Pagina 125 van 486 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135175225 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.101 tot 3.125 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3101

    Standaard

    Morgen krijg ik m'n nieuwe Xbox360 Slim binnen, oude 360 was nu voor de 2e keer kapot en dit keer buiten de garantie (heeft het 5 jaar volgehouden) en met oude 360 bedoel ik dan de eerste generatie xbox360's, ik ben wel benieuwd naar de Slim, kan ik de 360 ook eindelijk via HDMI aansluiten


    Das al mn 2e nieuwe console dit jaar, eerst was mn PS3 kapot buiten de garantie en nu mn 360
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #3102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Morgen krijg ik m'n nieuwe Xbox360 Slim binnen, oude 360 was nu voor de 2e keer kapot en dit keer buiten de garantie (heeft het 5 jaar volgehouden) en met oude 360 bedoel ik dan de eerste generatie xbox360's, ik ben wel benieuwd naar de Slim, kan ik de 360 ook eindelijk via HDMI aansluiten


    Das al mn 2e nieuwe console dit jaar, eerst was mn PS3 kapot buiten de garantie en nu mn 360
    Ik vond de slim echt een hele vooruitgang. Echt zo ontzettend veel stiller, mooier om te zien en idd HDMI en dus 1080p. En natuurlijk een flinke HDD, waardoor je ook geen last meer hebt van dat enorme gezoem van de DVD drive. Gewoon ff installeren en gamen maar. Er kunnen toch zat games op die 250GB schijf. Mijn eerste Xbox 360 van 5,5 jaar oud draait overigens nog steeds bij een maat van me thuis.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik vond de slim echt een hele vooruitgang. Echt zo ontzettend veel stiller, mooier om te zien en idd HDMI en dus 1080p. En natuurlijk een flinke HDD, waardoor je ook geen last meer hebt van dat enorme gezoem van de DVD drive. Gewoon ff installeren en gamen maar. Er kunnen toch zat games op die 250GB schijf. Mijn eerste Xbox 360 van 5,5 jaar oud draait overigens nog steeds bij een maat van me thuis.
    Dat hij stil is geloof ik wel ja, ik installeerde ook al alles op mn oude xbox360 en daardoor was die ook al een stukje stiller (al maakte ie nog een best irritant geluid, maar dat hoorde je alleen op stille momenten dus dat was niet zo heel erg) ik was in ieder geval heel blij dat die install functie erbij kwam, anders leek het wel of dat ding opsteeg als je gewoon een spel direct van de disc speelde
    Ik heb de mat zwarte besteld trouwens, dat Glossy gebeuren is mooi hoor maar is echt niks voor mij, fingerprint nightmare .....en stiekem vind ik mat mooier dan glossy....ssssst
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #3104

    Standaard

    Uncharted

    eb vooraf deel 1 en 2 gespeeld. Deel 3 is kwa verhaal super maar kwa gameplay tegenvallender. Wat me opvalt is, de AI van de tegenstanders is enorm hoog met betrekking tot het schieten (op normal; ik kijk omhoog en wordt gelijk geraakt) maar als ze in de buurt van Sully of Chloe staan, gebeurt er niks.

    Het geluid en stemmen zijn zeer zwak, je hoort ze niet goed of komen niet ver boven uit de gameplay geluid, in tegenstelling tot de andere delen. Daarnaast vind ik de character models ook zeer tegenvallen, al sje naar deel 1 en 2 kijk..veel betere character models daar integen is de draw distence ongeloofelijk evenals de omgevingen. Jammer is dat je 2 dezelfde arabier in een straat ziet staan..

    Plus punt, het verhaal Sully en Nathan wordt heel erg uitgediept, echt een enorme pluspunt. Ik ben het wel mee eens dat het schieten het verhaal minder sterk maakt (maar niet slecht) maar desondanks in deel 2 zijn er ook ontiegelijk veel badguys afgeknalt..toen sprak lazaravich drake er nog op aan; hoeveel heb jij wel niet moeten doden om naar mij te komen..drake is een stonehard killer en
    Spoiler
    Ik heb de game nog niet uitgespeelt.

    Het verhaal is subliem, perfect verwerkt, mooie locaties, en over de top actie. Chapter 14 en 15 heb ik met open mond gespeeld

    Als ik dit met deel 2 moet vergelijken, de spanningsboog en actie element is sterker, je wordt er gelijk in betrokken, deel 3 gaat heel erg in op de nieuwe mechenics omtrent het vecht systeem *wat ik een grote pluspunt vindt*

    Het is vooraal veel vloeiender (maar voor anderen stroef). Speel deel 1 maar's, die is nog moeilijker te bespelen dan deel 3.

    Het is dan wel jammer dat je echt vanaf chapter 15 de "drake experience" echt meemaakt, terwijl dit al bij deel 2 aan het begin is"..maar het is in mijn ogen wel nodig aangezien je tot nu toe wat diepgang in het verhaal meekrijgt die er voorheen nog niet was.

    Chapters na de chateau vind ik ook een nutteloze toevoeging in deel 3.

    Al met al een perfecte game, die zeker alle negens en tienen verdient, en ik ben nog bezit met de game.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #3105

    Standaard

    Iemand interesse in Just Dance 3 voor de xbox 360? Over de prijs komen we wel uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #3106

    Standaard

    Ik had vandaag Battlefield 3 op de PS3 binnen, net even gespeeld. Erg onwennig en onhandig allemaal. Voor mijn gevoel speelde Bad Company 2 stukken soepeler. Waarschijnlijk moet alles gewoon even wennen, maar toch...

  7. #3107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Ik had vandaag Battlefield 3 op de PS3 binnen, net even gespeeld. Erg onwennig en onhandig allemaal. Voor mijn gevoel speelde Bad Company 2 stukken soepeler. Waarschijnlijk moet alles gewoon even wennen, maar toch...
    Ik kan maar niet wennen aan welke BF dan ook op de console. Het speelt gewoon voor geen meter. Daarom heb ik BF3 maar op de PC aangeschaft. Ik heb sinds gisteren MW3, zoals zovelen met mij. Dat speelt pas echt lekker op een console. Qua besturing is dit toch wel de beste Call of Duty ooit.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #3108

    Standaard

    Op de pc speelt het lekker weg, soepel!

    Zoals waarschijnlijk eerder gezegd, BF3 is niet een gemakkelijke game...Je moet samenwerken, kunt niet breinloos gaan knallen.
    Juist daarom vind ik het spel beter dan een MW3, waar het alleen gaat om de killstreaks, dus wel breinloos zitten knallen.
    Verder moet je in BF3 echt werken om levels hoger te komen, naarmate de levels hoger worden, moet je ook meer punten vergaren om verder te komen.

    Grote verschillen met een MW3 dus.

    Voor de mensen met een BF3 limited edition:
    de gratis maps(4 stuks + 10 nieuwe wapens) komen in December. Voor degene die een standaard editie heeft moet 15 euro betalen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Ik had vandaag Battlefield 3 op de PS3 binnen, net even gespeeld. Erg onwennig en onhandig allemaal. Voor mijn gevoel speelde Bad Company 2 stukken soepeler. Waarschijnlijk moet alles gewoon even wennen, maar toch...

  9. #3109

    Standaard

    Gisteren kwam mijn vriendin thuis met een verrassing... Uncharted 3 dacht ik! Nee, Modern Warfare 3.... Nou ja, de gedachte telt dus heb ik het maar even geprobeerd en wat ik vreesde is ook gewoon waar, nog steeds veel gecamp, nog steeds dezelfde engine, nog steeds belachelijke killstreaks, nog steeds verbindingen die wegvallen, host migration issues en af en toe lag. Dit is gewoon, alweer, meer van hetzelfde... Tuurlijk, het speelt best aardig en er zijn zeker dingen die gewoon leuk zijn, zo vind ik Kill Confirmed wel een leukere variant op tdm (wat ik bijna nooit speel). Maar ik heb het nu zo'n vijf uurtjes gespeeld, campain, mp en spec ops en ik ben het alweer beu.
    Alles wat ik doe geeft me een enorm déja vu-gevoel. Er zit gewoon te weinig vernieuwing en verandering in. Ik begrijp wel dat je iets wat niet stuk is, ook niet moet herstellen, maar na vijf delen echt exact hetzelfde te spelen zit de sleur er gewoon in. Hoe goed een bepaald concept ook was. En dat lees ik trouwens vrij veel op het internet, overal zijn mensen best positief over de game, maar ook gewoon wat moe.

    En ook gewoon dat de bovenvermelde problemen nog steeds bestaan is echt te belachelijk voor woorden. Of alweer parties die verloren gaan, dat gebeurde al in Call of Duty 4! Je kan me toch echt niet vertellen dat ze daar 4 delen verder nog steeds niets op gevonden hebben? Ik speel trouwens op PS3, weet niet of het op andere systemen ook zo is, maar ik veronderstel van wel.

    Bij de singleplayer trouwens net hetzelfde, er zit gewoon te veel actie in dat het me te weinig boeit, je moet de spanning goed opbouwen, en dan op het toppunt een grote klapper geven, maar hier suizen de kogels je al bij het begin van een missie, tot het einde rond de oren. Dat is best overweldigend, en tof, maar dat hoeft niet elke missie zo te zijn. Op een gegeven moment is de wauw-factor weg en ben je er gewoon gevoelloos voor. Ik kan die campain dan ook niet in 1 keer uitspelen gewoon omdat ik het te snel beu wordt, te druk vind. En wat ik al helemaal niet begrijp is dat in vele reviews de singleplayer wordt geprezen terwijl die van Battlefield 3 bestempeld wordt als cliché en herkauwde hap.... Die sp van BF3 was zeker niet al te origineel en bevatte wel wat foutjes, maar komop, die van MW3 is ongeveer even kort en heb je toch ook allemaal al eerder gezien? Gebouwen die instorten? Check. Slow-mo breach? Check. Emo-momentje? Double check. En dan doel ik op Die familie op vakantie in Londen die sterven in die explosie... Gewoon erg goedkoop dat ze dat erin steken. Ik moest ermee lachen ipv dat ik het schokkend vond.

    Spec-ops vind ik daarentegen wel erg tof! Heb ik gisteren samen gespeeld met mijn vriendin, split screen, en dat werkt uitstekend. Normaal ben ik niet zo voor die survival modes in andere games maar hier vind ik het wel goed uitgewerkt.

    Hoe dan ook, ik klink wel erg negatief terwijl ik dat eigenlijk niet echt ben. Ik vind het zeker geen slecht spel, maar het is zo verschrikkelijk hetzelfde. Ik hoop echt dat ze volgend jaar gigantische vernieuwingen doorvoeren, gewoon die hele franchise overhoop gooien en vernieuwen. Dat zal wel niet, en begrjipelijk, als je er zoveel mee verdient, waarom zou je dat dan idd opgeven. Maar het zou wel een verademing zijn. Want hoewel er vast nog miljoenen exemplaren verkocht zullen worden, hoor ik toch ook steeds meer mensen die het nu wel gezien hebben.

    Hoe dan ook, ik speel de sp nog ff uit en dan gaat ie weer in de verkoop of de kast en zoek ik mijn online knalvertier wel weer op de slagvelden van Battlefield 3
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #3110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Hoe dan ook, ik speel de sp nog ff uit en dan gaat ie weer in de verkoop of de kast en zoek ik mijn online knalvertier wel weer op de slagvelden van Battlefield 3

  11. #3111

    Standaard

    MW3. ik erger me dood aan de slechte servers op PSN. Daarbij zijn de verhoudingen ver te zoeken, zit je met je ranking 23 als enige tussen allemaal ranking 40-50. Daarbij doet de server het pas meestal de 7, á 8e keer. Verschrikkelijk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #3112

    Standaard

    Das slordig zeg dat ze na al die CoD delen er nog steeds geen oplossing voor hebben, heeft de Xbox360 daar ook last van?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #3113

    Standaard

    O haha, game fanaten hier

    Zelf heb ik beide games gekocht, Battlefield 3 en Modern Warfare 3. Beide voor op de Playstation 3 .

    Battlefield 3 is echt een meesterlijk spel. Grote vooruitgang op het gebied van shooters en het is weer iets anders dan de standaard shooter. Voertuigen, nieuwe wapens, gebied dat vernietigbaar is. Teamwork is heel erg belangrijk, want je red het bijna niet alleen.

    Ik kocht MWF 3 bij de eplaza. Ik kreeg er een gratis PS3 controller bij, maar die houd ik ongeopend. Ik ben erg teleurgesteld in MWF 3, maar dit had ik ook wel verwacht. Het is meer een soort 'gewoonte' geworden om dit spel te kopen. Ik hoor iedereen zeggen dat Call of Duty 'slecht' werd na MWF 2, maar dat vind ik eigenlijk onzin. De laatste echt goede, in mijn ogen een echte klassieker, Call of Duty game was World at War. Dit spel was namelijk wel vernieuwend. De singleplayer campaign was echt een heel erg mooi, het spel vond zich voornamelijk plaats in de Pacific tijdens WW2 en natuurlijk de zombiemode.

    Battlefield 3 geef ik een 10.
    Modern Warfare 3 geef ik een 4.

    Ik denk dat ik in de toekomst Call of Duty games blijf kopen. Ik hoop heel erg op weer een Tweede Wereldoorlog Call of Duty (of andere beroemde shooter), maar ik ben bang dat dit er niet meer in zit. Ik speel CoD namelijk al sinds het eerste deel, en juist de CoD games die zich afspeelden tijdens WW2 zijn de games die het best scoren.

    Over een jaar staat Call of Duty 9 op de plank .

  14. #3114

    Standaard

    Pff allemaal shooters, geef mij maar gewoon Uncharted 4!!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #3115

    Standaard

    Nu een aantal uren in de SP en MP gestoken van MW3. Ik sluit me volledig aan bij wat Kendorjia zegt: het is gewoon 1 grote herhaling. Maar dat maakt de game niet slecht. Grafisch ziet de game er beter uit dan Black Ops, maar ongeveer hetzelfde als MW2. En dat komt idd door dezelfde engine die nu toch echt zwaar verouderd is. Daar mag men bij Activision wel eens druk achter zetten om over te stappen op een nieuwe engine of eigen engine. De Cryengine en de Frostbite engine zijn beiden deze engine die CoD gebruikt voorbij gestreefd. Op gebied van belichtingstechnieken zijn eerdergenoemden gewoon echt veel beter. Maar goed, dat neemt niet weg dat de game ontzettend gepolijst is. Omdat de engine al vele jaren meedraait is het voor een gameprogrammer heerlijk om ermee te werken en de games draaien stuk voor stuk erg soepel.

    De inhoud van de game is op zich erg goed. De MP staat als een huis en is weer net wat uitgebreider dan in eerdere delen. Echter baal ik van de quickscopers en campers, maar het campen is een stuk minder dan in MW2 en MW1.

    De SP was erg kort. Belachelijk kort ook weer. Dat blijf ik een flink kritiekpunt vinden voor elke shooter dit zichzelf helemaal ophemelt. Goed, de meesten van ons zullen MP spelen, maar ook de SP moet goed en lekker uitgebreid zijn. Wederom een gemiste kans dus. Omdat de game gewoon degelijk is en een winnende formule hanteert wordt ie veelvuldig verkocht. Niet omdat het zo vernieuwend is.

    Zowel COD als BF vallen me tegen dit jaar. COD op het gebied van graphics en SP en BF op het gebied van de speelbaarheid.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #3116

    Standaard

    tja nieuwe cod weer van hetzelfde, maar ik blijf het kopen. quikscopers noobtube ik, zoeken van een match is belachelijk, maar zal heus wel verbeteren. engine moet nodig vervangen worden, zal wel vee ltijd in de mp steken maar hopelijk komende cod wat anders/beters. survival daarentegen is top! pas tot wave 19 gekomen, maar jammer dat het maar met max 2 man kan, niet met 4 grrrr.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #3117

    Standaard

    Iemand nog van plan om Skyrim te kopen? Volgens mij vanaf morgen in de winkels als k me niet vergis.

  18. #3118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Iemand nog van plan om Skyrim te kopen? Volgens mij vanaf morgen in de winkels als k me niet vergis.
    ooit schaf ik hem aan
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #3119

    Standaard Zelda

    Morgen heb ik hem de nieuwe Legend of zelda op de wii..


    ben erg benieuwd.....

  20. #3120

    Standaard

    Nog iemand interesse in Rage voor Xbox360? Voor €30,- inclusief verzendkosten? Stuur me een PM
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #3121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Iemand nog van plan om Skyrim te kopen? Volgens mij vanaf morgen in de winkels als k me niet vergis.
    Zijn al enkele in mijn psn lijst die'm al spelen. Allemaal erg positief
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #3122

    Standaard

    Maar even wat Nintendo aan deze thread toevoegen. Volgende week de nieuwe Zelda voor de Wii en de nieuwe Super Mario 3D Land voor de 3DS. Mensen die die al besteld hebben. Ik kan niet wachten in ieder geval.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #3123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Cryengine en de Frostbite engine zijn beiden deze engine die CoD gebruikt voorbij gestreefd.
    LOL voorbij gestreefd nog wel? hahaha, wanneer was de CoD engine ooit beter? Nooit... heeft altijd in schaduwen gestaan van heel erg veel engines. Was wel aardig in 2007 maar de 4 maanden later verschenen Crysis scheet al op CoD. Het is nooit een geweldige engine geweest en zal het nooit worden ook. Er moeten immers zieltjes gewonnen worden bij activision en dat gaat gewoon goed met laagdrempeligheid (CoD) en lage specs (WoW + CoD) om zo veel mogelijk te verdienen met zo weinig mogelijk moeite. Ze moeten die klote engine van CoD weg pleuren en een nieuwe bouwen. Maar dat gaat niet, want dan mis je 1 jaar CoD dus zullen ze deze tot in de oneindigheid blijven tweaken. Enige wat hier verandering in gaat brengen, is een aankondiging met specs van nieuwe consoles. Waarschijnlijk gaat t zelfs zo ver dat MS gaat proberen de reeks exclusief te krijgen. Ze zijn er al flink mee bezig met die dlc's tijdelijk eerder. Is maar de vraag hoe lang activision zijn poot stijf kan houden....

  24. #3124

    Standaard

    Ik hoor mensen klagen over de speelbaarheid van Battlefield 3... onterechte klacht. Het is even wennen, maar het is dan ook geen Call of Duty. De meesten mensen die het besturingssysteem slecht/onhandig vinden, zijn namelijk Call of Duty gewend. Dan is het even overschakelen en ik kan het begrijpen dat je het richten e.d. in het begin lastig vind, maar als je eenmaal wat vaker speelt, merk je dat het eigenlijk best makkelijk gaat.

    Zelf speel ik beide games, CoD niet zo zeer omdat ik het helemaal geweldig vind, maar omdat het een soort van 'gewoonte' is geworden (ik speel het al sinds CoD 1, 2003 volgens mij). Battlefield games zijn veel leuker vanwege de multiplayer. Je hebt veel meer vrijheid en het is niet zoals CoD hersenloos rond rennen en om je heen schieten.

    Een ding blijf ik wel zeggen: alle shooters die zich afspeelden tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn voor mij nog steeds de beste shooters. Medal of Honor stelt tegenwoordig misschien niet veel meer voor, maar ze waren 'vroeger' wel het beste op het gebied van (WW2) shooters. Ik denk dat CoD er heel anders had uitgezien (lees: slechter) zonder de Medal of Honor games.

  25. #3125

    Standaard The Legend of Zelda: Skyward Sword Limited Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Maar even wat Nintendo aan deze thread toevoegen. Volgende week de nieuwe Zelda voor de Wii en de nieuwe Super Mario 3D Land voor de 3DS. Mensen die die al besteld hebben. Ik kan niet wachten in ieder geval.
    Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is ,heb hem voor besteld dus.
    The Legend of Zelda: Skyward Sword Limited Edition.

    Oorspronkelijk komt hij de 18de uit maar als je hem voor besteld had bij Intertoys krijg je hem vandaag al thuis gestuurd..

    Dat word weer een fijn weekend..

    En mario 3D heb ik ook besteld maar nog niks van gehoord..

    Ben ik ook erg benieuwd naar.

    Greets

Pagina 125 van 486 EersteEerste ... 2575115121122123124125126127128129135175225 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •