Pagina 169 van 484 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.201 tot 4.225 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4201

    Standaard

    Snel op marktplaats zetten.......

  2. #4202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Even wat frustratie van me af schrijven hoor.

    Wat een takkespel. Misschien wel de grootste teleurstelling sinds lange tijd op gamegebied. Wanneer je de eerste eindbaas al niet kunt verslaan door hem in de fik te zetten, 6 shotgun headshots + de nodige pistoolschoten te geven, maar hij je wel bij full health na 3x raken te pakken heeft dan hoeft het voor mij niet meer. En waarom geen checkpoint save na het vinden van een belangrijk wapen? Nu kan ik iedere keer wanneer ik doodga eerst die shotgun weer
    gaan ophalen met de daarbij behorende twee zombies die ik weer moet killen (drie pistool headshots om een simpele zombie om te krijgen???)

    Nee, deze game heeft voor mij alle enthousiasme verloren.
    Heerlijk toch met het zweet tussen je billen gamen en dan denken dat je nog 200x dood gaat in het spel.

  3. #4203

    Standaard

    Alien Isolation is ook vrij pittig............maar gelukkig niet zo erg dat het frustraties veroorzaakt. Vette game met een heerlijke sfeer

  4. #4204

    Standaard

    Ik heb nu wel wat tips gehad over de kills maar dat is me allemaal veel te omslachtig. Game gaat inderdaad in de verkoop maar voor nu alleen bij een mooi bod. Voor € 35,- kan ik hem over twee maanden ook nog wel verkopen

  5. #4205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik heb nu wel wat tips gehad over de kills maar dat is me allemaal veel te omslachtig. Game gaat inderdaad in de verkoop maar voor nu alleen bij een mooi bod. Voor € 35,- kan ik hem over twee maanden ook nog wel verkopen
    Als ik echt vast zit in een game kijk ik gewoon een stukje walkthrough op Youtube van iemand anders.

  6. #4206

    Standaard

    Dan, je kan hem ook inleveren bij Game Mania. Deze hebben nu een actie waarbij als je een redelijk nieuw spel inlevert of meerdere oude (verkoopwaarde voor hen van boven de 50 euro), je een titel kan pre-orderen voor 19 euro. Nieuwe spellen kosten doorgaans 69 euro daar, dus je krijgt er dan 50 euro voor terug. Keuze nu nog is Call of Duty: Advanced Warfare, Assassins Creed: Unity of GTA V. Kijk hier maar. Moet je wel één van deze drie willen hebben natuurlijk maar 50 euro terug is wel een aardig bedrag.

  7. #4207

    Standaard

    http://www.gamer.nl/nieuws/498589/up...-20-maart-2015

    Jammer als het echt zo is idd... Maar goed, rond die tijd ben ik waarschijnlijk toch druk bezig met de nieuwe COD.

    Vanochtend Destiny naar Gamemania gebracht en ik kreeg er om precies te zijn €50,98 voor terug. Dus idd straks 19 euro bijbetalen. Nu nog wachten tot 3 november en dan kunnen we los met de nieuwe COD!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #4208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    http://www.gamer.nl/nieuws/498589/up...-20-maart-2015

    Jammer als het echt zo is idd... Maar goed, rond die tijd ben ik waarschijnlijk toch druk bezig met de nieuwe COD.

    Vanochtend Destiny naar Gamemania gebracht en ik kreeg er om precies te zijn €50,98 voor terug. Dus idd straks 19 euro bijbetalen. Nu nog wachten tot 3 november en dan kunnen we los met de nieuwe COD!
    Ik denk dat veel PS4 eigenaren die van racen hoeden hier toch wel van flippen en zeker nu DriveClub een misser is.
    Gelukkig komt er in November nog genoeg leuks uit.

  9. #4209

    Standaard

    November is inderdaad een drukke maand. Voor mij in ieder geval GTA5 en Far Cry 4................

  10. #4210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    November is inderdaad een drukke maand. Voor mij in ieder geval GTA5 en Far Cry 4................
    IK ga voor deze.
    -Call of Duty Advanced Warfare [4 November]
    -The Master Chief Collection [11 November]
    -Dragon Age Inquisition [21 November]
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-10-2014 om 19:24

  11. #4211

    Standaard

    COD heeft ook altijd mijn nieuwsgierigheid al verheug ik me er niet op of zo. Toch vaak meer van hetzelfde.

    Evil Within zojuist verkocht voor € 45,- Hier zit geen Gamemania in de buurt. € 45,- vind ik een prima prijs voor een gebruikt spel welke tijdens de feestdagen vast nog wel wat zal zakken. Mordor heb ik bijna klaar dus nu maar eens op zoek naar iets nieuws.

  12. #4212

    Standaard

    The Master Chief [Halo]Collection [XO]
    http://www.insidegamer.nl/nieuws/113...-patch-is-20gb

    Mijn 500GB gaat aardig vol lopen dus dat gaat binnenkort een externe harde schijf worden Van 2TB denk ik zo.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-10-2014 om 20:07

  13. #4213

    Standaard

    Nou, ben ook er ook klaar mee met The Evil Within. Zo naar dit spel uitgekeken en dan valt het zo tegen. De sfeer is zeker creepy en eng, maar de gameplay is gewoon slecht. Zwarte balken boven en onder, en dus niet een volledig speelbeeld, vind ik zwaar irriteren. Verder gewoon te moeilijk op sommige momenten en te rechttoe rechtaan. Verder laat het grafisch ook wat steken vallen hier en daar.
    Ga hem meteen inleveren en toch maar Call of Duty reserveren. Ook al wou ik die dit jaar over gaan slaan. Vond Ghosts echt slecht qua mp en Black Ops 2 was ook niet best. Nieuwe studio dus toch maar proberen. Hoewel de setting in de toekomst wederom me niet echt aanspreekt.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 19-10-2014 om 07:34

  14. #4214

    Standaard

    Is geen nieuwe studio Marcel. Sledgehammer games heeft een aardig dikke vinger in de pap gehad bij Modern Warfare 3. De laatste echt goede MP COD. Daarom kijk ik juist heel erg uit naar de nieuwe COD.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #4215
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #4216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Nou, ben ook er ook klaar mee met The Evil Within. Zo naar dit spel uitgekeken en dan valt het zo tegen. De sfeer is zeker creepy en eng, maar de gameplay is gewoon slecht. Zwarte balken boven en onder, en dus niet een volledig speelbeeld, vind ik zwaar irriteren. Verder gewoon te moeilijk op sommige momenten en te rechttoe rechtaan. Verder laat het grafisch ook wat steken vallen hier en daar.
    Die balken vind ik niet eens erg. Het is meer de gameplay inderdaad.


    Het checkpoint systeem is erg achterhaalt. Waarom niet gewoon de old skool sfeer creëren met next gen functies zoals pick up were you left off bijvoorbeeld. Ga je dood tegen een eindbaas, begin het gevecht dan direct opnieuw maar wordt niet terug in de tijd geworpen waarbij je zelfs items weer moet her zoeken. Vreselijk. Was dit niet het geval geweest dan had ik zeer waarschijnlijk veel meer plezier beleeft aan TEW.

  17. #4217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Die balken vind ik niet eens erg. Het is meer de gameplay inderdaad.


    Het checkpoint systeem is erg achterhaalt. Waarom niet gewoon de old skool sfeer creëren met next gen functies zoals pick up were you left off bijvoorbeeld. Ga je dood tegen een eindbaas, begin het gevecht dan direct opnieuw maar wordt niet terug in de tijd geworpen waarbij je zelfs items weer moet her zoeken. Vreselijk. Was dit niet het geval geweest dan had ik zeer waarschijnlijk veel meer plezier beleeft aan TEW.
    Je kan toch naar spiegels terug gaan om te saven ? modern is het systeem niet nee maar dat is heel deze game niet.

    Persoonlijk vind ik de game ook echt moeilijk maar hij geeft je wel een super intense ervaring net als de Resi games van vroeger.

    Ben op casual bezig en zelfs dan is hij moeilijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-10-2014 om 14:42

  18. #4218

    Standaard

    Oeh, die spiegels had ik nog niet eens aan gedacht. Kun je daar op elk gewenst moment naar terug of moet je eerst een spiegel vinden?

  19. #4219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Oeh, die spiegels had ik nog niet eens aan gedacht. Kun je daar op elk gewenst moment naar terug of moet je eerst een spiegel vinden?
    Die hangt ergens in een level en daar kan je zoveel gebruik van maken als je wil dus als ik wat spullen heb gevonden ga ik iedere keer naar die spiegel om te saven.
    Dat stuk waar jij het laatst over had daar moet je een speciaal wapen vinden.

    Geloof me dat ik blij was dat die spiegel er was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-10-2014 om 20:34

  20. #4220

    Standaard

    The Evil Within [Multiplatform]

    Hier een Tweakers.net review.
    http://tweakers.net/reviews/3757/the...ouderwets.html

    Persoonlijk geef ik een ster extra bij de review omdat ik zijn laatste 3 min punten wel vind passen bij de game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2014 om 07:36

  21. #4221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, deze trailer bevestigd eigenlijk waar ik al bang voor was. Bij CoD wordt je als hardcore gamer altijd al beloond, maar door de upgrades aan het exopak worden de gasten die geen leven hebben en hele dagen gamen, haast onverslaanbaar. Alles zal voor mij staan en vallen met de levels en of het respawning is aangepakt, want dat was dramatisch bij Ghosts. Bij de kleinere compacte levels heb je als gamer met wel een sociaal leven nog wel kansen, zeker als er weinig lange shooting lanes zijn voor de snipers. De story mode zal ik me sowieso mee vermaken.

  22. #4222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Tja, deze trailer bevestigd eigenlijk waar ik al bang voor was. Bij CoD wordt je als hardcore gamer altijd al beloond, maar door de upgrades aan het exopak worden de gasten die geen leven hebben en hele dagen gamen, haast onverslaanbaar. Alles zal voor mij staan en vallen met de levels en of het respawning is aangepakt, want dat was dramatisch bij Ghosts. Bij de kleinere compacte levels heb je als gamer met wel een sociaal leven nog wel kansen, zeker als er weinig lange shooting lanes zijn voor de snipers. De story mode zal ik me sowieso mee vermaken.
    Er komt ook een 4 player Co-op mode in.

    Door de nieuwe verticale gameplay zal iedereen weer nieuwe kansen hebben want bv snipen gaat nu veel moeilijker worden.

  23. #4223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Tja, deze trailer bevestigd eigenlijk waar ik al bang voor was. Bij CoD wordt je als hardcore gamer altijd al beloond, maar door de upgrades aan het exopak worden de gasten die geen leven hebben en hele dagen gamen, haast onverslaanbaar. Alles zal voor mij staan en vallen met de levels en of het respawning is aangepakt, want dat was dramatisch bij Ghosts. Bij de kleinere compacte levels heb je als gamer met wel een sociaal leven nog wel kansen, zeker als er weinig lange shooting lanes zijn voor de snipers. De story mode zal ik me sowieso mee vermaken.
    Skills Marcel... Skills... Ik speel en speelde COD niet elke dag van de ochtend tot de avond, maar ik won wel bijna elke pot... Dus... skills!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #4224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Skills Marcel... Skills... Ik speel en speelde COD niet elke dag van de ochtend tot de avond, maar ik won wel bijna elke pot... Dus... skills!
    Ja want naast het perk gebeuren zal je toch echt ook goed moeten kunnen schieten.

    Ik zelf speel Titanfall nog maar 1 uur in de week en kan gewoon goed mee.Veel mensen die COD spelen gaan op de grond blijven omdat ze dat zo gewend zijn dus wat ik zal doen is veel punten in mijn jetpack steken.

    Moet zeggen dat ik er deze keer echt zin in heb en alles wijst er ook op dat het ook een goed spel zal zijn want iedereen die het al speelt op een beurs ofzo is positief.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2014 om 09:13

  25. #4225

    Standaard

    Waarom werkt DriveClub niet online ?
    Waarom stelt Destiny voor velen teleur ?
    Waarom draaien veel multiplatform games op de XO in 900p ?
    Waarom draait The Evil Within 30fps op PC ?
    Het zijn zaken die al maanden spelen en hier is een goede discussie over iets wat toch wel een probleem is.

    lhttp://www.gamekings.tv/videos/de-kw...n-de-next-gen/

    Voor dit soort items kijk ik Gamekings.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-10-2014 om 19:15

Pagina 169 van 484 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •