Pagina 133 van 486 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136137143183233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.301 tot 3.325 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3301

    Standaard

    The Last of Us vond ik alsnog heel veel weg hebben van Uncharted...er werd beweert dat niks scripited is kwa gameplay..Alleen Watch dogs heeft mijn doen watertanderen..vond het een vrij matige vertoning van alles..zelfs mgs revenge kon mij niet boeien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #3302

    Standaard

    Kan iemand mij helpen? Mijn PS3 start niet meer op, heeft een MP3 ingeslikt. UIt het niets viel me PS3 uit. Elke keer als ik me PS3 aandoe, zie je een groen dan geel en dan volgende een rood knipperlicht. Hij gaat gewoon niet meer aan Me game kwijt. Iemand tips?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen? Mijn PS3 start niet meer op, heeft een MP3 ingeslikt. UIt het niets viel me PS3 uit. Elke keer als ik me PS3 aandoe, zie je een groen dan geel en dan volgende een rood knipperlicht. Hij gaat gewoon niet meer aan Me game kwijt. Iemand tips?

    Uitzetten op stroomknop achterop en dan de aanknop ingedrukt blijven houden en dan het knopje achterop weer aanzetten en intussen nog een minuut of zo de aanknop ingedrukt blijven houden.

    Ik meen dat ie op die manier de game eruit zou moeten spugen.

    Je ps3 is waarschijnlijk dood, ik heb er inmiddels ook al 7

  4. #3304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen? Mijn PS3 start niet meer op, heeft een MP3 ingeslikt. UIt het niets viel me PS3 uit. Elke keer als ik me PS3 aandoe, zie je een groen dan geel en dan volgende een rood knipperlicht. Hij gaat gewoon niet meer aan Me game kwijt. Iemand tips?
    Volgens mij heb je dit:

    http://www.playstationpure.be/blog/i...Light-of-Death

  5. #3305

    Standaard

    Ja dat heb ik ind..RIP mijn PS3..heb gelukkig mijn game eruit kunnen krijgen..pff echt raar midden in een game en dan valt je PS3 uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #3306

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad. Inderdaad de Yellow Light of Death. Je kan proberen met een soort pasta hem terug aan de praat te krijgen. Bij mij is dit echter niet gelukt en ik heb een nieuwe moeten kopen


  7. #3307

    Standaard

    Heb inmiddels een nieuwe..de 160 gb go..ongeloofelijk stil zeg..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #3308

    Standaard

    177 eurotjes bij de MediaMarkt,
    ik wist niet wat ik zag.....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #3309

    Standaard

    Dan was dat een behoorlijke goede deal, had wat meer betaald..welke MM was dat?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #3310

    Standaard

    Almere, zie online folder van MM Almere
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #3311

    Standaard

    Adventure-Island is jarig en mag in samenwerking met Wadjet Eye Games maar liefst vijfmaal de nieuwste adventure Resonance.

    Het enige wat je hiervoor moet doen is een mail sturen naar het adres op deze pagina en feliciteer ons met onze achtste verjaardag.

    Meedoen kan tot en met 12 Juli.

    ----

    Adventure-Island is jarig en mag maar liefst vijfmaal de eerste aflevering van The onlangs verschenen The Journey Down weggeven.

    Het enige wat je hiervoor moet doen is een mail sturen naar het adres op deze pagina. Meer hoef je niet te doen.

    Meedoen kan tot en met 12 Juli.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #3312

    Standaard

    Ongetwijfeld al meermaals gevraagd en beantwoord hier, maar wat zijn goede sites om, liefst goedkoop, ps3 games te kopen? Ik heb geen creditcard, dus dat speelt wel nog een rol.

  13. #3313

    Standaard

    Je kan zon wirecard of iets.
    Dan kan je er geld op zetten en dan kan je m gebruiken als creditcard.


    Fijne sites zijn amazon uk /zavvi (al duurt die wel erg lang)hmv , play , the hut(eigenlijk zelfde als zavvi)

  14. #3314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Ongetwijfeld al meermaals gevraagd en beantwoord hier, maar wat zijn goede sites om, liefst goedkoop, ps3 games te kopen? Ik heb geen creditcard, dus dat speelt wel nog een rol.
    Gewoon budgetgaming.nl gebruiken. Is een fijne prijsvergelijker voor games...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #3315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Je kan zon wirecard of iets.
    Dan kan je er geld op zetten en dan kan je m gebruiken als creditcard
    Ik gebruik zelf altijd 3vcash. Een soort visa card waar je met iDeal geld op kan zetten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #3316

    Standaard

    Zag de mp trailer van moh warfighter, zal misschien aan mij liggen maar zag er erg hectisch uit.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #3317

    Standaard

    Hmm de nieuwe moh kan me, nog, niet zo heel veel boeien, ziet er weer de zoveelste generieke shooter uit. Ik heb het eerlijk gezegd allemaal wel wat gezien met die oorlogshooters... De nieuwste CoD ziet er ook weer zo'n dertien in een dozijn knalfestijn uit (niet om CoD af te zeiken trouwens, gewoon algemeen bekeken). Allemaal zo groots mogelijk, veel explosies, zelfde kleurenplaet maar weinig vernieuwing. Nee, dan kijk ik toch echt meer uit naar Far Cry 3, met zijn frisse kleuren en leuke omgeving (hoewel wat ik heb gezien van gameplay met al die, jawel hoor, perks en killstreaks, dat is ook weinig innovatief knip- en plakwerk, zucht) en vooral Aliens Colonial Marines, die ik beide in de preorder heb staan. Denk dat ik verder weinig shooters zal aanschaffen komende maanden.

    Over hectisch gesproken, heeft er iemand de Close Quarters DLC voor Battlefield 3 aangeschaft? Die vind ik persoonlijk wel erg leuk om te spelen zo tussendoor. Natuurlijk is BF niets zonder grote maps, voertuigen en teamwerk, maar zo af en toe ff uurtje hectisch knallen is een leuke afwisseling. Alleen jammer weer dat er nog steeds zoveel glitches zijn. Mappacks en premium services uitbrengen, dat wel, maar gameplay verpestende bugs oplossen? Ho maar. Zo heb ik nog altijd momenten dat de audio gewoon wegvalt, dat ik spawn zonder wapens, en dus niets kan doen behalve rondlopen en afgeknald worden, gamefreezes, en zelfs dog tags die ik heb aangeschaft en dus voor heb betaald, zijn gewoon verdwenen uit mijn collectie en kan ik dus niet meer selecteren.... Onvoorstelbaar dat DICE zo'n dingen, bijna 1 jaar na launch nog niet heeft opgelost terwijl ze al in november hebben gezegd iets aan de audioproblemen te doen... Dat is toch een flinke teleurstelling imo. Ik vind het nog steeds een geniale shooter maar qua ondersteuning is dit echt rampzalig en schandalig....Het is dat een maatje van me premium heeft en ik kan al de content via zijn account op mijn ps3 downloaden, want zelf ga ik hier niet voor betalen zolang de problemen niet aangepakt worden. Jammere zaak
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #3318

    Standaard

    Wellicht al gepost, wellicht ook niet:

    http://www.dr-retro.com/beurs/
    Retro Game Beurs Deurne
    De tweede editie van de grootste retro game beurs van het zuiden wordt op 9 september 2012 gehouden in SCC "Den Draai" in het Brabantse Deurne.
    Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX en Atari tot Playstation en Gamecube, alles kun je er vinden. Met meer dan 150 tafels belooft het een groot retro spektakel te worden!
    Extra informatie


    • Locatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne
    • Openingstijden: 10.00 - 16.00
    • Entree: 3 euro
    • Faciliteiten: Catering, Parkeerruimte, Arcadehal en beurshallen.
    NES+Atari=ondergetekende van de partij

  19. #3319

    Standaard

    Gisteren op de PS3 de nieuwe demo van PES 2013 gedownload. Het is mwoa mwoa, maar wat wederom bloedirritant is zijn de spelersnamen die boven de poppetjes verschijnen zodra ze de bal hebben. Hierdoor wordt zoveel zicht ontnomen dat je niet fatsoenlijk kunt spelen. Vroeger kwamen de namen en power bars simpelweg onderin het beeld te staan. Nu staat het allemaal gewoon in de weg. Alleen daarom al (want je kunt het bij mijn weten niet uitzetten) zou ik voor FIFA 13 gaan dit jaar.

  20. #3320
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat kun je gewoon wijzigen bij cursor instellingen naar helemaal niks, nummer, of spelersnaam.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #3321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat kun je gewoon wijzigen bij cursor instellingen naar helemaal niks, nummer, of spelersnaam.
    Ook bij deze demo? Ik heb echt een kwartier gezocht volgens mij.

  22. #3322

    Standaard

    Weet iemand of FIFA 13 eindelijk in 1080p kan worden gespeeld?

  23. #3323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Weet iemand of FIFA 13 eindelijk in 1080p kan worden gespeeld?
    Er zijn op dit moment maar een handjevol games die native 108op draaien. De meesten zijn geupscaled afhankelijk van de instellingen. Daarbij weet ik niet of je de PS3 of Xbox360 versie bedoelt, maar EA kennende zal het 720p worden op de consoles...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #3324

    Standaard

    Ik speel op de PS3. Het zou wederom een gemiste kans zijn voor FIFA wat mij betreft. MGS4: Guns of the Patriots draaide 4,5 jaar geleden al op 1080p, maar misschien denken ze bij FIFA dat mensen dan pas echt gaan zien hoe slecht het publiek eruit ziet.

  25. #3325

    Standaard

    Mensen die hier nog New Super Mario Bros. 2 voor de 3DS hebben gehaald. Heerlijk Mario game, maar niets nieuws. Het 3D effect is overigens erg raar. 3D uit zijn de achtergronden mooi gedetaileerd, 3D aan zijn ze wazig (waarschijnlijk omdat ze ver weg moeten zijn). Heel vaag en het voegt niet echt iets toe. Maar een vermakelijk Mario game is het zeker. Dat je uit bent op 1 miljoen munten is een leuke extra uitdaging. Benieuwd wat er dan gebeurd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 133 van 486 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136137143183233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •