Pagina 200 van 484 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210250300 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.976 tot 5.000 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4976

    Standaard

    Vraagje: ik heb problemen om het beeld goed in te stellen bij The Whitcher (PS4), iemand enig idee hoe ik dit goed kan krijgen? Bij de instellingen lukt het mij zo zelf niet.... Beeld is nu erg donker.

  2. #4977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Vraagje: ik heb problemen om het beeld goed in te stellen bij The Whitcher (PS4), iemand enig idee hoe ik dit goed kan krijgen? Bij de instellingen lukt het mij zo zelf niet.... Beeld is nu erg donker.
    Dat moet toch gewoon bij settings kunnen in het menu van The Witcher en anders moet je bij je scherm zelf zijn.

  3. #4978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat moet toch gewoon bij settings kunnen in het menu van The Witcher en anders moet je bij je scherm zelf zijn.
    Je kan het wel bijstellen met die cirkel, maar dan krijg je de opmerking "pas aan totdat je de afbeelding bijna niet meer ziet". Wat ik daar ook doe (beide uitersten) het wordt er niet veel beter van. Zal eens kijken bij de instellingen van mijn tv, maar bij gewoon tv kijken of bij films heb ik hier geen last van.

  4. #4979

  5. #4980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie reacties. Twijfel toch teveel om em te kopen. Misschien eerst een demo ofzo.
    Hier een review van XGN.http://www.xgn.nl/review/f1-2015-review

  6. #4981

    Standaard

    God of War 3:Remastered [PS4]

    http://www.metacritic.com/game/plays...iii-remastered [15 juli 2015]

    Voor de mensen die deze vette game op de PS3 hebben gemist.

  7. #4982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    God of War 3:Remastered [PS4]

    http://www.metacritic.com/game/plays...iii-remastered [15 juli 2015]

    Voor de mensen die deze vette game op de PS3 hebben gemist.
    Zolang de heruitgave alleen bij deeltje 3 blijft sla ik em over, hoe vet ook...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #4983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Zolang de heruitgave alleen bij deeltje 3 blijft sla ik em over, hoe vet ook...
    Voor mij zijn de veranderingen te minimaal om tot aankoop over te gaan.

  9. #4984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor mij zijn de veranderingen te minimaal om tot aankoop over te gaan.
    Ja en voor een nieuwkomer in deze serie, mij dus, is het niet interessant om met deel 3 te beginnen... Oftewel... gevalletje we slaan de plank even mis...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #4985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ja en voor een nieuwkomer in deze serie, mij dus, is het niet interessant om met deel 3 te beginnen... Oftewel... gevalletje we slaan de plank even mis...
    Als dit je eerste God of War is mis je weinig van die andere delen hoor.

  11. #4986

    Standaard

    TRANSFORMERS: Devastation Comic-Con Gameplay

    https://www.youtube.com/watch?v=yQQSJxLNnGs Ziet er tof uit zo op dat scherm.

    Dit soort beelden zie ik graag want zo ga je de game straks thuis op je scherm zien.

    [Re 6 Oktober]
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-07-2015 om 09:49

  12. #4987

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    TRANSFORMERS: Devastation Comic-Con Gameplay

    https://www.youtube.com/watch?v=yQQSJxLNnGs Ziet er tof uit zo op dat scherm.

    Dit soort beelden zie ik graag want zo ga je de game straks thuis op je scherm zien.

    [Re 6 Oktober]

    Is dit alles of is het spel uitgebreider dan een plein waarop je vecht tegen een tegenstander. Transformers is uit mijn tijd maar als dit alles is, vrees ik dat het gaat vervelen na een tijd.

  13. #4988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dit alles of is het spel uitgebreider dan een plein waarop je vecht tegen een tegenstander. Transformers is uit mijn tijd maar als dit alles is, vrees ik dat het gaat vervelen na een tijd.
    Het lijkt er op dat als je in de actie gaat je een arena achtig idee krijgt en dat heeft voor een hack/slash game als deze gameplay-technische zijn reden.Ik heb elke game van deze ontwikkelaar [Platimum Games] gespeeld en geloof me je gaat door dat de actie zo intens is van heel dat arena idee geen last hebben.Toch zullen er wel degelijk iets van open stukken in zitten want anders is er links onder geen mapje nodig lijkt me.

    De ontwikkelaar staat bekend om hun snelle combat gameplay.

    Het is even afwachten maar ik snap jou reactie best.

    Hier wat Comic-Con gameplay https://www.youtube.com/watch?v=RmwyVc_BrNk [0:25
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-07-2015 om 14:09

  14. #4989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Project Cars

    Voor een game die door de community gedragen wordt is het wachten op een nieuwe patch of update gewoon te lang.

    Er zitten nog te veel fouten in de game:

    - Pit-straat
    - Er klopt soms niets van de stats
    - Ondersteuning van Stuur kan veel beter
    - AI doet soms vreemd
    - En nog wat andere bugs


    Ze komen wel heel leuk met een aankondiging van een deel 2 maar ik had liever gezien dat men op deze game verder bouwd.Ik bedoel ze willen Rally in het nieuwe deel verwerken maar dat was toch een mooie uitbreiding geweest voor deze game.

    De ondersteuning van deze game valt me best tegen.

    Heb er nu 40 uur in zitten en wil graag meer verbetering zien.

    Waar ik me trouwens al lang aan stoor is dat deze game super realistisch is maar heel veel reclame op de baan of auto is nep.

    Heb echt veel plezier met dit spel gehad maar de min punten zorgen er nu wel voor dat ik steeds minder trek krijg in deze game.Ik houd deze game ook naast een Forza of GT6 maar misschien moet ik dat gewoon niet doen en inzien dat deze ontwikkelaar net geen Turn 10 of Polyphony is.

    Ik wil in een goede race game gewoon 300 uur stoppen zonder dat ik me erger aan dingen.

    Conclusie voor nu:Het is hem net niet geworden maar ga nog wel door en hoop wel rap op verbetering.
    Patch 2.0 zit er aan te komen maar de keuring daar van duurt op moment lang.

    Deze game is nu nog verre van perfect maar het racen is zo geweldig dat de game mij toch blijft boeien.

  15. #4990

  16. #4991

    Standaard



    Ziet er mooi uit,

  17. #4992

    Standaard

    Gears of War 4 [XO]

    http://www.pu.nl/media/video/trailer...k-te-bekijken/

    Gaan we straks 4K trailers krijgen van games die niet in 4K bestaan.

  18. #4993

    Standaard

    Uncharted 4 [PS4]

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/118...ate-test-video

    Een frame-rate test doen van een game die nog in ontwikkeling is.

  19. #4994

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/xb...s4-tijdens-e3/

    ja Sony is slim door een reclame deal te hebben met Batman en Destiny terwijl de games op beide platform precies zijn.[Toevallig zijn deze 2 multiplatform games op de XO niet minder ik kwaliteit]

    ja ik ben de laatste tijd heel kritisch naar Sony toe want hoe! kan een hoge pief[CEO] bij Sony nu zeggen dat 2015 een investerings jaar is voor Playstation.In mijn ogen moet een bedrijf knallen met exclusieve games in de 2de levensjaar van een console.

    Microsoft gaat gek doen dit najaar met exclusieve games.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-07-2015 om 14:42

  20. #4995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Uncharted 4 [PS4]

    http://www.insidegamer.nl/nieuws/118...ate-test-video

    Een frame-rate test doen van een game die nog in ontwikkeling is.
    Tja, toch goed om te zien dat Naughtydog de PS4 onder controle heeft. Want de game ziet er ontzettend goed uit en er is nergens een framedrop te bespeuren. En dat in deze relatief vroege fase. Voor een game als deze is 30fps op zich ook geen probleem, alhoewel ik liever 60fps had gezien, maar ja, je kunt niet alles hebben...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #4996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, toch goed om te zien dat Naughtydog de PS4 onder controle heeft. Want de game ziet er ontzettend goed uit en er is nergens een framedrop te bespeuren. En dat in deze relatief vroege fase. Voor een game als deze is 30fps op zich ook geen probleem, alhoewel ik liever 60fps had gezien, maar ja, je kunt niet alles hebben...
    Bij een game die zo scripted is als maar zijn kan had ik zeker wel 60fps verwacht.Ben trouwens wel benieuwd nu we het er over hebben of Rise of the Tomb Rider dat wel is..[Batman Arkham bv is 30fps maar heeft wel een erg open game structuur]

  22. #4997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij een game die zo scripted is als maar zijn kan had ik zeker wel 60fps verwacht.Ben trouwens wel benieuwd nu we het er over hebben of Rise of the Tomb Rider dat wel is..[Batman Arkham bv is 30fps maar heeft wel een erg open game structuur]
    Het feit dat bepaalde gebeurtenissen (bijna de hele game) scripted zijn wil niet zeggen dat de game niet interactief is. Kijk maar wat kogels doen met bouwsels of bijvoorbeeld zandzakken of zakken met rijst. Kijk maar naar de interactie met andere personen tijdens het lopen in het begin. Dat vergt enorm veel rekenkracht. Dit alles draagt bij aan het realisme. Het is dus meer dan alleen graphics waar die rekenkracht heen gaat. We hebben nog niet veel van de AI gezien, maar de physics mogen er zeker zijn bij deze titel.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het feit dat bepaalde gebeurtenissen (bijna de hele game) scripted zijn wil niet zeggen dat de game niet interactief is. Kijk maar wat kogels doen met bouwsels of bijvoorbeeld zandzakken of zakken met rijst. Kijk maar naar de interactie met andere personen tijdens het lopen in het begin. Dat vergt enorm veel rekenkracht. Dit alles draagt bij aan het realisme. Het is dus meer dan alleen graphics waar die rekenkracht heen gaat. We hebben nog niet veel van de AI gezien, maar de physics mogen er zeker zijn bij deze titel.
    Ja het moet hem ergens in gaan zitten waardoor die 60fps te moeilijk gaat worden voor de studio.Het is alleen wel even slikken als je net die Uncharted Collection hebt gespeeld in 60fps.[Re Oktober]
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-07-2015 om 20:01

  24. #4999

    Standaard

    Ik denk dat dat best mee zal vallen. Liever een goede, constante en mooie 30 fps, dan een slecht uitgewerkte 60 fps met framedrops... Batman Arkham Knight speelt ook heerlijk op 30 fps...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #5000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik denk dat dat best mee zal vallen. Liever een goede, constante en mooie 30 fps, dan een slecht uitgewerkte 60 fps met framedrops... Batman Arkham Knight speelt ook heerlijk op 30 fps...
    Bij de nieuwe Batman en The Witcher heb ik er verder ook geen problemen mee hoor.Een race game en een shooter heb ik deze generatie wel het liefst in 60fps.

Pagina 200 van 484 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210250300 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •