Pagina 153 van 484 EersteEerste ... 53103143149150151152153154155156157163203253 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.801 tot 3.825 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=4Gyc5625xSQ

    Tjonge............wat ongelovelijk vet zeg !
    De reden dat ik hier nog niet zo enthousiast over ben is omdat deze ontwikkelaar nog niet echt een topper op zijn naam heeft staan.
    Natuurlijk kan een studio ten alle tijden flink groeien dus ik hoop het beste.

    Wel vette trailer.

  2. #3802

    Standaard

    Ik vond Dead Island en Dead Island Riptide niet slecht maar technisch gezien waren het niet de beste games inderdaad. Veel problemen.

    Dit ziet er toch wel erg goed uit dus ik ga ze het voordeel van de twijfel geven.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt

  3. #3803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik vond Dead Island en Dead Island Riptide niet slecht maar technisch gezien waren het niet de beste games inderdaad. Veel problemen.

    Dit ziet er toch wel erg goed uit dus ik ga ze het voordeel van de twijfel geven.

    Maar ik begrijp wat je bedoelt
    ja zonde dat die technisch niet zo goed was.

    Als ze van Warner Bros genoeg ontwikkeltijd krijgen kan het wel eens wat gaan worden.

  4. #3804

    Standaard

    Vandaag een hoopje oude X360 games ingeleverd bij Gamemania. Heb daar 3 maanden PSN+ van bekostigd en Destiny van besteld die ik op 9 sept kan oppikken. Verder nog gauw even in de zomeraanbieding in de Store Battlefield 4 meegepikt voor het FPS MP knalwerk. Ik kan nu weer even vooruit en mijn geld is nu wel ff op...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 09-08-2014 om 17:54

  5. #3805

    Standaard

    Ik heb mijn PSX een upgrade gegeven naar de 4 met als grote reden: Infamous Second Son. Voor ons het langverwachte derde deel en tot nu toe is die best te genieten. Niet zo goed (tot nu toe) als zijn voorgangers maar ook weer geen teleurstelling.

    Omdat de games momenteel leuk geprijsd zijn bij de bol actie (alleen dit weekend) heb ik voor de kids Rayman Legends erbij gekocht en voor mijzelf Killzone Shadowfall en Murdered. Laatste krijgt niet zulke hele goede kritieken maar het lijkt me toch de moeite waard.

    The Last Of Us heb ik op de PS3 gespeeld maar kon mij, na een gaaf begin naar een poosje niet meer bekoren. Komt naar mijn smaak ook niet in de buurt van bijvoorbeeld Resident Evil 2.

  6. #3806

    Standaard

    Met mijn nieuw race stuur [ Trustmaster TX 458 Italia Edition] voor de Xbox One zit ik al een paar dagen flink in Forza Motorsport 5.
    Het is even zoeken voor de juiste set-up maar dat gedaan te hebben is de ervaring met stuur gewoon veel leuker dan met controller.[Forza is net als GranTurismo een sim racer]

    De Logitech sturen worden trouwens niet meer ondersteund op de XO en PS4.
    jammer dus voor mijn Logitech.

    Eerste indruk van het Trustmaster stuur:

    + De force feedback die in dit stuur zit is het beste van wat ik ooit ervaren heb bij een game stuur.[Forza Motorsport 5 speelt daar natuurlijk ook een grote rol in dus voor beide een pluim.]

    + Draai hoek instelbaar van 270 tot 900 Graden.

    - 320 Euro is veel geld voor een stuur met pedalen maar wil je een vette race ervaring met force feedback dan is er geen ander optie.[Wel konen er deze generatie genoeg race games voor het stuur zoals Forza Horizon 2,Project Cars en zeker nog een Forza Motorsport 6.]

    - Stuur kan alleen op de Xbox One en PC.

    Conclusie: Een top stuur voor de race liefhebber.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-08-2014 om 11:55

  7. #3807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    The Last Of Us heb ik op de PS3 gespeeld maar kon mij, na een gaaf begin naar een poosje niet meer bekoren.
    Oh man, jij hebt dus dat laatste stuk in de sneeuw niet gespeeld ? Je weet echt niet wat je mist

  8. #3808

    Standaard

    Oh man! Dit is toch fantastisch! http://www.youtube.com/watch?v=wOtiMtZxrrc
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 12-08-2014 om 22:13
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #3809
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #3810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Oh man! Dit is toch fantastisch! http://www.youtube.com/watch?v=wOtiMtZxrrc
    Dit noem ik nou een mooi exclusieve Sony titel.

  11. #3811

    Standaard

    Ik weet niet precies wanneer deze gaat verschijnen maar is toch wel weer een verplichte titel als ik dit zo zie

    https://www.youtube.com/watch?v=qW2bCZpgaQ4

  12. #3812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik weet niet precies wanneer deze gaat verschijnen maar is toch wel weer een verplichte titel als ik dit zo zie

    https://www.youtube.com/watch?v=qW2bCZpgaQ4
    18 Maart 2015.

    Metal Gear Ground Zeroes was al een kleine voorproefje.

    Ik kijk er ook naar uit.

  13. #3813

    Standaard

    Diablo Reaper Of Souls Ultimate Evil Edition.[PS4] Gisteren binnen.

    De game ziet er met 1080p/60fps gruwelijk uit op de PS4 en speelt met controller heerlijk weg.
    In mijn ogen de beste versie want zelfs met een GTX 680 kaart liep hij niet altijd super strak met 60fps al ligt dat natuurlijk meer aan de ontwikkelaar.

    De console versie krijgt trouwens ook betere reviews dan de PC versie.

    Blizzard heeft dus hun top RPG naar de next-gen gebracht.

  14. #3814

    Standaard

    Gisteren Last of Us Remastered uitgespeeld. Prachtgame! Kan niet anders zeggen. Begonnen aan de Left Behind DLC. Eens kijken of die paar extra uurtjes de moeite waard zijn.

    Ook de main mission van Metal Gear: Ground Zeroes uitgespeeld. Komt het omdat ik een Splinter Cell fan ben dat ik dit niet zo vindt? Ik vind de controls vreselijk omslachtig allemaal. Het is leuker om gewoon te gaan knallen dan om stealth te gebruiken. Iets wat ik jammer vind in een stealth gerichte game. Wel een gruwelijke slotscnene overigens. Dat dan weer wel.

    Verder nog wat MP van Battlefield 4 gespeeld. Mooie game! Het geluid en beeld zijn echt fantastisch. Verder ben ik nooit echt een BF speler geweest en goed zal ik er ook nooit in worden. Ik hou meer van de snellere shooters zoals Call of Duty en TitanFall om even twee voorbeelden te noemen. Ik kijk uit naar de nieuwe Unreal Tournament en naar de nieuwe COD. Want ik vind het er tof uitzien wat Sledgehammer met de serie gaat doen!

    Tja, en verder met smart aan het wachten op Destiny! Nog 2,5 week en dan kunnen we los!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #3815

    Standaard

    Voor het eerst sinds de 1e Modern Warfare kijk ik ook uit naar de nieuwe COD.
    De customization gaat deze keer erg diep en de TitanFall achtige gameplay ligt mij wel.

    Nu de taak aan Sledgehammer om alles goed in balans te brengen en met 3 jaar ontwikkeltijd moet dat goed komen.
    Van wat ze op de Gamescom hebben laten zien was ik wel van onder de indruk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-08-2014 om 11:01

  16. #3816

    Standaard

    Gisteren toch overstag gegaan en AC Unity voor de PS4 gepre-ordered. De PS4 staat er nog niet, maar mn verjaardag is in november...

  17. #3817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gisteren toch overstag gegaan en AC Unity voor de PS4 gepre-ordered. De PS4 staat er nog niet, maar mn verjaardag is in november...
    Goed moment om hem dan te kopen want dan is er toch al best een leuke keuze aan games.

  18. #3818

    Standaard

    Ik heb nog nooit een Call Of Duty spel gespeeld (ben er wat games betreft een tijdje uit geweest) maar dit ziet er overweldigend uit !

    https://www.youtube.com/watch?v=S47N_rnC5LU (begint 2:15 ongeveer)


  19. #3819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een Call Of Duty spel gespeeld (ben er wat games betreft een tijdje uit geweest) maar dit ziet er overweldigend uit !

    https://www.youtube.com/watch?v=S47N_rnC5LU (begint 2:15 ongeveer)

    Met de nieuwe consoles voelt alles weer een beetje fris.

  20. #3820

    Standaard

    SP van COD is altijd wel aardig, maar het gaat me COD echt om de MP. ZIN IN!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #3821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    SP van COD is altijd wel aardig, maar het gaat me COD echt om de MP. ZIN IN!
    En in die MP lijkt nu eindelijk meer variatie te zitten.

    Wel zijn er op het web veel mensen die dat licht Sci-fi sausje niet trekken.

  22. #3822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En in die MP lijkt nu eindelijk meer variatie te zitten.

    Wel zijn er op het web veel mensen die dat licht Sci-fi sausje niet trekken.
    Tja, je stelt altijd mensen teleur. Veranderen ze niets aan de gameplay dan zit iedereen te zeuren dat er niks verandert. Veranderen ze wel iets structureels (nu de verticale aktie) dan veranderen ze weer te veel. Je zult altijd gemopper houden, maar na het spelen van TitanFall ben ik in elk geval wel te spreken over het verticale aspect van de gameplay. Het biedt veel meer fun gewoon. En daar draait het in mijn ogen om, fun!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #3823

    Standaard

    PSN is offline door een DDOS aanval...

    Morgenavond ook al offline, maar dan vanwege gepland onderhoud. Wordt vanavond en morgenavond maar weer even de Xbox360 aanzwengelen en COD Black Ops 2 erin
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #3824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, je stelt altijd mensen teleur. Veranderen ze niets aan de gameplay dan zit iedereen te zeuren dat er niks verandert. Veranderen ze wel iets structureels (nu de verticale aktie) dan veranderen ze weer te veel. Je zult altijd gemopper houden, maar na het spelen van TitanFall ben ik in elk geval wel te spreken over het verticale aspect van de gameplay. Het biedt veel meer fun gewoon. En daar draait het in mijn ogen om, fun!
    Het is ook nooit goed ja.

    Dat er wat verandering moest komen in de serie dat is een ding dat zeker is.

  25. #3825

    Standaard

    Heb besloten om Destiny even te laten voor wat het is en Metro Redux gisteren binnen gekregen. 28 euro voor 2 hele mooie spellen.

    Heb metro 2033 even gespeeld...................heerlijk spel en het ziet er werkelijk superstrak uit.

Pagina 153 van 484 EersteEerste ... 53103143149150151152153154155156157163203253 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •