'voor lief' werden genomen en de game kreeg een monsterscore. Bij elke nieuwkomer worden dezelfde problemen meteen als dramatisch beschouwd terwijl die ook gepatched gaan worden. Hoe veel patches heeft bijvoorbeeld Black Ops al gehad? Zeker op de PS3 en PC was Black Ops in het begin rampzalig. Ja daar hoorde je de mensen wel over, maar de reviews gaven die game massaal een 9+ op schaal 1 tot 10. En dat riekt heel erg naar politieke spelletjes of misschien zelfs omkoping door Activision in gamesland...
    zou goed kunnen, europese pers had killzone 3 ook enorm kritisch benaderd in tegenstelling tot black ops, blijkbaar is men bang om niet meer door activision uitgenodigd te worden voor pers events
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #2466

    Standaard

    mocht er iemand hier marvel vs capcom 3 voor de ps3 weg willen doen pm mij aub
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #2467

    Standaard

    Adventure-Island mag éénmaal de digitale soundtrack van Adam's Venture weggeven.

    Veel hoef je er niet voor te doen. Stuur een mailtje naar het adres op deze pagina.

    Meedoen kan tot en met 6 april.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #2468

    Standaard

    Ik heb de Nintendo 3DS vandaag afgehaald. Erg mooi dingetje hoor. Het is zeer makkelijk in gebruik en zelfs zonder launch titel zijn er een hoop leuke dingen te doen.

    Maar eerst het 3D effect. Het ziet er cool uit, maar ik was niet zo overdonderd als ik wellicht gehoopt had. Natuurlijk is het revolutionair om 3D effect te ervaren zonder bril, maar zo overdreven als in de reclames is het echt niet. Maar het voegt echt diepte toe aan het Home menu en de spellen. Vooral in de Launch titels die ik geprobeerd heb ziet het er fantastisch uit. Maar ook zonder 3D effect zien de spellen er ook waanzinnig uit. De 3DS is dan ook een heel stuk krachtiger dan de DS lijn.

    Maar wat is er allemaal te spelen? Als eerste zijn er in StreetPass Mii Plaza twee "spelletjes". De bedoeling is dat je andere mensen ontmoet met de StreetPass functie. Deze mensen kunnen puzzels stukjes mee nemen voor de 3D Puzzel of bruikbaar zijn in StreetPass Quest als hero. Deze zijn eventueel ook te koop voor 2 munten per stuk. Die krijg je door gewoon een wandeling te maken met de 3DS in StreetPass mode. Een leuke toevoeging. De spellen zelf stellen helaas niet te veel voor. De puzzelstukjes vallen vanzelf op hun plaats en StreetPass Quest hoef je alleen een aanval te kiezen.

    Leuker zijn de Augmented Reality spellen. Belangrijkste is wel dat je het speelt in een goed verlichte ruimte want de camera herkend dat kaart anders niet. Kort even de spelletjes:

    Shooting: Een schietspelletje van een paar levels lang en een eindbaas. Beweeg de 3DS om de crosshair te verplaatsen en schiet met A. Een leuk spelletje maar soms moet je om het 3D object heendraaien en dan kan je de kaart weleens uit de zoeker verliezen waardoor die het niet meer registreerd. Zeker in wat donkere kamers gebeurt dit als snel.
    AR Shot: Soort van poolen. Schiet de bal naar het doel. Aardig, maar nogal makkelijk en de eindbaas werkt niet goed omdat de ballen zelf al rollen door het veranderen vande omgeving.
    Mii Pics/Star Pics: Maar foto's van je Mii of van Mario, Link, Samus, Kirby of the Pikmin in verschillende posities. Zo heb ik een foto waarin Samus Mario uit de lucht probeert te schieten.
    Graffiti: Teken wat je wilt en maak een foto.
    Fishing: Lijkt op het vissen in Wii Play. De 3DS is de hengel. Geinig spelletje een geweldig leuke twist op het einde.

    Face Raiders is een apart spel (geen AR) met veel levels die je ook vrij zal moeten spelen. Je maakt een foto van je gezicht (of die van anderen). Die komen vervolgens tot leven (erg creepy) en jij mag ze uit de lucht schieten voordat ze de omgeven die de camera registreerd vernielen). Erg leuk om te spelen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #2469

    Standaard

    Ik heb gister geen 3ds, geen crysis 2, geen homefront, geen killzone 3 gehaald, maar Lego Star Wars III: The Clone Wars. En playstation move heroes, move bundel. PSMH valt een beetje tegen, maar het is wel gewoon leuk. LSW3TCW is weer zoals de oude lego games, heel goed! Alleen dit keer is niveau wat moelijker, en zijn de levels 2 tot 3 keer langer, een pluspunt, want dat is wel het geld waard, maar ook wil je zo snel mogelijk alles halen!

  20. #2470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik heb de Nintendo 3DS vandaag afgehaald. Erg mooi dingetje hoor. Het is zeer makkelijk in gebruik en zelfs zonder launch titel zijn er een hoop leuke dingen te doen.

    Maar eerst het 3D effect. Het ziet er cool uit, maar ik was niet zo overdonderd als ik wellicht gehoopt had. Natuurlijk is het revolutionair om 3D effect te ervaren zonder bril, maar zo overdreven als in de reclames is het echt niet. Maar het voegt echt diepte toe aan het Home menu en de spellen. Vooral in de Launch titels die ik geprobeerd heb ziet het er fantastisch uit. Maar ook zonder 3D effect zien de spellen er ook waanzinnig uit. De 3DS is dan ook een heel stuk krachtiger dan de DS lijn.

    Maar wat is er allemaal te spelen? Als eerste zijn er in StreetPass Mii Plaza twee "spelletjes". De bedoeling is dat je andere mensen ontmoet met de StreetPass functie. Deze mensen kunnen puzzels stukjes mee nemen voor de 3D Puzzel of bruikbaar zijn in StreetPass Quest als hero. Deze zijn eventueel ook te koop voor 2 munten per stuk. Die krijg je door gewoon een wandeling te maken met de 3DS in StreetPass mode. Een leuke toevoeging. De spellen zelf stellen helaas niet te veel voor. De puzzelstukjes vallen vanzelf op hun plaats en StreetPass Quest hoef je alleen een aanval te kiezen.

    Leuker zijn de Augmented Reality spellen. Belangrijkste is wel dat je het speelt in een goed verlichte ruimte want de camera herkend dat kaart anders niet. Kort even de spelletjes:

    Shooting: Een schietspelletje van een paar levels lang en een eindbaas. Beweeg de 3DS om de crosshair te verplaatsen en schiet met A. Een leuk spelletje maar soms moet je om het 3D object heendraaien en dan kan je de kaart weleens uit de zoeker verliezen waardoor die het niet meer registreerd. Zeker in wat donkere kamers gebeurt dit als snel.
    AR Shot: Soort van poolen. Schiet de bal naar het doel. Aardig, maar nogal makkelijk en de eindbaas werkt niet goed omdat de ballen zelf al rollen door het veranderen vande omgeving.
    Mii Pics/Star Pics: Maar foto's van je Mii of van Mario, Link, Samus, Kirby of the Pikmin in verschillende posities. Zo heb ik een foto waarin Samus Mario uit de lucht probeert te schieten.
    Graffiti: Teken wat je wilt en maak een foto.
    Fishing: Lijkt op het vissen in Wii Play. De 3DS is de hengel. Geinig spelletje een geweldig leuke twist op het einde.

    Face Raiders is een apart spel (geen AR) met veel levels die je ook vrij zal moeten spelen. Je maakt een foto van je gezicht (of die van anderen). Die komen vervolgens tot leven (erg creepy) en jij mag ze uit de lucht schieten voordat ze de omgeven die de camera registreerd vernielen). Erg leuk om te spelen.
    Het 3d is ff wennen inderdaad, maar als je hem goed instelt ziet het er echt tof uit. Heb streetfighter gekocht en de moves en animatie is werkelijk top. Wacht met smart op resident evil en zelda 3d. Ik vind hem bij de release al leuker en beter dan mijn psp's. Ben benieuwd wat gaat komen....
    Btw: heb jij hem geupdated en het 3d filmpje bekeken?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #2471

    Standaard

    Ja, leuke toevoeging dat filmpje (al had ik liever de browser en de DSiWare shop gehad).

    Heb zelf ook Street Fighter en dat ziet er echt waanzinnig uit. Hier zit een hoop diepte in en het speel goed met de voor- en achtergrond. Maar ook zonder het 3D effect ziet dit er erg tof uit (de 3DS is gewoon veel krachtiger). Overigens de 3D Dynamic View gevechten (of hoe dat ook heet) zijn verbluffend, maar best een beetje onspeelbaar.

    Wat vind je overigens van de besturing? Ik heb het nog niet helemaal goed doorgelezen en uitgeprobeerd. Maar ik baal een beetje dat je dingen op het touchscreen in moet gaan drukken. Natuurlijk om het simpeler te maken voor de niet die hard Street Fighter fans, maar vooral bij de 1 en de 3 knop kom je moeilijk. Maar dat zal wel een kwestie zijn van de handleiding even door lezen . Gelukkig kan je de moves op de ouderwetse manier uit blijven voeren en die analoge stick werkt er uitstekend mee.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #2472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ja, leuke toevoeging dat filmpje (al had ik liever de browser en de DSiWare shop gehad).

    Heb zelf ook Street Fighter en dat ziet er echt waanzinnig uit. Hier zit een hoop diepte in en het speel goed met de voor- en achtergrond. Maar ook zonder het 3D effect ziet dit er erg tof uit (de 3DS is gewoon veel krachtiger). Overigens de 3D Dynamic View gevechten (of hoe dat ook heet) zijn verbluffend, maar best een beetje onspeelbaar.

    Wat vind je overigens van de besturing? Ik heb het nog niet helemaal goed doorgelezen en uitgeprobeerd. Maar ik baal een beetje dat je dingen op het touchscreen in moet gaan drukken. Natuurlijk om het simpeler te maken voor de niet die hard Street Fighter fans, maar vooral bij de 1 en de 3 knop kom je moeilijk. Maar dat zal wel een kwestie zijn van de handleiding even door lezen . Gelukkig kan je de moves op de ouderwetse manier uit blijven voeren en die analoge stick werkt er uitstekend mee.
    Troost je, ik heb ook nog niet de Dsiware. Was erger geweest als jij het wel had of ik alleen.. Maar van mij mag het online komen inderdaad...

    De controles zijn soms lastig vind ik en inderdaad soms te touchscreen related, al denk ik wel dat het gewoon wennen is. Ik loop altijd eerst te klooien omdat alles nieuw is...Ach, hou je altijd wel denk ik dat je het zelf net ff iets anders had gewild. Maar goed, die krengen zelf bouwen is nogal lastig....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #2473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Troost je, ik heb ook nog niet de Dsiware. Was erger geweest als jij het wel had of ik alleen.. Maar van mij mag het online komen inderdaad...
    Inderdaad, snap dat ze de 3DS shop achterhouden, maar de DSiWare shop blijft neem ik aan hetzelfde. Of zouden ze beide shops samenvoegen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    De controles zijn soms lastig vind ik en inderdaad soms te touchscreen related, al denk ik wel dat het gewoon wennen is. Ik loop altijd eerst te klooien omdat alles nieuw is...Ach, hou je altijd wel denk ik dat je het zelf net ff iets anders had gewild. Maar goed, die krengen zelf bouwen is nogal lastig....
    Als dat zou kunnen . Maar ik moet denk ik gewoon nog even goed handleiding doorlezen en gelijk uitproberen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #2474

    Standaard

    ik krijg mijn 3DS pas morgen de games heb ik al binnen lol
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #2475

    Standaard

    Net ook nog even Pilot Wings Resort gehaald. Ziet er waanzinnig uit en het is voor het eerst dat ik het 3D effect wat naar beneden heb gezet omdat mijn ogen het niet aan konden. Maar ziet er erg tof uit. Lekker vliegen, missies uitvoeren, het eiland (opnieuw) verkennen. Ik hoop dat de speelduur een beetje lang is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 99 van 484 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •