Pagina 280 van 484 EersteEerste ... 180230270276277278279280281282283284290330380 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.976 tot 7.000 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #6976

    Standaard



    Vind de graphics nog maar zo-zo, vooral de gezichtsuitdrukkingen en gezichtsbewegingen. Hoop dat dit nog wel wat beter wordt.

  2. #6977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht


    Vind de graphics nog maar zo-zo, vooral de gezichtsuitdrukkingen en gezichtsbewegingen. Hoop dat dit nog wel wat beter wordt.
    Gezien dit een open-wereld game is denk ik dat je op dat gebied niet meer moet verwachten.Wel goed dat ze beelden van de in-game engine gebruiken.

    Dit trekt me wel meer dan de GTA serie.Ik gok een Mei 2018 release.

  3. #6978

    Standaard

    GTA is leuk, maar Red Dead Redemption was een geweldig goed spel en blaast GTA voor mij volledig weg. Ik kijk zo uit naar deze!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #6979

    Standaard

    Alleen had ik graag een stukje gameplay gezien in plaats van een trailer.

  5. #6980

    Standaard

    Nintendo SNES classic mini: Morgen ophalen bij Intertoys.

    Dit gaat de game zij waar ik mee ga beginnen.



    Na Breath of the Wild vind ik dit de beste Zelda.In 2003 heb ik deze voor het laatst op de GBA gespeeld.

  6. #6981

    Standaard

    De Super Nintendo Mini is een uur geleden gebracht en ik heb al een stukje Super Mario World en Zelda gespeeld. Helaas moet ik nu gaan werken, dus vanavond als ik thuis kom kan ik pas weer verder.

  7. #6982

    Standaard

    Bij is ie ook binnengekomen. Alleen snel even van de buitenkant bekeken. Lijkt wel een dummy toestel hahaha. Wel geinig hoor, dat wel. Maar ben altijd de grote SNES gewend geweest dus dit is wel erg iel. Maar goed, gaat om de inhoud natuurlijk....

  8. #6983

    Standaard

    Cuphead [XO/PC]

    Reviews:http://www.metacritic.com/game/xbox-one/cuphead

    Launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=7jvRoNPBHjk

    Was aan me voorbij gegaan dat hij sinds vadaag verkrijgbaar is.Deze topper morgen meteen binnen halen.[20 Euro]

  9. #6984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bij is ie ook binnengekomen. Alleen snel even van de buitenkant bekeken. Lijkt wel een dummy toestel hahaha. Wel geinig hoor, dat wel. Maar ben altijd de grote SNES gewend geweest dus dit is wel erg iel. Maar goed, gaat om de inhoud natuurlijk....
    Ik heb hem vandaag afgebeld want ik zag gisteren dat ik best wel wat SNES titels nog op de GBA heb liggen.Ik besteed m'n 80 euro nu dus liever aan nieuwe games.

    Veel plezier met al die 90s toppers.

  10. #6985

  11. #6986

    Standaard

    Vandaag de SuperNes mini gekregen maar er zit wel een usb kabel bij maar geen stekker/adapter..
    Dus kan ik niet spelen
    Heeft iedereen geen stekker/adapter erbij gehad of ben ik de enige?

  12. #6987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Vandaag de SuperNes mini gekregen maar er zit wel een usb kabel bij maar geen stekker/adapter..
    Dus kan ik niet spelen
    Heeft iedereen geen stekker/adapter erbij gehad of ben ik de enige?
    Zit er (net als bij de mini NES) niet bij (is ook netjes vermeld)

    Zo'n stekker is dezelfde als van je mobiele telefoon, dus die kun je gewoon gebruiken. Los zijn ze 2 knaken ofzo.

  13. #6988

    Standaard

    Vorige week zag ik ineens in de e-shop op mijn Switch "Thimbleweed Park" voorbij komen. Zoals bij de meeste games kijk ik even wat het is en ik stond er van te kijken dat ik hier nog niet van gehoord had. "Thimbleweed Park" is namelijk een classic graphic adventure game, met nadruk op classic, van de (naar mijn mening) godfather van de graphic adventure: Ron Gilbert.

    Ron Gilbert is de man die bij mij de voorliefde voor adventure games heeft aangewakkerd toen ik in 1992 van mijn zakcentjes (en wat hulp van mijn ouders) "The Secret of Monkey Island" kocht bij een winkeltje in Duitsland. En nu heeft hij weer een point & click adventure gemaakt zoals vanouds met bijbehorende, met "Monkey Island 2" vergelijkbare, graphics. De game zelf lijkt qua structuur veel op het eerdere "Maniac Mansion" omdat je met meerdere (uiteindelijk 5 in totaal) karakters kunt spelen.

    Ik heb mij kostelijk vermaakt met deze game ook omdat het me terugbracht naar het plezier dat ik in de jaren 90 had met deze games en dan voornamelijk de games van LucasArts. Ook vanwege de optie om inside jokes aan te zetten, zodat je verwijzingen naar de oudere LucasArts games krijgt. Verder zijn de puzzels uitdagend en heb ik een paar keer gebruik moeten maken van de in-game hint hotline.

    Voor degene die vroeger ook de graphic adventures, van voornamelijk LucasArts verslonden heeft, is "Thimbleweed Park" een echte aanrader.



    Onderstaande afbeelding bevat enkele characters uit de oude LucasArts adventures.

    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  14. #6989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zit er (net als bij de mini NES) niet bij (is ook netjes vermeld)

    Zo'n stekker is dezelfde als van je mobiele telefoon, dus die kun je gewoon gebruiken. Los zijn ze 2 knaken ofzo.
    OK dank je voor je antwoord wist niet dat ik die ook kon gebruiken, las op een site dat alleen Nintendo adapter goed was anders kreeg hij niet genoeg stroom of zo.
    heb er nu dus een besteld een originele voor de Snes mini.
    Trouwens bij de Amerikaanse versie zat er wel een adapter bij.

  15. #6990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    OK dank je voor je antwoord wist niet dat ik die ook kon gebruiken, las op een site dat alleen Nintendo adapter goed was anders kreeg hij niet genoeg stroom of zo.
    heb er nu dus een besteld een originele voor de Snes mini.
    Trouwens bij de Amerikaanse versie zat er wel een adapter bij.
    Zeker een site van Nintendo zelf.
    Die officiele zijn 5x zo duur. (€ 15 vs € 3)

  16. #6991

    Standaard

    Ik heb de USB kabel in een USB uitgang van mn TV gestopt en daar krijgt de SNES nu stroom van. Tip van internet, en dit kost je helemaal niks. Heb je dat niet, dan gewoon inderdaad een adapter van de Action ofzo. Die werken prima.

  17. #6992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de USB kabel in een USB uitgang van mn TV gestopt en daar krijgt de SNES nu stroom van.
    Dat heb ik ook gedaan. Werkt prima. Nu weer verder spelen...

  18. #6993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de USB kabel in een USB uitgang van mn TV gestopt en daar krijgt de SNES nu stroom van. Tip van internet, en dit kost je helemaal niks. Heb je dat niet, dan gewoon inderdaad een adapter van de Action ofzo. Die werken prima.
    ow ja dat kan ook natuurlijk
    Bedankt had ik niet aan gedacht.
    Heb de adapter gelijk geannuleerd

  19. #6994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de USB kabel in een USB uitgang van mn TV gestopt en daar krijgt de SNES nu stroom van. Tip van internet, en dit kost je helemaal niks. Heb je dat niet, dan gewoon inderdaad een adapter van de Action ofzo. Die werken prima.
    Volgens mij was het zo op die manier ook bedoeld.

  20. #6995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    ...
    Je actie staat hier vast hoor dus wissen heeft geen zin.

  21. #6996

  22. #6997

    Standaard

    De Commodore 64 Mini is nu te bestellen bij Nedgame voor €79,99


    https://www.nedgame.nl/tv-games/thec64-mini/2617136347/

    Inhoud pakket:
    - THE C64 Mini
    - Joystick
    - One HDMI cable
    - Manual
    - USB power lead *

    * Packaging does not include AC Adapter

    THEC64 Mini is een volledig gelicentieerde, nieuwe versie van de bestverkochte homecomputer uit de jaren ’80.

    De C64-homecomputer verscheen oorspronkelijk in 1982 en domineerde in de jaren tachtig de homecomputer-scene. Wereldwijd werden miljoenen exemplaren verkocht. Veel voormalige bezitters denken nog steeds met warme gevoelens terug aan die tijd.

    We leven nu 35 jaar later… en hij is terug. De THEC64 Mini kun je aansluiten op de HDMI-poort van elke moderne tv en biedt toegang tot maar liefst 64 gelicenseerde, klassieke, ingebouwde games. Waaronder games van originele, legendarische ontwikkelaars als Epyx, Gremlin Graphics, Hewson en The Bitmap Brothers; en titels als California Games, Speedball 2: Brutal Deluxe, Paradroid en Impossible Mission. De meeste van deze games werden destijds beoordeeld met scores boven de 90%, en veel zijn bekroond met felbegeerde awards. Van sport- tot schietspellen, platformers en puzzelspellen, deze schat aan titels zal elke retrogamer gelukkig maken.

    THEC64 MINI GAMES LIST:
    AlleyKat, Anarchy, Armalyte: Competition Edition, Avenger, Battle Valley, Bounder, California Games, Chip’s Challenge, Confuzion, Cosmic Causeway: Trailblazer II, Creatures, Cyberdyne Warrior, Cybernoid II: The Revenge, Cybernoid: The Fighting Machine, Deflektor, Everyone’s A Wally, Firelord, Gribbly’s Day Out, Hawkeye, Heartland, Herobotix, Highway Encounter, Hunter's Moon, Hysteria, Impossible Mission, Impossible Mission II, Insects In Space, Mega-Apocalypse, Mission A.D, Monty Mole, Monty on the Run, Nebulus, Netherworld, Nobby the Aardvark, Nodes Of Yesod, Paradroid, Pitstop II, Rana Rama, Robin Of The Wood, Rubicon, Skate Crazy, Skool Daze, Slayer, Snare, Speedball, Speedball II: Brutal Deluxe, Spindizzy, Star Paws, Steel, Stormlord, Street Sports Baseball, Summer Games II, Super Cycle, Temple of Apshai Trilogy, The Arc Of Yesod, Thing Bounces Back, Thing on a Spring, Trailblazer, Uchi Mata, Uridium, Who Dares Wins II, Winter Games, World Games, Zynaps.
    Laatst aangepast door Driekus : 04-10-2017 om 22:58

  23. #6998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    De Commodore 65 Mini is nu te bestellen bij Nedgame voor €79,99
    Direct besteld. Zonder ook maar 1 seconde over na te denken......


    ..... al moet ik wel zeggen dat de spelselectie beter had gekund; ik mis met name het meesterlijke Archon (imo een van de beste spellen ooit) die ik vanaf medio jaren 80 eerst op de C64 en later op de Amiga heb grijsgespeeld.

  24. #6999

    Standaard

    Xbox One X: Ik zit er aan te denken om de console te pre-orderen.

    Er staan op YouTube best al wat hands-on/preview filmpjes van een paar aankomende multiplatform games en ik moet zeggen dat ik toch wel aardig onder de indruk ben.

    Ik ga er nog een nachtje over slapen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-10-2017 om 21:05

  25. #7000

    Standaard

    Assassin's Creed Origins [PS4/XO/PC]

    Preview:http://nl.ign.com/assassins-creed-or...nds-on-preview

    Open-wereld met RPG elementen dan heb je mij.Dit is voor het eerst dat een AC game mij echt aanspreekt.

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=esqtNWgG9UM

    [Re 27 Okt]
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-10-2017 om 08:01

Pagina 280 van 484 EersteEerste ... 180230270276277278279280281282283284290330380 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •