Pagina 95 van 484 EersteEerste ... 4585919293949596979899105145195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.351 tot 2.375 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2351

    Standaard

    Vervangt de HDMI kabel een RGB kabel bij de playstation? Weet iemand dit?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2352

    Standaard

    Weet iemand hoe je de grote van de lettertype kan aanpassen bij Mass Effect? Het spel ziet er trouwens fenomenaal uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #2353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Vervangt de HDMI kabel een RGB kabel bij de playstation? Weet iemand dit?
    Hoe bedoel je dit? Als je een RGB-kabel er uithaalt en er een HDMI-kabel instopt dan heb je beeld ja. Stuk beter ook trouwens, mits je op een HDTV speelt natuurlijk.

  4. #2354

    Standaard

    Oke, dus dan heb ik geen RGB/VGA verbinding meer nodig?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #2355

    Standaard

    Nee, en in principe ook geen audiokabel.

  6. #2356

    Standaard

    Een audiokabel heb je toch ook al niet als je via VGA/RGB speelt?

  7. #2357
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jawel want dat is alleen analoge video. Zelfde als digitale dvi wat weer vergelijkbaar is met hdmi, wederom zonder audio. 1080p is overigens alleen mogelijk via hdmi en soms dvi of component. Audio en video door één kabel lukt alleen met hdmi of de klassieke scart. Vandaar dat hdmi wordt gezien als het digitale alternatief voor de analoge scart.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #2358

    Standaard

    Oke helemaal helder, 1ntje even aanschaffe bij de kruidvat. Daar waren ze in de aanbieding.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #2359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Jawel want dat is alleen analoge video. Zelfde als digitale dvi wat weer vergelijkbaar is met hdmi, wederom zonder audio. 1080p is overigens alleen mogelijk via hdmi en soms dvi of component. Audio en video door één kabel lukt alleen met hdmi of de klassieke scart. Vandaar dat hdmi wordt gezien als het digitale alternatief voor de analoge scart.
    O ja tuurlijk. Ik was in de war. Dacht dat RGB een verbeterde variant op scart was. En ik heb zelf een 360 met VGA gehad....

  10. #2360

    Standaard

    Gisteren Dead Space 2 uitgespeeld, heel erg tof. Wellicht bij vlagen een beetje herhalend (nauwe gang na nauwe gang, en als je een kamer inkomt kan je meestal al van tevoren zien of er een confrontatie gaat komen), maar vanwege de geweldige sfeer is het niet zo erg. Op Normal biedt de game overigens niet echt een uitdaging, dus ik ga binnenkort maar eens op een hogere moeilijkheidsgraad beginnen, al zal dat met m'n geupgrade pak + wapens ook wel meevallen. De game pushed je wel om nogmaals te spelen, want natuurlijk wil je andere wapens proberen en nieuwe pakken vinden. De game is verder op elk front een verbetering op zijn voorganger en dat is in principe alles wat ik zocht in deze surival horror. De makers hebben goed geluisterd naar alle kritiek want vrijwel alles wat beter kon in DS1 is nu gewoon verbeterd.

    + Geen laadtijden (zoals in DS1 op die verdomde tram elke keer)
    + Terugkeren op het schip uit het eerste deel was erg tof, ik herkende de inrichting nog wel en de blacklight-belichte gangen met bloed overal was leuk gevonden en zag er heel tof uit.
    + De nep aftiteling was 'a nice touch.'
    + De speelduur. Zoals ik al zei is het een beetje herhalend, dus is de speelduur van een kleine 8 uur precies lang genoeg.

    - Heel erg lineair, niet per se negatief maar ik had liever gehad dat je meerdere routes kon nemen met elk z'n voor- en nadelen.

  11. #2361

    Standaard

    De HDMI kabel doet het trouwens prima!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #2362

    Standaard

    bij black ops is die nuketown 24/7 wel geinige toevoeging in de playlist, samen met dubbel xp rank je zeer snel op
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #2363

    Standaard

    Nieuwe maps in Black Ops zijn wel ok. Jammer dat je geen gratis preview kunt doen, want anders had ik ze niet aangeschaft, wat ze zijn de 1200 MS points niet waard. In alle 4 de levels zit erg weinig structuur en er is niet heel veel ruimte om echt tactisch te spelen. Jammer...

    Wat zijn jullie ervaringen?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #2364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nieuwe maps in Black Ops zijn wel ok. Jammer dat je geen gratis preview kunt doen, want anders had ik ze niet aangeschaft, wat ze zijn de 1200 MS points niet waard. In alle 4 de levels zit erg weinig structuur en er is niet heel veel ruimte om echt tactisch te spelen. Jammer...

    Wat zijn jullie ervaringen?
    Geldverspilling


  15. #2365

    Standaard

    nog meer mensen die niet op psn kunnen nu?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #2366

    Standaard

    Al mensen die de Killzone 3 demo gespeeld hebben?

  17. #2367

    Standaard

    Ondertussen zijn Killzone 3 en Crysis 2 al volledig gelekt op het internet, lol.

    Ben zelf bezig met Half Life 2 en Episode 1&2 en het is naar mijn mening nog steeds een van de beste games ooit. Episode 1 is jammer genoeg enorm kort, maar 2 is zo fantastisch. Heerlijke games!

  18. #2368

    Standaard

    killzone 3 demo was wel aardig.

    als er iemand interesse heeft in fallout new vegas, split second en vanquish voor ps3 mail maar, laatste 2 zijn nog in seal
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #2369

    Standaard

    Heb zojuist (als PES-fan) toch maar FIFA 11 een keertje gekocht. Nu kan ik echter geen tegenhanger vinden van the Master League in FIFA 11. Waar kan ik gewoon een seizoen met 1 club spelen? Moeilijk kan dat toch niet zijn? Ik kan het echter totaal niet vinden...

  20. #2370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Heb zojuist (als PES-fan) toch maar FIFA 11 een keertje gekocht. Nu kan ik echter geen tegenhanger vinden van the Master League in FIFA 11. Waar kan ik gewoon een seizoen met 1 club spelen? Moeilijk kan dat toch niet zijn? Ik kan het echter totaal niet vinden...
    Het blijkt onder 'toernooi' te staan, wat ik een beetje vreemd vind maar enfin. Volgende probleem: is het ook mogelijk om tijdens een seizoen spelers te kopen, zoeken, transfers etc.? Of is dat alleen mogelijk in een manager modus?

    Ik speel met PES altijd meerdere seizoenen en dan ben ik het hele seizoen andere spelers aan het zoeken etc.

    Iemand?

    *edit* opgelost.

    Laatste vraag: Is er een ook een training modus in FIFA 11?
    Laatst aangepast door Marc T. : 16-02-2011 om 07:42

  21. #2371

    Standaard

    De trainingsmodus is de modus waarin je gelijk opstart..je staat dan met een speler op het veld en je kan alles oefenen wat je wil, vrije trappen ( pijltje naar beneden if im correct ) en spelsituaties zitten ( op de xbox iig ) allemaal onder de select knop!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  22. #2372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    De trainingsmodus is de modus waarin je gelijk opstart..je staat dan met een speler op het veld en je kan alles oefenen wat je wil, vrije trappen ( pijltje naar beneden if im correct ) en spelsituaties zitten ( op de xbox iig ) allemaal onder de select knop!
    Thanks!

  23. #2373

    Standaard

    Heel wat jaartjes geleden las ik wat info/zag ik screens van Dead Island, een zombiegame die zich afspeelde op een tropisch eiland. De game was een beetje doodgebloed omdat ze geen uitgever konden vinden, maar er is weer een nieuwe trailer verschenen waaruit blijkt dat de game toch nog leeft! http://www.youtube.com/watch?v=lZqrG1bdGtg. Leuke trailer, nieuwe screens zien er ook goed uit en als zombiefan kan ik natuurlijk alleen maar uitkijken naar deze game.

    Over zombiegames gesproken.. lees net dat de campaigns van L4D ook naar L4D2 zullen komen, coolcoolcool!

  24. #2374

    Standaard

    Gisteren Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars voor de Wii van Zavvi ontvangen voor maar 14 Euro. Fantastisch vechtspel. Alleen werd mijn ass wel keihard gekickt door mijn zusje . Maar nu heb ik het boekje gelezen, dus zal waarschijnlijk nog steeds verliezen. Maar erg toffe game met veel (onbekende) karakters, gave moves en het ziet er zeer indrukwekkend uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #2375

    Standaard

    gisteren de demo van killzone in 3D gespeeld, en moet zeggen dat dat er wel erg gaaf uitziet!
    Wordt een zekere aanschaf!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 95 van 484 EersteEerste ... 4585919293949596979899105145195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •