Pagina 240 van 484 EersteEerste ... 140190230236237238239240241242243244250290340 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.976 tot 6.000 van 12098 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #5976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik game maar af en toe en dan is een "plug-and-play" systeem voor mij een must, want ik heb maar weinig tijd met een kleintje die nog wel slaapt maar ook niet voor al te lang. Dus de PS3 en 4 zijn voor mij prima systemen waar ik voorlopig nog mee uit de voeten kan. Ik heb zelfs nog een Ps2 en een Wii staan die gemod is zodat ik er NES en SNES games op kan spelen, voor het retro gevoel
    Maar die PS Pro hoeft voor mij niet. Ik vind het een "noch vleesch, nog visch" systeem, want je kan er wel 4K op gamen, maar dat is niet echt native 4K en 4K bluray kan ook al niet. En ondanks dat Sony nu ineens aanbrengt dat het de systemen "voornamelijk voor de games zijn" hebben ze toch mooi meegelift op de DVD en Bluray behoefte die de kopers hadden. Dus om nu geen UHD speler in te bouwen is toch een beetje je trouwe klant in de bek schijten, even ongenuanceerd gebracht. Nee, deze Pro is een zoethoudertje en cash grab tot de 5, want Sony heeft goed naar Apple gekeken en gezien dat je ook met een nieuw apperaat die een kleine upgrade heeft gekregen heel veel geld kan verdienen ipv jaren te spenderen aan een compleet nieuw apparaat en in de tussentijd je omziet zien slinken. Dat is de reden van de PS Pro volgens mij.
    Als ze er ook een Blu-ray speler van hadden gemaakt dan had hij gerust nog 30 a40 Euro duurder mogen zijn want dan hadden film freaks er ook nog wat aan.

    Treurig vind ik dat ik lees dat er mensen zijn die na die meeting meteen een pre-order hebben gedaan met de gedachte dat ze een goedkoop 4K scherm gaan scoren[groot deel zelfs mensen die al een PS4 hebben].Leuke gedachten maar ze beseffen niet dat ze straks een toestel in huis hebben staan die een enorme hoge input lag heeft en die dus totaal niet geschikt is om op te gamen.

    Volgens mij denken ze bij Sony dat de massa al een 4K scherm heeft.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2016 om 20:21

  2. #5977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb dan een kant en klare HP PC waar alles perfect op elkaar afgestemd is dus ik zie niet wat er hier mis kan gaan.Ja je hebt lui die denken een PC in elkaar te kunnen zetten maar als je dan alles niet goed opelkaar afschstemd hebt krijg je zeker problemen + met iligaal downloaden krijg je een hoop shit op je PC.

    Wat zijn dan volgens jou nog meer dingen waar je tegenaan kunt lopen op PC ?


    Trouwens kan dat een HDR update voor de huidige PS4 met HDMI 1.4 ?

    Dit nog: De reden dat de gamer dit najaar geen GT speelt of Horizon Zero Dawn komt puur om dat die op de Pro moeten schitteren.Je bent pas een echte Pro gamer als je eerst 2000 Euro uiteeft voor een 4K scherm met Pro systeem.

    Deze Pro had deze PS4 jaren geleden al moeten zijn met zijn specs.
    Waar mensen nog meer tegenaan kunnen lopen is gewoon puur het gebruiksgemak van een console. Als je into games bent betekent dat nog niet dat je weet hoe je met een pc om moet/kunt gaan. Het is voor mij geen probleem, een pc, maar dat kan het voor anderen wel zijn. Er zijn gewoon mogelijke consumenten die de stap naar PC gaming niet durven te wagen vanwege allerlei onduidelijkheden voor hen. Sony zegt: hey je kunt bij ons (bijna) net zo'n vette ervaring krijgen als op de PC voor minder geld en meer gebruiksgemak. En geef ze eens ongelijk.

    Over HDR en HDMI 1.4... De upgrade naar HDMI 2.0 is in de meeste gevallen softwarematig. Zo ook bij de PS4. En dat komt omdat de standaard 1.4a al de benodigde hardwarematige eigenschappen heeft. HDMI 2.0 en 1.4 zijn ook volledig compatible met elkaar. Enige verschil tussen de 2 is in feit de bandbreedte en dit valt dus (in de meeste gevallen) met een software update te wijzigen. Ook de HDMI kabels zijn met elkaar uit te wisselen bijvoorbeeld. Het grootste verschil qua eigenschappen zit hem in de 4K eigenschappen. 1.4 ondersteunt max 24 beelden per sec waar 2.0 tot 60 beelden per sec gaat. Daarnaast kunnen er meer kleuren, meer audiokanalen etc over hetzelfde lijntje.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #5978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik game maar af en toe en dan is een "plug-and-play" systeem voor mij een must, want ik heb maar weinig tijd met een kleintje die nog wel slaapt maar ook niet voor al te lang. Dus de PS3 en 4 zijn voor mij prima systemen waar ik voorlopig nog mee uit de voeten kan. Ik heb zelfs nog een Ps2 en een Wii staan die gemod is zodat ik er NES en SNES games op kan spelen, voor het retro gevoel
    Maar die PS Pro hoeft voor mij niet. Ik vind het een "noch vleesch, nog visch" systeem, want je kan er wel 4K op gamen, maar dat is niet echt native 4K en 4K bluray kan ook al niet. En ondanks dat Sony nu ineens aanbrengt dat het de systemen "voornamelijk voor de games zijn" hebben ze toch mooi meegelift op de DVD en Bluray behoefte die de kopers hadden. Dus om nu geen UHD speler in te bouwen is toch een beetje je trouwe klant in de bek schijten, even ongenuanceerd gebracht. Nee, deze Pro is een zoethoudertje en cash grab tot de 5, want Sony heeft goed naar Apple gekeken en gezien dat je ook met een nieuw apperaat die een kleine upgrade heeft gekregen heel veel geld kan verdienen ipv jaren te spenderen aan een compleet nieuw apparaat en in de tussentijd je omziet zien slinken. Dat is de reden van de PS Pro volgens mij.
    Ik ben het grotendeels eens met je opmerkingen, behalve dat dit een kleine upgrade is. Puur kijkend naar ruwe rekenkracht is deze PS4 Pro meer dan 2x zo krachtig. Van 1.86 TFLOPS naar 4.2 TFLOPS is geen kleine upgrade in mijn ogen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #5979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ze er ook een Blu-ray speler van hadden gemaakt dan had hij gerust nog 30 a40 Euro duurder mogen zijn want dan hadden film freaks er ook nog wat aan.

    Treurig vind ik dat ik lees dat er mensen zijn die na die meeting meteen een pre-order hebben gedaan met de gedachte dat ze een goedkoop 4K scherm gaan scoren[groot deel zelfs mensen die al een PS4 hebben].Leuke gedachten maar ze beseffen niet dat ze straks een toestel in huis hebben staan die een enorme hoge input lag heeft en die dus totaal niet geschikt is om op te gamen.

    Volgens mij denken ze bij Sony dat de massa al een 4K scherm heeft.
    Vergeet niet dat een UHD blu-ray drive meer kost dan 3 a 4 tientjes. De Xbox One S heeft idd een UHD blu-ray drive, maar de rekenkracht van de Xbox One S is slechts 1.4 TFLOPS. Dat is nog altijd langzamer dan de 'oude' PS4. De prijs van de Xbox One S kan naar mijn mening zo laag blijven omdat ze de overige hardware niet hebben doorontwikkeld. Alleen in een ander procede gemaakt, dus kleiner en zuiniger, maar het is geen doorontwikkeling.

    Losse UHD spelers kosten ook minimaal 430 euro. En dan heb je een instappertje van Samsung.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Waar mensen nog meer tegenaan kunnen lopen is gewoon puur het gebruiksgemak van een console. Als je into games bent betekent dat nog niet dat je weet hoe je met een pc om moet/kunt gaan. Het is voor mij geen probleem, een pc, maar dat kan het voor anderen wel zijn. Er zijn gewoon mogelijke consumenten die de stap naar PC gaming niet durven te wagen vanwege allerlei onduidelijkheden voor hen. Sony zegt: hey je kunt bij ons (bijna) net zo'n vette ervaring krijgen als op de PC voor minder geld en meer gebruiksgemak. En geef ze eens ongelijk.

    Over HDR en HDMI 1.4... De upgrade naar HDMI 2.0 is in de meeste gevallen softwarematig. Zo ook bij de PS4. En dat komt omdat de standaard 1.4a al de benodigde hardwarematige eigenschappen heeft. HDMI 2.0 en 1.4 zijn ook volledig compatible met elkaar. Enige verschil tussen de 2 is in feit de bandbreedte en dit valt dus (in de meeste gevallen) met een software update te wijzigen. Ook de HDMI kabels zijn met elkaar uit te wisselen bijvoorbeeld. Het grootste verschil qua eigenschappen zit hem in de 4K eigenschappen. 1.4 ondersteunt max 24 beelden per sec waar 2.0 tot 60 beelden per sec gaat. Daarnaast kunnen er meer kleuren, meer audiokanalen etc over hetzelfde lijntje.
    Bijna PC ervaring voor minder geld ?Als je die Pro gaat halen met een fatsoenlijke 4K/HDR scherm dan ben je heel wat meer kwijt dan een dikke PC.

    Gebruikers gemak is er nu juist bij Sony niet meer want er zijn zelfs mensen die nog nier door hebben dat je voor HDR een 4K/HDR scherm nodig hebt !

    Ik moet het allemaal nog maar eens zien hoe het uitpakt. ik bv had liever 2 jaar gewacht zo dat Sony met de PS5 wel echt een grote stap kan maken + Ik blijf negatief over het feit dat Sony nog geen betaalbaar scherm heeft voor de Pro..

    Tot slot vind ik dat hun exclusieve games steeds meer voor de middle-of- the road gamer zijn.[The Order: 1886,Uncharted 4]
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-09-2016 om 09:04

  6. #5981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben het grotendeels eens met je opmerkingen, behalve dat dit een kleine upgrade is. Puur kijkend naar ruwe rekenkracht is deze PS4 Pro meer dan 2x zo krachtig. Van 1.86 TFLOPS naar 4.2 TFLOPS is geen kleine upgrade in mijn ogen.
    Tja, ik moet dan nog zien of die rekenkracht echt benut gaat worden. Specs zijn 1 ding maar dan moeten de games er ook nog voor gemaakt worden. Apple prijst zn nieuwe iPhones ook altijd aan met een snellere processor, maar het enige wat dat oplevert zijn zwaardere apps en IOS waardoor de iPhone uiteindelijk net zo snel gaat als voorheen.

  7. #5982

    Standaard

    De PS4 was op papier ook een betere console dan de 360 maar dat is er nooit echt uitgekomen.Ook deden zij de belofte dat games speelbaar zullen zijn in 1080p maar die zijn op een hand te tellen.

    Ze hadden beter nog even met de huidige PS4 door kunnen gaan want na die meeting heb ik het idee dat veel mensen met een PS4 nu zelfs meer interesse hebben in de Scorpio van Microsoft.

    Als de Pro er straks is dan zal Sony de PS4 gewoon beschouwen als een PS3.Een ontwikkelaar wil tijd steken in de beste versie en een mindere versie is latere zorg.

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20160...ait_op_30_fps/

    Goede specs ja met een framerate die op de pro niet eens naar 60fps gaat.


    Hier wat specs waar je als console gebruiker meestal niets mee kan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-09-2016 om 10:52

  8. #5983

    Standaard

    Horizon:Zero Dawn [PS4]

    Ik was misschien niet zo te spreken over het laatste Sony event maar dit is wel een Sony game waar ik sinds de laatste E3 het meest naar uitkijk.

    Game Informer is naar Amsterdam gekomen en geeft nu in deze video hun indruk van het spel: https://www.youtube.com/watch?v=VYSdLdg9oaI [Re 1 Maart 2017]

    Echt petje af dat de studio af durft te stappen van het FPS genre en nu totaal iets anders aan het doen is.

  9. #5984

    Standaard

    Mafia 3 [PS4/XO/PC]

    10 Dingen die je wilt doen in Mafia 3:http://www.insidegamer.nl/artikel/12...n-in-mafia-iii

    De verzamelaar in mij zal pas echt los gaan op punt 9.

    Sinds gisteren zijn er PC specs:

    Minimum System Requirements:
    - Operating System: Windows 7 6-bit
    - Intel CPU: I5-2500K
    - AMD CPU: AMD FX-8120
    - RAM: 6GB
    - AMD GPU: Radeon HD7870
    - NVIDA GPU: GeForce GTX 660
    - Video Memory: 2GB
    - HD: 50GB vrije ruimte

    Recommended System Requirements:
    - Operating System: Windows 7 64-bit
    - Intel CPU: I7-3770
    - AMD CPU: AMD FX 8350 4.0 Ghz
    - RAM: 8GB AMD
    - AMD GPU: Radeon R9 290X
    - NVIDIA GPU: GeForce FTX 780 of GeForce GTX 1060
    - Video Memory: 4GB
    - HD: 50GB vrije ruimte

    [Re 7 Oktober]
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-09-2016 om 06:46

  10. #5985

    Standaard

    Apple en Sony hebben schijnbaar dezelfde release agenda erop nagehouden. Op 7 september kwamen beide bedrijven met spannende onthullingen mbt hardware. En vandaag komt iOS 10 uit,, maar ook PS4 System Software Update 4.00 is vandaag beschikbaar. En niet te vergeten. Op 16 september komt de PS4 (Slim) en de iPhone 7/7+ uit.

  11. #5986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Apple en Sony hebben schijnbaar dezelfde release agenda erop nagehouden. Op 7 september kwamen beide bedrijven met spannende onthullingen mbt hardware. En vandaag komt iOS 10 uit,, maar ook PS4 System Software Update 4.00 is vandaag beschikbaar. En niet te vergeten. Op 16 september komt de PS4 (Slim) en de iPhone 7/7+ uit.
    Nu je het zegt ja.

  12. #5987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze specs had 16 al dus die zullen met 17 zeker nog wat hoger gaan.

    Recommended Specifications:

    • OS: Windows 8/8.1/10 -64-bit
    • CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
    • RAM: 8GB
    • Hard Drive Space Required: 15.0 GB
    • Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
    • DirectX: 11.0

    Minimum Required Specifications:

    • OS: Windows 7/8/8.1 -64-bit
    • CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz
    • RAM: 4GB
    • Hard Drive Space Required: 15.0 GB
    • Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
    • DirectX: 11.0


    Succes.

    Ik realiseer me nu pas dat ik nog nooit een voetbal game gespeeld heb.Vind voetbal wel leuk maar in een game zoek ik het dan weer niet.
    Van de site van ea:

    Minimum Specifications

    OS: Windows 7/8.1/10 - 64-Bit
    CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
    RAM: 8GB
    Hard Drive Space Required: 50.0 GB
    Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 or AMD Radeon R7 260
    DirectX: 11.0

    Recommended Specifications

    OS: Windows 7/8.1/10 - 64-Bit
    CPU: Intel i5-3550K @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz
    RAM: 8GB
    Hard Drive Space Required: 50.0 GB
    Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9 270
    DirectX: 11.0

    Valt dus wel mee met dat verhogen. Maar dan nog moet ik eens kijken of er nog wat te unlocken valt oid qua cpu. Die 0,2 of misschien wel 0,4 ghz moet toch te overbruggen zijn.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 13-09-2016 om 17:55

  13. #5988

  14. #5989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dishonored 2 [PS4/XO/PC]

    Nieuwe trailer:http://www.insidegamer.nl/nieuws/124...ameplaytrailer

    Top.
    Hier kijk ik ook naar uit. En naar Horizon Zero Dawn. Ik zag nog vandaag de Japanse trailer die best wel mooi was.

  15. #5990
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Voor mijn vrienden game avonden heb ik Grand Slam Tennis 2 gekocht voor PS3 (helaas nog geen goede tennis game op PS4). Hiermee wordt de diversiteit wat uitgebreider om uit te kiezen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #5991

    Standaard

    Hopelijk vandaag mijn nieuwe tv binnen. Mijn Sony KDL-50W828B had 2 verticale lijnen midden in het beeld. Opgestuurd naar Sony via Expert, maar was helaas niet meer te maken. Tenminste, economisch total loss zoals dat heet.

    Gelukkig had ik verlengde garantie dus mocht ik van Expert een nieuwe uitzoeken. Na wikken en wegen en kijken of ik dan nu voor 4K moet gaan of toch gewoon een goede full HD is het de KDL-55W808C geworden. Maatje groter dus, maar wel full HD. En dan zien we over een paar jaartjes maar weer wat dat 4K nu echt gaat doen. Ik hoefde er overigens maar een klein bedragje voor bij te leggen. Deze nieuwe TV heeft helaas wel een hogere inputlag, maar hopelijk is het niet te extreem. Deze nieuwe Sony wordt wederom geroemd om zijn zwartweergave (voor een LCD LED) en zou op dat gebied zelfs beter presteren dan mijn vorige, die al beter was dan de plasma die ik ervoor had. Dus ik ben benieuwd. Maar gamen moet ook lekker gaan! Anders gaat ie terug...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #5992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hopelijk vandaag mijn nieuwe tv binnen. Mijn Sony KDL-50W828B had 2 verticale lijnen midden in het beeld. Opgestuurd naar Sony via Expert, maar was helaas niet meer te maken. Tenminste, economisch total loss zoals dat heet.

    Gelukkig had ik verlengde garantie dus mocht ik van Expert een nieuwe uitzoeken. Na wikken en wegen en kijken of ik dan nu voor 4K moet gaan of toch gewoon een goede full HD is het de KDL-55W808C geworden. Maatje groter dus, maar wel full HD. En dan zien we over een paar jaartjes maar weer wat dat 4K nu echt gaat doen. Ik hoefde er overigens maar een klein bedragje voor bij te leggen. Deze nieuwe TV heeft helaas wel een hogere inputlag, maar hopelijk is het niet te extreem. Deze nieuwe Sony wordt wederom geroemd om zijn zwartweergave (voor een LCD LED) en zou op dat gebied zelfs beter presteren dan mijn vorige, die al beter was dan de plasma die ik ervoor had. Dus ik ben benieuwd. Maar gamen moet ook lekker gaan! Anders gaat ie terug...
    Ik zou dat toch wel eerst willen weten hoe hoog die hogere inputlag nou precies is want met online multiplayer shooters is het geen doen met hoge input lag.
    Toevallig laatst de multiplayer van Uncharted weer eens op mijn Sony scherm gespeeld en die zit dan rond de 23ms maar ben toch weer rap naar mijn 27 LG monitor gegaan.Op zick niets mis met 23ms maar ik ben de laatste maanden alleen nog maar op mijn 27 monitor aan het gamen en dat bevalt me goed.[ook PS4/XO]]

    Succes.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2016 om 09:15

  18. #5993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik zou dat toch wel eerst willen weten hoe hoog die hogere inputlag nou precies is want met online multiplayer shooters is het geen doen met hoge input lag.
    Toevallig laatst de multiplayer van Uncharted weer eens op mijn Sony scherm gespeeld en die zit dan rond de 23ms maar ben toch weer rap naar mijn 27 LG monitor gegaan.Op zick niets mis met 23ms maar ik ben de laatste maanden alleen nog maar op mijn 27 monitor aan het gamen en dat bevalt me goed.[ook PS4/XO]]

    Succes.
    De KDL-50W828B ligt idd op zo'n 23 a 24ms. De KDL-55W808C ligt rond de 36 ms. Ik ben het gewend om op een TV te gamen en nu heb ik een leentoestel van Philips wat echt een dramatische inputlag heeft, maar ik denk dat 36ms nog wel te doen is. Volgens diverse sites komt de 55W808C als goede game TV uit de bus. Niet de beste, maar gewoon goed. Volgens rtings.com ligt de lag op 37,4, maar op AVS forums lees ik 35 en 36 ms terug van mensen die het met de juiste apparatuur hebben getest. Er is later ook een firmware update geweest die de inputlag wat heeft verbeterd. We zullen het gaan zien hoe het speelt. Als ik in mijn eerste potje COD weer gelijk win is er niks aan de hand haha. Gaat het me storen, dan gaat ie gewoon terug. Ik heb gewoon zichttermijn uiteraard.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #5994
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    GTA V meets Double Dragon. Gister heb ik in de PSstore Sleeping Dogs devinitive edition gekocht. Het is al een oudje maar GTA liefhebbers komen met deze game wel aan hun trekken.
    Ik persoonlijk vind deze game erg leuk om te spelen. Nu voor rond de €14,- euro in de PSstore.


    Ook is Elder Scrolls Online Tamriel Unlimited onderweg. Ook gekocht in de PSstore. Tot eind september is deze in de aanbieding en heb erg lang getwijfelt of ik m zou kopen.
    Nu dus in de aanbieding en omdat ik een Elder Scrolls fan ben kon ik m niet laten liggen.

    Nu gratis te downloaden voor de PSplus aboos. Lords of the Fallen. Ik heb alleen de basis gedowned. Eerst maar eens kijken of het wat is voor me. Volgens mij een beetje God of War achtig.


    Ik heb de DLC van UFC 2 gekocht met Bas Rutten, Bruce Lee en Mike Tyson. Wel een beetje maf om te zien hoe Mike Tyson ook voetenwerk en submissions gebruikt.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #5995

    Standaard

    Vandaag gekocht op Steam:

    Bioshock Remastered[19,99] Je kan die drie games los kopen op Steam.

    Middle-earth: Shadow of Mordor [7,49] Heb de XO versie destijds te vlug verkocht omdat ik niet in de game kwam maar heb daarna een beetje spijt gehad en wel gezegd dat ik de game nog eens ooit een 2de kans geef.

  21. #5996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hopelijk vandaag mijn nieuwe tv binnen. Mijn Sony KDL-50W828B had 2 verticale lijnen midden in het beeld. Opgestuurd naar Sony via Expert, maar was helaas niet meer te maken. Tenminste, economisch total loss zoals dat heet.

    Gelukkig had ik verlengde garantie dus mocht ik van Expert een nieuwe uitzoeken. Na wikken en wegen en kijken of ik dan nu voor 4K moet gaan of toch gewoon een goede full HD is het de KDL-55W808C geworden. Maatje groter dus, maar wel full HD. En dan zien we over een paar jaartjes maar weer wat dat 4K nu echt gaat doen. Ik hoefde er overigens maar een klein bedragje voor bij te leggen. Deze nieuwe TV heeft helaas wel een hogere inputlag, maar hopelijk is het niet te extreem. Deze nieuwe Sony wordt wederom geroemd om zijn zwartweergave (voor een LCD LED) en zou op dat gebied zelfs beter presteren dan mijn vorige, die al beter was dan de plasma die ik ervoor had. Dus ik ben benieuwd. Maar gamen moet ook lekker gaan! Anders gaat ie terug...
    Ik had zelf ook weer gewoon voor een full-HD scherm gegaan mocht ik dat probleem van jou hebben.Zelfs op PC is 1920x1080 nu nog de sweet spot voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-09-2016 om 15:01

  22. #5997

    Standaard

    Gamen gaat perfect op mijn nieuwe tv. Ik merk niets van een hogere inputlag. Getuige mijn laatste potjes COD
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #5998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gamen gaat perfect op mijn nieuwe tv. Ik merk niets van een hogere inputlag. Getuige mijn laatste potjes COD
    Goed dat alles nog binnen de garantie viel.Nu kun je de komende jaren weer even vooruit.

  24. #5999

    Standaard

    Forza Horizon 3 [XO/PC]

    Demo staat op Xbox live.

    Eerste indruk:

    + Game ziet echt schitterend uit.
    + Australie is misschien wel de beste setting in de Horizon serie.
    + Radio zenders met toffe muziek.

    - Iets wat alle Horizon games hebben is dat de Auto's weinig gewicht hebben maar bij dit nieuwe deel had ik dat toch graag anders ervaren.
    - De game is te arcade om met stuur te spelen en dus ben je met conroller altijd beter af.Op de E3 van dit jaar had de ontwikkelaar een demo staan met stuur maar dit is niet dat soort game om het daar mee te spelen.

    Persoonlijk is mijn probleem nu dat ik liever had gezien dat de serie nog meer voor arcade zal ging want daar is in de race markt van nu meer ruimte voor.Nu is het een arcade racer met wat Forza6 physics en dus waren meer absurde race dingen welkom geweest.

    Deze game gaat het niet worden voor mij.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-09-2016 om 08:46

  25. #6000

    Standaard

    Bioshock - The Collection/3 games [PS4/XO/PC]

    Bioshock: Wat ziet deze game er in 1080p/60fps fantastisch uit.Mede door het tijdloos stijltje kan de game nog met alles mee komen van wat er vandaag de dag te spelen is.
    Ik speel deze nu dan op PC maar op de consoles draait hij ook 1080p/60fps.

    Geef deze collectie een kans want dit is game design van de bovenste plank !!!

    Laatst aangepast door jeroeni : 17-09-2016 om 12:16

Pagina 240 van 484 EersteEerste ... 140190230236237238239240241242243244250290340 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •