Pagina 140 van 486 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.476 tot 3.500 van 12146 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Mooie site voor cd-keys
    http://www.onlinekeystore.com/home.php

    Tomb Raider voor de PC is hier bijvoorbeeld maar 23 euro

    Heb hier al vaak besteld en gaat altijd goed, keys komen vanuit Azie ergens.

    Ben misschien blond...

    maarre wat is eigenlijk een Cd-Key??

    Cheers

  2. #3477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ben misschien blond...

    maarre wat is eigenlijk een Cd-Key??

    Cheers
    Hij bedoelt de serial-key die je nodig hebt om de game te kunnen activeren. Cd-key is meer iets van vroeger: toen je nog geen digital downloads had als via Steam, Origin, etc.. Die codes verkopen ze dan apart, de software moet je zelf downloaden.Overigens: Ik vind het maar een rare site. Stinkt flink naar illegale praktijken.

  3. #3478

    Standaard

    Is niet zo

    Ze kopen keys in het buitenland en verkopen deze gewoon weer via die website.
    Heb er al vaak besteld en werkt perfect. Je koopt gewoon een originele steam of origin key.

    En nee ik werk daar niet, want ik werk bij het dikke blauwe mannetje!

  4. #3479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Is niet zo

    Ze kopen keys in het buitenland en verkopen deze gewoon weer via die website.
    Heb er al vaak besteld en werkt perfect. Je koopt gewoon een originele steam of origin key.

    En nee ik werk daar niet, want ik werk bij het dikke blauwe mannetje!
    Als jij daar werkt geef dan meer eens een keer wat korting,want dat bedrijf verdient genoeg aan mij.

    Je moet klanten wel de vriend houden,een zoek maar eens uit actie zou leuk zijn.

  5. #3480

    Standaard

    We geven heel veel weg via twitter @bol_games_com. Nu een playstation 3 en altijd zeldzame collector's editions.
    Ook nog 2 collector's editions van Saints Row IV : http://weblog.bol.com/article/saints...licht_mhp_2612

    En we geven Xbox One en PS4's weg via het weblog dus we doen genoeg

  6. #3481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    We geven heel veel weg via twitter @bol_games_com. Nu een playstation 3 en altijd zeldzame collector's editions.
    Ook nog 2 collector's editions van Saints Row IV : http://weblog.bol.com/article/saints...licht_mhp_2612

    En we geven Xbox One en PS4's weg via het weblog dus we doen genoeg
    Laat een klant zelf iets uitzoeken voor een bedrag,Saint Row is een ruk titel.

    Verder ben ik wel te spreken over dat bedrijf waar jij werkt.

  7. #3482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben helemaal klaar met de serie,de vorige 2 delen waren meer actie games dan Stealth.
    In Blacklist zitten ook weer wat online modes,voor mij hoeft dat niet ik wil gewoon een lange stealth singelplayer.

    Ik ga vrijdag voor The Wonderful 101 [Platinum Games] op de WiiU.
    Ben zelf ook erg benieuwd naar The Wonderful 101.

    Zelf bezig met Duck Tales Remastered. Vind hem erg geslaagd. Muziek is weer heerlijk en er zitten een hoop leuke dingen in (zoals zwemmen in je kluis).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #3483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ben zelf ook erg benieuwd naar The Wonderful 101.

    Zelf bezig met Duck Tales Remastered. Vind hem erg geslaagd. Muziek is weer heerlijk en er zitten een hoop leuke dingen in (zoals zwemmen in je kluis).
    De demo staat in de e-shop.Na pikmin 3 is dit weer een WiiU topper

    Duck Tales Remastered lijkt me ook wel wat.

  9. #3484

    Standaard

    Heb de demo gedownload maar ben er nog niet aan toegekomen. Wel een pluspunt dat ze een demo uitbrengen. Heb tot nu toe nog niet echt een idee wat het exact is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #3485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Heb de demo gedownload maar ben er nog niet aan toegekomen. Wel een pluspunt dat ze een demo uitbrengen. Heb tot nu toe nog niet echt een idee wat het exact is.
    Het is een mix tussen Bayonetta,Viewtiful Joe en een beetje Pikmin kwa gameplay.

    Heb de game net gehaald bij Gamemania,dus ga hem nu spelen.

    Wel de demo testen want dit is een game die je wel moet liggen,speel de demo zeker een paar keer.

  11. #3486

    Standaard

    Heb de demo net een paar keer doorgespeeld en vond hem erg vet. Is er in het spel zelf wel een duidelijk tutorial aanwezig. Had eerst namelijk geen idee wat ik aan het doen was en hoe ik mensen aan mijn team kon toevoegen. Nadat ik dat een beetje door had vond ik het echt heel tof. Maar er waren nog zoveel dingen die mogelijk waren maar niet in het spel uitgelegd werden. Die gaat zeker in mijn collectie komen. Wat jammer dat ik momenteel wat krap bij kas zit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #3487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Heb de demo net een paar keer doorgespeeld en vond hem erg vet. Is er in het spel zelf wel een duidelijk tutorial aanwezig. Had eerst namelijk geen idee wat ik aan het doen was en hoe ik mensen aan mijn team kon toevoegen. Nadat ik dat een beetje door had vond ik het echt heel tof. Maar er waren nog zoveel dingen die mogelijk waren maar niet in het spel uitgelegd werden. Die gaat zeker in mijn collectie komen. Wat jammer dat ik momenteel wat krap bij kas zit.
    Het is wat dat betreft een echte Japanse game,in het begin word wel wat uitgelegd maar gaande moet je ook zelf achter bepaalde dingen komen.
    Het spel is gewoon fun en verslavend.

  13. #3488

    Standaard

    Nu paar avonden Splinter Cell Blacklist zitten spelen en het is moeilijk! Moeilijker dan de laatste delen en dat is iets heel positiefs. Want ondanks dat het soms keer op keer op keer mislukt, blijf je proberen. Dus dat hebben ze goed aangepakt. Verder ziet de game er gewoon erg goed uit voor current gen. Zeker met de HD textures die je kunt installeren.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #3489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nu paar avonden Splinter Cell Blacklist zitten spelen en het is moeilijk! Moeilijker dan de laatste delen en dat is iets heel positiefs. Want ondanks dat het soms keer op keer op keer mislukt, blijf je proberen. Dus dat hebben ze goed aangepakt. Verder ziet de game er gewoon erg goed uit voor current gen. Zeker met de HD textures die je kunt installeren.
    Gaan ze met deze weer een beetje terug naar zijn roots kwa gameplay ???

  15. #3490

    Standaard

    ik heb Splinter Cell Blacklist ook ff een uurtje of 2 gespeeld en het is inderdaad erg vet, ik ben alleen nog niet verder gekomen omdat ik nu helemaal in Saints Row IV zit wat een absurde game is dat geworden, maar o zo tof om te spelen (vind ik zelf) .....ik snap de negatieve commentaren en reviews wel want dit is niet voor iedereen, als je Saints Row The Third niet leuk vond zou ik deze ook maar laten liggen, dit is namelijk nog absurder en meer over de top. De wapens zijn weer erg gaaf met als hoogtepunt (voor mij persoonlijk) de Dubstep Gun! alle wapens zijn dit keer ook te customizen wat het extra leuk maakt en meer variatie geeft .....ik heb er inmiddels 10 uur inzitten en zit op 30% .........als ik m heb uitgespeeld ga ik verder met Splinter Cell Blacklist en tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben komt GTA V uit
    Laatst aangepast door Eric B. : 25-08-2013 om 23:45
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #3491

    Standaard

    IK baal dat Wolfenstein The new order dit jaar niet meer uitkomt,had wel weer zin in een old-school shooter.
    Nu is de release ergens in 2014.

    The Elder Scroll online ook pas lente 2014.

    Gelukkig is dat uitstellen in de film/Bluray wereld minder aanwezig.

    Ik snap het wel dit najaar draait het om Battlefield,call of Dutty en GTA,jammer dat ik daar geen fan van ben.

  17. #3492

    Standaard

    Ja vind ik wel. Alle speelstijlen zijn mogelijk, maar het geeft gewoonweg de meeste voldoening in zowel gevoel als punten en in-game credits om de zogenaamde Ghost manier te gebruiken of Panther manier. Dan zijn stille manieren. Ghost zonder zelfs al te veel mensen om te leggen, Panther is meer dodelijk, maar ook stil. Mijn favoriete aanpak. Dan kun je ook puur op aggression gaan.

    Toffe toevoeging is dat je je uitrustig flink kunt upgraden en dat je sommige gadgets zelf ook weer kunt upgraden. Alleen verhalend vind ik het minder dan vorige delen. Vooral omdat eigenlijk meteen het probleem aan het begin van de game duidelijk is. In veel reviews lees ik ook hetzelfde: een soort 24 ervaring. Zoals die serie dus.

    Maar er zit zo ontzettend veel in de game. Single player, coöp, MP. Voor iedere fan van Splinter Cell Chaos Theory (die vaak als beste wordt bestempeld) die kan hier heerlijk mee aan de slag. Hij is gewoon beter dan Chaos Theory en dat wil heel wat zeggen. En een welkome verwijdering: het hacken van computers en beveiligingssystemen. Was de eerste paar keer leuk, maar na een paar keer begon dat behoorlijk te vervelen vond ik altijd. Ik vind persoonlijk Blacklist de beste Splinter Cell ever met Chaos Theory op de 2e plek.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #3493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ja vind ik wel. Alle speelstijlen zijn mogelijk, maar het geeft gewoonweg de meeste voldoening in zowel gevoel als punten en in-game credits om de zogenaamde Ghost manier te gebruiken of Panther manier. Dan zijn stille manieren. Ghost zonder zelfs al te veel mensen om te leggen, Panther is meer dodelijk, maar ook stil. Mijn favoriete aanpak. Dan kun je ook puur op aggression gaan.

    Toffe toevoeging is dat je je uitrustig flink kunt upgraden en dat je sommige gadgets zelf ook weer kunt upgraden. Alleen verhalend vind ik het minder dan vorige delen. Vooral omdat eigenlijk meteen het probleem aan het begin van de game duidelijk is. In veel reviews lees ik ook hetzelfde: een soort 24 ervaring. Zoals die serie dus.

    Maar er zit zo ontzettend veel in de game. Single player, coöp, MP. Voor iedere fan van Splinter Cell Chaos Theory (die vaak als beste wordt bestempeld) die kan hier heerlijk mee aan de slag. Hij is gewoon beter dan Chaos Theory en dat wil heel wat zeggen. En een welkome verwijdering: het hacken van computers en beveiligingssystemen. Was de eerste paar keer leuk, maar na een paar keer begon dat behoorlijk te vervelen vond ik altijd. Ik vind persoonlijk Blacklist de beste Splinter Cell ever met Chaos Theory op de 2e plek.
    Heb de game net voor sluiten gehaald,kon het niet laten.Heb de WiiU versie,en dat werkt leuk met die items op je gamepad.
    Heb een missie nu bijna af,maar heb het idee dat ze weer op de goede rit zitten.Wel fijn dat je meer punten voor stealth krijgt dan een Rambo aanpak.

    Heb net wat beelden van de PS3 versie gezien op Youtube,en ik kan je zeggen dat de WiiU versie zeker net zo mooi is.

    Die kleef Camera met slaapgas is leuk.

  19. #3494

    Standaard

    6 of 7 jaar geleden had ik een PS3 gekocht, voornamelijk om blu-ray te bekijken. Was in die tijd volgens mij de goedkoopste oplossing (€400) uit mijn hoofd. Ik zal nu ook een PS4 kopen, weer om films te kijken en af en toe een game spelen. Wellicht nog een Wii U (2e voor mijzelf), als goede oom heb ik die aan mijn neefjes gegeven, want iedereen moet opgroeien met Mario en zijn vriendjes. Voor Zelda zijn ze nog iets te jong maar dat komt helemaal goed. Hetzelfde verhaal met de 3DS, heb ik er ook twee van gekocht.

    Het klote aan Nintendo is dat je geen account kan delen. Of is dit wel het geval? Ik zou graag spellen downloaden, scheelt toch een tientje. Maar als je ze niet op 2 wiiu's en 2 3dssen dan blijf ik de spellen fysiek kopen.

  20. #3495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ben zelf ook erg benieuwd naar The Wonderful 101.

    Zelf bezig met Duck Tales Remastered. Vind hem erg geslaagd. Muziek is weer heerlijk en er zitten een hoop leuke dingen in (zoals zwemmen in je kluis).

    Heb zelf ook de Remastered versie van Ducktales gedowned op mijn WiiU..
    En ik moet zeggen erg leuk weer...
    Is erg mooi opgepoetst in HD.
    Leuke levels ,geheime gangetjes en zo....brings back memories...


  21. #3496

    Standaard

    Nieuwe rayman is ook echt FAN TAS TISCH!

  22. #3497

    Standaard

    na lange tijd toch maar eens mass effect 2 uitgespeeld, coole game.
    Verder splinter cell maar gekocht en de tomb raider ce box voor mooie prijs opgepikt, en gta5 moet dinsdag binnenkomen, verder ook benieuwd naar de nieuwe ac black flag.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #3498
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tip: Voor degene die GTA V willen preorderen. Bij bol.com nu 54 euro inclusief 10 euro waardebon en wat extra DLC. Dus feitelijk 44 euro...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #3499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Dat je in de kluis kan zwemmen vind ik zo'n leuke toevoeging. Elke keer als ik het spel gaat spelen komt ik om de één of andere manier toch telkens weer in de kluis terecht voor een frisse duik. Heerlijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #3500

    Standaard

    Watchdogs ziet er goed uit. Ik ben benieuwd of het echt 'gaming 2.0' zal zijn, zoals wordt gezegd.

    Niet erg benieuwd naar GTA V. Een hoop hype, maar naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer more of the same, maar dan in een grotere map.

Pagina 140 van 486 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •