Pagina 106 van 484 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ach zit er toch weer eens behoorlijk naast.
    Je leest de geruchten dat de developers al weer online aan het testen zijn e.d., speel eigenlijk alleen online games dus speel nu een stuk minder.

    Al irriteer ik me kapot aan mortal kombat dat ik maar niet verder kom, die klote shao kahn is verdomd moeilijk.

    Heb nog een gesealde homefront incl online pass liggen om te ruilen tegen of portal 2 of dynasty warriors 7 voor ps3 als iemand interesse heeft pm.
    Iets anders aanbieden mag ook.
    shao kahn is cheap ass mofu, die x-ray van hem is debiel schadelijk.

    Tactiek van kendor werkt goed, vechter met teleport en/of projectiel, zodra wedstrijd begint zsm afstand creeren tussen jouw vechter en kahn, als je dichtbij staat heb je vrijwel geen kans tegen zijn aanvallen, op afstand blocked hij alleen maar en lacht ie je uit, zodra hij lacht projectielen erop los schieten, of teleporten en kombo erin gooien en dan snel weer afstand houden en zo herhalen, werkt goed bij de ladders, alleen bij story mode kom ik er vreemd genoeg maar niet voorbij, krijg wel de helft van zijn levensbalk weg maar dat is dan alles
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #2627

    Standaard

    Ja ik zit ook bij de story mode met liu kang te rommelen.

  3. #2628

    Standaard

    Moet zeggen dat ik weinig moeite meer heb met Shao Kahn. Je kan idd projectile spammen op afstand maar ook gewoon dichtbij staan en blocken en counteren. Alleen die hamerworp is onblokbaar dus springen is de enige manier om die te ontwijken. Probeer een pop up attack en dan jugglen. Vooral als ie met zijn rug tegen de muur staat kan je dan makkelijk enkele aanvallen en juggles linken. Voorbeeld: Raiden achteruit + X driehoek vierkant (geloof ik) voor pop up, SK vliegt normaal omhoog en achter maar door die muur enkel omhoog zodat je kan jugglen met XXO dan uppercut en dan enhanced lightning en meteen enhanced superman move. Denk dat dat iets van 12 hits ofzo is met extra splash damage van die muur. Zo gaat ie vrij snel neer. In de story is dat net hetzelfde met eindgevecht (ook Raiden) eerder met Liu Kang ook zo'n pop up attack ontdekken en gebruiken en veel projectiles gebruiken of vierkant vierkant en meteen enhanced bicycle kick. Goed voor 11 hit combo. En vooral X ray NIET gebruiken want die is tege SK waardeloos en zijn Xray vermijden , vrij makkelijk door backjump

    Speel nu op hard en eens je de combos leert gaat het wel. In het begin werd ik ook gek van die cheap ass
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #2629

    Standaard

    T is anders wel eindelijk weer eens een pareltje van een vechtgame, werd tijd na al die rommel van de laatste jaren.

  5. #2630

    Standaard

    Chips zeg, ben ik in het laatste chapter en versla 3 mannekes en dat ik maar 1 levensbalkje heb en loopt ie vast

    Laatste chapter is eigenlijk vrij eenvoudig te doen, no kan ik verder gaan met die toren
    Laatst aangepast door chev : 14-05-2011 om 21:35

  6. #2631

    Standaard

    Kreeg net te horen dat PSN weer up is.

    @chev na SSF4 is het idd weer een super goede fightinggame.
    Ze hebben goed geluisterd naar de fans.
    Laatst aangepast door sharky : 15-05-2011 om 00:34
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #2632

    Standaard

    PSN is idd weer online
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #2633

    Standaard

    Ik kan de update downloaden maar daarna niet inloggen 'deze service bevind zich in onderhoud'...


  9. #2634

    Standaard

    Us is online en de rest moet nog komen.

  10. #2635

    Standaard

    Is het mogelijk om mijn ps3 aan te sluiten op een computerscherm met enkel een VGA ingang?


  11. #2636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Is het mogelijk om mijn ps3 aan te sluiten op een computerscherm met enkel een VGA ingang?
    Jawel hoor, maar niet met de standaard meegeleverde kabels. Er moet dus een omvormer tussen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #2637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Jawel hoor, maar niet met de standaard meegeleverde kabels. Er moet dus een omvormer tussen.
    Een vga-hdmi converter of een vga-dvi converter en dan nog een hdmi-dvi kabel?


  13. #2638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Een vga-hdmi converter of een vga-dvi converter en dan nog een hdmi-dvi kabel?
    Andersom Thomas, je begint bij een uitgang van de PS3 en zet je om naar VGA. Soms zit of kan het in 1 kabel, de andere keer heb je een kabel nodig van de PS3 naar de omvormer en dan van de omvormer naar het scherm.

    Zoek op HDMI naar(to) VGA of Component(Cinch/tulp) naar VGA of SCART naar(to) VGA
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #2639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Andersom Thomas, je begint bij een uitgang van de PS3 en zet je om naar VGA. Soms zit of kan het in 1 kabel, de andere keer heb je een kabel nodig van de PS3 naar de omvormer en dan van de omvormer naar het scherm.

    Zoek op HDMI naar(to) VGA of Component(Cinch/tulp) naar VGA of SCART naar(to) VGA
    Ik heb net wat opgezocht en ik denk dat het sowieso niet mogelijk is omdat mijn ps3 beveiligt is met HDCP De enige oplossing is een dure converter kopen. Toch bedankt!


  15. #2640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb net wat opgezocht en ik denk dat het sowieso niet mogelijk is omdat mijn ps3 beveiligt is met HDCP De enige oplossing is een dure converter kopen. Toch bedankt!
    Met de component uitgang heb je niets met HDCP te maken, alleen je resolutie...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #2641

    Standaard

    wat vinden jullie er van dat de Xbox360 versie van L.A Noire 3 discs krijgt en dat je dan 2x moet wisselen, en dat de PS3 maar gewoon 1 BR disc heeft? mij maakt het niet uit, aangezien het goed is gedaan met dat wisselen, het is op stille en rustige momenten zodat je niet uit het verhaal getrokken word en het is maar 2x
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #2642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    wat vinden jullie er van dat de Xbox360 versie van L.A Noire 3 discs krijgt en dat je dan 2x moet wisselen, en dat de PS3 maar gewoon 1 BR disc heeft? mij maakt het niet uit, aangezien het goed is gedaan met dat wisselen, het is op stille en rustige momenten zodat je niet uit het verhaal getrokken word en het is maar 2x
    bwa zou er niets mee inzitte moest ik 360 hebben. Het duurt mss 1 minuutje om disc te switchen dus waar gaat dat over. Vooral omdat het wss, zoals je zelf al zei, het op een rustig punt is. Stoorde me er vroeger bij de FF serie op psx ook niet aan.

    Wat ik wel had is dat besef dat je al op x aantal procent van het spel zit. Bv 2 disc en dus bij d2 al over de helft bent Vooral als je de game fantastisch vind gaf me dat soms zo'n oh nee, the end is near gevoel. (FFVIII)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #2643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    wat vinden jullie er van dat de Xbox360 versie van L.A Noire 3 discs krijgt en dat je dan 2x moet wisselen, en dat de PS3 maar gewoon 1 BR disc heeft? mij maakt het niet uit, aangezien het goed is gedaan met dat wisselen, het is op stille en rustige momenten zodat je niet uit het verhaal getrokken word en het is maar 2x
    Denk dat je er voor kunt kiezen om alle 3 de discs te installeren naar je HDD. Duurt ff, maar scheelt wel wisselen tijdens het spelen en het laden gaat veel sneller. Sinds ik mijn xbox met 250GB schijf heb installeer ik alles.

    Ik heb net Mafia II maar eens aangeschaft via de marketplace. Was niet zo gek veel duurder dan via een webwinkel en nu heb ik geen disc nodig. Ben benieuwd. Heb destijds alleen de demo gespeeld en die was erg vet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #2644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Denk dat je er voor kunt kiezen om alle 3 de discs te installeren naar je HDD. Duurt ff, maar scheelt wel wisselen tijdens het spelen en het laden gaat veel sneller. Sinds ik mijn xbox met 250GB schijf heb installeer ik alles.

    Ik heb net Mafia II maar eens aangeschaft via de marketplace. Was niet zo gek veel duurder dan via een webwinkel en nu heb ik geen disc nodig. Ben benieuwd. Heb destijds alleen de demo gespeeld en die was erg vet.


    dat zou wel handig zijn, maar of dat kan weet ik niet, heb wel gelezen dat ieman van Rockstar zei dat ze het wisselen van discs speciaal op rustige momenten gedaan hadden om je niet uit het verhaal te trekken, niets gezegd dat je kon installen, maar ik hoop met je mee
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #2645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    dat zou wel handig zijn, maar of dat kan weet ik niet, heb wel gelezen dat ieman van Rockstar zei dat ze het wisselen van discs speciaal op rustige momenten gedaan hadden om je niet uit het verhaal te trekken, niets gezegd dat je kon installen, maar ik hoop met je mee
    Volgens mij kan elk spel geïnstalleerd worden. Als ik kijk naar hoe dat bij Forza 3 ging (2 discs) kon je er ook gewoon voor kiezen om beide discs te installeren. Moest wel via het menu van Forza 3 zelf, dus ben benieuwd hoe ze dat met L.A. Noire hebben opgelost.

    Installeren van de discs zal hoe dan ook kunnen, maar of je alsnog discs moet wisselen of alleen disc 1 erin hoeft te hebben dat is nu nog de vraag...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #2646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Installeren van de discs zal hoe dan ook kunnen, maar of je alsnog discs moet wisselen of alleen disc 1 erin hoeft te hebben dat is nu nog de vraag...

    dat bedoelde ik ook

    ik denk het haast wel, want je kunt geen enkel spel helemaal zonder disc spelen die je hebt geinstalleerd, ach ja je moet ook maar zo denken, het is maar 2x wisselen in die hele game, want als je gesaved hebt zul je ongetwijfeld gelijk de disc erin kunnen doen waar je gebleven was zonder eerst weer disc 1 erin te doen, dus ik vind het allemaal niet zo erg eigenlijk
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #2647

    Standaard

    Vrijdag een aantal prijsdalingen bij Game Mania. Heb onder andere Bulletstorm en Dead Space 2 meegenomen voor €43 (used).

    Nu een aantal uurtjes Bulletstorm achter de rug, heerlijk spel! De gameplay doet me enorm hard denken aan Serious Sam, en de setting aan Ratchet and Clank. Een echte aanrader als je van schieten houdt.

    Met Dead Space 2 ben ik nog niet begonnen, iemand deze al gespeeld? Hoe hoog is het 'horrorgehalte'?


  23. #2648

    Standaard

    Kan je niet beter in engeland bestellen daar heb je voor minder de nieuwe game.

  24. #2649

  25. #2650

Pagina 106 van 484 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •