Pagina 104 van 485 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 12123 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2576

    Standaard

    Vandaag Guitar Hero Greatest Hits gekocht. Vandaag krijg ik nog Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition binnen, dan deze week of begin volgende week Mortal Kombat: Kollector's(boekensteunen) edition en Dc Universe Online: Collector's Edition binnen. Dan ook nog binnenkort Rock Band 2, op de pre-order staan Lego Pirates in de 2e week van mei, de 3e week van mei No More Heroes: Heroes Paradise en L.A. Noire en dan de eerste week van Juni Infamouse 2: Hero Edition. Kan het nog meer xd. Is wel een beetje erg veel haha, maar ja, dat heb je met de maand mei. Dan even geen games tot Arkham City, en dat is um, oktober pas!

  2. #2577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Noob Saibot is op dit moment mijn favoriet, toffe moves en een brute fatality, de rest moet ik nog bekijken maar deze vind ik al geweldig
    Haha dat poppetje heet ook gewoon 'noob' he haha. Ik ben helemaal niet van de internet 'slang', maar vind dit wel weer komisch

  3. #2578

    Standaard

    Weetje voor de mensen die niet zo into Mortal Kombat zijn: Noob Saibot komt van de achternamen van Ed Boon en John Tobias. De 2 makers van de Mortal Kombat reeks.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #2579

    Standaard

    Nou volgens mij kunnen ze het PSN gebeuren beter definitief verwijderen. Wat een sloom gedoe daar zeg bij Sony PlayStation. 2 weken om een paar hackers te pakken. De boel was gewoon zo lek als een mandje waarschijnlijk.

  5. #2580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Nou volgens mij kunnen ze het PSN gebeuren beter definitief verwijderen. Wat een sloom gedoe daar zeg bij Sony PlayStation. 2 weken om een paar hackers te pakken. De boel was gewoon zo lek als een mandje waarschijnlijk.

    Beetje een stomme opmerking of niet, of ben je zo kortzichtig.
    Ze proberen niet alleen het gebeuren te achterhalen, ze zijn ook bezig met een betere beveiliging te implementeren. Daar gaat wat tijd overheen. Of heb je liever dat het weer binnen een dag online is en dat hetzelfde weer kan gebeuren?!!

    En de aanname van jou over zo lek als een mandje.... Je hebt verstand van programmeren en beveiligingssystemen?
    Zo lang mensen systemen bouwen, kunnen andere mensen deze systemen weer breken. Dat blijft een kat en muis spelletje.

  6. #2581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Nou volgens mij kunnen ze het PSN gebeuren beter definitief verwijderen. Wat een sloom gedoe daar zeg bij Sony PlayStation. 2 weken om een paar hackers te pakken. De boel was gewoon zo lek als een mandje waarschijnlijk.
    je haalt dingen door elkaar, kun jij mij een link geven waarin staat dat sony opsporingsbevoegdheden heeft?

    sony is bezig om het hele psn weer op te bouwen, kost helaas tijd, dat de beveiliging niet 100% was is een understatement maar het is helaas gebeurd en hopelijk pakken ze nu de zaken wel goed aan, en goed werk heeft nu eenmaal tijd nodig. hopelijk is psn weer deze week online en kunnen we weer online zoniet dan nog maar even geduld hebben en als jij het sneller kunt biedt je diensten dan maar aan bij sony
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #2582

    Standaard

    Krijgen gebruikers niet 1 artikel uit de shop en een weekje PSN+ ter compensatie? Dacht ik ergens gelezen te hebben.

  8. #2583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Krijgen gebruikers niet 1 artikel uit de shop en een weekje PSN+ ter compensatie? Dacht ik ergens gelezen te hebben.
    dacht 30 dagen psn+
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #2584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Beetje een stomme opmerking of niet, of ben je zo kortzichtig.
    Ze proberen niet alleen het gebeuren te achterhalen, ze zijn ook bezig met een betere beveiliging te implementeren. Daar gaat wat tijd overheen. Of heb je liever dat het weer binnen een dag online is en dat hetzelfde weer kan gebeuren?!!

    En de aanname van jou over zo lek als een mandje.... Je hebt verstand van programmeren en beveiligingssystemen?
    Zo lang mensen systemen bouwen, kunnen andere mensen deze systemen weer breken. Dat blijft een kat en muis spelletje.

  10. #2585

    Standaard

    morgen Infamous binnen, ik heb gameplay beelden gezien van Infamous 2 en dat zag er echt vet uit, en de eerste heb ik nooit gespeeld (wel de demo) dus ter voorbereiding op deel 2 heb ik die maar eens aangeschaft, ik ben zeer benieuwd
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #2586

    Standaard

    Mensen interesse in een gratis WiiWare game. Fish 'em All is nog 91 keer gratis te krijgen op de site van de makers: http://www.abylight.com/node/61

    En je doet nog mee voor een 3DS ook.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #2587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    morgen Infamous binnen, ik heb gameplay beelden gezien van Infamous 2 en dat zag er echt vet uit, en de eerste heb ik nooit gespeeld (wel de demo) dus ter voorbereiding op deel 2 heb ik die maar eens aangeschaft, ik ben zeer benieuwd
    schandalig, deel 1 was top
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #2588

    Standaard

    Ik heb nog een handje PS3 games die ik wil verkopen:

    Devil May Cry 4
    Resistance: Fall of Man
    Mirror's Edge
    Skate.
    Resident Evil 5
    FIFA 09
    The Orange Box
    Dead Space

    Mocht je interesse hebben of iemand kennen die wellicht interesse heeft, stuur dan maar even een PM een met een leuk bod. De games gaan weg tegen elk aantrekkelijk bod.

  14. #2589

    Standaard

    Ik heb Killzone 3 liggen voor een geïnteresseerde. Stuur een PM als je interesse hebt .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  15. #2590

    Standaard

    heb ik weer hoor........ben ik Infamous aan het spelen, loopt de PS3 vast en krijg ik een RLOD......pff.....ff kijken of ik het nog kan fixen....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #2591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    heb ik weer hoor........ben ik Infamous aan het spelen, loopt de PS3 vast en krijg ik een RLOD......pff.....ff kijken of ik het nog kan fixen....
    Verkopen op ebay voor €150 en een nieuwe kopen Heb het ook achter de rug...


  17. #2592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    heb ik weer hoor........ben ik Infamous aan het spelen, loopt de PS3 vast en krijg ik een RLOD......pff.....ff kijken of ik het nog kan fixen....
    Dat is echt super iri. Infamous is een goed spel.

    Je kan dan trouwens niet meer op je ps3 account. Je moet dan een nieuwe aanmaken. Sony heeft gezegd dat je op het ps3 waar je je account hebt aangemaakt je het wachtwoord ook moet veranderen als het internet terugkomt.

  18. #2593

    Standaard

    Adventure-Island mag driemaal de komische adventure Hector: Badge of Carnage - Episode 1: We Negotiate with Terrorists weggeven.

    Veel hoef je er niet voor te doen om deze adventure te winnen. Stuur een mailtje naar het adres op deze pagina en geef antwoord op de volgende vraag.

    Waar werkt Hector?
    A. Bij het circus
    B. In een restaurant
    C. Bij de politie

    Moet te doen zijn lijkt me. Meedoen kan tot en met 20 mei.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #2594

    Standaard

    Kan gelukkig nog wel, alleen moet je dan ook het nieuwe wachtwoord bevestigen via de mail waarmee je de account hebt aangevraagd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Dat is echt super iri. Infamous is een goed spel.

    Je kan dan trouwens niet meer op je ps3 account. Je moet dan een nieuwe aanmaken. Sony heeft gezegd dat je op het ps3 waar je je account hebt aangemaakt je het wachtwoord ook moet veranderen als het internet terugkomt.
    It's my round killing thing.

  20. #2595

    Standaard

    Vandaag nog eens begonnen met de story mode van de nieuwe Mortal Kombat. Het is toch verrassend hoe het verhaal van een vechtspel zo goed kan zijn. Niet te diepgaand maar wel leuk gevonden. Nu ik ook beter ben in het spel geniet ik ook meer van deze mode. Eerste playthrough was af en toe vervelend met al die 1-on-2 matches maar nu lukken die me veel beter.

    Verder ook echt alles uit de sp gehaald. Krypt 100%, Tower Challenges allemaal uit. Hidden characters en costumes vrij, Mileena's 3rd is echt waanzinnig, alle (stage) fatalities en babalities vrijgespeeld. Tijd voor de online mp. Komop met dat psn !!!

    Tot nu toe blijf ik met Johnny Cage , Liu Kang , Cyrax , Sonya , Jax , Scorpion en Raiden de meeste juggle combo's maken . Noob en Smoke vermijd ik omdat ik overal lees dat iedereen die online (360) gebruikt . Vind ik jammer als iedereen hetzelfde ventje gebruikt . Zo ook bij SF4, Ryu, Ken, Akuma en Sagat ...
    Laatst aangepast door Kendorjia : 08-05-2011 om 21:46
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #2596

    Standaard

    Las net op Eurogamer dat Sony Japan mikt op eind mei om het PSN weer online te krijgen ... Als dit waar is dan is mijn geloof in Sony toch echt weg hoor. Ik ben geen grote kenner van de technologie achter Sony 's netwerk maar je kan mij niet wijsmaken dat enkele hackers, hoe goed dan ook een netwerk van een miljardenbedrijf zo hard kunnen beschadigen op zo'n korte tijd dat het 1,5 maand duurt om het weer op orde te stellen . Volgens mij zaten ze er al veel langer in en heeft Sony dat pas veel later ontdekt ipv 1 dagje later.

    Vraag me ook af wat voor gevolgen dit gaat hebben voor andere ontwikkelaars. Denk niet dat Zipper Interactive hier vrolijk van wordt. Socom 4 kwam net uit rond die hack en die reeks staat toch bekend voor de online mp.

    Ook mooie reclame voor Sony zo met de E3 voor de deur. Die persconferentie wil ik echt zien! Ze zullen vast weer in alle richtingen de schuldige aanwijzen en zelf wel weer heilig zijn.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #2597

    Standaard

    Beter lezen kendor, er staat dat ze ALLE functies dan online willen hebben maar het online gamen willen ze eerder online hebben, maar desondanks duurt het idd vrij lang, maar ja goed werk heeft tijd nodig.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #2598

    Standaard

    IT'S ALIVE!!! mijn PS3 doet het weer!!! w00000t!

    ik heb op youtube een stap voor stap filmpje gevolgd waarbij je heel de ps3 moest strippen en dan op het moederbord de processors en die dingen erboven moest verhitten met een hetelucht pistool (op 350 graden), boven en onderkant, dan af laten koelen en weer in elkaar schroeven, dus ik dat gedaan, en ja hoor! ik kan weer verder met InFamous!!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #2599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    IT'S ALIVE!!! mijn PS3 doet het weer!!! w00000t!

    ik heb op youtube een stap voor stap filmpje gevolgd waarbij je heel de ps3 moest strippen en dan op het moederbord de processors en die dingen erboven moest verhitten met een hetelucht pistool (op 350 graden), boven en onderkant, dan af laten koelen en weer in elkaar schroeven, dus ik dat gedaan, en ja hoor! ik kan weer verder met InFamous!!

    Reken er wel op dat je dik kans hebt dat het in een paar dagen weer kapot gaat.
    Tenminste je hoort het heel vaak bij dit probleem.

  25. #2600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    IT'S ALIVE!!! mijn PS3 doet het weer!!! w00000t!

    ik heb op youtube een stap voor stap filmpje gevolgd waarbij je heel de ps3 moest strippen en dan op het moederbord de processors en die dingen erboven moest verhitten met een hetelucht pistool (op 350 graden), boven en onderkant, dan af laten koelen en weer in elkaar schroeven, dus ik dat gedaan, en ja hoor! ik kan weer verder met InFamous!!
    Gelukzak

    Ik had net hetzelfde geprobeerd, maar gefaalt.....


Pagina 104 van 485 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •