Pagina 474 van 484 EersteEerste ... 374424464470471472473474475476477478 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.826 tot 11.850 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11826

    Standaard

    Ik heb een tijdje Diablo 4 gespeeld. Uiteindelijk de story 1 keer uitgespeeld, en daarna weggelegd. Ik vond hem eerlijk gezegd enorm tegen vallen.

    Intussen Spider-man Remastered op de PS5 aan het spelen. Niks revolutionairs, maar het speelt eigenlijk heel lekker weg.

    Wat me vooral opvalt is dat zelfs als je dit spel 100% uit speelt, dan ben je niet minimaal 80 uur aan het spelen ofzo. Dat lijkt tegenwoordig de trend, dat je maar vooral absurd veel uren in 1 spel moet stoppen. Ik gok dat ik dit spel na zo’n 30 uur op 100% heb en dat is dan precies genoeg.

  2. #11827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje Diablo 4 gespeeld. Uiteindelijk de story 1 keer uitgespeeld, en daarna weggelegd. Ik vond hem eerlijk gezegd enorm tegen vallen.

    Intussen Spider-man Remastered op de PS5 aan het spelen. Niks revolutionairs, maar het speelt eigenlijk heel lekker weg.

    Wat me vooral opvalt is dat zelfs als je dit spel 100% uit speelt, dan ben je niet minimaal 80 uur aan het spelen ofzo. Dat lijkt tegenwoordig de trend, dat je maar vooral absurd veel uren in 1 spel moet stoppen. Ik gok dat ik dit spel na zo’n 30 uur op 100% heb en dat is dan precies genoeg.
    Diablo 4: Hier na de story ook totaal geen zin meer.Deel 3 heb ik maanden lang gespeeld.

    Spellen die 100+ uur vragen voor de 1e run beginnen mij ook steeds meer tegen te staan.

    FF16: Die extreem saaie side-missions hebben mijn kijk op de game best wel verpest.

    Starfield: Hier ook best wel wat saaie content.


    Kan ook zijn dat ik een oude vervelende man aan het worden ben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2023 om 07:23

  3. #11828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat ik een oude vervelende man aan het worden ben.
    Oh, dat stadium heb ik allang bereikt en daar heb ik vrede mee

  4. #11829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Oh, dat stadium heb ik allang bereikt en daar heb ik vrede mee

  5. #11830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nadat ik mijn ps5 naar zoonlief op de bovenste verdieping heb verplaatst een aantal jaar geleden, heb ik voor spidey 2 een zwarte spider-man ps5-versie gekocht en alvorens het spel uitkwam Miles Morales gespeeld, had ik nog niet gespeeld en om goed voorbereid te zijn als het spel uitkomt. Ben benieuwd!
    "Aantal jaar geleden?" PS5 is nog geen drie jaar oud! Bedoel je misschien de PS4?

  6. #11831
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    3 is toch een aantal. Nee, zo'n grote lelijke witte...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #11832

    Standaard

    Qua uiterlijk vind ik de witte PS5 ook een verschrikkelijk ding om te zien.

  8. #11833

    Standaard

    Final Fantasy VII Remake meer dan 7 miljoen keer verkocht:https://playsense.nl/555847/final-fa...keer-verkocht/

    Sorry maar ik had veel meer verwacht.

    Dit nog:
    Final Fantasy VII Rebirth: Om nu al te gaan adv dat deze 100 uur aan speeltijd gaat hebben vind ik een beetje slap.De side-missions van FF7 remake & FF16 zijn niet leuk om te doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2023 om 15:38

  9. #11834

  10. #11835

    Standaard

    Cyberpunk 2077: Phantom Liberty [PS5/PC/Xbox]

    DLC review:https://www.metacritic.com/game/cybe...antom-liberty/

    Met de 2.0 update + DLC is deze game waar het moet zijn.Soms verdienen dingen een 2e kans.

    Gamespot geeft een 10 aan de DLC:
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-09-2023 om 16:42

  11. #11836

  12. #11837

    Standaard

    Tien werknemers van Crystal Dynamics hebben hun baan verloren vanwege een herstructurering:https://gamer.nl/nieuws/overig/archi...stal-dynamics/

    Vind het altijd klote om te lezen als er mensen bij een goede studio weg gaan.

    Wel word meer duidelijk dat Perfect Dark[reboot] steeds meer een game van Crystal Dynamics gaat worden.Ik denk dat Crystal Dynamics de juist ontwikkelaar is om deze game uit de soort van development hell te halen.

  13. #11838

    Standaard

    Capcom wil meer geld zien van ons gamers:https://www.gamed.nl/view/146429

    Ze hebben een goed punt.Denk dat 70 Euro voor een AAA game niets te veel is gevraagd.

  14. #11839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Capcom wil meer geld zien van ons gamers:https://www.gamed.nl/view/146429

    Ze hebben een goed punt.Denk dat 70 Euro voor een AAA game niets te veel is gevraagd.
    Ben ik niet met je eens. Laat ze eerst eens bij de Sony's en de Microsofts aankloppen en ook eens naar hun eigen winstmarge kijken. En daarnaast, dan mag voor die prijs een AAA game wel volledig compleet en bugvrij zijn. Priojs/kwaliteit is soms ook ver te zoeken. En dan heb ik het niet specifiek over Capcom maar over de gehele branche. QC is tegenwoordig maar een optie geloof ik. Het is tegenwoordig wel erg makkelijk om alle stijgende kosten maar bij de consument neer te leggen.

  15. #11840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben ik niet met je eens. Laat ze eerst eens bij de Sony's en de Microsofts aankloppen en ook eens naar hun eigen winstmarge kijken. En daarnaast, dan mag voor die prijs een AAA game wel volledig compleet en bugvrij zijn. Priojs/kwaliteit is soms ook ver te zoeken. En dan heb ik het niet specifiek over Capcom maar over de gehele branche. QC is tegenwoordig maar een optie geloof ik. Het is tegenwoordig wel erg makkelijk om alle stijgende kosten maar bij de consument neer te leggen.
    We weten vandaag de dag niet wat een AAA[+marketing] titel precies kost maar dat de kosten hoger zijn dan in bv PS2 het tijdperk lijkt de duidelijk.En om de industie grezond te houden moet er wel winst worden gemaakt.

    In deze industrie is dingen op een lange termijn plannen ook een dingetje.Soms zijn games wel vier jaar in ontwikkeling.

    Nee ik vind gamen nou niet echt een dure hobby.En mensen die geduld hebben kunnen meestal binnen twee a drie maanden die AAA titel al voor 40 Euro kopen.[Geld meestal niet voor de Nintendo games]

    En sowieso heb ik gelukkig niet meer de gewoonte om alles te willen kopen.

  16. #11841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    We weten vandaag de dag niet wat een AAA[+marketing] titel precies kost maar dat de kosten hoger zijn dan in bv PS2 het tijdperk lijkt de duidelijk.En om de industie grezond te houden moet er wel winst worden gemaakt.

    In deze industrie is dingen op een lange termijn plannen ook een dingetje.Soms zijn games wel vier jaar in ontwikkeling.

    Nee ik vind gamen nou niet echt een dure hobby.En mensen die geduld hebben kunnen meestal binnen twee a drie maanden die AAA titel al voor 40 Euro kopen.[Geld meestal niet voor de Nintendo games]

    En sowieso heb ik gelukkig niet meer de gewoonte om alles te willen kopen.
    Tuurlijk moet er winst worden gemaakt, maar om nou meteen te roepen dat door kostenstijgingen de consument meteen 10 euro meer moet gaan betalen vind ik een beetje kort door de bocht. Kijk eerst eens naar je eigen organisatie en de keten die er ligt voordat de game door de consument wordt gekocht, daar valt ook nog meer winst en kostenbesparing te behalen denk ik.

  17. #11842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tuurlijk moet er winst worden gemaakt, maar om nou meteen te roepen dat door kostenstijgingen de consument meteen 10 euro meer moet gaan betalen vind ik een beetje kort door de bocht. Kijk eerst eens naar je eigen organisatie en de keten die er ligt voordat de game door de consument wordt gekocht, daar valt ook nog meer winst en kostenbesparing te behalen denk ik.
    Games zijn tov de jaren 90 niet heel duur geworden.Ik sta wel aan jou kant als je gaat klagen over zorgkosten.

  18. #11843

    Standaard

    Als ze die zogenaamde AAA-games duurder gaan maken, gaan ze dan ook eens een aanpassing aan de prijs naar beneden doen voor iedere game die digitaal verkocht wordt? Want waarom betaal ik voor een digitale game, die geen materiaal kost, of vervoerkosten, of winkelkosten, nog altijd net zoveel als voor een fysieke game?

    Gaan ze dan ook stoppen met DLCs, “games as a service” en games maar volproppen met nikszeggende content om maar te kunnen zeggen dat de game minimaal 100 uur speeltijd heeft?

    Gaan PlayStation en Xbox dan eens stoppen met die absurde regel waarbij je moet betalen om online games te kunnen spelen?

    Ik denk het niet

  19. #11844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Als ze die zogenaamde AAA-games duurder gaan maken, gaan ze dan ook eens een aanpassing aan de prijs naar beneden doen voor iedere game die digitaal verkocht wordt? Want waarom betaal ik voor een digitale game, die geen materiaal kost, of vervoerkosten, of winkelkosten, nog altijd net zoveel als voor een fysieke game?

    Gaan ze dan ook stoppen met DLCs, “games as a service” en games maar volproppen met nikszeggende content om maar te kunnen zeggen dat de game minimaal 100 uur speeltijd heeft?

    Gaan PlayStation en Xbox dan eens stoppen met die absurde regel waarbij je moet betalen om online games te kunnen spelen?

    Ik denk het niet
    Over hoe het gaat met die pure digital games[wat ik al veel doe] ben ik het ook niet eens.Wel zijn er genoeg goede AAA games waar je in basis niets mist als je de DLC/Uitbreiding niet wil spelen/kopen.

    Hé jongens maar als je een UHDtje op Amazon besteld ben je ook euro's lichter.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-09-2023 om 16:17

  20. #11845

    Standaard

    In de jaren 80 en 90 had je ook games die 129 tot 159 gulden kosten.
    Nu koop ik een game alleen op release als ik er fan van ben, dat zijn er maar een stuk of 4.
    Games van Legend of Zelda, Assassin's Creed, Tomb Raider, Mario games.
    Ook remake games wil ik wel eens voor de volle pot kopen.
    Voor de andere games wacht ik tot ze goedkoper worden.

    Over films gesproken, inderdaad de prijzen af en toe schrik ik van.
    Mijn/onze hobby wordt toch wel erg duur en ik kan nu ook bijna niets meer kopen op release.

    Laatst op Nintendo-store deze gekocht, de 7th Guest was een game uit de jaren 90 echt heel leuk toen.
    Ik heb hem op CD-i echt veel gespeeld.


  21. #11846

    Standaard

    Komt deze nu alleen in download uit of ook in een keepcase met cartridge?


  22. #11847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Komt deze nu alleen in download uit of ook in een keepcase met cartridge?

    Volgens mij niet.

  23. #11848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    In de jaren 80 en 90 had je ook games die 129 tot 159 gulden kosten.
    Donkey Kong Country voor de SNES was zelfs 179 gulden.

  24. #11849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Donkey Kong Country voor de SNES was zelfs 179 gulden.
    Met nog geen 100 man werd er toen binnen anderhalf jaar een AAA game gemaakt.

  25. #11850

    Standaard

    Forza Motorsport – Official Career Mode Gameplay Demo.


    Dat de Career mode nu een soort van RPG[CarPG] achtige opzet heeft spreekt mij erg aan.Voor mij werkt dat heel goed als ik naast het winnen van een race ook nog eens onderdelen enzo vrij speel.


    [Xbox X/S & PC]

    Re 10 okt/early access 5 okt
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-09-2023 om 12:34

Pagina 474 van 484 EersteEerste ... 374424464470471472473474475476477478 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •