Pagina 168 van 484 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178218268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.176 tot 4.200 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4176

    Standaard

    Hoop dat ik ook snel bericht krijg dat The Evil Within klaarligt. Heb er zin an. Ben nu ook een paar uur zoet in Middle Earth en het is inderdaad een lekker spel. Ik hoop dat het nog beter wordt, want het begint eigenlijk nu pas een beetje te komen voor me na 3-4 uur spelen.

  2. #4177

    Standaard

    Geduld mee hebben Marcel. Het begin is inderdaad wat stroef maar wanneer je eenmaal je character geupgrade hebt en verder komt in de storyline wordt het gaver en gaver

  3. #4178

    Standaard

    The Evil Within [Multiplatform]

    De 1ste review is binnen.
    http://www.metacritic.com/game/plays...critic-reviews

    De rest zal vandaag of morgen komen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2014 om 07:39

  4. #4179

    Standaard

    Die valt hier morgen, als het goed is op de deurmat. Precies op tijd want Mordor is gisteren uitgespeeld. Moet wel zeggen dat het einde nogal een anti-climax was voor me en afbreuk deed aan het geheel.

    The Black Captain was zo verslagen, kinderlijk makkelijk. Haast game onwaardig. En Sauron daaropvolgend stelde helemaal niks voor. Ik had een episch eindgevecht verwacht en hoopte daar ook op maar een paar knoppencombi's later was het al gebeurd.

    Niettemin valt er nog genoeg te doen in de game zoals je wapens Legendary maken, zijmissies etc. De Bow heb ik nu Legendary en misschien ga ik nog wel verder met de rest maar dus eerst The Evil Within!

  5. #4180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Trouwens Bethesda Softworks is voor mij ook de beste uitgever van de laatste jaren.[Skyrim,Rage,Fallout,Wolfenstein,Dishonored]
    Ik ben heel blij met Doom 4 maar een Rage 2 mag van mij ook wel. Rage vind ik nog steeds 1 van de beste shooters ooit.

  6. #4181

    Standaard

    Zit nu goed in Mordor. In het begin ging ik nog vaak dood, maar nu wordt het al makkelijker. Ben Gollum al tegengekomen. Moet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik nog niet al de mogelijkheden van het karakter onder de knie heb. Nu is het vaak op vierkant rammen tot de tegenstander dood is.

  7. #4182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik ben heel blij met Doom 4 maar een Rage 2 mag van mij ook wel. Rage vind ik nog steeds 1 van de beste shooters ooit.
    Rage is te gek ja.

    Bethesda heeft voor dit jaar Wolfenstein en The Evil Within achter de rug dus kunnen ze de focus gaan leggen op Doom 4 kwa marketing.

  8. #4183

    Standaard

    Doom 4........................hopelijk komt deze volgend jaar en word het niet 2016. Kan niet wachten op die titel

  9. #4184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zit nu goed in Mordor. In het begin ging ik nog vaak dood, maar nu wordt het al makkelijker. Ben Gollum al tegengekomen. Moet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik nog niet al de mogelijkheden van het karakter onder de knie heb. Nu is het vaak op vierkant rammen tot de tegenstander dood is.
    Bij mij waren het veelal driehoekje/rondje. Blokken en stunnen, net zo lang tot de special unlockt en je vreselijke gave finishers krijgt.

    Tip: mocht je een captain of warchief tegenkomen die de status 'Combat Master' heeft dan kun je hakken wat je wilt maar dat zal geen schade veroorzaken. In het Intel overzicht kun je checken wat de zwakke punten zijn van zo'n character. Wat ik elke keer deed was stunnen tegen een muur. Hij knalt daar dan de hele tijd tegenaan wat voor damage zorgt. En dat werkte goed.

    Er komen nog talloze mogelijkheden tot upgraden. Telkens wanneer je een Ability Point verdient kun je dat doen. Ook kun je Runes verkopen die je toch niet gebruikt en van de opbrengst kun je expanden zoals je focus, leven etc.

  10. #4185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Doom 4........................hopelijk komt deze volgend jaar en word het niet 2016. Kan niet wachten op die titel
    Bethesda heeft de game deze Zomer getoond voor een klein publiek tijdens de Quakcon.
    Volgens de geruchten laten ze in 2015 pas echt iets zien aan het grote publiek.

    Heb je deze teaser al gezien ?
    http://www.youtube.com/watch?v=MgYBVdIHDPo

    Verder hoop ik dat Bethesda met een nieuwe Fallout komt op de E3 van 2015 dan hebben zij voor dat jaar 2 toppers.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2014 om 22:01

  11. #4186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Bij mij waren het veelal driehoekje/rondje. Blokken en stunnen, net zo lang tot de special unlockt en je vreselijke gave finishers krijgt.

    Tip: mocht je een captain of warchief tegenkomen die de status 'Combat Master' heeft dan kun je hakken wat je wilt maar dat zal geen schade veroorzaken. In het Intel overzicht kun je checken wat de zwakke punten zijn van zo'n character. Wat ik elke keer deed was stunnen tegen een muur. Hij knalt daar dan de hele tijd tegenaan wat voor damage zorgt. En dat werkte goed.

    Er komen nog talloze mogelijkheden tot upgraden. Telkens wanneer je een Ability Point verdient kun je dat doen. Ook kun je Runes verkopen die je toch niet gebruikt en van de opbrengst kun je expanden zoals je focus, leven etc.
    Thanks voor de tips

  12. #4187

    Standaard

    The Evil Within [Multiplatform]

    Ik dacht laat ik eens voor de PC versie gaan en ondanks dat hij vreemde en hoge specs heeft draait hij gewoon erg goed.

    Eerste indruk:
    -De game voelt als een game uit 2005 en dan bedoel ik Resident Evil 4.
    -De besturing voelt niet vloeiend maar dat hoort in mijn ogen ook echt bij het genre.
    -De game ziet er visueel naar uit en dat bedoel ik positief.Er worden trouwens ook leuke visuele effecten gebruikt.
    -Echte oude horror sfeer.

    Ben blij dat er weer een echte horror game is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-10-2014 om 13:14

  13. #4188

  14. #4189

    Standaard

    Toch steeds meer iets frustratie bij Mordor. Ga wel erg vaak dood ineens. Captains worden dan weer sterker waar je tegen vecht, één blijft zelfs stijgen ook al vecht ik niet tegen hem. Hij is nu al level 15.
    Als ik iemand moet doden of ondervragen, komen er standaard 5-6 vrienden van hem erbij waardoor het haast onmogelijk wordt om ongeschonden de strijd te verlaten, laat staan te winnen. Alleen krijgen doe je ze vrijwel niet, iets dat het wel makkelijker zou maken. Als je eenmaal aan het vechten bent, komen er snel meerdere vijanden bij om te helpen.

  15. #4190

    Standaard

    OK, nog effe sparen, maar ik ga ook voor de next gen. Net een nieuwe tv gekocht, dus een PS4 past daar beter bij dan een PS3...

    "The Last Of Us remastered" en "ME: Shadow Of Mordor" staan bovenaan m'n wishlist...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #4191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Toch steeds meer iets frustratie bij Mordor. Ga wel erg vaak dood ineens. Captains worden dan weer sterker waar je tegen vecht, één blijft zelfs stijgen ook al vecht ik niet tegen hem. Hij is nu al level 15.
    Als ik iemand moet doden of ondervragen, komen er standaard 5-6 vrienden van hem erbij waardoor het haast onmogelijk wordt om ongeschonden de strijd te verlaten, laat staan te winnen. Alleen krijgen doe je ze vrijwel niet, iets dat het wel makkelijker zou maken. Als je eenmaal aan het vechten bent, komen er snel meerdere vijanden bij om te helpen.
    Dat had ik ook. Wat je het beste kunt doen is hard wegrennen als er teveel orks en uruks ineens op je afkomen. Om intel te verzamelen zijn vijanden die alleen zijn het makkelijkst te pakken. Bijvoorbeeld die bij werkers staan. En als je dood gaat worden alle captains een punt sterker inderdaad. Maar wanneer je straks meer en meer upgrades verzameld is dat geen probleem meer.

  17. #4192

    Standaard

    Enig idee wat ik met die codes kan doen die bij het spel zaten? Kan ik iets mee downloaden in de store, maar het is me niet helemaal duidelijk wat dit nu is. Verder topspel hoor, zit steeds te balen als ik niet kan spelen haha

  18. #4193

    Standaard

    Wat ik zo lees is 1 code voor een extra skin (outfit) + een challenge en eentje met twee exclusieve missies + Epic Runes. Die laatste zijn handig want daar wordt je krachtiger van. Echter kun je Epic Runes ook in de game zelf halen. Die krijg je bijvoorbeeld wanneer je een sterke captain of Warchief verslaat. Je kunt Epic Runes ook sneller krijgen wanneer je een Captain of Warchief een Death Threat geeft. Dit kan door tijdens een Brand op vierkantje te drukken als optie. De desbetreffende leider zal dan extra beschermd worden maar als je hem dan verslaat krijg je een Epic Rune.

    En dit moet je zelf weten of je het leest maar in de tweede wereld van de game kun je alle Orks en Uruks, dus ook de leiders Branden en deze zullen dan op jouw commando vechten

  19. #4194

    Standaard

    Ah, ik zal eens een kijkje nemen in de store als ik weer ga spelen (hopelijk snel...)

    Net The Evil Within opgehaald, de Limited Edition en een soundtrack. Beetje overbodige extra's zitten erbij maar in ieder geval ook weer een exclusieve code. Ik ga nu meteen even doodsangsten uitstaan...

  20. #4195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ah, ik zal eens een kijkje nemen in de store als ik weer ga spelen (hopelijk snel...)

    Net The Evil Within opgehaald, de Limited Edition en een soundtrack. Beetje overbodige extra's zitten erbij maar in ieder geval ook weer een exclusieve code. Ik ga nu meteen even doodsangsten uitstaan...
    Bereid je maar voor dat je veel dood zal gaan.

    Mensen klagen op het web dat de game te moeilijk is maar dat waren die oude Resident Evil games ook dacht ik zo.

    Heb even weinig tijd om te spelen.

  21. #4196

    Standaard

    Dat vind ik ook. Hij is mij te pittig. Daar hou ik niet zo van. Gelijk vanaf het begin sloeg de frustratie al toe bij The Evil Within. Zelfs op 'makkelijk' is er bijna geen doorkomen aan. En daarbij komt ook nog dat de game met checkpoints werkt en niet overal saved zodat je telkens weer en klein stukje opnieuw moet spelen. Bah.

    Resident Evil begint altijd rustig. De game gunt je eerst tijd om wat te wennen aan de controls en laat je wat ammo verzamelen en health packs. Ook de zombies zijn niet al te moeilijk bij de start. Maar daar is bij TEW voor mijn gevoel dus helemaal geen sprake van. Heb gisteren uit pure frustratie de game weer in zijn hoes gedaan. Iets wat ik normaal pas doe als de game uitgespeeld is. Doe hem nog niet gelijk weg want wil hem over een poosje nog een kans geven maar ga eerst beginnen aan Wolfenstein want die had ik ook nog liggen

  22. #4197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat vind ik ook. Hij is mij te pittig. Daar hou ik niet zo van. Gelijk vanaf het begin sloeg de frustratie al toe bij The Evil Within. Zelfs op 'makkelijk' is er bijna geen doorkomen aan. En daarbij komt ook nog dat de game met checkpoints werkt en niet overal saved zodat je telkens weer en klein stukje opnieuw moet spelen. Bah.

    Resident Evil begint altijd rustig. De game gunt je eerst tijd om wat te wennen aan de controls en laat je wat ammo verzamelen en health packs. Ook de zombies zijn niet al te moeilijk bij de start. Maar daar is bij TEW voor mijn gevoel dus helemaal geen sprake van. Heb gisteren uit pure frustratie de game weer in zijn hoes gedaan. Iets wat ik normaal pas doe als de game uitgespeeld is. Doe hem nog niet gelijk weg want wil hem over een poosje nog een kans geven maar ga eerst beginnen aan Wolfenstein want die had ik ook nog liggen
    Maak je borst maar nat want Wolfenstein is ook best pittig.

  23. #4198

    Standaard

    Net even geprobeerd maar ook daar nog geen wauw factor. TEW er toch maar weer ingedaan en het ging al iets beter. Goede wapens gevonden. Echter ging ik bij die vent met de kettingzaag weer dood en moet ik nu eerst de shotgun weer zoeken pff. Daar heb ik dus zo'n hekel aan. Maar goed, we zullen zien

  24. #4199

    Standaard

    Valt inderdaad wat tegen tot nu toe, te vaak doodgaan heb ik echt een hekel aan. Vandaar dat ik ook regelmatig een Lego game speel
    Hoop maar dat het gaandeweg makkelijker wordt als er betere wapens ofzo komen.

  25. #4200

    Standaard

    Even wat frustratie van me af schrijven hoor.

    Wat een takkespel. Misschien wel de grootste teleurstelling sinds lange tijd op gamegebied. Wanneer je de eerste eindbaas al niet kunt verslaan door hem in de fik te zetten, 6 shotgun headshots + de nodige pistoolschoten te geven, maar hij je wel bij full health na 3x raken te pakken heeft dan hoeft het voor mij niet meer. En waarom geen checkpoint save na het vinden van een belangrijk wapen? Nu kan ik iedere keer wanneer ik doodga eerst die shotgun weer
    gaan ophalen met de daarbij behorende twee zombies die ik weer moet killen (drie pistool headshots om een simpele zombie om te krijgen???)

    Nee, deze game heeft voor mij alle enthousiasme verloren.

Pagina 168 van 484 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178218268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •