Pagina 173 van 484 EersteEerste ... 73123163169170171172173174175176177183223273 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.301 tot 4.325 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #4301

    Standaard

    Ik vond BO2 en Ghosts ook zwaar ruk en heb die ook weer weggedaan na een tijdje stug volhouden. Deze is echter weer top en zal me weer veel spelplezier bezorgen.
    Moet er echter wel weer inkomen zeg, kan merken dat het een tijd geleden is dat ik online heb lopen knallen. Dat ik de maps nog niet echt ken, helpt ook niet. Ga ook echt te vaak dood naar mijn zin, vooral vaak van achteren.

  2. #4302

    Standaard

    http://www.psx-sense.nl/179192/uncha...o-realistisch/

    Damn.........deze wil ik. Hopelijk word het volgend jaar en niet 2016.

  3. #4303

    Standaard

    CoD Advanced Warfare vandaag gekocht, net paar potjes Team Deathmatch gedaan en het speelt echt super! Ik heb Ghost gehad en die multiplayer vond ik echt verschrikkelijk, ik maakte nu zowaar kills in mijn eerste 2 potjes en het is al lang geleden sinds ik BO2 online heb gedaan.......ik vind t vet morgen de campaign ff spelen want die zag er ook gaaf uit
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #4304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    http://www.psx-sense.nl/179192/uncha...o-realistisch/

    Damn.........deze wil ik. Hopelijk word het volgend jaar en niet 2016.
    Ik durf voor 99% te zeggen dat jij die in het najaar van 2015 speelt.

  5. #4305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik durf voor 99% te zeggen dat jij die in het najaar van 2015 speelt.
    Ik hoop het jeroeni

  6. #4306

  7. #4307

    Standaard



    Ow yes!!!! Eindelijk is het zo ver hij komt op de 3DS lente 2015
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  8. #4308

    Standaard

    Ik ging uit mijn dak toen ik gisteren zag dat deze Zelda op de 3DS komt.

    Er komt ook een special edition.

    Lente 2015.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-11-2014 om 12:39

  9. #4309
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Net 3 XBO games besteld.

    Far Cry 4
    Assasins Creed Unity
    GTA V

    So busy 'till I drop!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #4310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Net 3 XBO games besteld.

    Far Cry 4
    Assasins Creed Unity
    GTA V

    So busy 'till I drop!
    Enjoy

  11. #4311

    Standaard

    Gisteravond Shadow of Mordor uitgespeeld, tenminste de main story dan. Laatste twee vijanden waren zo verslagen, ging helemaal nergens over eigenlijk. Vooral de laatste was alleen de juiste knoppen indrukken en meer niet. The Hammer was nog het moeilijkst, The Tower en de laatste dus helemaal niet. Heb in Mordor nu ineens weer allemaal nieuwe captains en warchiefs dus die ga ik maar even branden ook. Die andere wereld heb ik alles al gebrand, daar maar even alle zijmissies doen. Heb maar even een gratis add-on gedownload, kan je spelen als The Black Hand.

  12. #4312

    Standaard

    Hoeveel mensen spelen er hier nu Advanced Warfare op de PS4? Misschien een idee om een clan te beginnen, genaamd DVD.nl
    Weet alleen niet precies wat er bij deze editie mee kan met die clans.

  13. #4313

    Standaard

    Vanavond mijn eerste encounter met een bloater in The Last Of Us. Werd meteen tot tweemaal toe m'n dood. Spel was nog vrij rustig eigenlijk, totdat je in Bill's Town komt, dan vliegen de infected in grote groepen op je af. Pfff...
    Na de cutscene richting Pittsburgh maar even gestopt.

    Begin trouwens aardig fan te worden van Ellie. Damn, that girl's got some attitude!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #4314

    Standaard

    Het blijft 1 van de beste games ooit Dennis. Zoveel sfeer en spanning

  15. #4315

    Standaard

    Absoluut mee eens, Jeroen!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #4316

    Standaard

    Gisteren een beta key gekregen voor The Crew en gelijk uitgeprobeerd. Ziet er veelbelovend uit en speelt ook erg lekker. Helaas waren er nog wat serverproblemen, waardoor de game er volledig uitklapte, maar goed. Dat is logisch bij een beta. Als het bij de release soepel draait hebben ze hiermee denk ik weer een toppertje bij Ubisoft.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #4317

    Standaard

    The Master Chief [Halo] Collection [XO]

    Reviews
    http://www.metacritic.com/game/xbox-...critic-reviews

    Aan deze box kan je geen miskoop aan doen.

    Re-11-11-2014
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-11-2014 om 11:38

  18. #4318

    Standaard

    GTA 5 [XO/PS4/PC]

    Ben nooit geen groot GTA fan geweest omdat de besturing nooit goed voelde voor mij maar nu deze game een FP mode krijgt kijk ik er toch even positiever naar.
    Ook had ik vaak het idee dat de game gewoon te zwaar was voor de 360 en PS3.[Heb de game op de PS3 gespeeld.]

    https://www.youtube.com/watch?v=1gnbUusxRksDe game in FP mode

    Heb begrepen dat Rockstar al heel lang bezig is met deze next-gen versie van GTA5.

    Ik ben dus erg benieuwd hoe deze next-gen versie speelt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-11-2014 om 12:56

  19. #4319

    Standaard

    Te koop

    PS3 120 gb in uitstekende staat. Nog geen jaar oud. Met 2 controllers waarvan 1 dualshock.

    Games:
    Uncharted 1 + 2 + 3
    Mass Effect 1+ 2 + 3
    Arkam + Arham Alysium + Arkham City
    The Last of Us
    Spec Ops the Line
    Binairy Domain
    Brother in Arms Highway to Hell
    MGS Legacy collection

    Vraagprijs/richtprijs 220,-

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #4320

    Standaard

    Ik zal liegen als ik zou zeggen dat ik met de huidige games geen plezier heb maar die echte next-gen klapper is er gewoon nog niet en dan bedoel ik een titel die je echt van je stoel blaast.

    http://www.gamersnet.nl/nieuws/20141...4_en_xbox_one/

  21. #4321

    Standaard

    Tja, die is er op de PC ook niet. Dat is een continue proces van nieuwe games en steeds beter wordende hardware. Maar ook binnen de PC markt is er niet echt een game die je van je stoel blaast of iets vernieuwends doet. Ik denk dat we met zijn allen gewoon veel te hoge verwachtingen hebben van de nieuwe consoles. Dat wordt ook wel veroorzaakt door de fabrikanten zelf natuurlijk, maar het zijn de ontwikkelaars die het moeten doen. Komen die niet met een origineel of vernieuwend idee, dan kan een console, of pc, nog zo geavanceerd zijn, maar dan is het gewoon een electrisch apparaat zonder inhoud...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #4322

    Standaard

    Ik vermaak me prima met de PS4. Ben nu al een tijdje met Alien Isolation bezig (blijft een hele goede game) en volgende week Far Cry 4 en GTA5. Dat zijn voor mij toch wel twee absolute toptitels

  23. #4323
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wacht maar tot The Division - Tom Clancy met de snowdrop engine volgend jaar uitkomt. Naar wat ik vermoed de eerste echte next gen-titel.

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #4324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, die is er op de PC ook niet. Dat is een continue proces van nieuwe games en steeds beter wordende hardware. Maar ook binnen de PC markt is er niet echt een game die je van je stoel blaast of iets vernieuwends doet. Ik denk dat we met zijn allen gewoon veel te hoge verwachtingen hebben van de nieuwe consoles. Dat wordt ook wel veroorzaakt door de fabrikanten zelf natuurlijk, maar het zijn de ontwikkelaars die het moeten doen. Komen die niet met een origineel of vernieuwend idee, dan kan een console, of pc, nog zo geavanceerd zijn, maar dan is het gewoon een electrisch apparaat zonder inhoud...
    Die cross-gen periode is nu wel een beet je op zijn einde dus ik hoop met de E3 van 2015 titels te zien die meer indruk weten te maken.
    Met het VGX in December gaan trouwens geruchten dat daar een paar grote dingen aangekondigd gaan worden.

    Ik gok dat Bethesda de nieuwe Doom laat zien en Microsoft heel misschien iets van de nieuwe Gears.[VGX]

  25. #4325

    Standaard

    Deze week krijg ik Pro Evolution Soccer 2015 in de bus als het goed is. Afgelopen jaren mijn geld regelmatig uitgegeven aan de Fifa-serie. Maar zeer regelmatig problemen waar dan weer geen antwoord op kwam of wat dan weer tijden duurde. Vorige editie (14) kwam men voor een probleem na een HALF JAAR eens met een oplossing aanzakken. Dit niet werkte ... (ging om verdwenen spelers in Ultimate Team). Aangezien Pro Evo dit jaar ook zoiets heeft (en een stuk goedkoper is) heb ik toch zoiets van: boycotten die FIFA dit jaar . Ben benieuwd. Heb 2014 even gespeeld en dat voelde niet slecht.. Schijnt dat 2015 een stuk beter is.

Pagina 173 van 484 EersteEerste ... 73123163169170171172173174175176177183223273 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •