Pagina 128 van 484 EersteEerste ... 2878118124125126127128129130131132138178228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.176 tot 3.200 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3176

    Standaard

    ik ben ook best benieuwd naar Assassins Creed Revelations, Batman Arkham City en Skyrim......maar die koop ik volgend jaar nog wel een keer, ik vermaak me voorlopig nog prima met Saints Row The Third en tussendoor met DJ Hero 1 & 2
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #3177

    Standaard

    Batman AC schaf ik ook wel een keer aan als ie voor de helft te krijgen is. Eerst lekker verder met MW3 op de Xbox en BF3 op de PC. En misschien binnekort Rayman Origins aanschaffen. Ik hou wel van een good old fashioned platformer.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3178

    Standaard

    alle nieuwe games die tot nu toe zijn uitgekomen zijn ook niet echt vernieuwend; uncharted en batman heel veel repeat; repeat. MW en BF zijn alleen shooters, waarvan 1 het forstbite engine heeft goegepast om de gameplay wat meer realisme te geven.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #3179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Je kunt zeggen / vinden van Nintendo en zijn 3ds wat je wilt, maar.....:


    SUPER MARIO 3D LAND IS GRUWELIJK VET!!
    Ja hij is echt tof. Wil echter niet echt vlotten, mijn zusje claimt telkens de 3DS op om het spel te spelen. Maar heerlijke besturing, prachtige graphics, leuke upgrades en soms best pittig (vooral wanneer je alle drie de munten en de gouden vlag wilt halen). Zeker een aanrader voor de 3DS.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #3180

    Standaard

    Dan zet je toch dat balkje dichter bij jou heb ik ook gedaan en werkt perfect..

    grtz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Gisteren de LE van Zelda ook opgehaald, wederom een mooie toevoeging aan mijn Zelda collectie.
    Maar ik zit met een probleem/

    Sinds wij verhuisd zijn naar een groter huis, met een grotere woonkamer, een grotere kijkafstand en dus een (veel) groter scherm heb ik een probleem.
    Gezien een kijkafstand van 5,4 meter reageren de wii-motes alleen als ik dichterbij de TV ga zitten, dit is niet de bedoeling. Volgens mij komt dit doordat de wii-motes de IR-lampjes niet meer ziet die in het balkje op de TV zitten. Iemand hier een oplossing voor? En dan bedoel ik dus niet door 2 waxine-lichtjes op de TV te zetten .

    EDIT: lees net elders dat de wii-mote op 1-3 meter van de TV gebruikt dient te worden.

  6. #3181

    Standaard

    Ik heb gisteren de Limited versie van de 3DS de Zelda versie aangeschaft.. voor 190,- euro zit het spel LOZ OOT bij.
    Hij is erg mooi om te zien..

    enne gelijk maar Mario 3DS erbij gekocht ben benieuwd..

    Maar ben nog steeds met skyward sword bezig erg gaaf spel al zeg ik het zelf.

  7. #3182

    Standaard

    Ik ben voor het eerst in mijn leven meerdere spellen tegelijk aan het spelen.

    Fifa 2011 voornamelijk online, The simpsons game en daarnaast nog een beetje Unreal Tournament III
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #3183

    Standaard

    Zijn er hier nog anderen die Uncharted 3 in 3D spelen? Ik ben van de week overnieuw begonnen, maar dan wel in 3D. Ik heb er maar 1 woord voor: WOW!
    Het 3D aspect is echt een sublieme toevoeging!

  9. #3184

    Standaard

    Heb m alleen effe geprobeerd in 3d maar nog niet vol gespeeld.
    Wel stardust en dat vind ik in 3d geweldig.

  10. #3185

    Standaard

    Net Final Fantasy XIII-2 Collector's Edition bij game mania in preorder gezet Wou eigenlijk de Crystal Edition maar die konden ze maar 1x per store krijgen en die was dus al weg. Beetje jammer
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #3186

    Standaard

    Even een vraagje over de udraw voor de xbox360; ik heb er zelf helemaal geen verstand van dus hoop dat ik geen totale miskoop heb gedaan. Ik heb nl op amazon.de met de cybermonday deze aangeschaft inclusief instant artist voor slechts 35 euro. Het moet een verassing zijn voor kerst voor mijn zoontjes , maar bij taal stond er deutsch, nu hoop ik dat dat slechts het spel is en misschien dat daar op ook misschien gewoon nederlands zit... Iemand hier die mij meer kan vertellen?

  12. #3187

    Standaard

    Battlefield 3 Back to Karkand DLC komt volgende week dinsdag uit op PS3. PC en X360 krijgen het pack een weekje later.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #3188

    Standaard

    Mario Kart 7 voor de 3DS is ontzettend tof. Leuke nieuwe banen, leuke nieuwe power ups en de bekende Mario Kart gameplay. Enige waar ik me aan loop te irriteren is het slechte gebruik van de rode/blauwe schilden. In Mario Kart Wii was het al irritant, maar nu kunnen ze ook toeslaan terwijl je in de lucht bent. Wanneer je dus gewoon naar beneden valt. Snap niet Nintendo hier toestemming voor heeft gegeven. Double Dash voor de GameCube blijft nog steeds de beste Mario Kart game.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #3189

    Standaard

    heeft ie iemand interesse in de volgende games

    x-box 360

    need for speed:the run met online pass 36 inc
    call of duty:black ops 22 inc

    ps3
    battlefield 3 met online pass 36 inc
    deus ex met alle codes 25 inc

  15. #3190

    Standaard

    Ik heb inmiddels ook Mario Kart 7 voor de 3ds aangeschaft. Het ziet er erg mooi uit en speelt lekker weg. Dat onderwater gebeuren had voor mij niet gehoeven. Dat vliegen vind ik wel leuk erin. Ik vind dit tot nu toe wel het leukste spel op de 3ds. Nog niet probeert om online te spelen. Van de week maar eens doen.

  16. #3191

    Standaard

    Sinds gisterenavond bezig met Forza 4. Geleend van mijn zwager. Ontzettend mooie racer en vooral meer van hetzelfde. En dat is in het geval van Forza een goed iets, want sinds Forza 2 kan geen andere racer er tegenop naar mijn mening. Qua rijbeleving dan. Qua graphics bleef Forza in eerste instantie altijd een beetje achter, maar Forza 4 is echt prachtig mooi, met zeer gedetailleerde auto's en banen. Hier ga ik de komende weken even mee doorbrengen, tot de ergste n00bs weer weg zijn bij CoD MW3...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #3192

    Standaard

    Vandaag Limited Collector's Edition figurine besteld van Lightning uit Final Fantasy XIII en XIII-2 bij Game Mania, deze vrijdag zou ie binnen zijn Die zal mooi staan bij mijn Sephiroth en Seifer figurines
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #3193

    Standaard

    I'm back @ Karkand

  19. #3194

    Standaard

    Ik ben na een x aantal uren gestopt met Skyrim op de PS3. De game kampt met zoveel onlogische gameplay elementen en glitches/bugs dat het me gewoon ging irriteren. Ik ga de komende dagen me maar weer eens vermaken met Heavy Rain, de move edition.

  20. #3195

    Standaard

    Batman Arkham blijft op de sidemissiess ook zeer top!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #3196

    Standaard

    Iemand interesse in:

    Forza Motorsport 4 (XBOX360)
    Modern Warfare 3 (PS3)
    Saints Row 3 (PS3)
    Gran Turismo 5 (PS3)

    Allen zeer weinig gespeeld, nieuw gekocht.
    PSN: r4zZ1__

  22. #3197

    Standaard

    Iemand interesse in het volgende :

    Assassin's Creed 2, Game of the Year Edition (Platinum) Playstation 3, nog nieuw in plastic.
    Red Dead Redemption Undead Nightmare, Playstation 3, Niet in plastic, maar nauwelijks gespeeld.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  23. #3198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ben na een x aantal uren gestopt met Skyrim op de PS3. De game kampt met zoveel onlogische gameplay elementen en glitches/bugs dat het me gewoon ging irriteren. Ik ga de komende dagen me maar weer eens vermaken met Heavy Rain, de move edition.
    Er was gisteren weer een patch beschikbaar zag ik. De laatste tijd had ik veel last van vastlopers, hopelijk is dat nu verholpen, is gisteren nog niet gebeurd. Eerste wat me opviel was dat er een stuk minder haperingen waren wat nogal vaak voorkwam in de grote steden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #3199

    Standaard

    iemand die Batman AC al van de hand doet?

  25. #3200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DjEnzyme Bekijk bericht
    iemand die Batman AC al van de hand doet?
    Bij Nedgame is ie voor €38 nieuw verkrijgbaar. Gewoon de NL uitgave. 2e hands wordt vaak meer gevraagd.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 128 van 484 EersteEerste ... 2878118124125126127128129130131132138178228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •