Pagina 166 van 484 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.126 tot 4.150 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4126

    Standaard

    Sinds dit weekend staat de PS4 te blinken naast mijn PS3, die ik uiteraard nog niet wegdoe. Welke games zijn echte must haves voor deze console volgens jullie? Ik hou doorgaans van spellen als Tomb Raider, Splinter Cell, Metal Gear, Call of Duty en speel veel Madden dus die komt er sowieso.

  2. #4127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Sinds dit weekend staat de PS4 te blinken naast mijn PS3, die ik uiteraard nog niet wegdoe. Welke games zijn echte must haves voor deze console volgens jullie? Ik hou doorgaans van spellen als Tomb Raider, Splinter Cell, Metal Gear, Call of Duty en speel veel Madden dus die komt er sowieso.
    De PS4 is natuurlijk een goede console waar in de toekomst genoeg mooi spul voor komt maar voor nu is het aanbod van echt geweldige spellen nog een beetje mager.

    Over Destiny is veel te zeggen maar ik zie het toch wel als een must-have en verder zijn Tombraider en The Last of US wel goed maar misschien heb je die op de PS3 al gespeeld.
    Wolfenstein The New Order is trouwens ook goed.

    Dit jaar komen er nog wel een paar multiplatform games die misschien ook wel als must-have door het leven kunnen gaan.[Dragon Age,The Evil Within,Project Cars,Call of Duty,Assassins Creed,Farcry 4]
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-10-2014 om 12:03

  3. #4128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Sinds dit weekend staat de PS4 te blinken naast mijn PS3, die ik uiteraard nog niet wegdoe. Welke games zijn echte must haves voor deze console volgens jullie? Ik hou doorgaans van spellen als Tomb Raider, Splinter Cell, Metal Gear, Call of Duty en speel veel Madden dus die komt er sowieso.
    Shadow Of Mordor!

    Ik heb er nu 15 uur inzitten en het wordt beter en beter. Kon nog wel eens een GOTY kandidaat zijn.

  4. #4129

    Standaard

    Qua remakes op de PS4 zijn The Last of Us en Tombraider absolute aanraders.

    Qua nieuwe games zou ik idd Shadow of Mordor ook aanraden. Destiny is niet mijn ding. Verder is het wachten op de nieuwe releases van dit najaar.

    Verder is qua graphics en gameplay Battlefield 4 zeker leuk, maar dan is het wel het beste als je dat met een groepje vrienden kunt spelen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #4130

    Standaard

    The Last of Us leek me al een interessante titel voor de PS3, maar nooit gekocht. Die zal ik sowieso wel een kans geven. Ook The Evil Within lijkt me goed als fan van de eerste Resident Evil games. Shadow of Mordor probeer ik dan op jullie aanraden. Owee als hij niet goed is haha

  6. #4131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    The Last of Us leek me al een interessante titel voor de PS3, maar nooit gekocht. Die zal ik sowieso wel een kans geven. Ook The Evil Within lijkt me goed als fan van de eerste Resident Evil games. Shadow of Mordor probeer ik dan op jullie aanraden. Owee als hij niet goed is haha
    Mordor gewoon proberen want ook al valt hij bij mij niet in de smaak het meer en deel is er lovend over.
    Hen de game 4 a 5 uur gespeeld en ik kon er maar niet in komen en heb hem gelukkig voor een mooie prijs kunnen verkopen.

  7. #4132

    Standaard

    Mordor heeft bij mij ook even geduurd. Die 4-5 uurtjes deden het em voor mij ook niet. Maar dan...

  8. #4133

    Standaard

    DriveClub [PS4]

    De reviews vallen toch wat tegen.
    http://www.metacritic.com/game/plays...critic-reviews [Re-8 Oktober]

  9. #4134

    Standaard

    Gisteren weer 3 uur in Mordor rondgewandeld. Fantastische game met heerlijke gameplay! Je wil elke keer maar doorgaan.

    Marcel, als je The Last of Us nog nooit hebt gespeeld dat is het echt een must buy!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #4135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DriveClub [PS4]

    De reviews vallen toch wat tegen.
    http://www.metacritic.com/game/plays...critic-reviews [Re-8 Oktober]
    Gelukkig kunnen Plus leden em 'gratis' proberen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #4136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gelukkig kunnen Plus leden em 'gratis' proberen...
    Ik denk dat als je een PS4 hebt en echt zit te wachten op een leuke race game deze misschien wel de moeite waard is.
    Op plus wil ik hem vandaag of morgen ook wel even proberen.

    UPDATE
    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20141...erverprobleem/

    Nou kom je bijna een jaar later aan met je race game en zit er met de release nog geen weer systeem in verwerkt en nu dit !!!
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2014 om 20:33

  12. #4137

    Standaard

    Forza Horizon 2 [XO]

    Wat mij betreft is dit de beste exclusieve game die de next-gen console heeft en dan bedoel ik ook een echte must-have.
    Voor een open-wereld race game heeft de ontwikkelaar iets neer weten te zeten wat ik nog niet eerder in het race genre gezien heb.
    Horizon 1 was een goede basis en horizon 2 doet bijna alles perfect en meer want wat is er veel te doen zeg en wat leeft die race wereld toch.

  13. #4138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren weer 3 uur in Mordor rondgewandeld. Fantastische game met heerlijke gameplay! Je wil elke keer maar doorgaan.

    Marcel, als je The Last of Us nog nooit hebt gespeeld dat is het echt een must buy!
    Hij staat inmiddels op de wishlist. Spellen zijn alleen zo verrekte duur voor de PS4. Had al gekeken bij Game Mania voor een tweedehands, maar deze stond er niet tussen.

  14. #4139

    Standaard

    Echt te belachelijk van Driveclub. Ik heb gewoon geen vertrouwen in die ontwikkelaar. De volledige versie komt er bij voorbaat al niet in...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Hij staat inmiddels op de wishlist. Spellen zijn alleen zo verrekte duur voor de PS4. Had al gekeken bij Game Mania voor een tweedehands, maar deze stond er niet tussen.
    Via internet bestellen. Kijk op budgetgaming.nl
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Echt te belachelijk van Driveclub. Ik heb gewoon geen vertrouwen in die ontwikkelaar. De volledige versie komt er bij voorbaat al niet in...
    Horizon 2 werd pas met de E3 van dit jaar aangekondigd en die maakt gewoon alles waar en is ook nog eens erg ambitieus race project.

    Je hoeft trouwens niet bang te zijn dat er geen leuke racer komt op de PS4 want alles wijst er op dat Project Cars een topper gaat worden

  17. #4142

    Standaard

    Ben niet zo'n racing game liefhebber. Driveclub lijkt me eerlijk gezegd nogal saai. Ik denk dat ik voor The Crew ga...........die lijkt me wel leuk,

    Ondertussen krijgt Alien Isolation toch overal wel goede reviews...............

  18. #4143

    Standaard

    Project Cars is idd een titel die ik in de gaten hou. Maar laatste jaren ben ik toch niet echt een racer meer... Laatste NFS was overigens wel erg lekker. En deze week in de aanbieding op PSN...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #4144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Project Cars is idd een titel die ik in de gaten hou. Maar laatste jaren ben ik toch niet echt een racer meer... Laatste NFS was overigens wel erg lekker. En deze week in de aanbieding op PSN...
    Rivals was een heerlijke arcade racer ja.

    Ik heb dit jaar van mijn vakantiegeld een stuur en playseat gekocht dus je snapt wel dat ik vol in het racen zit met Forza5 en Horizon 2.

  20. #4145

    Standaard

    De Forza serie is gewoon ontzettend goed. Met een playseat erbij is het helemaal genieten. Veel raceplezier!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #4146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren weer 3 uur in Mordor rondgewandeld. Fantastische game met heerlijke gameplay! Je wil elke keer maar doorgaan.

    Marcel, als je The Last of Us nog nooit hebt gespeeld dat is het echt een must buy!
    Na een weifelend begin voor mij dé beste game op de PS4 tot nu toe. Deel geheel je mening Michael.


    Ik kan er niet mee stoppen. Blijf hongerig naar de jacht op captains en warchiefs. Daar ik nu in de tweede wereld terecht ben gekomen de storyline even gelaten voor wat het is en mijn missie is het nu om eerst de eerste wereld geheel te clearen. En dat blijft geweldig! Bovendien zijn de battle upgrades zo verrekte subliem... man, ik slinger hem zo weer aan!!!

  22. #4147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Forza serie is gewoon ontzettend goed. Met een playseat erbij is het helemaal genieten. Veel raceplezier!
    Ja bedankt.




    Dit was mijn keuze.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2014 om 18:53

  23. #4148
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Stoer!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #4149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ben niet zo'n racing game liefhebber. Driveclub lijkt me eerlijk gezegd nogal saai. Ik denk dat ik voor The Crew ga...........die lijkt me wel leuk,

    Ondertussen krijgt Alien Isolation toch overal wel goede reviews...............
    Wat ik begrepen heb is dat DriveClub op zich wel degelijk is maar ja dat zijn op moment wel meer race games die op de markt zijn en hij heeft gewoon geen eigen smoel.
    The Crew is ook een groot project en ben ook erg benieuwd of die het gaat waar maken.

    Voor de race liefhebbers is het wel een mooie tijd zeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2014 om 20:32

  25. #4150

    Standaard

    Shadow of Mordor opgepikt vanmiddag, dus kan er vanavond aan beginnen. Ben erg benieuwd na jullie positieve geluiden Dan en Michael. Ook nog even Madden 15 meegenomen, was alweer wat jaartjes geleden dat ik deze gekocht had en ben wel benieuwd naar de beelden op de PS4. Ook nog met Alien Isolation in mijn handen gestaan. Iemand die deze al heeft of nog van plan is te kopen? Lees gemengde reviews en krijg volgende week ook al The Evil Within, wat ook een survival horror is dus twijfel met Alien. De gameplay schijnt wat herhalend te zijn, maar wel zeer mooie beelden en nagelbijtende spanning.

Pagina 166 van 484 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176216266 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •