Pagina 148 van 484 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.676 tot 3.700 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben ook heel benieuwd naar TitanFall. Ben vooral benieuwd hoe deze game op de 360 uit de verf komt, grafisch gezien. Want een XO aanschaffen doe ik niet en een snelle pc heb ik ook geen behoefte aan... En ja, het oog wil ook wat. Maar ben ook wel toe aan een nieuwe MP ervaring die gelijk goed voelt. Iets waar diverse previewers al heel erg enthousiast over waren bij TitanFall...

    Ik kijk vooralsnog het meeste uit naar Watchdogs en Destiny dit jaar... Dat zijn voor mij twee titels waarvoor ik een nieuwe console aan zal schaffen en dat wordt dan een PS4 naar verwachting.
    Ik zou wel de reviews afwachten voor de 360 versie want er is helemaal geen beeldmateriaal te vinden en het is ook maar de vraag of die versie op 60fps loopt.Er zit trouwen ook een andere studio op de 360 versie.[Deze versie komt eind Maart]

    Ik zou alleen voor Titanfall ook geen PC/XO kopen.
    Bij de XO zit je toch te klooien met garantie en voor reparatie moet hij naar het buitenland want dat doen ze hier niet meer.

    Watchdogs komt 27 Mei.

    Ik ga me de komende weken goed vermaken met Titanfall[PC] en Dark Souls2[PS3]
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-03-2014 om 08:08

  2. #3677
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk filmpje op hardware.info (onze collega's) over de ps4 en XO. Zeer interessant met de conclusie dat als beeldkwaliteit het allerbelangrijkste is je nog steeds bij de pc moet zijn.

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Leuk filmpje op hardware.info (onze collega's) over de ps4 en XO. Zeer interessant met de conclusie dat als beeldkwaliteit het allerbelangrijkste is je nog steeds bij de pc moet zijn.

    Ik denk zelfs dat deze generatie de consoles veel sneller achter de feiten aan gaat lopen dan ooit tevoren.
    Er zijn mensen die al de PC versie van de nieuwe Wolfenstein[23Mei] hebben gezien op een preview evenement en die zeggen dat de PC versie er dik boven uit springt.[Wel ruk dat de PC specs er nog niet zijn]

    XO of PS4 ? kwestie van welke exclusieve titels je aanspreken is dan ook de enige overweging.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-03-2014 om 12:33

  4. #3679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik kijk vooralsnog het meeste uit naar Watchdogs en Destiny dit jaar... Dat zijn voor mij twee titels waarvoor ik een nieuwe console aan zal schaffen en dat wordt dan een PS4 naar verwachting.
    Destiny kijk ik ook erg naar uit...............de makers geven gewoon toe dat er heel veel Star Wars invloeden inzitten
    Koop ik gewoon voor mijn playstation 3.

  5. #3680

    Standaard

    momenteel bezig met South Park: The Stick of Truth , echt een hele vette game! het is gewoon exact zoals de serie (qua uiterlijk, humor etc etc) alleen dan bestuur je zelf een personage die je zelf aanmaakt in het begin van de game, ik speel de Ps3 versie en er zit regelmatig wat lag als je loopt en hij aan het autosaven is....maar dat mag de pret zeker niet drukken, als je van South Park houdt moet je deze zeker spelen!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #3681

    Standaard

    Heb voor een zeer zacht prijsje een Xbox 360 van een collega overgenomen met een flink aantal spellen. Zijn er nog Xbox 360 exclusives die ik echt moet hebben voor deze console?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #3682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Heb voor een zeer zacht prijsje een Xbox 360 van een collega overgenomen met een flink aantal spellen. Zijn er nog Xbox 360 exclusives die ik echt moet hebben voor deze console?
    Dit zijn de laatste exclusieve titels van Microsoft die echt top zijn.
    -Halo 4 2012
    -Forza Horizon 2012

    -Alan Wake 2010:Ook een topper

    Als je een beetje je best doet heb je al deze titels voor 50/60 Euro.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2014 om 07:59

  8. #3683

    Standaard

    Mass Effect trilogie..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #3684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Mass Effect trilogie..
    Die serie is ook op de PS3 en PC uit Robin.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-03-2014 om 20:56

  10. #3685

    Standaard

    Mooie cijfers voor Titanfall en Dark Souls 2.

    De stand op Metacritic:
    -Titanfall [87]
    -Dark Souls 2 [90]

    Ik heb er zin in

  11. #3686

    Standaard

    Titanfall is uit en een uur geleden op Origin gekocht.[PC]

    De next-gen mulitplayer shooter !!!

  12. #3687
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eerst bij Wehkamp de Xbox One-versie besteld, maar die werd spontaan 5 weken uitgesteld (import). Bol hetzelfde, dus maar bij Nedgame besteld. Die hebben sowieso alles. Inmiddels verstuurd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #3688

    Standaard

    [QUOTE=Claudio Santulli;1968667]Eerst bij Wehkamp de Xbox One-versie besteld, maar die werd spontaan 5 weken uitgesteld (import). Bol hetzelfde, dus maar bij Nedgame besteld. Die hebben sowieso alles. Inmiddels verstuurd. [/QUOTE

    Eindelijk weer eens een multiplayer die fris is maar toch vertrouwd aanvoelt

    Je voelt je echt het mannetje al je in een Titan-mech zit.

  14. #3689

    Standaard

    Vanaf September is de Xbox One verkrijgbaar in Nederland.

  15. #3690
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Old gen... :
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #3691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Old gen... :
    Ben best benieuwd naar de exclusieve titels van Microsoft deze E3.

  17. #3692

    Standaard

    De XBone en PS4 zijn alweer verouderd als je ze gaat vergelijken met het huidige pc-aanbod.

  18. #3693
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar als je een gemiddeld prijsvergelijk doet qua systemen, wordt het verhaal weer anders, daar koop je dan nog geen eens een vette videokaart voor.., relatief gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #3694

    Standaard

    Eigenlijk zou je consoles al niet eens moeten vergelijken met de PC. Het is gewoon een apparaat met een hele andere insteek. Ik ben jaren terug overgestapt van een game pc op een Xbox360. Waarom? Niet omdat het er mooier uit zag nee. Maar gewoon voor het gemak van zo'n apparaat. Ik hoef me niet bij elke game weer zorgen te maken of het wel draait. Zijn de drivers wel in orde? Is mijn pc geen troep of moet ik weer een herinstallatie van Windows doen? En het comfort is voor mij persoonlijk gewoon groter. Tuurlijk kun je een pc ook aan je tv hangen. Maar op een console werkt een game altijd. Disc erin en gamen maar. Niks installeren. Niks geen gezeik met instellingen aanpassen tot het spel loopt zoals jij wil dat ie loopt. Etc... Daarnaast heb ik er tegenwoordig het geld ook niet meer voor over om te investeren in een game pc. Die grafische kaarten kosten klauwen met geld...

  20. #3695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Eigenlijk zou je consoles al niet eens moeten vergelijken met de PC. Het is gewoon een apparaat met een hele andere insteek. Ik ben jaren terug overgestapt van een game pc op een Xbox360. Waarom? Niet omdat het er mooier uit zag nee. Maar gewoon voor het gemak van zo'n apparaat. Ik hoef me niet bij elke game weer zorgen te maken of het wel draait. Zijn de drivers wel in orde? Is mijn pc geen troep of moet ik weer een herinstallatie van Windows doen? En het comfort is voor mij persoonlijk gewoon groter. Tuurlijk kun je een pc ook aan je tv hangen. Maar op een console werkt een game altijd. Disc erin en gamen maar. Niks installeren. Niks geen gezeik met instellingen aanpassen tot het spel loopt zoals jij wil dat ie loopt. Etc... Daarnaast heb ik er tegenwoordig het geld ook niet meer voor over om te investeren in een game pc. Die grafische kaarten kosten klauwen met geld...
    Mee eens.
    ik game ook op de PC maar er komen net wat je zegt altijd wel wat zorgen bij kijken.

    IK game nu:
    -Titanfall [PC]
    -inFamous Second Son [PS4]

  21. #3696

    Standaard

    Ik speel eigenlijk nog steeds alleen maar Black Ops 2 op de Xbox360. Ik ben in afwachting van een game die me écht aanspreekt en waar ik weer wat tijd in kan en wil steken... Eerst de reviews voor TitanFall voor de 360 afwachten. Schijnt dat ie op de 360 maar 30 fps draait. In dat geval laat ik em aan me voorbij gaan. Ook ben ik er nog steeds niet uit welke console ik straks wil kopen met mijn verjaardag...

  22. #3697
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb eigenlijk een jaar of zo niet meer gespeeld - op dinsdagavond voetbalavond na. Maar door de XBO wordt het weer geregeld laat of alweer licht. Dat was tevens de reden dat ik even een sabbatical had. Voordeel: ik kon Lara nu in verbeterde versie spelen en dat is geen straf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #3698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik speel eigenlijk nog steeds alleen maar Black Ops 2 op de Xbox360. Ik ben in afwachting van een game die me écht aanspreekt en waar ik weer wat tijd in kan en wil steken... Eerst de reviews voor TitanFall voor de 360 afwachten. Schijnt dat ie op de 360 maar 30 fps draait. In dat geval laat ik em aan me voorbij gaan. Ook ben ik er nog steeds niet uit welke console ik straks wil kopen met mijn verjaardag...
    Ik neem mijn woorden teug want voor Tianfall koop je zeker een Xbox One of PC.
    Ben nu level 43 en het blijft geweldig[Dat terwijl ik meer een singelplayer gamer ben]

    -Leuke balans tussen titan en voetsoldaat
    -Super snel
    -De maps zijn erg goed
    -6vs6 is een goede keuze van de ontwikkelaar
    -Visueel strak[een rauw militair stijltje]
    -Dikke audio
    -Heel veel fun
    -Campen heeft hier weinig zin[ik haat het]
    -Doet je aan de Unreal/Quake tijden denken
    -Veel dingen vrij te spelen

    Ik speel de game op de PC want anders had ik er een Xbox One voor gekocht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-03-2014 om 08:05

  24. #3699

    Standaard

    Tja, ik weet niet of het echt een systemseller is. Daarnaast zullen vervolgen vermoedelijk geen exclusives meer zijn. Ook weet ik niet of hij draait op mijn laptop. Mijn CPU (Core i7) en RAM (10 GB) icm de SSD trekken het zeker wel. Alleen de GPU is wat aan de zwakke kant. Is een Nvidia 540M...

    edit: ik heb de minimum specs e.d. gezien. Deze game draait zeker op mijn laptop. Maar ja... ik game liever op de tv. Dilemma... Misschien tegen mijn verjaardag in juli maar eens kijken. Ik was van plan dan een nieuwe console te kopen, dus wellicht dan toch de XOne... Aangezien die toch bij elke Mediamarkt en Saturn worden verkocht...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 23-03-2014 om 10:32

  25. #3700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, ik weet niet of het echt een systemseller is. Daarnaast zullen vervolgen vermoedelijk geen exclusives meer zijn. Ook weet ik niet of hij draait op mijn laptop. Mijn CPU (Core i7) en RAM (10 GB) icm de SSD trekken het zeker wel. Alleen de GPU is wat aan de zwakke kant. Is een Nvidia 540M...

    edit: ik heb de minimum specs e.d. gezien. Deze game draait zeker op mijn laptop. Maar ja... ik game liever op de tv. Dilemma... Misschien tegen mijn verjaardag in juli maar eens kijken. Ik was van plan dan een nieuwe console te kopen, dus wellicht dan toch de XOne... Aangezien die toch bij elke Mediamarkt en Saturn worden verkocht...
    Tegen die tijd is Titanfall zeker nog wel hot hoor.
    De Xbox One is zeker geen slechte keuze want de exclusieve Sony titels vallen tot nu toe gruwelijk tegen[Killzone SF,inFamous Second Son]

Pagina 148 van 484 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •