Pagina 94 van 484 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144194 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.326 tot 2.350 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2326

    Standaard

    en mass effect 2 is binnen, bezig met installeren.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #2327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Sinds gisteren in het bezit van een PS3 met daarbij Killzone 2, wat een game! Call Of Duty mag de schoenen nog niet eens poetsen van Killzone!

    Anyway, ben nu op zoek naar de toppers van de PS3, zoals Uncharted e.d.
    Iemand enig idee waar ik deze goedkoop kan scoren? Of heeft iemand games die hij graag weg wilt doen?

    Lemme know

    Denk in de regel dat je die net zo goed nieuw kan kopen in de uk webshops zoals zavvi,the hut of amazon uk.

    Bij zavvi heb je vaak vrij recente games voor 18 pond e.d.
    http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3.dept

  3. #2328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Viezigheid -> schoonmaak/reinigings dvd/cd proberen.
    Laser niet meer goed uitgelijnd -> wegbrengen.
    Ander defect -> wegbrengen...

    Volgende keer je agressie als het weer eens niet lukt, niet op het apparaat botvieren, schijnt ook te helpen...
    Hmz... net zo plots als hij was gestopt doet hij het nu weer... zak er de volgende keer inderdaad wat minder hard op slaan. Bedankt voor de tips.

  4. #2329

    Standaard

    Zit zojuist een retrospective over Uncharted te kijken op: http://www.youtube.com/watch?v=YIJiA...ayer_embedded#!

    maar om de 'reeks' van 2 spellen nu al legendarisch te noemen vind ik toch een beetje ver gaan. Persoonlijk heb ik beide delen uitgespeeld en het zijn topgames qua vermaak, snelheid en graphics, maar het verhaal is klein, zwak en heeft weinig om handen. Tevens zijn er zo weinig characters dat het eigenlijk nooit heel erg spannend of intrigerend wordt voor mij als persoon. Als ik bijvoorbeeld aan Metal Gear Solid denk als serie, dan krijg ik nog net geen kippevel op m'n armen, zoveel betekent die serie voor mij als het gaat om games. Bij Uncharted heb ik dat totaal niet. Kan ook liggen aan de tijd die er overheen is gegaan van de eerste MGS tot aan nu. Iemand anders die deze gedachte/mening deelt?

  5. #2330

    Standaard

    Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste boss fight in Uncharted 2 echt een aanfluiting vind. Voor de rest is het een prachtig spel. Maar een dom eindbaas gevecht stuit me altijd vreselijk tegen de borst. Het is gewoon maniakaal rondrennen/springen en schieten zonder ook maar 1 moment rust en die gek loopt maar te schreeuwen. Ze hadden voor de boss fights wel wat vaker Metal Gear Solid (om het even welke) kunnen spelen om wat inspiratie op te doen. Zelfs' the Fear' in MGS3 is nog niet zo irritant als die gek aan het einde van Uncharted 2.
    Ik was niet duidelijk in me laatste zin hierover. Ik had het namelijk over de omgeving van de level. Die ziet er waanzinnig uit, de boss levels (als ik ze zo kan noemen) bevatten geen enkele tactische elementen zoals in MGS, wat helaas jammer is. Er is hier namelijk wel potentie voor, Drake zou bijv. gebruik kunnen maken van de omgevingen enzv.

    maar om de 'reeks' van 2 spellen nu al legendarisch te noemen vind ik toch een beetje ver gaan. Persoonlijk heb ik beide delen uitgespeeld en het zijn topgames qua vermaak, snelheid en graphics, maar het verhaal is klein, zwak en heeft weinig om handen. Tevens zijn er zo weinig characters dat het eigenlijk nooit heel erg spannend of intrigerend wordt voor mij als persoon. Als ik bijvoorbeeld aan Metal Gear Solid denk als serie, dan krijg ik nog net geen kippevel op m'n armen, zoveel betekent die serie voor mij als het gaat om games
    Deels met je eens, bij Uncharted is dat niet nodig. Maar om een vergelijking te maken is in deel 2 een ander kant van Drake te zien. In deel 2 twijfelt hij aan zijn goedheid. In beidde gevallen zijn MGS en Un action games waarin MGS meer stealth bevat. In MGS is er gewoon meer diepte uitwerking maar ook "verwarring"..voo rmij blijft MGS de beste psx spel en Uncharted 1-2 de beste PS3 game.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2331

    Standaard

    qua beste ps3 game mag batman asylum niet ontbreken, verder vindt ik mass effect 2, ook al is het oude titel toch ook wel een parel van een game.En wat te denken van Red dead redemption, gta 4? uncharted 2 was beter dan 1, maar eigenlijk is het meer van ga van locatie a naar b, doe iets om verder te gaan etc. begrijp mij niet verkeerd, uncharted is een geweldige serie maar niet baanbrekend.

    maar zowieso is "beste ps3 game" subjectief aangezien er verschillende genres zijn
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #2332

    Standaard

    Is er trouwens iemand die een vergelijking kan maken van Mass Effect 2 op de xbox en Mass Effect 2 op de PS3?

    Ik ben een groot fan van Mass Effect en als de ervaring op de PS3 nog wat beter is dan die op de xbox wil ik hem natuurlijk snel in de collectie hebben.


  8. #2333

    Standaard

    Gisteren Tron: Evolution uitgespeeld. Leuk om het verhaal mee te krijgen tussen de twee films, maar op het gebied van gameplay toch erg magertjes.

    Overigens heb ik verder nog een versie van World of Warcraft: Cataclysm en een versie van StarCraft II: Wings of Liberty liggen. Beide spellen zijn nooit uit de verpakking geweest. Mocht er interesse zijn in deze titel(s), dan graag een PM.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  9. #2334

    Standaard

    Nog maar een paar dagen om op Adventure-Island deel te nemen aan de Tomb of Zojir prijsvraag. We mogen driemaal deze horror adventure voor de PC weggeven.

    Wat moet je doen om kans te maken op dit spel? Niet veel. Stuur een mail naar het adres op deze pagina en geef antwoord op de vraag wat de naam van de serie is waar Tomb of Zojir deel van uitmaakt.

    Meedoen kan nog tot en met 23 januari.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #2335

    Standaard

    http://www.gamecentraal.nl/nieuws/46...e-in-de-maak-?


    Volgens een gerucht in de nieuwste uitgave van het Official PlayStation Magazine is Konami van plan om een Metal Gear Solid HD Trilogie voor de PlayStation 3 uit te brengen.

    ''insider whispers are saying the first three MGS games are being re-worked in HD and that Snake is currently in the facelift queue”.

    Aldus het gerucht uit het Official PlayStation Magazine.

    Als dit gerucht waar blijkt te zijn heeft de PlayStation 3 er na Tomb Raider, Prince of Perisa, Splinter Cell en The Sly Collection er weer een nieuwe HD trilogie bij.

  11. #2336

    Standaard

    Is een lang gerucht..maar als dit waar is, is het hemels!! MGS 1 op de PS3.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #2337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Is een lang gerucht..maar als dit waar is, is het hemels!! MGS 1 op de PS3.
    Dan kunnen we maar beter onze banen opzeggen

    Snaaakkkkkkkkkkeeee!!!!!!!

  13. #2338

    Standaard

    Door dit nieuws wacht ik met het spelen van nummer 4, aangezien ik alleen deel 1 in een grijs verleden gespeeld heb


  14. #2339

    Standaard

    Dan kunnen we maar beter onze banen opzeggen
    IND, dat wordt een maand afsluiten..hele reeks in 1 keer uit gamen..


    ME 2 is trouwens extreem tof..draait op de ME 3 engine..:O

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #2340

    Standaard

    De MGS-reeks in HD doet me kwijlen. Vooral deel 1 en 3 :toppie:

  16. #2341

    Standaard

    Zojuist Heavy Rain: move edition uitgespeeld. Wat een game!

  17. #2342

    Standaard

    Volgens mij was het met de controller zelf leuker geweest, ik heb in meerdere reviews gezien/gelezen dat de move niet goed werkt, en dat het gewoon een spel is dat je in de avond in het donker moet spelen, en dan moet je gaan staan, met die fel gekleurde bollen.

    Maar het spel is inderdaad episch! Heb hem in een keer uitgespeeld want kon niet stoppen!

  18. #2343

    Standaard

    Heavy Rain komt langzaam op gang,maar is in een fantastische game.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #2344

    Standaard

    OMG..final fantasy versus gaat hard ownen..!!!! En het muziek...

    http://uk.ign.com/videos/2011/01/27/...meplay-trailer

    Voor mij was ff13 tegen gevallen, maar dit ziet er fantastisch uit, en ben benieuwed naar de nieuwe gameplay..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #2345

    Standaard

    Kinders, nog geen opmerkingen over Dead Space 2? Schijnt helemaal fantastisch te zijn!

    Ik moet alleen nog even de laatste chapter van deeltje 1 uitspelen en dan ga ik straks meteen aan de slag met 2.

  21. #2346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Kinders, nog geen opmerkingen over Dead Space 2? Schijnt helemaal fantastisch te zijn!

    Ik moet alleen nog even de laatste chapter van deeltje 1 uitspelen en dan ga ik straks meteen aan de slag met 2.
    Game is naar mijn mening nog beter dan het origineel, veel plezier ermee!
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  22. #2347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Game is naar mijn mening nog beter dan het origineel, veel plezier ermee!
    Ben nu een paar chapters (zit nu bij 5 dacht ik) bezig en het is inderdaad enorm tof! Creepy sfeer, toffe vijanden, lekkere gore, een aantal flinke schrikmomentjes (geluid lekker hard + donkere kamer) en het geluid is ook geweldig. Er zijn verder ook geen laadschermen, dus dat is ook cool. Ik speel nu op Normal, en dat is niet echt lastig. De eerste chapter is vooral ontzettend tof.

    Ondanks de fantastische sfeer is de game niet bepaald grensverleggend qua graphics, maar dat mag de pret niet drukken. Hier wat spoiler-vrije screenshots van de game voor de liefhebber; 1920x1200, settings op max.
    http://imgur.com/a/coY57

  23. #2348

    Standaard

    Collector's Edition van DS2 al een paar dagen binnen. Inmiddels bij Chapter 12. Nog altijd alleen Plasma Cutter gebruikt. Als deze uit is verder met DS Extraction en dan weer terug naar DS2 voor de overige trophies. Ja, op de PC had ik m ook kunnen halen maar de besturing van DS op de PC viel me zo tegen dat ik ook deel 2 maar op de PS3 heb gehaald.

  24. #2349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja, op de PC had ik m ook kunnen halen maar de besturing van DS op de PC viel me zo tegen dat ik ook deel 2 maar op de PS3 heb gehaald.
    Ik zat nog te twijfelen, aangezien ik DS1 ook op de PS3 heb gespeeld en dit verder uitstekend beviel. Uiteindelijk toch voor de PC gekozen vanwege een hogere resolutie en als er geschoten moet worden doe ik dit altijd graag met m'n muis.

    De plasma cutter is inderdaad eigenlijk genoeg om de game mee uit te spelen, maar ik ben nu (de eerste keer) met meerdere wapens aan het spelen en experimenteren. De tweede speelbeurt (die komt er zeker) ga ik wellicht alleen met de plasma cutter aan de slag, zoals ik dit ook in DS1 heb gedaan laatst (voor je trophy, jeweettoch )

  25. #2350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Collector's Edition van DS2 al een paar dagen binnen. Inmiddels bij Chapter 12. Nog altijd alleen Plasma Cutter gebruikt. Als deze uit is verder met DS Extraction en dan weer terug naar DS2 voor de overige trophies. Ja, op de PC had ik m ook kunnen halen maar de besturing van DS op de PC viel me zo tegen dat ik ook deel 2 maar op de PS3 heb gehaald.

    Moet m nog bestellen, maar kom de laatste tijd niet verder dan een beetje fifa spelen en burnout weer een keer aangekeken.
    Begin het allemaal wel sonde te vinden dat alles weg aan het stoffen is van mn games.

    Deze maand killzone 3 o.a. en al te weinig tijd

Pagina 94 van 484 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144194 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •