Pagina 124 van 484 EersteEerste ... 2474114120121122123124125126127128134174224 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.076 tot 3.100 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Wat voor PS3 accessoires gebruiken jullie?
    Ik zat te denken om zo'n toetsenbordje te kopen voor aan je controller, alleen vraag ik me af of dit ook veel gebruikt gaat worden en of 't uberhaupt handig is..

    En hebben jullie een headset? Ik zat te kijken naar de Gioteck EX-01 of EX-03, heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik zal zo'n toetsenbord niet kopen, je gebruikt het echt zelfde, en de toetsen zijn best klein. Dit hoor ik ook veel van andere mensen. Maar misschien zijn er mensen op het forum die het wel fijn vinden en die het gebruiken.

    Ik ken die headset niet, maar wat ik zelf gebruik is de ps3eye, dat is dus een camera zowel microfoon. Die is met de move maar 60 euro. Maar dit is dus enkel mijn ervaring, en ik snap best dat je een headset wilt kopen.

  2. #3077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Wat voor PS3 accessoires gebruiken jullie?
    Ik zat te denken om zo'n toetsenbordje te kopen voor aan je controller, alleen vraag ik me af of dit ook veel gebruikt gaat worden en of 't uberhaupt handig is..

    En hebben jullie een headset? Ik zat te kijken naar de Gioteck EX-01 of EX-03, heeft iemand hier ervaring mee?

    Toetsenbordje heb ik en gebruik ik amper, maar als je die toch wil kopen kan je die het beste uit de uk halen , bij amazon heb je die voor een euro of 15 'bij my memory.

    Heb zelf een stuk of 4 headsets maar vind de ear force p21 het fijnste.

  3. #3078

    Standaard

    Ik gebruik zelf die officiële bluetooth headset van Sony. Speciaal gemaakt voor de ps3. Kraakhelder geluid en lange batterijduur. Zelfs tijdens het opladen kan je'm blijven gebruiken. Dan steek je'm in zo'n houdertje via usb aangesloten op je console. En dan kan je'm blijven gebruiken als gewone microfoon met de audio die via de speakers van je tv/surround set komen. Dus ideaal als je uren lang mp games speelt. Je krijgt ook bij het indrukken van een toets een kleine statusbalk rechtsboven met het resterende batterij niveau, volume, en dergelijke. Echter is het prijskaartje wel wat hoog voor wat het is. 50+ euro terwijl een simpele bluetooth headset van 10 euro eigenlijk ook wel voldoet.

    Dat toetsenbord is wel handig om te typen maar ook veel te duur voor wat het is, zeker omdat je zowat elk usb toetsenbord kan aankoppelen op je ps3. Dat doe ik ook altijd, gewoon mijn tobo van de desktop erop aansluiten.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #3079

    Standaard

    @Kendorjia
    Bedankt voor de tip! Had nog een draadloos toetsenbord liggen, werkt perfect!

    Heb de Gioteck EX-03 gekocht; http://www.gioteck.com/wordpress/?page_id=1612
    Ben benieuwd of deze me bevalt, aangezien dit wel een in-ear headset is..
    PSN: r4zZ1__

  5. #3080

    Standaard

    Iemand interesse in Rage voor de xbox360? Pm mij
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #3081

    Standaard

    nieuwe 7.1 headset van sony die in vs al beschikbaar is, is ook mooi ding.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #3082

    Standaard

    Heeft iemand een idee of de huidige 3 voor 2 actie bij de Saturn de Battlefield 3 limited edition betreft?

  8. #3083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    nieuwe 7.1 headset van sony die in vs al beschikbaar is, is ook mooi ding.
    Inderdaad, als die hier uitkomt dan komt ie er ook zeker in.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #3084

  10. #3085

    Standaard

    aan de ene kant ziet het er supervet uit en kijk ik erg naar de game uit, maar ik moet bekennen dat ik stiekem op een remake van Vice city had gehoopt dat blijft de beste GTA kwa sfeer voor mij!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #3086

  12. #3087

    Standaard

    Ziet er wel leuk uit ja, mooie sfeer en dergelijke, maar ik vind het toch zo jammer dat men weer voor de VS kiest. Een GTA in een of andere europese wereldstad zou toch ook wel eens vet zijn. Aan de andere kant, Rockstar drijft graag de spot met de VS en gebruikt natuurlijk ontzettend veel van de Amerikaanse cultuur als humor, dus dat zou dan ook weer wegvallen, of toch anders zijn.

    Hoe dan ook, laat de hypetrein maar vertrekken

  13. #3088

    Standaard

    Uncharted 3 is erg vet geworden! Ben inmiddels bij chapter 16 of act 16 of whatever en het is echt super tot nu toe!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #3089

    Standaard

    Ennnnn uitgespeeld Kort maar episch!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  15. #3090

    Standaard

    Heb na de positieve reviews toch maar Battlefield 3 aangeschaft. Maar dan wel voor de pc. Want dat is toch het platform waar BF het beste tot zijn recht komt. Intussen een paar potjes gedaan en ik merk dat ik er nog echt in moet komen. Maar ik heb dan ook al heel lang geen online shooters gespeeld op de pc. Dus ik ben erg stroef. Daarnaast kan ik geen lange sessies maken nu ivm een hernia, maar dat komt wel. Grafisch is het echt schitterend in ieder geval.

    Daarnaast aanstaande dinsdag CoD:MW3!!!!! Daar heb ik pas echt zin in!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #3091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Daarnaast aanstaande dinsdag CoD:MW3!!!!! Daar heb ik pas echt zin in!
    Mijne is al verzonden dus zal morgen wel binnen zijn als het goed is voor de ps3.
    Dus neem aan dat ie morgen op veel plaatsen al te krijgen is.

    Beterschap met je hernia iig

  17. #3092
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De mijne is ook verzonden. Maar kreeg ook een extra mail van de FRS waarin stond dat ondanks ik een verzendmail zou ontvangen, het spel pas dinsdag bezorgt wordt!??? Ben benieuwd of ie nu wel of niet verzonden is/wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #3093
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Heb na de positieve reviews toch maar Battlefield 3 aangeschaft. Maar dan wel voor de pc. Want dat is toch het platform waar BF het beste tot zijn recht komt. Intussen een paar potjes gedaan en ik merk dat ik er nog echt in moet komen. Maar ik heb dan ook al heel lang geen online shooters gespeeld op de pc. Dus ik ben erg stroef. Daarnaast kan ik geen lange sessies maken nu ivm een hernia, maar dat komt wel. Grafisch is het echt schitterend in ieder geval.

    Daarnaast aanstaande dinsdag CoD:MW3!!!!! Daar heb ik pas echt zin in!
    Ha, Hernia... Oorzaak beenlengteverschil. Geloof me.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #3094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ha, Hernia... Oorzaak beenlengteverschil. Geloof me.
    Tja, zou zomaar eens kunnen. Gaat in ieder geval al een heel stuk beter nu.

    On-topic: ik heb nog geen verzendbericht gehad van de winkel waar ik heb besteld, maar goed, komt vanzelf wel. Ik reken gewoon op dinsdag. Maandag heb ik toch geen tijd om er aan te beginnen. Op zijn vroegst pas woensdag. Of dinsdag pas laat op de avond. En voor die prijs wil ik anders wel wachten. Betaalde nog geen 40 euro ivm een eerdere klacht bij dezelfde winkel, die er achteraf zelf niets aan konden doen. Maar om het goed te maken boden ze me dus een tientje korting. Altijd handig.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #3095

    Standaard

    Enkele vrienden van me kijken ook erg uit naar MW3, ik ben zelf ook wel benieuwd wat ze nu hebben toegevoegd/veranderd. Heb het hele ontwikkelproces niet gevolgd. Hopelijk zijn ze wel van die idote noobtubes, quickscoping en idiote perks afgestapt en hebben ze een nieuwe/verbeterde engine gebruikt. Dan komt ie er heel misschien nog wel in, voor een budgetprijs. Is het echter weer opnieuw te veel van hetzelfde zal ik'm laten gaan.

    Nog even terugkomendd op Battlefield 3:

    http://www.youtube.com/watch?v=z1CtoVpaHuY


  21. #3096

    Standaard

    Nou sony gaat vanaf 18 juli het gamesharen tegen.

    JE kan dan nog maar 2 active ps3s op je account hebben , en wil je dus op een andere spelen moet je m op een site deactiveren en de andere activeren.

    Men doet dat alleen bij nieuwe content.

    Buiten dat het voor mij heel erg nadelig is omdat ik 4 active ps3s in huis heb , heb ik het idee dat het wettelijk ook niet mag.
    Maar hoe kom ik daar achter?

    Mij lijkt het nogal raar dat ik pas nieuwe games heb , en dat de content die nog uit komt dalijk niet meer te gebruiken is op elke ps3 tenzij ik allemaal moet gaan liggen rommelen om te activeren en te deactiveren.

    Buiten dat heb ik dan 2 ps3s die ik aanzienlijk minder ga gebruiken omdat ik echt geen zin heb om telkens op het internet wat aanpassingen te moeten doen.

  22. #3097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Enkele vrienden van me kijken ook erg uit naar MW3, ik ben zelf ook wel benieuwd wat ze nu hebben toegevoegd/veranderd. Heb het hele ontwikkelproces niet gevolgd. Hopelijk zijn ze wel van die idote noobtubes, quickscoping en idiote perks afgestapt en hebben ze een nieuwe/verbeterde engine gebruikt. Dan komt ie er heel misschien nog wel in, voor een budgetprijs. Is het echter weer opnieuw te veel van hetzelfde zal ik'm laten gaan.

    Nog even terugkomendd op Battlefield 3:

    http://www.youtube.com/watch?v=z1CtoVpaHuY

    Het hele MP systeem is op de schop genomen en compleet anders ingericht. Voorheen werd je alleen beloond als je goed was in fraggen. Nu wordt je ook beloond als je een ondersteunende rol vervult. Zo kun je als killstreak bijvoorbeeld kogelvrije vesten voor je team vrijspelen. Om maar een voorbeeld te noemen.

    Wat is er van heb gezien zit er helaas nog wel quickscoping tussen. We zullen het zien hoe het gaat lopen. Ik heb er in elk geval zin in.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #3098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De mijne is ook verzonden. Maar kreeg ook een extra mail van de FRS waarin stond dat ondanks ik een verzendmail zou ontvangen, het spel pas dinsdag bezorgt wordt!??? Ben benieuwd of ie nu wel of niet verzonden is/wordt.
    wel verzonden maar post bezorgt het pas op dag release. Mijne was afgelopen donderdag verzonden als pakketpost maar staat nog steeds op "aangemeld". Paar mensen uit engeland zelfde verhaal, afgelopen maandag al verstuurd maar ze kregen mail dat het pas op dag release wordt afgeleverd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #3099

    Standaard

    grrr verschillende mensen uit mijn psn lijst spelen mw3 inmiddels al
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #3100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    grrr verschillende mensen uit mijn psn lijst spelen mw3 inmiddels al
    Toch opmerkelijk. Zou niet moeten kunnen bij deze release. Ach ja. Morgenavond ga ik los!

    Leuk nieuwsbericht trouwens: http://www.metronieuws.nl/entertainm...dRYVSvBwqo12A/ Zijn de mensen uit je psn lijst wellicht Fransozen?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 124 van 484 EersteEerste ... 2474114120121122123124125126127128134174224 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •