Pagina 483 van 484 EersteEerste ... 383433473479480481482483484 LaatsteLaatste
De resultaten 12.051 tot 12.075 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #12051

  2. #12052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Verdere specificaties van de PlayStation 5 Pro lekken uit:https://playsense.nl/581119/verdere-...ro-lekken-uit/
    En hier de link van PU (Playsense laadt nooit goed bij mij): https://pu.nl/artikelen/nieuws/plays...-als-oude-ps5/

    Overigens heb ik met mn huidige TV niks aan die pro en aangezien ik mn TV (hopelijk) voorlopig niet hoef te vervangen blijft het bij de huidige PS5 voor mij.

  3. #12053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En hier de link van PU (Playsense laadt nooit goed bij mij): https://pu.nl/artikelen/nieuws/plays...-als-oude-ps5/

    Overigens heb ik met mn huidige TV niks aan die pro en aangezien ik mn TV (hopelijk) voorlopig niet hoef te vervangen blijft het bij de huidige PS5 voor mij.
    Mijn scherm ondersteund ook nog geen 120fps of VRR hoor.120fps is leuk voor mensen die veel multiplayer shooters spelen.

    Ik neem toch aan dat jij GTA 6 straks toch ook in 60fps wil spelen ? of ben jij iemand die prima kan spelen in 30fps ?
    Games in hoge framerate en hoge resolutie koppel ik niet meteen aan een nieuw scherm.

    Dragon's Dogma 2: Deze game moet ik als hij de 22e uitkomt in 30fps gaan spelen dus ik zou nu meteen voor de framerate[boost] een Pro gekocht hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2024 om 14:21

  4. #12054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mijn scherm ondersteund ook nog geen 120fps of VRR hoor.120fps is leuk voor mensen die veel multiplayer shooters spelen.

    Ik neem toch aan dat jij GTA 6 straks toch ook in 60fps wil spelen ? of ben jij iemand die prima kan spelen in 30fps ?
    Games in hoge framerate en hoge resolutie koppel ik niet meteen aan een nieuwe scherm.
    Op zich is gamen in 60 fps tov 30 leuk, maar om daar nou iets van 500,- voor neer te leggen terwijl ik de andere upgrades niet kan gebruiken vind ik nog wel een beetje teveel van het goede...

  5. #12055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op zich is gamen in 60 fps tov 30 leuk, maar om daar nou iets van 500,- voor neer te leggen terwijl ik de andere upgrades niet kan gebruiken vind ik nog wel een beetje teveel van het goede...
    Over welke upgrades heb jij het dan precies ?

    Dit is een voorbeeld van hoe het met GTA6 kan gaan:
    PS5: 1440p/30fps
    PS5-Pro: Native 4k/60fps

    Die laatste is toch flinke winst!
    Ray-tracing: Deze visuele weergave werkt op je huidige scherm.

    Je huidige PS5 ligt voor verkoop tegen die tijd nog goed in de markt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2024 om 14:39

  6. #12056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Over welke upgrades heb jij het dan precies ?

    Dit is een voorbeeld van hoe het met GTA6 kan gaan:
    PS5: 1440p/30fps
    PS5-Pro: Native 4k/60fps

    Die laatste is toch flinke winst!
    Nou, deels al de bestaande Ray Tracing, VRR en 1440P. Dat ondersteunt mn huidige 4K TV niet. 60 fps wel, maar daarvoor alleen ga ik de Pro niet aanschaffen. Moet ook zeggen dat ik de laatste tijd veel op mn Portal speel, eels verplicht deels keuze. En dan heb ik mn HDMI kabel al uit mn TV gehaald want daarmee kan ik voor nu alleen de fps stuttervan mn portal voorkomen. En die heeft al 60 fps dus dat is op zich prima.

  7. #12057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, deels al de bestaande Ray Tracing, VRR en 1440P. Dat ondersteunt mn huidige 4K TV niet. 60 fps wel, maar daarvoor alleen ga ik de Pro niet aanschaffen. Moet ook zeggen dat ik de laatste tijd veel op mn Portal speel, eels verplicht deels keuze. En dan heb ik mn HDMI kabel al uit mn TV gehaald want daarmee kan ik voor nu alleen de fps stuttervan mn portal voorkomen. En die heeft al 60 fps dus dat is op zich prima.
    Tuurlijk schaalt een 4K scherm wel terug naar 1440p of 1080p

    Oh nice dat jij een PS Portal hebt.waarom schrijf je er niet een stukje over ?

  8. #12058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tuurlijk schaalt een 4K scherm wel terug naar 1440p of 1080p
    Tja, gek idd maar ik kreeg de melding dat mijn scherm geen 1440p ondersteunt...

    Oh nice dat jij een PS Portal hebt.waarom schrijf je er niet een stukje over ?
    Ik schrijf al genoeg stukjes, kan wel aan de gang blijven

  9. #12059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, gek idd maar ik kreeg de melding dat mijn scherm geen 1440p ondersteunt...



    Ik schrijf al genoeg stukjes, kan wel aan de gang blijven
    Klopt heb ik ook.Dan nog schaalt je PS5 game altijd naar het beste beeld.
    Bij games doen ontwikkelaars ook vaak trucjes met de weergave/resolutie.Lijkt me dat jij echt geen bout TV in bezit heb.

    Wat flauw om niets over die Portal te melden.

    Fijne avond.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-03-2024 om 21:38

  10. #12060

    Standaard

    @jeroeni

    Weet jij als onze game-deskundige (als ik je zo mag noemen?) of Dragon's Dogma 2, met een locked 30fps of open 30fps uitkomt?
    Zelf heb ik totaal geen probleem met 30fps, zolang het maar stabiel is.

    Ben zelf momenteel GTA IV (XB360 backwards compatible) op de XboxSS aan het spelen die 60fps is. Hartstikke leuk, totdat je bijvoorbeeld over een brug rijdt, dan kakt de framerate toch een partij in. Om te huilen.
    Bij 60fps vallen frame-dips mij sneller op dan bij 30fps, is dan normaal of spoor ik niet?

  11. #12061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    @jeroeni

    Weet jij als onze game-deskundige (als ik je zo mag noemen?) of Dragon's Dogma 2, met een locked 30fps of open 30fps uitkomt?
    Zelf heb ik totaal geen probleem met 30fps, zolang het maar stabiel is.

    Ben zelf momenteel GTA IV (XB360 backwards compatible) op de XboxSS aan het spelen die 60fps is. Hartstikke leuk, totdat je bijvoorbeeld over een brug rijdt, dan kakt de framerate toch een partij in. Om te huilen.
    Bij 60fps vallen frame-dips mij sneller op dan bij 30fps, is dan normaal of spoor ik niet?
    Morgen komen de reviews online dus dat is nu nog even een ?
    Tijdens de previews was hij op console verre van stabiel.[is vaak wel een oude code]

    Zeg eerlijk dat ik van heel ver moet komen om nog een game in 30fps te spelen.Tijdes het PS4-Pro/Xbox One X tijdperk is die 60fps echt een ding geworden bij mij.
    Als ik een 30fps veel uren achter elkaar speel krijg ik ook eerder last van hoofdpijn.

    Een framarate die tussen de 55 en 60 gaat ervaar ik als minder erg dan bv 30 naar 27.

    Er bestaan ook mensen die geen idee hebben of ze nu een 60fps of 30fps game spelen.Eigenlijk is dat het meest prettige

  12. #12062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tuurlijk schaalt een 4K scherm wel terug naar 1440p of 1080p

    Oh nice dat jij een PS Portal hebt.waarom schrijf je er niet een stukje over ?

    Nou, ik heb het eens opgezocht die PS portal, maar dat is denk ik niets voor mij.
    De Nintendo Switch speel ik nooit in handheld. 1 of 2 x gedaan.

    Maar hier een pagina over die PS portal.

    https://tweakers.net/reviews/11618/a...-onhandig.html

    https://www.youtube.com/watch?v=eCAcp12qIIU

  13. #12063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nou, ik heb het eens opgezocht die PS portal, maar dat is denk ik niets voor mij.
    De Nintendo Switch speel ik nooit in handheld. 1 of 2 x gedaan.

    Maar hier een pagina over die PS portal.

    https://tweakers.net/reviews/11618/a...-onhandig.html

    https://www.youtube.com/watch?v=eCAcp12qIIU
    Thnx
    Voor mij is zo'n stream handheld ook niet heel interessant.Een pure handheld wel maar dat zie ik Sony na de PSVita niet meer doen.

    Was sowieso benieuwd wat de ervaring van @Rogier was.


    Is een PS5-Pro wel iets voor jou of heb jij zoiets van ik kan nog prima met deze PS5 verder ?
    voor mij is het puur dat ik games in 60fps[bewegingen vloeiender] wil blijven spelen.Ik zou het bv nooit kopen als het alleen een hogere resolutie zou hebben.

    Een game in 1080p ziet er op mijn Bravia scherm nog steeds mooi uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-03-2024 om 08:30

  14. #12064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is een PS4-Pro wel iets voor jou of heb jij zoiets van ik kan nog prima met deze PS5 verder ?
    voor mij is het puur dat ik games in 60fps[bewegingen vloeiender] wil blijven spelen.Ik zou het bv nooit kopen als het alleen een hogere resolutie zou hebben.
    Is een PS4-Pro een verbetering tov de PS5? ;-P

  15. #12065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is een PS4-Pro een verbetering tov de PS5? ;-P
    Nee een PS4-pro niet.Thnx

  16. #12066

  17. #12067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Thnx
    Voor mij is zo'n stream handheld ook niet heel interessant.Een pure handheld wel maar dat zie ik Sony na de PSVita niet meer doen.

    Was sowieso benieuwd wat de ervaring van @Rogier was.


    Is een PS5-Pro wel iets voor jou of heb jij zoiets van ik kan nog prima met deze PS5 verder ?
    voor mij is het puur dat ik games in 60fps[bewegingen vloeiender] wil blijven spelen.Ik zou het bv nooit kopen als het alleen een hogere resolutie zou hebben.

    Een game in 1080p ziet er op mijn Bravia scherm nog steeds mooi uit.
    Speciaal voor jou: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...06#post2108706

  18. #12068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Top Rogier

    Jij hebt een perfecte schrijfvaardigheid dus ik weet wel aan wie ik iets vraag.

  19. #12069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Top Rogier

    Jij hebt een perfecte schrijfvaardigheid dus ik weet wel aan wie ik iets vraag.

  20. #12070

    Standaard

    @TMH
    Het review embargo van DD2 verloopt morgen pas.

  21. #12071

    Standaard

    Granblue Fantasy: Relink [PS5/PS4/PC]



    Was totaal niet bekend met deze RPG.Rurikan[Youtube] had deze afg zondag in zijn item en ben meteen de demo gaan spelen.

    Deze RPG ziet er prachtig uit en heeft een gaaf combat systeem.Eerlijk gezegd ben ik best wel weggeblazen door dit spel.

    Als klaar ben met FF Rebirth dan gaat het deze game worden of DD2[reviews afwachten]


    Fextralife review:


    Omdat ik denk dat deze game te niche is voor een eigen topic plaats ik het hier.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-03-2024 om 21:23

  22. #12072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Thnx
    Voor mij is zo'n stream handheld ook niet heel interessant.Een pure handheld wel maar dat zie ik Sony na de PSVita niet meer doen.

    Was sowieso benieuwd wat de ervaring van @Rogier was.


    Is een PS5-Pro wel iets voor jou of heb jij zoiets van ik kan nog prima met deze PS5 verder ?
    voor mij is het puur dat ik games in 60fps[bewegingen vloeiender] wil blijven spelen.Ik zou het bv nooit kopen als het alleen een hogere resolutie zou hebben.

    Een game in 1080p ziet er op mijn Bravia scherm nog steeds mooi uit.
    Ik blijf nog even bij de PS5 hoor.
    Tenzij er misschien weer een inruil actie komt.....
    Maar dan kan ik mijn mooie rode covers niet meer gebruiken of wel?

  23. #12073

  24. #12074

    Standaard

    Gerucht: Ontwikkelaars nog niet enthousiast over komst van PlayStation 5 Pro:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...station-5-pro/

    Ik snap de reactie van gamers en ontwikkelaars deels wel hoor.Doordat veel games ook nog op de PS4 zijn uitgekomen hebben mensen bij de PS5 niet dat echte next-gen! gevoel.

  25. #12075

    Standaard

    Een video is released over de gameplay voor topspin 2K25

    Ik als tennis liefhebber kijk erg uit naar dit spel.

    De vorige, topspin 4 was een fantastisch spel.

    https://www.gamed.nl/view/147422
    Laatst aangepast door Driekus : 27-03-2024 om 07:11

Pagina 483 van 484 EersteEerste ... 383433473479480481482483484 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •