Pagina 162 van 485 EersteEerste ... 62112152158159160161162163164165166172212262 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.026 tot 4.050 van 12107 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4026

    Standaard

    3 oktober komt ie uit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #4027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hoe kan je de game volgende week al in huis hebben als de release eind half november is? Bedankt voor de tip!
    De PS4/XO/PC versies komen eerder dan de PS3/360 versies.
    De PS3/360 versie wordt ook deels door een andere studio ontwikkeld.

    Houd dus wel in de gaten dat de last-gen reviews anders kunnen zijn en zeker nu het door een andere studio gedaan is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-09-2014 om 11:56

  3. #4028

    Standaard

    Forza Horizon 2.Demo [XO]

    De Forza Horizon demo heeft een update gehad waardoor de force feedback in het stuur[Thrustmaster tx 458 Italia] nu gewoon subliem werkt.

    Dit is echt next-gen racen.

  4. #4029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ga Destiny inruilen en Fifa 15 halen

    fifa 15 krijg je zeker geen spijt van, ik speel het sinds gisteren en ik vind het geweldig


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Evil Within [PS4/XO/PC/PS3/X360]

    http://www.youtube.com/watch?v=3g8jcRBlbvA [Niet geschikt voor broekpoepers]

    De grote man achter de oude Resident Evil serie gaat weer eens met een echte horror topper komen.[14 Oktober]

    staat al tijdje in de pre-order, gaat geweldige game worden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #4030

    Standaard

    Iemand die ervaring heeft met Assassins Creed III en IV? Heb ze besteld van m'n T-Mobile punten, maar ken de games verder niet. Hoop dat het me aanspreekt...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #4031
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    3 heb ik overgeslagen na alle eerdere delen te hebben gespeeld. Vier is Black Flag toch? Die vond ik wel verfrissend. Veel varen en zo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #4032

    Standaard

    Yep, leek me ook wel leuk om piraatje te spelen. Wat mij aan het derde deel aansprak is het vertoeven in de Frontier.

    Kon uiteindelijk niet kiezen uit de twee delen, dus heb ik ze allebei maar besteld...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #4033
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel belangrijk is om snel je schip te upgraden, anders leg je snel het lootje. Maar het varen vond ik heel leuk ook al is dat 80% van wat je doet. Helemaal enthousiast wordt je als je een fregat met veel metal ziet varen. Dat is wat je zoekt en dan maar enteren die hap en hopen dat je het red. Safie...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #4034

    Standaard

    Thanks voor de tips...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #4035

    Standaard

    Middle-Earth Shadow of Mordor

    Ook hier in NL beginnen de reviews binnen te komen.
    http://nl.ign.com/middle-earth-shado...-mordor-review
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-09-2014 om 19:38

  11. #4036

    Standaard

    Destiny net aan de deur verkocht. Het was leuk maar niet meer dan dat. Volgende op de lijst is Tombraider. Heb hem al op de 3 gespeeld maar vorige week voor een leuk prijsje gekocht bij de MM en ben wel benieuwd naar de remaster

  12. #4037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Middle-Earth Shadow of Mordor

    Ook hier in NL beginnen de reviews binnen te komen.
    http://nl.ign.com/middle-earth-shado...-mordor-review
    Hoe meer reviews ik lees hoe meer zin ik hierin krijg! Lijkt me een heerlijke game
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #4038

    Standaard

    Gaan er nog meer mensen voor Far Cry 4 ? Deze trailer ziet er toch wel vet uit

    http://www.youtube.com/watch?v=B2gi0GE5Om8

  14. #4039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gaan er nog meer mensen voor Far Cry 4 ? Deze trailer ziet er toch wel vet uit

    http://www.youtube.com/watch?v=B2gi0GE5Om8
    Ik weet het nog niet. Deeltje 2 was wel ok. Deel 3 vond ik ook niet echt geweldig. Ik ben benieuwd naar de recensies. Het ziet er in elk geval wel tof uit. Komende week eerst de LotR game en dan ruim een maand later de nieuwe COD en dan denk ik dat ik me voorlopig wel vermaak. Tussendoor nog de gratis variant van Driveclub proberen en als dat wat is komt de volledige versie er ook nog wel in misschien.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4040

    Standaard

    Ik vond deel deel 3 ook leuk, niet geweldig. Maar ik ben nu eenmaal een groot liefhebber van 'open world' games dus deze ga ik denk ik wel proberen.
    Maar ik wacht denk ik ook wel de reviews af.........ben blij dat ik dat bij Destiny ook gedaan heb

  16. #4041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gaan er nog meer mensen voor Far Cry 4 ? Deze trailer ziet er toch wel vet uit

    http://www.youtube.com/watch?v=B2gi0GE5Om8
    Zier er goed uit.

    Heb al een najaars lijstje gemaakt en daar staat deze niet in dus deze pak ik later wel voor een mooie prijs.

  17. #4042

    Standaard

    Ik heb jaren Fifa gespeeld (niet altijd elk jaar gekocht, soms een jaartje overgeslagen vanwege weinig ontwikkeling). Maar de problemen die ik vanaf versie 2012 t/m 14 tegenkwam en de manier waarop EA denkt te kunnen omgaan met hun klanten hebben mij doen besluiten om dit jaar maar eens het geduld op te brengen om PES een kans te geven. Ik vind het gewoon tenenkrommend dat als je een probleem neerlegt bij EA je of NIETS te horen krijgt OF heel misschien, als je heel veel geluk hebt na een HALF JAAR. En dat terwijl je zoveel neerlegt voor die game.

    Nu voor 20 pond PES 15 gepreordered bij amazon. Ben benieuwd hoe hun versie van FUT gaat werken. Maar vooral benieuwd of zij beter omgaan met hun klanten.

  18. #4043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik weet het nog niet. Deeltje 2 was wel ok. Deel 3 vond ik ook niet echt geweldig. Ik ben benieuwd naar de recensies. Het ziet er in elk geval wel tof uit. Komende week eerst de LotR game en dan ruim een maand later de nieuwe COD en dan denk ik dat ik me voorlopig wel vermaak. Tussendoor nog de gratis variant van Driveclub proberen en als dat wat is komt de volledige versie er ook nog wel in misschien.
    Ik ben echt bang dat DriveClub niet de race topper gaat zijn waar iedereen op hoopt.
    -In banen zit totaal geen uitdaging [De filmpjes op Youtube geven die indruk.]
    -Heeft te weinig om het lijf en de focus ligt erg op online racen.
    -Het weersysteem komt pas een paar maanden later in het spel via een update.

    Ik houd deze titel al een jaar bij en steeds is er wel iets dat ik denk van dat gaat het niet worden.

    Natuurlijk hoop ik dat het voor de PS4 wel een topper gaat worden maar ik kies nu voor Forza Horizon 2.

    Hier wat beta gameplay.
    http://www.youtube.com/watch?v=M7IRVOCJB2k

    Het ziet er mooi uit maar tja.
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-09-2014 om 10:39

  19. #4044

    Standaard

    Daarom is het ook goed dat ze een uitgeklede variant gratis voor PSN Plus leden beschikbaar stellen. Kun je het tenminste fatsoenlijk uitproberen. Net iets meer dan een demo.

    Verder lijkt The Crew me ook interessant en vooral Project Cars. Forza heb ik altijd een goede serie gevonden, maar ik ben de laatste jaren steeds meer shooters gaan spelen. Anders was ik nu voor de XO gegaan. Nu er ook exclusives voor de XO gaan komen die de 1080p niet eens aantikken ben ik toch blij dat ik voor de PS4 ben gegaan. Kijk maar naar Sunset Overdrive die ook maar weer slechts 900p en 30 fps haalt. Ik vind dat echt zorgelijk voor een console die in een eindigend 1080p tijdperk (4K voor de deur) de 1080p niet eens fatsoenlijk kan draaien. Ik draag het Xbox merk echt een warm hart toe, maar ik ben gewoon bang dat deze generatie Xbox niet heel lang mee zal gaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #4045

    Standaard

    Wat bedoel je precies met niet lang mee gaan ?

    Bedenk wel dat ze nog maar een jaar op de markt zijn.

    Sony heeft trouwens nog niet 1 exclusieve topper uit weten te brengen want alles wat zij nu exclusief op de PS4 hebben valt tegen.[Last of us is vet maar is in wezen een last-gen titel]
    Laatst aangepast door jeroeni : 27-09-2014 om 11:43

  21. #4046
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik heb jaren Fifa gespeeld (niet altijd elk jaar gekocht, soms een jaartje overgeslagen vanwege weinig ontwikkeling). Maar de problemen die ik vanaf versie 2012 t/m 14 tegenkwam en de manier waarop EA denkt te kunnen omgaan met hun klanten hebben mij doen besluiten om dit jaar maar eens het geduld op te brengen om PES een kans te geven. Ik vind het gewoon tenenkrommend dat als je een probleem neerlegt bij EA je of NIETS te horen krijgt OF heel misschien, als je heel veel geluk hebt na een HALF JAAR. En dat terwijl je zoveel neerlegt voor die game.

    Nu voor 20 pond PES 15 gepreordered bij amazon. Ben benieuwd hoe hun versie van FUT gaat werken. Maar vooral benieuwd of zij beter omgaan met hun klanten.
    Ik speel dus al jaren PES en dat was ondanks de leercurve de beste voetbal-ervaring, maar de laatste versies werden half afgewerkt en vol bugs uitgebracht onder de noemer dat er een geheel nieuwe engine werd geïntroduceerd. Ook omdat er in navolging van FIFA ook elk jaar een nieuwe versie moest komen. Konami heeft echter never nooit een update uitgebracht die een van de vele bugs oploste. Tja, alleen nieuwe ballen en andere sponsoring. Dus dat is niet veel beter.

    Toch schijnt de nieuwe PES weer een stuk beter te zijn, maar dat mag eerst blijken, want verbeteren doen ze pas bij een nieuwe versie.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-09-2014 om 11:50
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #4047
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat bedoel je precies met niet lang mee gaan ?

    Bedenk wel dat ze nog maar een jaar op de markt zijn.

    Sony heeft trouwens nog niet 1 exclusieve topper uit weten te brengen want alles wat zij nu exclusief op de PS4 hebben valt tegen.[Last of us is vet maar is in wezen een last-gen titel]
    Eens! En hoe Sony met de PSvita om is gegaan vond ik ook verbazingwekkend. Potentieel topapparaat, maar totaal geen titels uitgebracht, zelfs nu nog niet. Ondanks dat ik toch de PS4 heb zie ik zo'n scenario ook opdoemen. Natuurlijk is dat een ander apparaat, maar toch!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #4048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eens! En hoe Sony met de PSvita om is gegaan vond ik ook verbazingwekkend. Potentieel topapparaat, maar totaal geen titels uitgebracht, zelfs nu nog niet. Ondanks dat ik toch de PS4 heb zie ik zo'n scenario ook opdoemen. Natuurlijk is dat een ander apparaat, maar toch!
    De PSVita is een geweldig ding maar moet haast zonder games door het leven gaan.
    Er zijn 3 echte toppers en dan houd het wat mij betreft op.

    1 WipeOut 2048
    2 Killzone Mercenary
    3 Final Fantasy 10HD

  24. #4049

    Standaard

    Toch gaat het echt niet goed met de xbox one. Vooral in japan is het niet best.

    http://arstechnica.com/gaming/2014/0...-bad-to-worse/

    Daar komt nog bij dat de xbox one zwakker is dan de PS4. In de toekomst word dit misschien een probleem als je spellen hebt die meer eisen stellen aan de spelcomputer.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 27-09-2014 om 12:33

  25. #4050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Anders was ik nu voor de XO gegaan. Nu er ook exclusives voor de XO gaan komen die de 1080p niet eens aantikken ben ik toch blij dat ik voor de PS4 ben gegaan. Kijk maar naar Sunset Overdrive die ook maar weer slechts 900p en 30 fps haalt. Ik vind dat echt zorgelijk voor een console die in een eindigend 1080p tijdperk (4K voor de deur) de 1080p niet eens fatsoenlijk kan draaien.
    Dit bedoel ik dus. Word in de toekomst misschien een probleem.

Pagina 162 van 485 EersteEerste ... 62112152158159160161162163164165166172212262 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •