Pagina 146 van 484 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.626 tot 3.650 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Rage is inderdaad erg sterk en draait superlekker. Ook op mindere configuraties.
    Lange tijd is de 360 versie veel beter geweest dan de PC versie,de PC versie liep in begin gewoon een stuk minder.

    Een gratis speel actie op Steam maakt deze multiplayer wel weer even levend.
    Die voertuig multiplayer blijft verrassend leuk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-11-2013 om 07:16

  2. #3627

    Standaard

    Na het over Rage gehad te hebben die gisteren maar weer eens ergens besteld. Was incl verzenden 7 euro voor de Xbox360.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3628

  4. #3629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Na het over Rage gehad te hebben die gisteren maar weer eens ergens besteld. Was incl verzenden 7 euro voor de Xbox360.
    Zelfs nu nog een prachtige 360 game,ben dan ook blij dat er meer games op die engine gaan uitkomen in 2014[Wolfenstein,The Evil Within en misschien Fallout 4]

  5. #3630

    Standaard

    Heb ook ontzettend veel zin om me weer onder te dompelen in de wereld van Rage. Want wat een lekkere game is dat zeg!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #3631

    Standaard

    Van het weekend mijn Xbox One uit Duitsland ontvangen.
    Gelijk op United States gezet en Games gekocht voor de Dollar prijs!






  7. #3632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Van het weekend mijn Xbox One uit Duitsland ontvangen.
    Gelijk op United States gezet en Games gekocht voor de Dollar prijs!





    Netjes! Ik krijg morgen mijn PS4 en de games liggen al een week in mijn lade te springen om gebruikt te worden

  8. #3633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Netjes! Ik krijg morgen mijn PS4 en de games liggen al een week in mijn lade te springen om gebruikt te worden
    Welke games ?
    Ben gewoon benieuwd.

    Heb een pre-order overgenomen van een gast,maar weet morgen pas 100% of ik hem heb.
    Ben nu dus toch voor de nieuwe console gegaan want ik wil de Destiny pre-order beta spelen in Q1-2014.

    Pak Killzone SF,al weet ik dat het niet de system seller is die het had kunnen zijn,wel is het de beste launch titel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-11-2013 om 21:07

  9. #3634

    Standaard

    zit tot vrijdag avond in denemarken esbjerg ps4 wordt hier al verkocht
    spelletjes kosten hier 80 euro

  10. #3635

    Standaard

    Ben nu een paar uur aan de slag met de PS4 en alles werkt lekker snel,Sony heeft weer een heel fijn menu gemaakt voor de gebruiker.
    De nieuwe PS4 controller ligt fijn in de hand,en heeft nu ook fijne triggers[L2-R2].

    Ben nu aan de slag met Resogun[gratis bij Playstation-plus]en is een erg leuke shooter[een soort Super Stardust]
    Ik ben ook al even met Killzone bezig geweest en dat is zeker een leuke launch game,maar heb wel al gemerkt dat het tempo in de singelplayer soms inkakt.

    Ben nu met de console en de PC next-gen,beter kan ik het jaar niet afsluiten.

    Vanmorgen stond de gast van de pre-order netjes met de PS4 aan de deur.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-11-2013 om 12:58

  11. #3636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Welke games ?
    Ben gewoon benieuwd.

    Heb een pre-order overgenomen van een gast,maar weet morgen pas 100% of ik hem heb.
    Ben nu dus toch voor de nieuwe console gegaan want ik wil de Destiny pre-order beta spelen in Q1-2014.

    Pak Killzone SF,al weet ik dat het niet de system seller is die het had kunnen zijn,wel is het de beste launch titel.
    Heb FIFA 14, Battlefield 4, NBA LIve, LEGO Marvel Super Heroes en Assassins Creed IV. PS4 wordt vandaag geleverd alleen er is niemand thuis. Had hem dus beter op mijn werk laten bezorgen :S Maarja niet aangedacht toen ik hem bestelde.

    Maar hij bevalt goed lees ik een aantal posts hieronder
    Welke versie heb je; made in china of japan?

  12. #3637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb FIFA 14, Battlefield 4, NBA LIve, LEGO Marvel Super Heroes en Assassins Creed IV. PS4 wordt vandaag geleverd alleen er is niemand thuis. Had hem dus beter op mijn werk laten bezorgen :S Maarja niet aangedacht toen ik hem bestelde.

    Maar hij bevalt goed lees ik een aantal posts hieronder
    Welke versie heb je; made in china of japan?
    Was de vracht voor Nederland niet Japan ?

    Wat een dag vandaag alles draait om de Playstation 4.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-11-2013 om 16:15

  13. #3638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was de vracht voor Nederland niet Japan ?

    Wat een dag vandaag alles draait om de Playstation 4.
    Dacht ik ook maar we hebben in NL ook de china versie. Het staat op de console en op de doos.
    Niet dat het iets uitmaakt als hij werkt maar ik heb de china versie

  14. #3639

    Standaard

    Zit er verschil in de ps3 en ps4 versie van FIFA qua gameplay snelheid of is dat hetzelfde trage gebeuren?
    Heb zelf need for speed en moet mn battlefield nog upgraden.
    Ik ga killzone nog halen en twijfel dan nog over FIFA.

  15. #3640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dacht ik ook maar we hebben in NL ook de china versie. Het staat op de console en op de doos.
    Niet dat het iets uitmaakt als hij werkt maar ik heb de china versie
    Deze ook made in China.
    Maar wat is die controller fijn zeg,speelt echt heerlijk.

    Killzone SF krijgt binnenkort co-op DLC.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-11-2013 om 21:22

  16. #3641

    Standaard

    Ik ben een groot Killzone fan en heb dan ook elk deel gespeeld [KZ1tm3,Liberation,Mercernary] en moet zeggen de lat ligt bij de ontwikkelaar altijd hoog,en ze laten altijd wel zien wat een Sony console kan.
    Met Killzone SF laten zij ook goed zien wat een Nieuwe PS4 in zich heeft maar er zijn wat dingen die ik gewoon beter hadden gekund.
    -De regie van het vertellen van verhaal is matig,er is te weinig spanning.
    -De navigatie had wel iets duidelijker gekund,de navigatie cirkel is te klein.
    -Je missie venster rechts boven is ook te klein.
    Dit zijn dingen die perfect moeten zijn,maar dat heeft gewoon te maken dat deze game nu af moest zijn van Sony.

    Misschien lijkt het dat ik geen lol heb aan de game,dat is niet het geval.
    +De schiet actie is gewoon vet.
    +Dikke hi-tech wapens.
    +Geluid en dan bedoel ik ook de soundtrack.
    +visueel.
    +Multiplayer is gewoon goed.
    +De controller voelt heerlijk bij dit spel.
    +De Owl.

    Wel is dit in mijn ogen de beste laungh game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-11-2013 om 20:23

  17. #3642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Zit er verschil in de ps3 en ps4 versie van FIFA qua gameplay snelheid of is dat hetzelfde trage gebeuren?
    Heb zelf need for speed en moet mn battlefield nog upgraden.
    Ik ga killzone nog halen en twijfel dan nog over FIFA.
    FIFA 14 op de PS4 is compleet anders in hoeverre een voetbal game anders kan zijn.

  18. #3643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    FIFA 14 op de PS4 is compleet anders in hoeverre een voetbal game anders kan zijn.
    Heb m toch maar gehaald en vind er jammer genoeg niet te veel verschil tussen zitten.
    Het ziet er mooier uit, gevoel dat het iets sneller speelt en kom helaas nog steeds mensen tegen met enorme lag.

    Overigens ook maar killzone gehaald wat dan wel weer een super vet spel is.

  19. #3644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Heb m toch maar gehaald en vind er jammer genoeg niet te veel verschil tussen zitten.
    Het ziet er mooier uit, gevoel dat het iets sneller speelt en kom helaas nog steeds mensen tegen met enorme lag.

    Overigens ook maar killzone gehaald wat dan wel weer een super vet spel is.
    Je moet goed op de details letten, de animaties en hoe alles reageerd is echt een wereld van verschil met FIFA 14 voor de oude consoles. De bal hangt nu niet meer aan een touwtje. Je moet wat meer spelen en overal goed op letten dan zie je het wel.

  20. #3645

    Standaard

    Net gehaald bij de MM,Gran Turismo 6 mijn laatste PS3 game.

    Ook al heb ik nu een PS4,een GT laat ik niet voorbijgaan.

  21. #3646

    Standaard

    Waar zij al die mensen met een Nieuwe PS4/XOne ???

    Ik kan dit topic moeilijk alleen vol kladderen.

  22. #3647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Waar zij al die mensen met een Nieuwe PS4/XOne ???

    Ik kan dit topic moeilijk alleen vol kladderen.
    Aan het spelen?????

  23. #3648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Aan het spelen?????
    Ja wat dacht je wat ik doe ?

  24. #3649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben nu een dag bezig met Need for Speed Rivals en dit is voor mij toch wel de beste uit de serie,het is Most Wanted en Hot Pursuit in een game.
    Waar de besturing vaak zweverig aanvoelt bij een arcade-racer is het hier gewoon lekker strak op de weg,en je hebt gadgets om het racers moeilijk te maken.
    Hel is gewoon online fun om een stuk of vier cop-cars achter je aan te hebben,en die te slim af zijn zodat jij je punten hebt.

    OK,hij loopt maar op 30FPS,maar met de fun zit het zeker goed.
    Persoonlijk denk ik dat EA gewoon geen betere versie op PC wilden hebben,en dat is triest maar het nekt de game bij mij net niet.
    De nieuwe consoles moeten schitteren,en dan kan je niet hebben dat dit soort game mooier en beter is op PC.
    NFS Rivals toch ook maar gekocht. Wilde eens wat anders dan een shooter. Het blijft jammer dat ie op 30 fps draait, maar desalniettemin is het inderdaad een heerlijke arcaderacer met leuke powerups enzo. Leuke soundtrack en mooie graphics voor current gen. Ik heb wel gemerkt dat de game installeren niet aan te raden is op de X360 (uiteraard wel de HD content). Het streamen van de content samen met de HD content vanaf HDD werkt niet lekker. Dus gamen vanaf de disc dan maar. Ben nu dus extra blij dat ik een stille X360 slim heb en niet dat vliegtuig van de eerste generatie 360's

  25. #3650

    Standaard

    Ontzettend mazzel dat ik op de releasedag van de playstation 4, de ps4 weten te bemachtigingen (wel in augustus bij de lokale bart smit gereserveerd). Ik zal hem net als de ps3 voornamelijk gebruiken om blu-rays af te spelen. Ik ben behoorlijk gecharmeerd van de controller waarmee je een headset aan kunt koppelen!!! Iemand tips voor een surround headset? Volgens mij kan je bij headsets met een snoertje/bedraad alleen van stereo geluid genieten. Een 5.1/ 7.1surround headset zal waarschijnlijk via bluetooth gaan. Iemand ervaring met zulke headsets in comibinatie met blu-ray films?

Pagina 146 van 484 EersteEerste ... 4696136142143144145146147148149150156196246 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •