Pagina 150 van 484 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160200250 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.726 tot 3.750 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3726
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb het vermoeden dat dit wel eens het spel van het jaar kan worden.
    http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-gb/home/

    Maar ik ben ook reuze benieuwd naar Watchdogs. Wel alleen SP, maar ik ben niet zo'n grote MP-er. Vooral omdat zoonlief dat wel is...

    Betreft de next gen-consoles moet ik wel eerlijk toegeven dat ik een lichte voorkeur voor de XBO heb. De PS4 is een gameconsole puur zang. De XBO vind ik wat innovatiever en wat meer next gen aanvoelen. Ondanks dat het theoretisch grafisch wat minder is. Ook krijg ik wat minder strain van het XBO-padje. Ik kan er letterlijk langer mee gamen, wat helaas met die vervelende nieuwe consoles meer regel dan uitzondering is... Gaaaap....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #3727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb het vermoeden dat dit wel eens het spel van het jaar kan worden.
    http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-gb/home/

    Maar ik ben ook reuze benieuwd naar Watchdogs. Wel alleen SP, maar ik ben niet zo'n grote MP-er. Vooral omdat zoonlief dat wel is...

    Betreft de next gen-consoles moet ik wel eerlijk toegeven dat ik een lichte voorkeur voor de XBO heb. De PS4 is een gameconsole puur zang. De XBO vind ik wat innovatiever en wat meer next gen aanvoelen. Ondanks dat het theoretisch grafisch wat minder is. Ook krijg ik wat minder strain van het XBO-padje. Ik kan er letterlijk langer mee gamen, wat helaas met die vervelende nieuwe consoles meer regel dan uitzondering is... Gaaaap....
    The Division gaat denk wel een topper worden,maar wel pas in 2015.

    Ik heb de XboxOne nu een paar dagen dus het is te vroeg om te zeggen welke van de 2 consoles me het meest bevalt.
    Als het op exclusieve titels aankomt neig ik naar de XboxOne.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-05-2014 om 11:09

  3. #3728
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die enigine is pas de eerste echte next gen-ervaring.

    Veel plezier nog met de XBO. Gelukkig ben ik niet de enige gek met meerdere next gen-consoles.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #3729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Die enigine is pas de eerste echte next gen-ervaring.

    Veel plezier nog met de XBO. Gelukkig ben ik niet de enige gek met meerdere next gen-consoles.
    Heb nu alles next-gen maar dat was niet de bedoeling.

    Veel game plezier.

  5. #3730
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    The Division gaat denk wel een topper worden,maar wel pas in 2015
    Overigens staat hij op 15-09-2014
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #3731

    Standaard

    MM Enschede had een hele bak vol met afgeprijsde collectors editions voor 39,- p/st. Zowel voor PC, XBox en PS3:

    O.a:

    COD Ghosts Hardend Edition
    Tombraider Survival Box
    AC Black Flag Skull Edition

    Ook de COD Ghosts Prestige Edition flink afgeprijsd naar 69,-

  7. #3732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Overigens staat hij op 15-09-2014
    Het gerucht ging laatst dat de engine af is en dat men nog in een vroeg stadium van ontwikkeling is volgens een medewerker van Ubisoft.
    Op de E3 zullen we zeker meer te weten komen over de titel.Mocht hij echt in September al komen dat krijgen we een belachelijk goed najaar kwa games.

  8. #3733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Overigens staat hij op 15-09-2014
    Het wordt of laat Q4 en anders Q1/Q2 2015. Maar reken maar op 2015, want Ubisoft gaat in het najaar niet in het vaarwater van Assassins Creed en FarCry 4 zitten

  9. #3734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Het wordt of laat Q4 en anders Q1/Q2 2015. Maar reken maar op 2015, want Ubisoft gaat in het najaar niet in het vaarwater van Assassins Creed en FarCry 4 zitten
    FarCry 4 en AC moeten ze op de E3 nog tonen en met het drukke najaar zal er een van de twee eind 2014 niet halen.

    Ik denk dat Ubisoft het dit jaar lekker bij Watchdogs en ? houd.

  10. #3735

    Standaard

    Vandaag kondigde Microsoft aan met een Xbox One console te komen die 100 dollar/euro goedkoper is en dan zonder Kinect wordt geleverd. Precies was ik had verwacht... Ze luisteren in elk geval goed naar hun klanten. Alhoewel het ook bedoeld zal zijn om de verkopen te boosten...

  11. #3736
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dat in juni al en waarschijnlijk in september ook in Nederland. Daarnaast is het binnenkort ook mogelijk om zonder Xbox live gold diensten als Netflix e.d. te gebruiken en krijgen we op de XBO ook scherpe aanbiedingen zoals we al van de Xbox 360 kennen. Een beetje wat Steam al heel lang doet. Tijdelijk een game heel scherp geprijsd. Vooralsnog moet je in Nederland een euroland kiezen om DLC's of games online te kunnen kopen. Dus tijdelijk even Duitsland of Ierland kiezen. Je kunt dan gewoon hier in de winkel een Xbox live tegoed kopen en gebruiken. Zet je hem daarna terug blijft alles behouden en in September zetten we hem gewoon weer op Nederland. Kanttekening is wel dat als je je aankoop nogmaals wilt downloaden moet je hem weer op het betreffende land zetten. Het tegoed verhuisd namelijk niet mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #3737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En dat in juni al en waarschijnlijk in september ook in Nederland. Daarnaast is het binnenkort ook mogelijk om zonder Xbox live gold diensten als Netflix e.d. te gebruiken en krijgen we op de XBO ook scherpe aanbiedingen zoals we al van de Xbox 360 kennen. Een beetje wat Steam al heel lang doet. Tijdelijk een game heel scherp geprijsd. Vooralsnog moet je in Nederland een euroland kiezen om DLC's of games online te kunnen kopen. Dus tijdelijk even Duitsland of Ierland kiezen. Je kunt dan gewoon hier in de winkel een Xbox live tegoed kopen en gebruiken. Zet je hem daarna terug blijft alles behouden en in September zetten we hem gewoon weer op Nederland. Kanttekening is wel dat als je je aankoop nogmaals wilt downloaden moet je hem weer op het betreffende land zetten. Het tegoed verhuisd namelijk niet mee.
    Ik heb mijn XboxOne op Ierland staan en alles werkt perfect.
    Ben tot nu toe zeer tevreden met de Console.

  13. #3738

    Standaard

    Titanfall DLC op 15 mei.[XboxOne,PC en voor 360 in Juni]
    3 nieuwe maps voor 9,99

  14. #3739

    Standaard

    Ubisoft heeft vandaag officieel bekend gemaakt dat The Division in 2015 pas zal uitkomen.

  15. #3740

    Standaard

    Momenteel bezig met de gratis stand-alone mod van S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha. Dit is een oudere build van het later officieel uitgegeven Shadow of Chernobyl, met hier en daar wat grafische updates etc. Momenteel nogal een bugfestijn, maar hopelijk wordt dat in de toekomst allemaal gefixed. Voor de mensen die hier nog nooit van hebben gehoord: STALKER is een FPS-RPG uit 2007, gebaseerd op de sci-fi classic Roadside Picnic en de film Stalker uit 1979, maar de nadruk ligt vooral op het FPS-gedeelte en minder op RPG. Het heeft wel iets weg Fallout 3, maar dan beter.


  16. #3741

    Standaard

    Wolfenstein The New Order gehaald bij Gamemania.[kreeg een sms]

    Ben voor de PS4 versie gegaan.
    Heb er nu een uur in zitten en het is heerlijk old-school.[1080p/60fps]

  17. #3742

    Standaard

    Wolfenstein The New Order:
    Deze game is alles wat ik wil van een Wolfenstein game.
    -De schiet actie is erg intens [Doet erg aan Rage denken wat natuurlijk niet gek is]
    -Een erg goed verhaal
    -Ziet er op next-gen goed uit
    -De Ai is misschien niet super slim maar gewoon wat je verwacht bij een Wolfenstein game
    -Geeft een old-schhool gevoel door de gameplay
    -De id-Tech5 is een fijne engine

    Top game

  18. #3743

    Standaard

    Ben nu 3 dagen aan de slag met Mario Kart 8 [WiiU] en hij is te gek.
    -Banen zijn nog nooit zo goed geweest.
    -De 150cc geeft een erg goed snelheidsgevoel [Bepaalde banen geven soms zelfs een F-Zero gevoel]
    -De balans is zeker beter dan Mario kart op de Wii.
    -Online werkt alles super snel.

    Als je een WiiU hebt mag je deze titel gewoon niet missen.

  19. #3744

    Standaard

    Mario Kart 8 is inderdaad fantastisch. Alles ziet er waanzinnig uit, de tracks zijn geweldig (zelfs de suffe Rainbow Road N64 is hier geweldig), het anti gravity is erg cool en ik heb nog geen echt "naai gevoel" gehad zoals in Wii en vooral 7. Heb momenteel alleen 50cc uitgespeeld, maar tot nu toe is het allemaal echt genieten. Weet niet of die mijn favoriet (Double Dash voor de GameCube) gaat verslaan. Maar genieten is het tot nu toe zeker. Must have.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #3745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mario Kart 8 is inderdaad fantastisch. Alles ziet er waanzinnig uit, de tracks zijn geweldig (zelfs de suffe Rainbow Road N64 is hier geweldig), het anti gravity is erg cool en ik heb nog geen echt "naai gevoel" gehad zoals in Wii en vooral 7. Heb momenteel alleen 50cc uitgespeeld, maar tot nu toe is het allemaal echt genieten. Weet niet of die mijn favoriet (Double Dash voor de GameCube) gaat verslaan. Maar genieten is het tot nu toe zeker. Must have.
    Ja hij is erg goed.
    De balans is hier veel beter dan de Wii versie en bij 7 ging je te vaak van de baan.

    De WiiU heeft de afgelopen dagen een enorme verkoop boost gekregen door het spel en dat is nodig want het zag er voor N even niet goed uit.
    Natuurlijk is er meer nodig dan alleen Mario Kart maar dat gaat wel goed komen.
    Deze moeten dit jaar nog zeker komen:
    -Super Smash Bros
    -Bayonetta 2
    -Hyrule Warriors
    -X [opvolger van Xenoblade]

    Alle titels die Nintendo zelf heeft uitgebracht tot nu toe zijn zowiezo allemaal toppers op de WiiU.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-06-2014 om 12:19

  21. #3746

    Standaard

    Mariokart 8....in 1 woord FANTASTISCH...
    Leuk om al die oude banen te doen in HD beeld met 5.1 geluid..
    En de nieuwe banen zijn er mooi in detail gemaakt..
    Ik heb de 50CC uitgespeeld en ga met de 100cc beginnen....Woohoow


    Heb ook mijn ps4 binnen ook erg mooi apparaat.
    Met het spel Watchdogs en Tombraider
    Het enige jammere nu weer is dat je er GEEN PS3 spellen op af kunt spelen.
    Vind ik echt balen.
    Hopen dat hier een update voor komt want zou wel graag mijn PS3 spellen ook willen spelen op de PS4
    Op de WiiU kan je ook gewoon de wii spellen spelen....kijk Dat is nog eens nadenken.

  22. #3747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Heb ook mijn ps4 binnen ook erg mooi apparaat.
    Met het spel Watchdogs en Tombraider
    Het enige jammere nu weer is dat je er GEEN PS3 spellen op af kunt spelen.
    Vind ik echt balen.
    Hopen dat hier een update voor komt want zou wel graag mijn PS3 spellen ook willen spelen op de PS4
    Op de WiiU kan je ook gewoon de wii spellen spelen....kijk Dat is nog eens nadenken.
    PS3 spellen zullen nooit direct af te spelen zijn, aangezien de architectuur van de processor en het gehele systeem ontzettend veel van elkaar verschillen. Wel is Sony bezig om een streamingdienst te maken om via die weg PS3 games te spelen. De Wii en WiiU kun je totaal niet vergelijken met de PS4 en PS3. Dat heeft niets met nadenken te maken van Sony, maar meer met jou

  23. #3748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    PS3 spellen zullen nooit direct af te spelen zijn, aangezien de architectuur van de processor en het gehele systeem ontzettend veel van elkaar verschillen. Wel is Sony bezig om een streamingdienst te maken om via die weg PS3 games te spelen. De Wii en WiiU kun je totaal niet vergelijken met de PS4 en PS3. Dat heeft niets met nadenken te maken van Sony, maar meer met jou
    Precies,Nintendo bouwt gewoon verder op een bepaalde architectuur.[GameCube,Wii,WiiU]

  24. #3749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H. Bekijk bericht
    PS3 spellen zullen nooit direct af te spelen zijn, aangezien de architectuur van de processor en het gehele systeem ontzettend veel van elkaar verschillen. Wel is Sony bezig om een streamingdienst te maken om via die weg PS3 games te spelen. De Wii en WiiU kun je totaal niet vergelijken met de PS4 en PS3. Dat heeft niets met nadenken te maken van Sony, maar meer met jou
    Enne op mijn PS3 kan ik gewoon PS2 en PS1 spellen afspelen.. dus waarom niet op de PS4 de PS3 spellen spelen.
    Heeft niks met mij te maken dus... maar toch wil maar zeggen..

    Een streamingdienst...mm moet je dan de ps3 naast de ps4 zetten denk je of maakt dat niet uit..
    En dit zal wel aan mij liggen maar vind het gewoonweg jammer dat ik mijn ps3 games niet kan afspelen...
    Ik heb er namelijk best veel.. ook spellen die ik best vaak speel zoals Topspin 4.

    Greets....

  25. #3750

    Standaard

    Ik heb, bij welke console dan ook, backward compatibilty altijd onzin gevonden. Wil je oude games nog spelen, dan hou je gewoon je oude console er naast. Waardeloos argument altijd; Ik wil zo graag mijn oude games nog spelen, maar ik heb een nieuw apparaat dus dat moet daar dan maar op kunnen... We hebben ook nooit een VHS band in een DVD speler willen proppen omdat we zonodig wilden vernieuwen.

    PS3 heeft in het begin idd de PS2 games ondersteund, maar de latere generaties va nde PS3 ook niet meer. Omdat de betreffende chip niet meer werd gebruikt. PS1 games kunnen softwarematig worden gedraaid en zijn daarom op alle PS3s af te spelen omdat PS3 krachtig genoeg is daarvoor. Omdat de PS4 een compleet andere architectuur gebruikt zouden ze óf de spellen aan moeten passen, of de PS3 softwarematig moeten emuleren. Softwarematige ondersteuning is de PS4 niet krachtig genoeg voor en hardwarematig is te duur en het aanpassen van games al helemaal.

    En hoe streaming werkt zie hier: https://www.gaikai.com/

Pagina 150 van 484 EersteEerste ... 50100140146147148149150151152153154160200250 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •