Pagina 141 van 484 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.501 tot 3.525 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dat je in de kluis kan zwemmen vind ik zo'n leuke toevoeging. Elke keer als ik het spel gaat spelen komt ik om de één of andere manier toch telkens weer in de kluis terecht voor een frisse duik. Heerlijk.
    Ja ik ga ook iedere keer die kluis in vind dat zo grappig.

    Is toch wel een erg leuk spel.

  2. #3502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Watchdogs ziet er goed uit. Ik ben benieuwd of het echt 'gaming 2.0' zal zijn, zoals wordt gezegd.

    Niet erg benieuwd naar GTA V. Een hoop hype, maar naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer more of the same, maar dan in een grotere map.

    More of the same maar dan in een grotere map? Het is zoveel meer dan dat........heb je er uberhaupt wel iets van gezien/gelezen/gehoord?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #3503

    Standaard

    Ik heb het voorrecht mogen hebben om GTA al te mogen spelen. Ik vond deel 4 maar matig en San Andreas erg tof. Kan garanderen dat deze echt geweldig is! Je doet idd weer gewoon missies zoals bekend is, alleen is het allemaal veel toffer in beeld gebracht en voelt het beter aan. Zeker kopen Pastichio Rocker!

  4. #3504

    Standaard

    Ik twijfel ook..het is allemaal grooter en mooier maar inhoudelijk..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #3505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik twijfel ook..het is allemaal grooter en mooier maar inhoudelijk..?
    Ik lees juist overal dat het vooral inhoudelijk veel beter is. De missies zijn veelzijdiger en hebben meer diepgang (ook door de drie hoofdpersonen) en er is als het goed is véél meer te doen buiten de missies om. Ook is de wereld zelf een stuk diverser.

    Tot nu toe louter positieve verhalen gehoord en positieve dingen gezien in de sporadische gameplay die ik niet kon ontwijken.

  6. #3506

    Standaard

    GTA V first mission

    http://www.youtube.com/watch?v=AwwAObBo1I8

    UPDATE: Hij had er zondagavond 15 sept nog een stuk of 5 filmpjes van staan op utube blijkbaar heeft die ze moeten verwijderen.

    Alleen staan er nu vandaag weer een hoop andere:
    http://www.youtube.com/watch?v=fontsjlIVbk
    Laatst aangepast door vista-vision : 16-09-2013 om 18:02

  7. #3507

  8. #3508

    Standaard

    Game krijgt overal een 10 was te verwachten na z'n hype!

  9. #3509

    Standaard

    gtav%20ps3.jpg

    Laat mijn blu-ray/ zelf speel(bare)film eens staan!
    Laatst aangepast door theregiment : 16-09-2013 om 17:21

  10. #3510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    gtav%20ps3.jpg

    Laat mijn blu-ray/ zelf speel(bare)film een staan!
    Amai al een exemplaar kunnen kopen ?

  11. #3511

    Standaard

    Heb al wel kunnen spelen maar ontvang hem morgen zelf pas door de productie problemen rondom de Xbox versie zijn er ook niet genoeg promo's. Heb straks GTA V origineel voor 35 euro weer te koop staan dus

  12. #3512

    Standaard

    Microsoft bant Xbox 360 van GTA V-piraten

    De lancering van GTA V staat gepland voor 17 september. Veel gamers kijken halsreikend uit naar het spel van ontwikkelstudio Rockstar. Inmiddels is het spel op internet gelekt en spelers die betrapt worden op het spelen van GTA V voor de lanceerdatum worden van Xbox Live geweerd. Sommige mensen hebben de game ook te vroeg ontvangen via webshops

    http://www.techzine.nl/nieuws/35695/...v-piraten.html

  13. #3513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb al wel kunnen spelen maar ontvang hem morgen zelf pas door de productie problemen rondom de Xbox versie zijn er ook niet genoeg promo's. Heb straks GTA V origineel voor 35 euro weer te koop staan dus
    Grappig ook dat er sommige Media Markten straks terug open zijn om 00:00u voor deze game Het moet niet gekker worden. :P

  14. #3514

    Standaard

    Ja inderdaad, maar ja ieder zijn hobby Als ik bij ons kijk wordt er per dag 100x dezelfde vraag gesteld. Of ze hem op dag van release hebben en als dan 1 willekeurige persoon zegt hij komt woe om de boel een beetje op te jutten dan schiet meteen iedereen weer in de stress en begint de hele bende weer opnieuw

  15. #3515
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet alleen de MM, maar ook de Bart Smit en vele anderen. Toch is deze game nu al overal uitverkocht of gereserveerd voor de pre-orders. Ik had bij Bol besteld voor 13-09-2013 (54,- +10 euro kortingbon). Alle pre-orders na 13-09 worden pas begin oktober uitgeleverd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #3516
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even de game berichten uit het Blu-ray topic naar hier (waar ze horen) verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #3517

    Standaard

    eerste indrukken gta 5? Mijne wodt pas vanmiddag bezorgd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #3518

    Standaard

    Ik wacht eigenlijk alleen maar op Wolfenstein - the new order. Die lijkt me echt zwaar kicken !

    Kijk die trailer dan eens ; http://www.youtube.com/watch?v=JA1QB-h1c4I

    Ziet er beter uit dan menig filmtrailer !

  19. #3519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Game krijgt overal een 10 was te verwachten na z'n hype!
    Niet overal. Ik zie een hoop negens voorbij komen en zelfs een enkele 70/100.

    We zullen zien of mensen over een maand nog zo enthousiast zijn. GTA IV werd ook door iedereen de hemel ingeprezen en staat nu zo'n beetje te boek als de slechtste GTA game.

  20. #3520

  21. #3521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Niet alleen de MM, maar ook de Bart Smit en vele anderen. Toch is deze game nu al overal uitverkocht of gereserveerd voor de pre-orders. Ik had bij Bol besteld voor 13-09-2013 (54,- +10 euro kortingbon). Alle pre-orders na 13-09 worden pas begin oktober uitgeleverd!
    Heb je hem binnen gekregen? Je hebt de PS3 versie besteld neem ik aan.. Want PostNL heeft er namelijk een potje van gemaakt/ er waren zoveel verkopen dat ze het toch niet aankonden.

  22. #3522
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja gisteren... Gelukkig maar, want zoon van 13 was al twee dagen zwaar in de stress. Pa wat minder. Wel de Xbox versie, daar zijn er minder van door technische productie problemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #3523

    Standaard

    Kan over een paar minuten aan GTA 5 beginnen.[PS3]

    Heb ook Final Fantasy Online[MMO-RPG] gekocht.Na een week denken,toch maar gedaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2013 om 14:42

  24. #3524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja gisteren... Gelukkig maar, want zoon van 13 was al twee dagen zwaar in de stress. Pa wat minder. Wel de Xbox versie, daar zijn er minder van door technische productie problemen.
    Wij hadden gelukkig wel gewoon onze bestelling ontvangen Alleen het succes was ongekend en we hadden achteraf nog veel te weinig. En Rockstar/taketwo was al enkele weken helemaal leeg. Ze verwachten de nieuwe levering (zowel Xbox als PS3) pas in de eerste week van oktober weer.

  25. #3525
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Las het idd. Ik was nog net op tijd met pre-orderen. Voor 11 september gegarandeerd in huis, pfff. Nu is hij in vele winkels nog wel gewoon te krijgen en vielen de nachtverkopen erg tegen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 141 van 484 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •