Pagina 130 van 484 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3226

    Standaard

    Vandaag binnengekregen, dadelijk mee aan de slag





    en tijdje terug ook nog deze binnengehad:



    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #3227

    Standaard

    Mensen die Resident Evil: Revelations voor de 3DS nog gehaald hebben. Vind hem tot nu toe erg tof en laat zien hoe krachtig de 3DS wel niet is. Er is overigens een demo in de 3DS eShop te downloaden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3228

    Standaard

    Batman AC is momenteel 30 euro bij Dixons. Voor de geïnteresseerden
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  4. #3229

    Standaard

    ik heb fallout new vegas ultimate edition gekocht, maar zitten er voortaan geen boekjes in spellen ?

    ik had geen boekje erin, ik koop allang geen games meer dus vandaar.

  5. #3230

    Standaard

    mass effect 3 eerder speelbaar voor xbox:

    http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1218525p1.html

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #3231

    Standaard

    Ik blijf fiffa fan. Als ik fiffa speel bestaat de rest van de wereld niet meer voor me. Ook met vrienden zijn toernooitjes echt aangename avonden.

  7. #3232

    Standaard

    Hoe bevalt FF? Vond de demo verslavend, heb even moeten kijken hoe ik die eindbaas moest verslaan..uiteindelijk toch gelukt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #3233

    Standaard

    Final Fantasy XIII-2 is gewoon een uitstekende JRPG en het bewijs day Square-Enix nog steeds een topontwikkelaar is. Het spel zit barstensvol content en verveelt na 25 uur nog steeds niet. Wel moet ik zeggen dat ik het verhaal gewoon erg matig vind en dat heeft eigenlijk niets te maken met de kwaliteit ervan, maar meer de uitwerking. Je hebt een main quest maar er is zoveel naast te doen en ook de main quest zelf kan je op een (grotendeels) willekeurige volgorde afwerken maar daar zit het'm net verkeerd. Iedereen vond XIII te lineair maar net daardoor zat je wel heel de tijd midden in het verhaal. Alles wat je deed had een betrekking op de main quest en in XIII-2 is dat dus helemaal anders. Vaak ben je uren bezig met andere dingen te doen waardoor je aandacht aan het verhaal, en ook het verhaal zelf, wat verslapt. Iets wat X-2 destijds ook had. Dat is eigen aan open spelwerelden, zelfs sandbox games. Kijk maar naar een Skyrim, zeker een pareltje, maar hoeveel mensen spelen eigenlijk echt de hele story uit, en vergelijk dat aantal eens met de mensen die gewoon wat lopen ronddolen en levelen puur voor de fun. Dat vind ik eigenlijk het grootste minpunt aan de game, want FF staan altijd bekend om hun verhalen.

    Afgezien van dat is het gewoon op en top genieten en typisch FF. Het levelen vind ik wel te simplistisch en beperkt, het is gewoon een skilltree afgaan, je kan wel kiezen welke rol je wil ontwikkelen maar je unlocked de abilities in die rol op een vaste volgorde. Jammer, maar de toevoeging van monsters aan je party en deze ook te kunnen ontwikkelen maakt het toch vrij diepgaand en strategisch.

    Maar hoe dan ook, voor mij is het gewoon veruit de beste game van het moment en iets waar ik nog vele uren in ga steken.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #3234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mensen die Resident Evil: Revelations voor de 3DS nog gehaald hebben. Vind hem tot nu toe erg tof en laat zien hoe krachtig de 3DS wel niet is. Er is overigens een demo in de 3DS eShop te downloaden.

    Echt wel! Dit is de game waarvoor ik in eerste instantie mijn 3DS gekocht heb, werd paar keer uitgesteld maar hij was het wachten meer dan waard, voor mij de tofste game die ik tot nu toe gespeeld heb op mn 3DS
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #3235

    Standaard

    Ja, echt een toffe game. Heb je hem overigens met de Circle Pad gespeeld?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #3236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ja, echt een toffe game. Heb je hem overigens met de Circle Pad gespeeld?
    Nee zonder, ik hoor van veel mensen dat ie met de circle pad beter speelt maar ik vind het zonder ook gewoon prima werken
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #3237

    Standaard

    Heb de demo zonder gespeeld en dat werkte prima. Maar vind het met de Circle Pad (en de tweede analoge stick) lekkerder werken. Vooral het richten en lopen gaat een stuk makkelijker. Hoop alleen niet dat de toevoeging maar door een handjevol games gebruikt gaat worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #3238

    Standaard

    Vandaag komt dan eindelijk de ME3 demo vrij! Wie gaat deze spelen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #3239

    Standaard

    Ik wil voor mijn psp wat rpg's gaan kopen. Heeft iemand wat tips voor leuke games voor me?

  15. #3240

    Standaard

    zucht , toch maar een vita besteld 3g+wifi met lumines en pre order kit en 8 gb kaartje voor 324 euro.
    Kon het niet laten

  16. #3241

    Standaard

    Adventure-Island mag in samenwerking met Wadjet Eye Games driemaal de complete Blackwell serie weggeven op Steam.

    Het enige wat je hiervoor moet doen is een mail sturen naar het adres op deze pagina en vertel ons het griezeligste dat jou ooit is overkomen is.

    Meedoen kan tot en met 20 Februari.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #3242

    Standaard

    Iemand nog een nette 2e hands Gamecube te koop voor mij voor een leuk prijsje? Hoeven niet perse spellen bij te zitten, mocht je er een hebben stuur me ff een PM
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #3243

    Standaard

    Wel een 2e hands playstation 1.

  19. #3244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Wel een 2e hands playstation 1.


    haha die heb ik zelf ook nog ergens liggen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #3245

    Standaard

    Welk spel ga je spelen Eric?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #3246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Welk spel ga je spelen Eric?

    Ik wil hem voornamelijk voor de Resident Evil delen, dus die remake van deel 1, RE 2, RE 3, RE Code Veronica en ben ook benieuwd naar RE Zero......en RE 4 wil ik ook nog en dan ga ik nog eens kijken voor Zelda games en mario games enzo
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #3247

    Standaard

    Heb gisteren mijn Vita 3G binnengekregen, erg mooi ding. Zit nu vooral Motorstorm RC te spelen, geinige game Straks ook eens aan Uncharted beginnen, ben benieuwd. Had gisteren ook nog ff Final Fantasy VII via remote play gespeeld, werkte perfect dus dat gaat nog leuk worden onderweg
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #3248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Heb gisteren mijn Vita 3G binnengekregen, erg mooi ding. Zit nu vooral Motorstorm RC te spelen, geinige game Straks ook eens aan Uncharted beginnen, ben benieuwd. Had gisteren ook nog ff Final Fantasy VII via remote play gespeeld, werkte perfect dus dat gaat nog leuk worden onderweg
    Veel plezier ermee!

    Worden de trophies van de Vita mee gesynchroniseerd met die van je PS3?


  24. #3249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Veel plezier ermee!

    Worden de trophies van de Vita mee gesynchroniseerd met die van je PS3?
    Dat vraag ik me dus ook af. Heb nog geen trophies unlocked dus ik weet niet juist hoe het in zijn werk gaat maar ik laat het nog wel weten. Ik zag wel dat je standaard een trophy app hebt en als je die opent krijg je aparte lijsten van je vita trophies (die nu dus nog leeg is) en je ps3 trophies te zien. Dus ik veronderstel dat je op je Vita beide kan zien, maar of je Vita trophies ook op je PS3 te bekijken zijn weet ik nog niet. Ik veronderstel wel dat die er gewoon tussen zullen staan aangezien ik dezelfde account gebruik voor psn op zowel de ps3 als Vita en ze dus samen opgeteld zullen worden. Anders zullen het toch gewoon 2 verschillende lijsten zijn met elk hun aantal trophies.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #3250

    Standaard

    Voor de liefhebber heb ik Modern Warfare 3 te koop voor de PS3. Online code ongebruikt. 35,- incl.

    Hoor het wel

    Laatst aangepast door Dan G. : 23-02-2012 om 11:29

Pagina 130 van 484 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •