Pagina 144 van 484 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.576 tot 3.600 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De specs van de consoles is op zich niets mis mee. Echter is de GPU van de PS4 veel krachtiger en het apparaat is goedkoper dan de XO. Daarbij is het zo dat de consoles puur voor games zijn gemaakt. Ze hoeven geen zwaar systeem te draaien en specs zijn totaal niet vergelijkbaar met pc's. Maar de architectuur is wel hetzelfde, dus daarom blijf ik het merkwaardig vinden dat de XO dergelijke games niet op 1080p kan draaien.

    Daarnaast vind ik de vergelijking tussen Killzone en Crysis niet realistisch aangezien het totaal verschillende engines zijn. Je moet games met dezelfde engine vergelijken. Mooiste vergelijking die je nu zou kunnen maken is CoD of BF4 op de consoles en PC. Natuurlijk is de PC altijd mooier, maar vaak betaal je voor een PC die die specs heeft veel meer dan voor een console. Voor een echt top of the bill grafische kaart ben je al anderhalf keer de aanschaf van een PS4 kwijt...
    Juist omdat de nieuwe generatie een PC architectuur heeft pak in even Crysis 3,en er draait geen zwaar Windows op de achtergrond.
    Misschien is het beter ja om Battlefiel 4 te verglijken met de PC versie als hij uit is de 29e.
    Wel gaat er al een gerucht dat Battlefield 4[Frostbite engine] en de nieuwe Need for Speed[Frostbite engine] het mooiste op PC zal zijn.[waren speelbaar op Firstlook en Gamescom]

    Stel dat ik een nieuwe PS4 of XboxOne zal kopen dat zal ik dat voor de spellen doen die echt niet naar PC komen.
    Destiny van Bungie[shooter- MMO],dat is een titel waar ik wel iets in zie,en die komt alleen maar op de console.

    Wel is een console lekker simpel in gebruik,Want je hebt daar niets te maken met de juiste drivers voor een game en het installeren is vaak ook lekker rap.[Battlefield 4 had 3 discs voor PC]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2013 om 10:48

  2. #3577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Met dank aan peptalk zijn beide consoles inmiddels in bestelling; voorzien dus
    Mag ik vragen voor welke titels je gaat ?
    Ben gewoon benieuwd.

    Deze heb ik dit jaar nog in de planning.
    -Need for Speed Rivals PC
    -Super Mario 3D World WiiU
    2014-Q1
    -Thief PC
    -Titanfall PC
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2013 om 09:12

  3. #3578

    Standaard

    Destiny ben ik idd ook erg benieuwd naar. Gelukkig is het deze keer geen exclusive van Bungie op de Microsoft console. Want dat is ook een titel die me enorm aanspreekt. Verder vind ik COD nu eenmaal erg leuk om te spelen en gezien de huidige berichten ga ik 'gewoon' voor de PS4 deze keer en niet voor de MS console. De 360 staat toch al in huis en die hou ik er gewoon naast voorlopig.

    Alleen jammer dat TitanFall niet naar de PS4 komt, maar goed, die zou ik evt op de 360 kunnen spelen als ik dat graag zou willen. Want die lijkt me ook erg tof...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #3579

    Standaard

    Toch denk ik dat Titanfall wel naar de PS4 komt,maar wel later.
    Ik denk dat het gewoon een Mass Effect scenario zal worden,deel 1 en 2 zouden ook alleen voor de 360 zijn.

    De multiplayer van Titanfall is super snel,echt mijn ding.

    Het gaat een mooi jaar worden want Valve is ook van alles van plan,maar voor mij is niet duidelijk genoeg wat zij nou allemaal willen met dat Steam gebeuren.[voor wie is een Steambox nou bedoeld ?]
    Dat Valve maar met een nieuwe Half Life komt,dat wil iedereen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2013 om 13:02

  5. #3580

    Standaard

    Tja, die steambox is feitelijk gewoon een PC en de controller is feitelijk een toetsenbord/muis combi in een controllerjasje. Ik denk niet dat de steambox een lang leven beschoren is. Groot voordeel wat wel meespeelt is dat hij upgradable is, dus je kunt de GPU verwisselen enzo...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #3581

    Standaard

    En ik hoop dat je gelijk krijgt mbt TitanFall, want het sprak me erg aan qua gameplay!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #3582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mag ik vragen voor welke titels je gaat?
    Dead Rising 3; Ryse; Killer Instinct; Infamous Second Son; Killzone Shadowfall (bij de PS4 bundel inbegrepen).

    Verder is 't even afwachten op recensies; gezien de prijzen van next-gen waarschijnlijk niet zo snel gaan zakken als de huidige prijzen zal ik zorgvuldiger moeten kiezen dan blindelings titels aanschaffen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #3583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, die steambox is feitelijk gewoon een PC en de controller is feitelijk een toetsenbord/muis combi in een controllerjasje. Ik denk niet dat de steambox een lang leven beschoren is. Groot voordeel wat wel meespeelt is dat hij upgradable is, dus je kunt de GPU verwisselen enzo...
    Zij hebben niet veel exclusief net zo als Sony en Microsoft,dus dat is al een minder punt.,en ook EA hebben zij niet aan boord

  9. #3584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Dead Rising 3; Ryse; Killer Instinct; Infamous Second Son; Killzone Shadowfall (bij de PS4 bundel inbegrepen).

    Verder is 't even afwachten op recensies; gezien de prijzen van next-gen waarschijnlijk niet zo snel gaan zakken als de huidige prijzen zal ik zorgvuldiger moeten kiezen dan blindelings titels aanschaffen.
    Precies,de games die exclusief zijn.
    Die Dead Rising lijkt me erg vet.

  10. #3585

    Standaard

    Dead Rising heb ik nooit leuk gevonden. Killer Instinct lijkt me gruwelijk, maar niet Xbox One aanschafwaardig tot nu toe. Ryse ziet er erg goed uit! Was er nu al een NL release voor de XO bekend? Nee toch he? Ik denk dat ik sowieso toch eerst voor een andere tv ga ipv een nieuwe console. En misschien komen er volgend jaar combideals van bijvoorbeeld Sony. Gratis PS4 bij een tv ofzo. Of een leuke kortingsactie...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #3586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    En misschien komen er volgend jaar combideals van bijvoorbeeld Sony. Gratis PS4 bij een tv ofzo. Of een leuke kortingsactie...
    Gezien de PS4 met de huidige adviesprijs al verlies schijnt te maken, en de vraag van de consument zó hoog is dat je 'm tot februari niet 'zomaar' in de winkel zult kunnen halen zonder een pre-order; lijkt 't me sterk dat ze volgend jaar al hun tv's gaan bundelen met PS4's; weggegooid geld lijkt dat me.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #3587

    Standaard

    De nieuwe killzone en Knack halen op Metacritc tot nu toe een 73 en 53.
    Ik mag toch hopen dat Killzone Shadow Fall nog wat omhoog gaat,voor de mensen die een PS4 halen.

    Killzone 2 haalden een 92 en killzone 3 een 84 dat zou met Shadowfall ook moeten lukken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-11-2013 om 15:41

  13. #3588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Gezien de PS4 met de huidige adviesprijs al verlies schijnt te maken, en de vraag van de consument zó hoog is dat je 'm tot februari niet 'zomaar' in de winkel zult kunnen halen zonder een pre-order; lijkt 't me sterk dat ze volgend jaar al hun tv's gaan bundelen met PS4's; weggegooid geld lijkt dat me.
    Fabrikanten verdienen al jaren nauwelijks op hardware. De software en online abonnementen moeten ze het van hebben. En een leuke aanbieding kan ook in de vorm van een bundel. Nu betaal je bijvoorbeeld voor een bundel van de PS4 + extra controller + Killzone €500,00. Ze zouden dat soort bundels in een aanbieding kunnen gooien. Of extra downloadable titels erbij. De komende maanden zal idd niet gestunt gaan worden met de prijzen gezien de marktwerking. Maar tijdens de komkommertijd zou een goede combideal best kunnen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #3589

    Standaard

    Ik heb er zin in! De Xbox One (Day One edition) de 22e (van Amazon.fr) met Dead Rising 3, Forza 5 en Ryse! En dan de 29e de Ps4 met Assassins Creed Black Flag, Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, Fifa 14 en CoD Ghosts!
    De Xbox One ga ik alleen wel bewaren tot mijn verjaardag in December anders komt t zo kort na elkaar dat ik niet meer kan kiezen
    Al ga ik m wel een weekendje 'testen' natuurlijk haha
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #3590

    Standaard

    Bethesda gaat voor 99% Fallout 4 aankondigen in December.De ontwikkelaar heeft er dan na Skyrim,drie jaar aan kunnen werken.[gok op eind 2014]
    Het gerucht gaat dat deze op de IdTech-5 engine draait.

    Persoonlijk ben ik wel een fan van deze IdTech-5 engine
    -Rage
    -Doom 3
    2014
    -Wolfenstein The new order [shooter]
    -The Evil Within [[survival-horror]


    Fallout 4,het beste nieuws van deze week.

    Bethesda Softworks doet het goed,zij brengen in 2014 ook The Elder Scrolls Online[RPG/MMO] PC/PS4/XBOXONE
    Als de uitgever ook nog het lang verwachte Doom 4 op de E3 van 2014 uit de doeken doet dan is het feest compleet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-11-2013 om 10:50

  16. #3591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Ik heb er zin in! De Xbox One (Day One edition) de 22e (van Amazon.fr) met Dead Rising 3, Forza 5 en Ryse! En dan de 29e de Ps4 met Assassins Creed Black Flag, Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, Fifa 14 en CoD Ghosts!
    De Xbox One ga ik alleen wel bewaren tot mijn verjaardag in December anders komt t zo kort na elkaar dat ik niet meer kan kiezen
    Al ga ik m wel een weekendje 'testen' natuurlijk haha
    Wel op tijd eten en naar bed.

  17. #3592

    Standaard

    Voor diegene die geen CC hebben ben ik wel bereid e.e.a. te bestellen maar wel tegen strikte voorwaarden, Je kunt me er een voor PM voor sturen

  18. #3593

    Standaard

    Altijd, ik ga vaak wel lang door s'nachts maar nooit dagenlang zonder slaap hahaha, ik snap ook niet dat sommigen dat volhouden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #3594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Altijd, ik ga vaak wel lang door s'nachts maar nooit dagenlang zonder slaap hahaha, ik snap ook niet dat sommigen dat volhouden
    Dat snap ik ook niet.
    Sommigen mensen spelen een game in een dag uit,dat komt hier zelden voor.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-11-2013 om 14:14

  20. #3595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat snap ik ook niet.
    Sommigen mensen spelen een game in een dag uit,dat komt hier zelden voor.
    Klopt, de eerste die COD Ghosts Master prestige had gehaald zou minimaal 9 uur per dag gegamed hebben ofzo. Ik trek dat ook niet, max 2 uur en dat is voor mijn doen echt lang.

  21. #3596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Klopt, de eerste die COD Ghosts Master prestige had gehaald zou minimaal 9 uur per dag gegamed hebben ofzo. Ik trek dat ook niet, max 2 uur en dat is voor mijn doen echt lang.
    Ik heb drie honden,dus die zorgen wel dat je bezig blijft met hun en dan gamen.

  22. #3597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Fabrikanten verdienen al jaren nauwelijks op hardware. De software en online abonnementen moeten ze het van hebben. En een leuke aanbieding kan ook in de vorm van een bundel. Nu betaal je bijvoorbeeld voor een bundel van de PS4 + extra controller + Killzone €500,00. Ze zouden dat soort bundels in een aanbieding kunnen gooien. Of extra downloadable titels erbij. De komende maanden zal idd niet gestunt gaan worden met de prijzen gezien de marktwerking. Maar tijdens de komkommertijd zou een goede combideal best kunnen...
    Blijkbaar verdienen ze toch 100 dollar per verkochte ps4, dat is beter volgens mij dan met de ps3 .
    Maar ben daar niet zeker over.
    Verwacht er iig veel van heb tot nu toe alleen battlefield 4 gekocht op ps3 om m dan voor 10 naar ps4 te krijgen, killzone ga ik van de week ook nog bestellen.

  23. #3598

    Standaard

    Gaat lekker met de PS4
    Internet en Amazon staat vol met het blue light of death problem oftewel het ding werkt niet nieuw uit de doos .
    Dus ik zou maar even wachten met de aanschaf...
    http://www.youtube.com/watch?v=o54vFJvzy78

  24. #3599

    Standaard

    Blijkbaar sabotage , maar of het waar is.
    Volgens geruchten zou xbox dezelfde problemen krijgen.

  25. #3600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Gaat lekker met de PS4
    Internet en Amazon staat vol met het blue light of death problem oftewel het ding werkt niet nieuw uit de doos .
    Dus ik zou maar even wachten met de aanschaf...
    http://www.youtube.com/watch?v=o54vFJvzy78
    Het percentage van niet werkende consoles is echt niet schokkend hoog. Er zijn binnen de electronicaindustrie heel veel produkten die niet functioneren als je ze uit de doos haalt. Dat komt nu eenmaal voor. Alleen omdat het nu de PS4 betreft en er meer dan een miljoen exemplaren in 24u zijn verkocht krijg je een vertekend beeld.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 144 van 484 EersteEerste ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •