Pagina 217 van 486 EersteEerste ... 117167207213214215216217218219220221227267317 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.401 tot 5.425 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5401

    Standaard

    Ziet me er iets te arcade uit. Maar misschien komt dat ook omdat ze hier op Easy spelen. Althans, zo lijkt het.
    Ik heb me zelf heel erg vermaakt met beide voorgaande delen. Dus ik sta zeker open voor dit derde deel.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #5402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Ziet me er iets te arcade uit. Maar misschien komt dat ook omdat ze hier op Easy spelen. Althans, zo lijkt het.
    Ik heb me zelf heel erg vermaakt met beide voorgaande delen. Dus ik sta zeker open voor dit derde deel.
    De laatste 10 jaar zijn grote games als deze zoizo te makkelijk.
    Het hoeft echt niet altijd super hardcore te zijn maar wat uitdaging kan echt geen kwaad.

  3. #5403

    Standaard

    http://www.pixelcake.nl/hoe-japan-we...wordt/20151219

    Heb ook het idee dat ze in Japen weer langzaam op de goede weg zitten.Ze moeten doen wat hun goed lijkt en niet het westen na gaan doen want dan slaan ze de plank mis.
    Ze moeten zoals ons wel de moderne technieken gebruiken maar geen games maken zoals Call of Duty.

    In Japan is het gamen de laatste jaren heel erg op mobiel gericht dus ik denk dat Nintendo met de NX daar flink op gaat inspelen.Wij willen graag een soort bios ervaring dus ik ben benieuwd of de NX die 2 werelden kan bedienen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-12-2015 om 10:45

  4. #5404

  5. #5405

    Standaard

    Gisterennamiddag de main story van Tomb Raider Definitive Edition uitgespeeld. Nu wat andere Tombs bezoeken zodat het wat completer uitgespeeld is.

  6. #5406

    Standaard

    Voor de Kerst de volgende twee Xbox One titels gekregen:

    Call of Duty Advanced Warfare
    Far Cry 4

  7. #5407

    Standaard

    De januari uitverkoop is al gestart op PSN. En het is de moeite waard, want er zijn nu flinke kortingen. Heb Transformers: Devastation eindelijk aangeschaft. Nu voor een mooie 20 euro. Ook Rayman Legends gekocht voor 12 euro. Verder 2 weken geleden Star Wars Battlefront gekocht voor 40 euro. Ik kan weer even vooruit!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #5408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De januari uitverkoop is al gestart op PSN. En het is de moeite waard, want er zijn nu flinke kortingen. Heb Transformers: Devastation eindelijk aangeschaft. Nu voor een mooie 20 euro. Ook Rayman Legends gekocht voor 12 euro. Verder 2 weken geleden Star Wars Battlefront gekocht voor 40 euro. Ik kan weer even vooruit!
    Goede deal.

    Voor dat bedrag is zeker Rayman Legends een verplicht nummertje.

  9. #5409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De januari uitverkoop is al gestart op PSN. En het is de moeite waard, want er zijn nu flinke kortingen. Heb Transformers: Devastation eindelijk aangeschaft. Nu voor een mooie 20 euro. Ook Rayman Legends gekocht voor 12 euro. Verder 2 weken geleden Star Wars Battlefront gekocht voor 40 euro. Ik kan weer even vooruit!
    Wat vind je van Transformers ?

  10. #5410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat vind je van Transformers ?
    Speelt lekker weg. Is soms heerlijk chaotisch, precies zoals je van een Platinum Games game zou verwachten eigenlijk. De gameplay is soepel, de voice acting is briljant uiteraard en de gevechten zijn wel tof. De omgevingen zijn wel wat klinisch, maar aan de andere kant is de game heel erg trouw aan de jaren 80 tekenfilmserie, wat het tot een must-buy maakt voor de fans van het eerste uur.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #5411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Speelt lekker weg. Is soms heerlijk chaotisch, precies zoals je van een Platinum Games game zou verwachten eigenlijk. De gameplay is soepel, de voice acting is briljant uiteraard en de gevechten zijn wel tof. De omgevingen zijn wel wat klinisch, maar aan de andere kant is de game heel erg trouw aan de jaren 80 tekenfilmserie, wat het tot een must-buy maakt voor de fans van het eerste uur.
    Daar sluit ik me bij aan.

    De ontwikkelaar is nu voor Activision bezig aan een Turtles-game.[Net nog even gecheckt maar de info is weg op hun pagina dus denk dat het nog even geheim moet blijven]

    http://www.4gamers.be/nieuws/50869/1...nhattan-gelekt Platinum Games lijkt mij ook echt de aangewezen ontwikkelaar voor dit project.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-12-2015 om 13:54

  12. #5412

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/120...voor-downloads

    Waarom zou je daar een console voor halen als men dat ook op de Laptop/PC kan spelen.

  13. #5413

    Standaard

    Project Cars

    Vreemd dat deze game niet in de prijzen is gevallen maar nog vreemder is dat je deze game bijna niet in de jaarlijstjes ziet.
    Als er een game is die het race gevoel goed overbrengt is het PC wel.Ik ga zelfs zo ver dat Forza er voor onder doet.

    Wel heeft 2016 ook weer iets te bieden op race gebied want Codemasters komt weer met een pure Rally game.

    Weer een echte Rally game

    [PS4/PC/XO] 5-4-2016

    Tot die tijd blijf ik lekker bezig met Project Cars.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-01-2016 om 16:04

  14. #5414

    Standaard

    Dirt Rally spreekt me ook heel erg aan! Ik hoop dat deze game de oude Colin McRae tijden weer doet herleven! Wat was CMR toch ontzettend vet altijd! Deel 1 t/m 4 helemaal kapot gespeeld.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #5415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Game nieuws

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/120...voor-downloads

    Waarom zou je daar een console voor halen als men dat ook op de Laptop/PC kan spelen.
    Het is en blijft toch toegankelijker om te gamen op de tv in de huiskamer. Wat dat betreft snap ik het wel. De prijsstelling moet echter precies goed zijn om dit soort producten te laten slagen... Daarnaast zou het mooi zijn als deze lite versie van een Xbox ook Xbox One games kan streamen zoals de Playstation TV. Want dat is ook een ondergewaardeerd apparaatje!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #5416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dirt Rally spreekt me ook heel erg aan! Ik hoop dat deze game de oude Colin McRae tijden weer doet herleven! Wat was CMR toch ontzettend vet altijd! Deel 1 t/m 4 helemaal kapot gespeeld.
    De game is al uit op PC en ik heb al veel beelden gezien en ja ik durf voor 99% al te zeggen dat die tijden terug zijn.Ook op de forums is men erg positief.

    Geef mij maar lekker droog rally rijden want met die hippe meuk kan ik niets.

    Reviews PC [Console versie zou precies zo zijn] http://www.metacritic.com/game/pc/di...critic-reviews

    Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=j-rKFn2msQI

    Blij dat er uberhaubt weer een goede Rally is want het publiek die dit genre speelt is erg klein.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2016 om 13:37

  17. #5417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het is en blijft toch toegankelijker om te gamen op de tv in de huiskamer. Wat dat betreft snap ik het wel. De prijsstelling moet echter precies goed zijn om dit soort producten te laten slagen... Daarnaast zou het mooi zijn als deze lite versie van een Xbox ook Xbox One games kan streamen zoals de Playstation TV. Want dat is ook een ondergewaardeerd apparaatje!
    Wat denk jij dat een mooi prijsje is ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-01-2016 om 13:39

  18. #5418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat denk jij dat een mooi prijsje is ?
    Maximaal €100,00. De PS TV is nu voor zo'n 6 tientjes te krijgen, maar dat is zonder controller.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #5419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Maximaal €100,00. De PS TV is nu voor zo'n 6 tientjes te krijgen, maar dat is zonder controller.
    Dat valt er denk niets te verdienen want er moet ook een controller bij dus daarom denk ik zo tegen de 140 Euro.

  20. #5420

    Standaard

    Dit zijn de game waar ik in de eerste helft van 2016 naar uit kijk:

    - Mighty No.9
    - The Division
    - Quantum Break
    - Dirt Rally
    - Dark Souls 3
    - Doom

  21. #5421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat valt er denk niets te verdienen want er moet ook een controller bij dus daarom denk ik zo tegen de 140 Euro.
    Ze moeten ook niets gaan verdienen op zo'n device. Ze moeten het dan hebben van game verkopen. Ik zou als consument in elk geval geen cent meer uit willen geven dan €100...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #5422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ze moeten ook niets gaan verdienen op zo'n device. Ze moeten het dan hebben van game verkopen. Ik zou als consument in elk geval geen cent meer uit willen geven dan €100...
    Maar iedereen heeft wel iets dat die specs kan draaien dus ik zie iemand er ook geen 100 Euro aan uitgeven.Je kan er verder niets mee als die kleine games draaien hé.

    Het is en blijft een gerucht tot nu toe.

    Ik probeer dit los te zien van mijn fanatiek gamegedrag maar dan noch zie ik er commercieel niets in.

    Effe dit:
    We zitten op dit moment in een fase waar uitgevers zoekend zijn naar een verdienmodel en ik denk dat je een game als service moet aanbieden en dat die dan verder word uitgebouwd zoals bv Destiny.
    Er zijn op moment veel uitgevers die zijn kop bijna niet meer boven water kunnen houden.[EA,Konami,Namco Bandai,Sega,2K,Capcom]

    Verder ben ik nog wel benieuwd hoe Microsoft reageert op de matige verkoop van de nieuwe Tombraider.
    Ik snap er niets van want Tombraider is juist een game die een breed publiek moet aanspreken.Geloof mij als je deze game straks op de PS4 speelt dat jij ook niet snapt wat er mis gegaan is bij het Xbox publiek.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-01-2016 om 19:37

  23. #5423

    Standaard

    Microsoft heeft Tombraider niet goed in de markt gezet. Ik heb er bijvoorbeeld voor de feestdagen 0,0 reclame van gezien... Straks op de PS4 gaat die game goed verkopen. Dan is Square Enix ook klaar met exclusieve deals met Microsoft ben ik bang...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #5424
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb de tweede tombraider nog niet gespeeld, maar wat ik hoor ik dat deze de eerste niet kan benaderen. Maar dat is van horen zeggen, Ik ga hem zeker nog spelen. Bij de vorige hebben ze ook ruim een jaar de tijd genomen om hem voor de NG op te poetsen. De releasedatum was natuurlijk niet slim en de PR ook niet. En dan loop je het risico dat iedereen dan maar wacht tot hij voor een gunstigere prijs in de schappen ligt. Of niet eens van de titel afweet. Ik moest zelf ook twee keer goed kijken in de winkel. Is dit nou de eerste of tweede nieuwe tombraider? Het is allemaal niet zo slim gegaan.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-01-2016 om 16:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #5425

    Standaard

    Persoonlijk vind ik deze beter om dat er veel meer open gebieden zijn + meer focus op exploratie.
    Maar ja als Microsoft dan toch bezig is met veel geld uitgeven voor een exclusieve deal dan hadden ze beter ook wat meer aan marketing kunnen doen.

    Microsoft zal zoizo flink aan de bak moeten in 2016 want dat is het jaar dat Sony met veel meer games gaat komen dan nu het geval was.

    Uncharted [PS4] is trouwens van maart naar eind april gegaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-01-2016 om 19:41

Pagina 217 van 486 EersteEerste ... 117167207213214215216217218219220221227267317 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •