Pagina 220 van 484 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230270320 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.476 tot 5.500 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5476

    Standaard

    Quantum Break wordt volgens mij wel echt een goede game. Mooie exclusive voor Microsoft! (want niet alleen XO, maar ook PC)
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #5477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Quantum Break wordt volgens mij wel echt een goede game. Mooie exclusive voor Microsoft! (want niet alleen XO, maar ook PC)
    Klopt ja nog maar net is hij ook voor PC aangekondigd.[niet Steam maar Windows Store]
    Buiten Halo wil Microsoft al hun exclusieve games daar naar toe brengen.Zo blijven hun games toch op eigen platform en het brengt natuurlijk veel meer geld in het laadje want daar gaat het om.

    Maar jij snapt wel welke versie altijd beter is.Kan soms frustrerend zijn als je een game als bv Quantum Break koopt en je weet dat die in 60fps te spelen is op een ander systeem.

    Een ding: Geen haar op mijn kop die er nu aan denkt om een kaart van 600 Euro te kopen.

    Verder is het natuurlijk mooi dat meer mensen straks kunnen genieten van een game als Quantum Break.

    Quantum Break PC: Specs voor de liefhebber.


    All three versions require Windows 10, Direct X 12, and 55 GB of available hard drive space.
    To run the game at the minimum requirements, you need a pretty nice PC:

    • Intel Core i5 4460 2.70 GHz or AMD FX-6300
    • Nvidia GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
    • 2GB video ram
    • 8GB RAM

    But if you want to run it at the recommended requirements, you’ll be looking at something a bit more expensive:

    • Intel Core i7 4690 3.9 GHz or AMD equivalent
    • Nvidia GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 390
    • 4GB video ram
    • 16GB RAM

    What were formerly the recommended requirements are now suggested configuration for ultra settings.

    • Intel Core i7 4790 4 GHz or AMD equivalent
    • Nvidia GeForce GTX 980 Ti or AMD Radeon R9 Fury X
    • 6GB video ram
    • 16GB RAM


    Dat gaat met mij GTX680 niet meer lukken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2016 om 08:54

  3. #5478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Klopt ja nog maar net is hij ook voor PC aangekondigd.[niet Steam maar Windows Store]
    Buiten Halo wil Microsoft al hun exclusieve games daar naar toe brengen.Zo blijven hun games toch op eigen platform en het brengt natuurlijk veel meer geld in het laadje want daar gaat het om.

    Maar jij snapt wel welke versie altijd beter is.Kan soms frustrerend zijn als je een game als bv Quantum Break koopt en je weet dat die in 60fps te spelen is op een ander systeem.

    Een ding: Geen haar op mijn kop die er nu aan denkt om een kaart van 600 Euro te kopen.

    Verder is het natuurlijk mooi dat meer mensen straks kunnen genieten van een game als Quantum Break.
    Tja de PC... Een wonderlijk platform. Het kost je ontzettend veel geld om daar echt goed mee mee te kunnen qua grafische pracht en praal. Vroeger bouwde ik altijd mijn eigen pc's met de dikste videokaarten en geluidskaarten. Maar die tijd ligt inmiddels ver achter mij. Ik heb er gewoonweg het geld niet voor.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #5479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja de PC... Een wonderlijk platform. Het kost je ontzettend veel geld om daar echt goed mee mee te kunnen qua grafische pracht en praal. Vroeger bouwde ik altijd mijn eigen pc's met de dikste videokaarten en geluidskaarten. Maar die tijd ligt inmiddels ver achter mij. Ik heb er gewoonweg het geld niet voor.
    Dit jaar word het hier eens tijd voor een nieuw bankstel & koelkast dus ik wil/kan ook geen gekke dingen doen en trouwens wat je al zegt de PC blijft maar geld kosten.
    Zoizo als je tegenwoordig een game koopt ben je met wat DLC ook al 100 Euro kwijt.

    Het klimaat wat er de laatste maanden heerst in het land van games daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.

    - Games krijgen visueel een flinke downgrade [The Division is een recent voorbeeld]
    - Microtransacties.
    - DLC die al op disc staat moet je toch voor betalen [Unlocken]
    - Mooie praatjes.
    - Je weet niet wat je nog aan een trailer hebt.

    Het zijn zaken die er altijd al waren maar nu maken ze er een potje van.

    Wat heb je straks nog aan een Vette E3 trailer als de game toch pas over een jaar uit komt met een flinke downgrade enz.

    Dit jaar ga ik zeker wel genieten van wat games maar wel met een versnelling lager dan in 2015 het geval was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-02-2016 om 07:46

  5. #5480

    Standaard

    Ja ik wacht voortaan gewoon reviews of aanbiedingen af bij veel games. Het zijn de indie games die de show stelen en de triple AAA titels vallen soms gewoon heel erg tegen. Positieve uitzondering vond ik persoonlijk de nieuwe Call of Duty. Want wat is die goed zeg! Verder ben ik maar weer opnieuw begonnen met The Arkham Knight. Want wat een juweeltje is dat. Wat ik de komende maanden wil aanschaffen:

    100% zeker:
    Ratchet & Clank
    Uncharted 4: A thief's End

    Afhankelijk van reviews en prijs:
    DOOM
    Homefront: The Revolution
    Shadow of the Beast
    DiRT Rally

    Verder kijk ik heel erg uit naar Yooka-Laylee die voor oktober gepland staat en waar ik backer voor ben op Kickstarter. Die game is dus al betaald en elke keer als er wat nieuws verschijnt smaakt het naar meer!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #5481

    Standaard

    Vandaag PS Plus weer verlengd. Nu meteen een jaar betaald. Ik was €47,75 kwijt bij GameSync.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #5482

    Standaard

    Iemand hier mischien interesse in een Wii U Zelda Windwaker HD Limited Edition console + games? (Overal uitverkocht) Ik heb er een te koop....bij interesse PM
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #5483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Iemand hier mischien interesse in een Wii U Zelda Windwaker HD Limited Edition console + games? (Overal uitverkocht) Ik heb er een te koop....bij interesse PM
    Ben zelf Nintendo liefhebber maar merk dat ze hier op het forum daar niet echt warm van worden dus ik schat de kans op verkoop heel klein.

    Succes.

    Gamemania doet trouwens ook aan inruil.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-02-2016 om 07:07

  9. #5484
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vandaag PS Plus weer verlengd. Nu meteen een jaar betaald. Ik was €47,75 kwijt bij GameSync.
    Ik heb het idee dat PS Plus qua extras minder is geworden. Het is dat ik het nodig heb voor Project Cars om online te gaan andrs had ik dit nooit aangeschaft.
    Ik betaal dus een kleine 5 euro per maand om met PJC online te gaan. Dat is prima... Maar dan moet het online ook vlekkeloos gaan. En dat gaat het niet!!
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #5485

    Standaard

    The Legend of Zelda - Twilight Princess HD [WiiU]

    gereserveerd bij Gamemania

    De Wii versie vond ik met die Motion Controls nooit fijn spelen dus ik ruil die oude in voor deze HD versie die met gewone controller te spelen is.

    Re 4-3-2016

  11. #5486

    Standaard

    Game nieuws

    http://www.psx-sense.nl/225165/sony-...bekendgemaakt/

    Ik roep hard dat VR het niet gaat worden ! Waarom ? Er moet wow !!! content zijn + de prijs zal voor het grote publiek te hoog zijn.
    Puur persoonlijk hink ik op 2 gedachten want een GT game spelen op VR lijkt me wel leuk maar aan de andere kant denk ik ook weer dat ik kotsmisselijk zal gaan worden.


    http://www.insidegamer.nl/nieuws/121...t-zelda-nx-ook

    Als er voor mij een bedrijf is dat weer eens voor een frisse wind kan gaan zorgen in het land van games is het Nintendo wel.
    Ik heb echt wel lol met mijn XO/PS4 maar het is toch echt een low-tech generatie die weinig nieuws te bieden heeft.Het is niet alleen de console maar heel de ontwikkeling van gaming staat in mijn ogen een beetje stil.
    Ja je kan zeggen VR komt er aan maar dat zal in het beste geval een niche worden en in het slechtste geval een flop denk ik.

  12. #5487

    Standaard

    Van t weekend toch maar Rise of the TOmbraider gekocht. Visueel gezien om door een ringetje te halen. Verhaal is wat te veel gelijk aan zn voorganger. Heb voor 16 euro de russische versie aangeschaft en dan is het gewoon een heel goede game voor het geld. 1 ding alleen: hij moet soms teveel bufferen (duurt maar kort, maar toch..) Weet iemand misschien wat ik daaraan kan doen? Ik heb een 3,2 ghz CPU, 8 gb RAM en een 2 GB grafische kaart.Alle drivers up to date. Instellingen staan op hoog aangezien ik bij zeer hoog de melding krijg dat je dan een 4 gb kaart nodig hebt.

    Klein detail: bij de vorige Tomb Raider heb ik hetzelfde probleem, ook al wordt er minder van de pc gevraagd.

  13. #5488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Van t weekend toch maar Rise of the TOmbraider gekocht. Visueel gezien om door een ringetje te halen. Verhaal is wat te veel gelijk aan zn voorganger. Heb voor 16 euro de russische versie aangeschaft en dan is het gewoon een heel goede game voor het geld. 1 ding alleen: hij moet soms teveel bufferen (duurt maar kort, maar toch..) Weet iemand misschien wat ik daaraan kan doen? Ik heb een 3,2 ghz CPU, 8 gb RAM en een 2 GB grafische kaart.Alle drivers up to date. Instellingen staan op hoog aangezien ik bij zeer hoog de melding krijg dat je dan een 4 gb kaart nodig hebt.

    Klein detail: bij de vorige Tomb Raider heb ik hetzelfde probleem, ook al wordt er minder van de pc gevraagd.
    Maar wat voor type [Nvidia/AMD] kaart heb je dan ?

  14. #5489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar wat voor type [Nvidia/AMD] kaart heb je dan ?
    Nvidia GT730 2 gb . Hiervoor (dus met de vorige TOmb Raider) een AMD Sapphire 1 gb).
    Dat laatste was ik dus vergeten te zeggen. Ik weet niet hoe TR1 het doet met de Nvidia.
    Verder gebruik ik Windows 10.

  15. #5490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Nvidia GT730 2 gb . Hiervoor (dus met de vorige TOmb Raider) een AMD Sapphire 1 gb).
    Dat laatste was ik dus vergeten te zeggen. Ik weet niet hoe TR1 het doet met de Nvidia.
    Verder gebruik ik Windows 10.
    Ga eens laag zitten met je settings en als hij dan goed draait kun je weet wat hoger gaan met bepaalde settings.Als je alles hoog hebt staan dan schiet je kaart aan power tekort.
    Op hoeveel FPS draait hij nu ?

    TIP: Geforce experience [download]
    Fijn programma want dan heb je altijd meteen de nieuwste en juiste drivers en meer info voor je games.[Natuurlijk alleen voor Nvidia]

    Die 1ste Tombraider draait op mijn 680 super.[Alles hoog/60fps]
    Ik zou de nieuwe Tombraider op mijn systeem kunnen draaien maar dan is hij gelijk aan de XO versie en die versie heb ik dus.
    De XO heeft soms wat blur effect & is 30fps max.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-02-2016 om 18:47

  16. #5491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ga eens laag zitten met je settings en als hij dan goed draait kun je weet wat hoger gaan met bepaalde settings.Als je alles hoog hebt staan dan schiet je kaart aan power tekort.
    Op hoeveel FPS draait hij nu ?

    TIP: Geforce experience [download]
    Fijn programma want dan heb je altijd meteen de nieuwste en juiste drivers en meer info voor je games.[Natuurlijk alleen voor Nvidia]



    Die 1ste Tombraider draait op mijn 680 super.[Alles hoog/60fps]
    Geforce experience staat erop.
    Maar hoe zou het kunnen dat die kaart aan power tekort schiet als het gewoon een 2 gb kaart is (DDR5). Natuurlijk is het geeen echte gamingkaart: dat dan wel. Maar ik heb gewoon sterk de indruk dat het een bepaalde setting is.
    Het is vooral erg als ik op youtube zit (vergeet dat af te zetten) Dus misschien toch iets met instellingen buiten de grafische kaart om? (ik weet het niet: zal eens ALLE drivers nalopen en ALLE plugins. Misschien is er ergens een conflict).
    Heb ik in ieder geval 2 dingen die ik kan proberen.

  17. #5492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Geforce experience staat erop.
    Maar hoe zou het kunnen dat die kaart aan power tekort schiet als het gewoon een 2 gb kaart is (DDR5). Natuurlijk is het geeen echte gamingkaart: dat dan wel. Maar ik heb gewoon sterk de indruk dat het een bepaalde setting is.
    Het is vooral erg als ik op youtube zit (vergeet dat af te zetten) Dus misschien toch iets met instellingen buiten de grafische kaart om? (ik weet het niet: zal eens ALLE drivers nalopen en ALLE plugins. Misschien is er ergens een conflict).
    Heb ik in ieder geval 2 dingen die ik kan proberen.
    Jou kaart heeft voor te gamen niet echt een sterke GPU.

    Als je de juiste drivers op een kaart hebt staan hoef je daar niets meer te toen.Je moet in het menu van de game gaan sleutelen want daar vind je veel opties.

    In neem trouwens aan dat je een i5 hebt [CPU]

  18. #5493

    Standaard

    Vanavond Far Cry 4 gekocht voor een tientje bij Dixons. Shooters zijn niet helemaal mijn ding, maar voor een tientje durf ik de gok wel te wagen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #5494

    Standaard

    The Division [PS4/XO/PC]

    Die PC versie ziet er wel dik uit.https://www.youtube.com/watch?v=VoihtTcohO8 als je hier de console versie naast legt is het huilen.

    Ik vermoed dat dit op een GTX970 4GB loopt.

    Ik laat deze game zoizo lekker voor wat het is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-02-2016 om 07:21

  20. #5495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jou kaart heeft voor te gamen niet echt een sterke GPU.

    Als je de juiste drivers op een kaart hebt staan hoef je daar niets meer te toen.Je moet in het menu van de game gaan sleutelen want daar vind je veel opties.

    In neem trouwens aan dat je een i5 hebt [CPU]
    Ik heb een AMD a420 APU . Ik twijfel of dat het punt is. Bij Rise zou het kunnen dat dit nét niet genoeg is voor hoge settings. Maar dan vind ik het raar dat ik hetzelfde ervaar bij deel 1, die toch makkelijk moet kunnen draaien hiermee.

  21. #5496

    Standaard

    Pokkén Tournament [WiiU]

    Wat is het : Een vechtspel van de makers van Tekken/Soul Calibur]
    Dit spel is door Nintendo/Namco Bandai eerst uitgebracht voor de arcadehallen en gaat nu dus naar de WiiU komen.

    https://www.youtube.com/watch?v=4FLl_hn-EPs Beelden van de WiiU versie/Game draait op 60fps lekker strak]

    Omdat de maker van Tekken hier achter zit weet ik gewoon dat het met de gameplay goed gaat zitten.
    Dat de WiiU weinig toekomst meer heeft is duidelijk [NX misschien dit jaar al] maar toch denk ik dat dit spel zeker online een hit gaat worden.[Re 18 Maart]



    Dit is de controller die in de arcadehallen wordt gebruikt.[Nintendo kenende zal er met de release weer te weinig hebben] Net de controller gereserveerd want ik wil wel die arcade ervaring hebben.




    Voor mij gaat dit zeker een toffe release worden.

    De WiiU versie zal gelijk zijn aan deze arcade versie



    Laatst aangepast door jeroeni : 26-02-2016 om 10:28

  22. #5497

    Standaard

    Wat heb ik gespeeld vandaag



    Toch echt een van de betere uit de serie.




    Normaal gesproken is er niets op platform gebied dat aan de Nintendo eigen games kan tippen maar Ubisoft kreeg dat in 2013 met deze titel toch voor elkaar.
    Visueel nu nog een van de mooiste games.Natuurlijk kwam hij in 2014 ook op andere platformen maar op de WiiU is deze game door de gamepad-gameplay net iets meer uniek.
    Heb deze game natuurlijk al veel gespeeld maar er is altijd nog wel wat te verbeteren.

  23. #5498

    Standaard

    Dit weekend begonnen aan Far Cry Primal. Bevalt mij prima, de gebruikelijke ingrediënten, maar wel een andere setting. Leuk dat ze een dergelijk stap durven te wagen.

  24. #5499

    Standaard

    Dark Souls 3 [XO/PS4/PC]

    Nieuwe trailer https://www.youtube.com/watch?v=fVBFjrH-kIc Lekker ziek sfeertje.

    De Souls games hebben het nooit echt moeten hebben van het visuele gedeelte maar meer om de verslavende gameplay.Met dit nieuwe deel zet de ontwikkelaar hoger in want het ziet er erg goed uit.[Los van de trailer ook de gameplay beelden]





  25. #5500

    Standaard

    Zonet Far Cry Primal (@ 37,99€) voor de Xbox One gaan halen.

Pagina 220 van 484 EersteEerste ... 120170210216217218219220221222223224230270320 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •