Pagina 126 van 484 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130136176226 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.126 tot 3.150 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3126
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kreeg net bericht dat AC is verstuurd? Dat is wel erg snel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #3127

    Standaard

    ben heel erg benieuwd naar de nieuwe AC

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3128

    Standaard

    Heb even een paar games gespeeld op 3d maar dat is toch wel een hele andere happening.
    Bij killzone 3 is het net alsof je echt langs de loop aan het kijken bent om te schieten en bij stardust schieten de komenten langs je hoofd.

  4. #3129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    LOL voorbij gestreefd nog wel? hahaha, wanneer was de CoD engine ooit beter? Nooit... heeft altijd in schaduwen gestaan van heel erg veel engines. Was wel aardig in 2007 maar de 4 maanden later verschenen Crysis scheet al op CoD. Het is nooit een geweldige engine geweest en zal het nooit worden ook. Er moeten immers zieltjes gewonnen worden bij activision en dat gaat gewoon goed met laagdrempeligheid (CoD) en lage specs (WoW + CoD) om zo veel mogelijk te verdienen met zo weinig mogelijk moeite. Ze moeten die klote engine van CoD weg pleuren en een nieuwe bouwen. Maar dat gaat niet, want dan mis je 1 jaar CoD dus zullen ze deze tot in de oneindigheid blijven tweaken. Enige wat hier verandering in gaat brengen, is een aankondiging met specs van nieuwe consoles. Waarschijnlijk gaat t zelfs zo ver dat MS gaat proberen de reeks exclusief te krijgen. Ze zijn er al flink mee bezig met die dlc's tijdelijk eerder. Is maar de vraag hoe lang activision zijn poot stijf kan houden....
    Ben ik niet met je eens. De engine die CoD gebruikt is misschien niet de meest vooruitstrevende, maar wel een van de meest stabiele waar game ontwikkelaars mee kunnen werken. Daarnaast zou Infitiy Ward een nieuwe engine kunnen ontwikkelen aangezien Treyarch een 'eigen' build heeft van diezelfde engine. Daarom is er ook altijd verschil tussen de Infinity Ward en Treyarch games. Beiden ontwikkelaars hebben de engine naar hun eigen hand gezet.

    De Cryengine was ten tijde van de eerste Crysis erg goed, maar niet perfect. Je moest, zelfs voor de laagste instellingen, een monster pc hebben. Dat maakt een engine niet perfect voor de markt. Maar ze hebben goed doorontwikkeld en dat zie je terug in de Crysis reboot op bv de Xbox360 en Crysis 2. Je hebt nu minder nodig om net zoveel eye candy te krijgen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #3130

    Standaard

    MW3 binnen, persoonlijk vind ik 't stukken minder dan BF3..

    Heeft iemand trouwens interesse in;

    Gran Turismo 5 (PS3)
    Forza Motorsport 4 (XBOX360)

    Beide maar enkele keren gespeeld..
    PSN: r4zZ1__

  6. #3131

    Standaard

    blijkbaar wordt 1e dlc pack van mw3 een verzameling oude mappen van cod4 en mw2, wtf
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #3132

    Standaard

    Ben nu ook een paar dagen met MW3 bezig, moet zeggen feest van herkenning maar geniet toch wel weer met volle teugen. Ben niet zo van battlefield gaat me te traag. Maar ieder zijn eigen ding. Vind MW3 toch wel soepeler lopen dan MW2 en het ziet er stukken beter uit dan black ops.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  8. #3133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    MW3 binnen, persoonlijk vind ik 't stukken minder dan BF3..

    Heeft iemand trouwens interesse in;

    Gran Turismo 5 (PS3)
    Forza Motorsport 4 (XBOX360)

    Beide maar enkele keren gespeeld..


    Wil je Forza 4 ruilen tegen Rage voor de xbox360??
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #3134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Maar even wat Nintendo aan deze thread toevoegen. Volgende week de nieuwe Zelda voor de Wii en de nieuwe Super Mario 3D Land voor de 3DS. Mensen die die al besteld hebben. Ik kan niet wachten in ieder geval.
    Zelda (inclusief gouden wii mote) heb ik wel al besteld. Super Mario 3d land wil ik ook hebben, maar nog niet besteld. Eerst maar eens kijken of Mediamarkt met een leuke prijs komt. Ik kijk eigenlijk nog het meest naar Mario Kart uit.

    Gisteren toch ook maar Call of Duty Modern Warfare 3 voor de xbox 360 gekocht. Het was alweer jaren geleden dat ik een Call of Duty spel had gekocht, maar hij bevalt me erg goed.

  10. #3135

    Standaard

    Saints Row The Third al binnen gehad van 12game!!!!

    Nu speluuuh!!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #3136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Saints Row The Third al binnen gehad van 12game!!!!

    Nu speluuuh!!

    Mijne is ook binnen en de collectors edition van assassins creed revelation

  12. #3137

    Standaard

    Batman is binnen, ongeloofelijk tof!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #3138

    Standaard

    @ Eric B.
    Rage is niet mijn spel toch bedankt voor 't aanbod!
    PSN: r4zZ1__

  14. #3139

    Standaard

    Ik ben mn collectie aan het inkrimpen, iemand nog geld over voor een Gamecube met 10 spellen ? Lekker nieuw-ouderwets.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #3140

    Standaard

    hm, mensen uit 2e prestige bij mw3 falen hard, goed om te weten dat je vanaf de 10e prestige alle stats eventueel kunt resetten.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #3141

    Standaard

    Te koop of te ruil: Saints Row The Third voor de xbox360, PM bij interesse
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #3142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Te koop of te ruil: Saints Row The Third voor de xbox360, PM bij interesse
    valt die tegen?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #3143

    Standaard

    iemand nog Batman aan het spelen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #3144

    Standaard

    Ben er nog niet aan begonnen.

  20. #3145

    Standaard

    niet meer, nu levelen bij mw3, en dan nog uncharted 3 en saints row 3 in de planning
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #3146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    niet meer, nu levelen bij mw3, en dan nog uncharted 3 en saints row 3 in de planning

    Klote is dat , zoveel leuke games en zo weinig tijd, en als je dan nog tijd hebt wil je ook nog andere dingen doen.


  22. #3147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Klote is dat , zoveel leuke games en zo weinig tijd, en als je dan nog tijd hebt wil je ook nog andere dingen doen.

    wanneer ik tijd heb wil mijn vriendin naar de ikea, of wat anders waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #3148

    Standaard

    haha drukke maanden. ik ben inmiddels op de helft van Arkham City, geweldige game..mooier en opener! Ik twijfel enorm om mw of bf3 te halen..Uncharted is ook geweldig!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #3149

    Standaard

    wanneer ik tijd heb wil mijn vriendin naar de ikea, of wat anders waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
    Haha, verkeerde vriendin uitgezocht


    Klote is dat , zoveel leuke games en zo weinig tijd, en als je dan nog tijd hebt wil je ook nog andere dingen doen.
    Maar ook gunstiger, anders speel ik in 1 keer een hele game uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #3150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Haha, verkeerde vriendin uitgezocht




    Maar ook gunstiger, anders speel ik in 1 keer een hele game uit!
    hm black ops vond ze wel leuk, zal haar meer met mw3 in aanraking laten komen, misschien samen survival spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 126 van 484 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130136176226 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •