Pagina 178 van 485 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188228278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.426 tot 4.450 van 12112 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4426

    Standaard

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20150...ooie_van_rare/

    Laat het waar zijn op de XO.
    Echt een exclusieve titel waar ik op zit te wachten.

  2. #4427

    Standaard

    Uncharted 4 [PS4]

    De reden dat ik nooit geen groot Uncharted fan ben geweest is omdat ik de nadruk op het filmische aspect te erg overheerst en dat de gameplay gewoon niet bijzonder is.

    http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/un...box-aanvoelen/
    Persoonlijk zie ik dit als een groot plus punt.

    Ik heb echt niets tegen een lineaire game maar dan moet wel de gameplay en het level desing goed voelen dus een wat open structuur kan denk geen kwaad in een Uncharted game.

    Een goed voorbeeld vind ik de Batman Arkham serie deze serie laat zien dat lineare stukken en wat meer open sandbox stukken perfect werken.[Arkham Knight in Juni 2015]
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-01-2015 om 13:23

  3. #4428

    Standaard

    Halo 5:Guardians [XO]

    Na een week spelen sluit ik me aan bij dit artikel.
    http://www.insidegamer.nl/artikel/11...ultiplayerbeta

    Met nog 10 maanden ontwikkeling gaat dit gewoon een topper worden.[Dit is een multiplayer beta ervaring maar ben er van overtuigd dat de singelplayer ook weer super gaat worden]

  4. #4429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Far Cry 4 Marcel. Absoluut! Ik heb er nu een uurtje of 30 in zitten en ben pas op 25% van de storyline. Puur omdat er zoveel te doen is. Je kunt het een beetje vergelijken met Skyrim. En aangezien ik daar 300+ uren in heb zitten staat er nog heel wat te wachten. Zitten erg veel verborgen en zij missies die buiten de storyline om superleuk zijn om te doen. Ik zou je dan gelijk willen aanraden de Kyrat Edition op te pikken bij de Media Markt. Prachtige aanbieding zoals een paar reacties terug door mij gemeld is met foto.

    Far Cry dus. Zonder ook maar enige twijfel!
    Gisteren gekocht! Vanavond pas tijd om te spelen maar ik ben benieuwd.

  5. #4430

    Standaard

    Goeie keus! Ook de Kyrat uitvoering te pakken gekregen?

  6. #4431

    Standaard

    Nee die hadden ze niet liggen. Wat zit daar allemaal in dan?

  7. #4432

    Standaard

    Buiten mooie goodies zoals een statue en dagboek krijg je de Limited Edition game en een seasonpass.


  8. #4433

    Standaard

    Even een vraagje tussendoor:
    Ik heb een gamepad gekocht voor de pc. Het is een PS3 / PC controller. Merk: BigBen BB4334B1k. Zat verder niets bij de controller en de website blijkt uit de lucht.
    Tot nu toe 'slikt' alleen Pro Evo hem. En Tomb Raider

    Maar Arkham Origins ziet hem dan weer helemaal niet.. Wat doe ik daaraan? (meer heb ik niet aan spellen, behalve Black Flag: nog niet getest).

  9. #4434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Even een vraagje tussendoor:
    Ik heb een gamepad gekocht voor de pc. Het is een PS3 / PC controller. Merk: BigBen BB4334B1k. Zat verder niets bij de controller en de website blijkt uit de lucht.
    Tot nu toe 'slikt' alleen Pro Evo hem. En Tomb Raider

    Maar Arkham Origins ziet hem dan weer helemaal niet.. Wat doe ik daaraan? (meer heb ik niet aan spellen, behalve Black Flag: nog niet getest).
    Doe je een lol en koop de Microsoft 360 controller die doet het altijd met elke PC game.Ik lees zo vaak dat mensen problemen hebben dat hun .. controller gewoon niet werkt.

    Hij kost bij de MM geloof ik 40 euro en mocht je hem gaan halen pak hem dan ook met draad want op de PC kan je wel eens lag hebben.

  10. #4435

    Standaard

    Op zich een prima advies. Maar voor mij veel te duur, anders had ik hem meteen gekocht.

  11. #4436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Op zich een prima advies. Maar voor mij veel te duur, anders had ik hem meteen gekocht.
    Tja, gevalletje verdiep je in iets voordat je iets koopt. Als je em nog terug kunt brengen zou ik dat doen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #4437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, gevalletje verdiep je in iets voordat je iets koopt. Als je em nog terug kunt brengen zou ik dat doen...
    Vind ik niet: als er op de verpakking staat dat ie pc compatible is en de info op de site zegt dat ook, dan moet het goed zijn. Dan moet ik als klant niet allerlei trucs moeten uithalen om iets te laten werken. Maar wie ben ik .

  13. #4438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Vind ik niet: als er op de verpakking staat dat ie pc compatible is en de info op de site zegt dat ook, dan moet het goed zijn. Dan moet ik als klant niet allerlei trucs moeten uithalen om iets te laten werken. Maar wie ben ik .
    Dus je bent verkeerd voorgelicht door dezelfde fabrikant, dus terugbrengen die hap... Een verpakking lezen is niet je ergens in verdiepen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #4439

    Standaard

    Forza Motorsport 6 [XO]

    Waar PS4 bezitters waarschijnlijk nog tot 2016/17 moet en wachten op een nieuwe Gran Turismo poept Microsoft er weer een Forza uit.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/115...-voor-xbox-one

    Ik gok op een release eind 2015 of begin 2016.

  15. #4440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Forza Motorsport 6 [XO]

    Waar PS4 bezitters waarschijnlijk nog tot 2016/17 moet en wachten op een nieuwe Gran Turismo poept Microsoft er weer een Forza uit.
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/115...-voor-xbox-one

    Ik gok op een release eind 2015 of begin 2016.
    Ik heb 5 niet gespeeld omdat ik geen XO heb, maar echt heel positief is men er niet over. Laten we hopen voor MS dat deel 6 weer een echte topper wordt
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb 5 niet gespeeld omdat ik geen XO heb, maar echt heel positief is men er niet over. Laten we hopen voor MS dat deel 6 weer een echte topper wordt
    Te weinig tracks is het probleem dat ik veel lees en daar ben ik het zelf ook wel mee eens.

    In deel 6 zie ik graag:
    - Natuurlijk meer tracks
    - Een dynamische weer systeem.
    - Een Carriere mode die minder doods is [De GT serie heeft er ook last van]
    - Zou graag wat off-road zien in de Forza Motorsport serie.[ Het zal het al 6e deel meer body geven]

    Zeker de eerste 2 punten zal een zekerheidje zijn lijkt me.

    Persoonlijk ben ik ondanks wat min punten wel fan van 5.

  17. #4442

    Standaard

    Dynamisch weer is een must om met Driveclub te kunnen concurreren. Dat maakt Driveclub op dit moment echt een topgame. Het brengt zo veel dynamiek met zich mee.

    Meer tracks is ook een must. Een premium game moet ook veel content hebben. In het verleden waren er tracks genoeg.

    Off-road zou ik juist niet graag in die serie zien. Ik zou het als ik de ontwikkelaars was bij wegraces houden. Off-road is totaal anders en past imo niet in het Forza rijtje. Net als motoren bijvoorbeeld...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #4443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dynamisch weer is een must om met Driveclub te kunnen concurreren. Dat maakt Driveclub op dit moment echt een topgame. Het brengt zo veel dynamiek met zich mee.

    Meer tracks is ook een must. Een premium game moet ook veel content hebben. In het verleden waren er tracks genoeg.

    Off-road zou ik juist niet graag in die serie zien. Ik zou het als ik de ontwikkelaars was bij wegraces houden. Off-road is totaal anders en past imo niet in het Forza rijtje. Net als motoren bijvoorbeeld...
    Eerst eens zien of Project Cars de verwachtingen waar kan maken want Forza en GT toppen lijkt me toch echt een grote klus.[Maart 2015]

  19. #4444

    Standaard

    Deze Boxart kom ik al veel tegen dus deze kan best al eens definitief zijn.

    Dat er een nieuwe Forza zou komen is natuurlijk niet echt een grote verrassing maar als hij eind dit jaar in de winkels verkrijgbaar is en ik kan mijn Forza playseat weer voor mijn scherm zetten ben ik toch wel weer blij met een nieuwe Forza game.[Gebruik de playseat zoizo heel het jaar door want dat ding met stuur is gewoon kicken]
    De ontwikkelaar heeft al wat ervaring met de XO dus ben benieuwd of er visueel nog een mooie stap gemaakt kan worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2015 om 08:51

  20. #4445

    Standaard

    De PS4 is al 18 miljoen keer verkocht en de XO moet het doen met 10 miljoen wat in een jaar tijd gewoon erg goed is voor beide bedrijven.
    Wel heeft Sony dus een flinke voorsprong maar Microsoft staat er als bedrijf dan wel weer gezonder voor dan Sony.

    De console wereld is gewoon nog spring levend.

  21. #4446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb 5 niet gespeeld omdat ik geen XO heb, maar echt heel positief is men er niet over. Laten we hopen voor MS dat deel 6 weer een echte topper wordt
    Een ding wil ik er nog over zeggen.

    Wat deel 5 zo goed maakt zijn de Physics want die zijn zo ver doorontwikkeld dat het echt een grote sprong maakt tegen over deel 4 maar ook GT6.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2015 om 10:21

  22. #4447

    Standaard

    Hoe dan ook. Forza kan ik voorlopig niet meer spelen. Heb nu eenmaal geen XO. Ik kijk dan ook erg uit naar Project Cars...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #4448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hoe dan ook. Forza kan ik voorlopig niet meer spelen. Heb nu eenmaal geen XO. Ik kijk dan ook erg uit naar Project Cars...
    Ja op beide platformen is er voor ieder wel iets leuks.

    Wel jammer dat de XO hier op het forum niet echt in trek is.Ik kan genoeg mensen die tevreden waren met hun 360 en nu een PS4 hebben en dat is een fout van Microsoft zelf door ons en wat andere landen totaal te negeren.
    Ik heb veel op 9lives.be gezeten en daar is het denk 80% wat voor de PS4 gaat en dan te bedenken dat het een pure game site is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2015 om 12:14

  24. #4449

    Standaard

    Net de nieuwe Nintendo Direct gezien en eindelijk komt de nieuwe 3DSXL in Februari naar Europa.

    New 3DSXL [13 Februari]
    Deze punten zijn voor mij genoeg reden om de oude XL te vervangen [Natuurlijk inruil bij Gamemania]
    - Karachtige processor voor betere 3D beelden
    - Rechter analoge stickje

    The legend Of Zalda Majoras Mask 3DS verschijnt tegelijkertijd met de nieuwe 3DS.

    Dat gaat dus even een paar weken hand op de knip houden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-01-2015 om 18:16

  25. #4450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dus je bent verkeerd voorgelicht door dezelfde fabrikant, dus terugbrengen die hap... Een verpakking lezen is niet je ergens in verdiepen
    Ik zou niet weten hoe dat ik dit had kunnen weten. Maar goed: heb nu een Afterglow gekocht. Geen originele X-boxcontroller maar wel goedgekeurd door Microsoft. Dus wat goedkoper en hij werkt gewoon met de xboxdrivers. Gaat als de brandweer.. (toch goed voorbereid he ) Thanks voor je antwoord.

Pagina 178 van 485 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188228278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •