Pagina 81 van 486 EersteEerste ... 317177787980818283848591131181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gisteren de demo gespeeld van Enslaved op de xbox360. De game ziet er fantastisch uit, speelt fantastisch en het verhaal lijkt me ook erg tof. Met het shooter geweld van dit najaar wordt dit geen instantbuy, maar lijkt me een leuk kadootje voor onder de kerstboom dit jaar. Instant classic.
    Mocht je een PS3 hebben, probeer hun eerdere game, Heavenly Sword.

  2. #2002

    Standaard

    iemand interesse in transformers war for cybertron voor een zacht prijsje?(ps3)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #2003

    Standaard

    Net de trial versie gespeeld van Lara Croft and The Guardian of Light. Wat een ontzettend leuke arcadegame! En dat voor die prijs, 12.99 €. Het speelt gewoon lekker vlot, niet te diepgaand maar een zeer leuke tussendoor en volgens mij is ie co-op met een maatje echt heel vet. Het spel ziet er bovendien geweldig mooi uit (en Lara dus ook )

    morgen maar ff psn kaartje halen en die shit kopen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #2004

    Standaard

    Ben ik de enige hier die de Psycho fights van Dead Rising 2 echt frustrerend vind? Het is gewoon zo oneerlijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Lara Croft and The Guardian of Light.
    Dat is toch die top-down arcade shooter? Zag er inderdaad verrassend leuk uit.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 01-10-2010 om 13:46

  5. #2005

    Standaard

    hmm ik vond er niks aan, net als Enslaved..maar dat is mijn puure gamer mening!

    Zombies in RDR:http://www.psfocus.nl/2_18506_0_Trai..._voor_RDR.aspx

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Leuk en aardig, slechte trailer. Dat doet Valve een stuk beter: (nieuwe L4D DLC) http://www.gametrailers.com/video/de...05509?type=flv

  7. #2007

    Standaard

    Extra cool aan de nieuwe Left 4 Dead DLC is dat hij voor beide spellen te gebruiken is. Best netjes van Valve. Ik zou deel 1 nog eens moeten spelen (of deel 2 kopen, tegenwoordig niet duur meer) maar weinig online zijnde speler mis ik toch veel fun met de AI.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #2008

    Standaard

    Iemand al de kans gehad om zowel PES 2011 en Fifa 2011 te spelen? Twijfel over welke ik aan wil gaan schaffen...

  9. #2009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Extra cool aan de nieuwe Left 4 Dead DLC is dat hij voor beide spellen te gebruiken is. Best netjes van Valve. Ik zou deel 1 nog eens moeten spelen (of deel 2 kopen, tegenwoordig niet duur meer) maar weinig online zijnde speler mis ik toch veel fun met de AI.
    Ik speel regelmatig nog L4D (1) en volgens mij is de community nog behoorlijk actief hoor!

    + de DLC is gratis

    Hoever zijn de mensen hier met Dead Rising 2? Ik ben zojuist aangekomen bij een aantal snipers en ben level 20 ofzo.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 02-10-2010 om 19:18

  10. #2010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Iemand al de kans gehad om zowel PES 2011 en Fifa 2011 te spelen? Twijfel over welke ik aan wil gaan schaffen...

    Zowieso PES. Dat is nog altijd de beste voetbalgame. Ondanks zijn mindere voorgangers kan Fifa er nog niet bovenuit stijgen. Als je pes eenmaal goed doorhebt dan heb je er veel meer lol aan dan Fifa.

  11. #2011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Zowieso PES. Dat is nog altijd de beste voetbalgame. Ondanks zijn mindere voorgangers kan Fifa er nog niet bovenuit stijgen. Als je pes eenmaal goed doorhebt dan heb je er veel meer lol aan dan Fifa.
    Ik ben ook altijd PES fan geweest maar de laatste jaren was gewoon slecht en EA bracht een prima game in Fifa. Ook dit jaar zie ik vaak dat Fifa hogere review scores krijgt maar les ook weer prima dingen over PES.

    Ben de demo maar even aan het downloaden, maar denk toch dat het PES wordt.

  12. #2012

    Standaard

    ik ga eind deze maand (pay-day) voor het 13e jaar op rij ofzo voor PES. Gameplay = superieur t.o.v. FIFA. En ja, ik speel elk jaar ook ieder FIFA spel. Het FIFA gebeuren wordt denk ik omarmt door een meerderheid vanwege de lage instapdrempel. FIFA is mijns inziens een stuk makkelijker te spelen dan PES.

    (iemand trouwens nog interesse in PES 2009 en/of PES 2010? Deze heb ik namelijk te koop )

  13. #2013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    ik ga eind deze maand (pay-day) voor het 13e jaar op rij ofzo voor PES. Gameplay = superieur t.o.v. FIFA. En ja, ik speel elk jaar ook ieder FIFA spel. Het FIFA gebeuren wordt denk ik omarmt door een meerderheid vanwege de lage instapdrempel. FIFA is mijns inziens een stuk makkelijker te spelen dan PES.

    (iemand trouwens nog interesse in PES 2009 en/of PES 2010? Deze heb ik namelijk te koop )
    Dat over die lage instapdrempel is zeker waar. Ik moet zeggen dat de demo me zeer goed bevalt, dus mijn keuze is dit jaar gemaakt.

  14. #2014

    Standaard

    http://www.ps3hype.nl/nieuws/7597-vo...duty-black-ops


    complete wapenlijst, die decoy granaten worden nice
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #2015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Ik speel regelmatig nog L4D (1) en volgens mij is de community nog behoorlijk actief hoor!

    + de DLC is gratis
    Niet op de Xbox 360, The Sacrifice kost ons 560 punten, net als de vorige twee uitbreidingen (Crash Course en The Passing).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #2016

    Standaard

    zijn er mensen hier die de nieuwe Castlevania gaan halen?

    hebde demo gespeeld, was aardig maar niet echt iets bijzonders.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #2017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Niet op de Xbox 360, The Sacrifice kost ons 560 punten, net als de vorige twee uitbreidingen (Crash Course en The Passing).
    Oh, ik had het inderdaad over de PC. Daar was Crash Course ook gratis, en The Passing zegt me niks eigenlijk.

  18. #2018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    zijn er mensen hier die de nieuwe Castlevania gaan halen?

    hebde demo gespeeld, was aardig maar niet echt iets bijzonders.
    Ik heb de demo vanmiddag binnen gehaald. Moet em alleen nog ff checken. Ben nooit zo'n Castlevania man geweest. De trailers e.d. zagen er wel goed uit. Wellicht een titel die ik ooit eens uit een grabbelbak haal...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #2019

    Standaard

    Nieuwe SP trailer voor Medal of Honor. Het ziet er echt erg goed uit. Nog anderhalve week, dan is ie er. Ben echt benieuwd.

    http://www.youtube.com/watch?v=DAj5V_mgh44
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #2020

    Standaard

    Zowel Left 4 Dead 1 als 2 zijn momenteel €6,79 op steam, als je ze samen koopt zijn ze €10,19. Je krijgt dus 66% korting!

    Geen excuus om ze nu niet te kopen, hup! Ikzelf heb L4D2 laatst ergens anders besteld, hopelijk kan ik die bestelling nog annuleren en m'n geld terugkrijgen.

    ------------------------------

    Ondertussen gebeld met All4games over het annuleren van m'n order, dat zou moeten kunnen dus meteen op Steam L4D2 maar gekocht!

    Even snel twee campaigns doorgelopen, erg tof! De nadruk ligt (zeker aan het begin van een missie) erg op melee, maar je hebt knuppels, crowbars, bijlen, kettingzagen, katana's etc etc. Ook zijn er meerdere vuurwapens vergeleken met de voorganger, dus dat is ook wel cool.

    Iets kopen via Steam verliep trouwens fantastisch. Even met Ideal het geld overmaken en je kan meteen downloaden en spelen!

    ------------------------------

    Mail terug gehad van all4games en kan de game dus niet meer annuleren, dus krijg ik een extra kopie. Oh well, ik geef em wel aan iemand.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 07-10-2010 om 13:27

  21. #2021

    Standaard

    Ik heb Dead Rising: Case Zero nog steeds niet gekocht voor die schamele 400 puntjes en nu staat de volgende proloog alweer gepland.
    Op 13 oktober komt Dead Space Ignition uit (ook voor 400 punten). Even wachten hoe de recensies over deel 2 zijn, deel 1 vond ik een zeer vermakelijk survival horror.

    In de tussentijd Tomb Raider Anniversary weer opgepakt. Nu speel ik het spel voor de derde keer uit om alle time trials te halen (en dus alle achievements) en ben ik er wel klaar mee. Ik vind het nog steeds geweldig steeds hoger te klimmen en dan naar beneden kijkend te zien hoe ver je al gekomen bent maar de omgevingen ken ik nu wel. Misschien toch eens in een stille maand Underworld of Legend oppakken.

    Edit: Dead Space Ignition blijkt een text-based adventure game te zijn. Klinkt alweer een stuk minder leuk.
    Laatst aangepast door Nielsje : 06-10-2010 om 18:04
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #2022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Zowel Left 4 Dead 1 als 2 zijn momenteel €6,79 op steam, als je ze samen koopt zijn ze €10,19. Je krijgt dus 66% korting!
    Bedankt voor de tip! Ben m aan het binnen halen. Helaas heeft Steam een beetje connectie problemen op het moment. Overbelast?

  23. #2023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip! Ben m aan het binnen halen. Helaas heeft Steam een beetje connectie problemen op het moment. Overbelast?
    Geen idee, zou best kunnen. Ik heb hem vanmiddag in ieder geval op volle snelheid kunnen binnenhalen.

  24. #2024

    Standaard

    enslaved vandaag binnen gekregen, dadelijk eens spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #2025

    Standaard

    Heb gisteren bij MediaMarkt PES 2011 voor de PS3 gekocht, net als ieder ander jaar.

    Ga hem vanmiddag echter weer ruilen aangezien dit zo'n onhandig spel is geworden. Ik vraag me af of daar wel getest word bij Konami en of ze wel iets van voetbal / user interface / overzichtelijkheid etc. afweten.

    PES 2011 is geen schim van PES 2010. Het ziet er allemaal zeer flitsend uit, maar dat is allemaal schone schijn. Qua gameplay en onscreen information is het echt armoe troef dit jaar. De radar is te klein/onoverzichtelijk, de namen staan ineens boven de spelers (en als je ze uitzet, dan zie je ze nergens anders) de fatigue meter moet je ineens zien als een streepje van 1 cm. op je scherm (wederom boven een speler) ipv de oude vertrouwde 'bar' onderin het beeld.

    Opstellingen aanpassen is drama. Ze hadden er een muis ofzo bij moeten leveren plus een cursus hogere informatiewetenschappen. Klikken, slippen, scrollen, R2, L1, R1, sleep sleep, zoek zoek, en dan zie je pas wat je aan het doen bent.

    Mocht je dit spel nou kopen probeer dan vooral een hoge steekbal. ( L1 + driehoek) dan zie je wat ik bedoel.

    Ik ben in ieder geval goed flauw van de eeuwige beloftes van Konami. Het spel is mij te onhandig en ieder jaar moet ik weer helemaal opnieuw leren voetballen, wat nergens op slaat. En nee, het is niet te moeilijk, het is gewoon onhandig in elkaar gezet.

    Op naar Gran Turismo 5 dan maar

Pagina 81 van 486 EersteEerste ... 317177787980818283848591131181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •