Pagina 122 van 484 EersteEerste ... 2272112118119120121122123124125126132172222 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.026 tot 3.050 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3026

    Standaard

    Nee bij amazon uk voor 54 pond
    Ik ga wel een mailtje sturen om te vragen of ze een hoesje van de game op willen sturen , dan kan ik m bij de rest zetten en mn statue mooi intact laten, want nu zit de schijf in een mooi boekje en dat vind ik zonde om m zo rond te laten slingeren.

  2. #3027

    Standaard

    oke wel een goede prijs, enkel de game is 38 pond bij thehut. Ben benieuwd of ze dat doen, volgens mij kan je losse hoesjes bij de mediamarkt kopen. Het is wel overigens heel stil, ik moet nog even wachten..maar over 2 weekjes UNCHARTED!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3028
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik speel Batman beneden en zoonlief boven zonder catwoman kode. Nu blijkt dat ik tijdens het spel meerdere catwoman leveltjes heb en hij niet. En hij balen, maar is daardoor ook verder.

    Wel weer genieten van bats
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #3029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    maar over 2 weekjes UNCHARTED!!
    Hell yeah!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #3030

    Standaard

    Uncharted, COD MW3, NFS

    leuke winter
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #3031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik speel Batman beneden en zoonlief boven zonder catwoman kode. Nu blijkt dat ik tijdens het spel meerdere catwoman leveltjes heb en hij niet. En hij balen, maar is daardoor ook verder.

    Wel weer genieten van bats

    Hij kan die catwoman extra's toch downloaden via jou account?

  7. #3032
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, niet gratis althans.
    je kan hem maar op één account ophalen.
    Maar aangezien ik de baas ben en Catwoman om bepaalde redenen meer kan waarderen dan hem......., moet hij het er maar mee doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #3033

    Standaard

    Rage wil ik ook gaan kopen, net klaar met de sp van homefront, leuke game alleen grafisch vond ik hem wat tegenvallen. Ben nu de sp opnieuw aan het doen in guerilla mode.
    MP een keer gedaan maar dat is wel gaaf, lekker grote levels en gewoon servers kiezen, niet zoals in mw2 dat er voor je gekozen wordt. Dat weerhoud me er echt van om mw2 verder on-line te spelen.

  9. #3034

    Standaard

    Grand Theft Auto 5 Officially Announced

    Rockstar Games has just officially announced Grand Theft Auto 5 on its official website.

    There are absolutely no details yet - just a date for the first trailer, which is coming next Wednesday, the 2nd of November.

    We will have much more on this announcement - including that trailer - in the very near future. Stay tuned!

    Now, let's all start speculating on the design of the V in this logo. Looks like green to us...



    bron: http://uk.games.ign.com/articles/121/1210615p1.html
    PSN: r4zZ1__

  10. #3035

    Standaard

    Woohoo, hopelijk een GTA in Ierland ofzo, zou wel erg vet zijn. Zowiezo vond ik Packie een van de vetste personages uit IV.

    Ben benieuwd
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #3036

    Standaard

    Net ff langs Game Mania geweest, Dead Island opgepikt, tweedehands... Had geen zin om de full price te betalen voor een game met zoveel bugs en dergelijke maar voor een aardig prijsje wou ik'm wel proberen. Meteen ook even praatje gemaakt met de verkoper over Battlefield 3, die hadden ze al binnen, lag nog wel achter de toonbank. Hele stapels. :P Normaal pas donderdag in het rek, maar hoogst waarschijnlijk mogen ze'm morgen al verkopen. Dat is ook de reden waarom de midnight launch door EA werd geboycot, omdat hij toch al vroeger verkocht mag worden. En heel misschien zou hij ze vanavond al verkopen, dan zou ik meteen een sms'je krijgen. Maar die kans was wel klein.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #3037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Rage wil ik ook gaan kopen, net klaar met de sp van homefront, leuke game alleen grafisch vond ik hem wat tegenvallen. Ben nu de sp opnieuw aan het doen in guerilla mode.
    MP een keer gedaan maar dat is wel gaaf, lekker grote levels en gewoon servers kiezen, niet zoals in mw2 dat er voor je gekozen wordt. Dat weerhoud me er echt van om mw2 verder on-line te spelen.
    Ik zou voor rage niet de nieuwprijs betalen, zeer leuke game maar gezien speelduur en einde niet nieuwprijs waardig, maar ieder zijn mening uiteraard
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #3038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Net ff langs Game Mania geweest, Dead Island opgepikt, tweedehands... Had geen zin om de full price te betalen voor een game met zoveel bugs en dergelijke maar voor een aardig prijsje wou ik'm wel proberen. Meteen ook even praatje gemaakt met de verkoper over Battlefield 3, die hadden ze al binnen, lag nog wel achter de toonbank. Hele stapels. :P Normaal pas donderdag in het rek, maar hoogst waarschijnlijk mogen ze'm morgen al verkopen. Dat is ook de reden waarom de midnight launch door EA werd geboycot, omdat hij toch al vroeger verkocht mag worden. En heel misschien zou hij ze vanavond al verkopen, dan zou ik meteen een sms'je krijgen. Maar die kans was wel klein.
    Dead island vermakelijke game, side quests eentonig(ga van a naar b, doe iets en keer terug) maar zombies bashen gaat nooit vervelen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #3039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Meteen ook even praatje gemaakt met de verkoper over Battlefield 3, die hadden ze al binnen, lag nog wel achter de toonbank. Hele stapels. :P Normaal pas donderdag in het rek, maar hoogst waarschijnlijk mogen ze'm morgen al verkopen. Dat is ook de reden waarom de midnight launch door EA werd geboycot, omdat hij toch al vroeger verkocht mag worden. En heel misschien zou hij ze vanavond al verkopen, dan zou ik meteen een sms'je krijgen. Maar die kans was wel klein.

    Mijne is iig al verzonden en zal dus morgen al op de mat vallen.

    Tevens vandaag uncharted 3 besteld bij amazon, kon nergens die mooie special edition zo snel vinden.
    Want als de prijs niet te gek was had ik die mischien wel gewild, tevens is de statue van dark souls wel mooi, maar heb ik die ook nog nergens gezien.

  15. #3040

    Standaard

    Hoeveel is de prijs voor UC3 omgerekent in euros bij Amazon? Ik heb hem nog nergens in de pre staan...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #3041

  17. #3042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Ik zou voor rage niet de nieuwprijs betalen, zeer leuke game maar gezien speelduur en einde niet nieuwprijs waardig, maar ieder zijn mening uiteraard
    Thanks for the tip Ik ben qua spellen sowieso al een lurker eerste klas dus dat gaat wel goedkomen

  18. #3043

    Standaard

    Wat is het leven toch mooi! volgende week Uncharted 3, over 3 weken Saints Row The Third, dan ben ik voorlopig weer even zoet!

    En dit weekend Rage maar eens uitspelen, toffe game tot nu toe! Al had de game nog bruter kunnen zijn in mijn ogen, het voelt toch erg goed
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #3044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Wat is het leven toch mooi! volgende week Uncharted 3, over 3 weken Saints Row The Third, dan ben ik voorlopig weer even zoet!

    En dit weekend Rage maar eens uitspelen, toffe game tot nu toe! Al had de game nog bruter kunnen zijn in mijn ogen, het voelt toch erg goed
    dat gevoel had ik ook totdat ik bij het einde kwam

    maar goed, eerste bf3 reviews zijn wel goed, amerikaanse gasten uit mijn psn lijst spelen hem al en zijn zeer enthousiast erover.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #3045

    Standaard

    Uncharted 3:

    Ik ben enorm teleurgesteld in de previews en reviews van Uncharted 3: Drake's Deception. De eerste twee games waren erg vermakelijk, innovatief en hadden een relatief goede playtime. De derde in de reeks heeft daarentegen maar 8 uur nodig om je de eindbaas te laten zien. In alle reviews die ik heb gezien wordt de singleplayer mode heel snel afgedaan als een verplicht nummer om maar zo snel mogelijk naar de multiplayer te kunnen gaan. Blijkbaar loopt de halve aardbol met headsets op door het huis te schreeuwen. Ik niet. Ik geef om de singleplayer. Die mag in een derde game als dit best 15 uur duren. Kijk eens naar de gameplay van MGS4 (of elke andere MGS game) of een nieuwe resident evil game, allen vrij lang qua gameplay. Neen, Drake's Deception is voor mij uitgedraaid op een echte deceptie.

    GTA V:

    Als ze GTA V vullen met de graphics van IV en de leuke dingen uit III, Vice City en San Andreas, dan zit het wel snor. GTA IV was een pracht van een game, maar het ontbrak mij vooral aan pure fun. Ik verwacht van games dat ze groter, mooier, beter, voller en vermakelijker worden. In IV zat ineens geen memorabele soundtrack, de auto's konden niet meer getuned worden, je main character kon ineens geen 1000 outfits meer kopen zoals in alle voorgaande delen. In Vice City was het een 'ding' om die grote villa te kunnen bemachtigen. In IV was het blijkbaar allemaal te veel moeite en kreeg Niko (?) de mogelijkheid om een paar appartementen te scoren, meer niet. Ik vind NYC de mooiste stad ter wereld, maar GTA IV ontbrak het werkelijk aan alles. III, Vice City en San Andreas waren allen veruit superieur aan de laatste in de reeks. Hopelijk komen ze met iets geniaals op de proppen. Parijs ofzo

  21. #3046

    Standaard

    Battlefield 3 binnen, meteen aan de slag!

    Kreeg er ook een mooie glossy poster bij
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  22. #3047

    Standaard

    Ik heb mijn bf3 nog niet binnen, en ben bang dat ik tot morgen moet wachten , maar dan heb ik het jammer genoeg weer druk.
    Jammer had er echt op zitten rekenen om m effe te spelen vandaag, maar mischien komt ie nog want ze leveren hier wel eens vaker wat aan de late kant.

  23. #3048

    Standaard

    Lol, net heli piloot een headshot gegeven met mijn sniper rifle, niet met een bolt action rifle, meer zo'n battle rifle, die zijn helemaal niet zo nauwkeurig op lange afstand. Was ook gewoon mazzelschot maar een melding op je scherm dat je kill maakt via headshot waarna ik dat ijzeren gevaarte naar beneden zag storten en in stukken uiteen spatten gaf toch een flinke voldoening!

  24. #3049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Uncharted 3:

    Ik ben enorm teleurgesteld in de previews en reviews van Uncharted 3: Drake's Deception. De eerste twee games waren erg vermakelijk, innovatief en hadden een relatief goede playtime. De derde in de reeks heeft daarentegen maar 8 uur nodig om je de eindbaas te laten zien. In alle reviews die ik heb gezien wordt de singleplayer mode heel snel afgedaan als een verplicht nummer om maar zo snel mogelijk naar de multiplayer te kunnen gaan. Blijkbaar loopt de halve aardbol met headsets op door het huis te schreeuwen. Ik niet. Ik geef om de singleplayer. Die mag in een derde game als dit best 15 uur duren. Kijk eens naar de gameplay van MGS4 (of elke andere MGS game) of een nieuwe resident evil game, allen vrij lang qua gameplay. Neen, Drake's Deception is voor mij uitgedraaid op een echte deceptie.

    GTA V:

    Als ze GTA V vullen met de graphics van IV en de leuke dingen uit III, Vice City en San Andreas, dan zit het wel snor. GTA IV was een pracht van een game, maar het ontbrak mij vooral aan pure fun. Ik verwacht van games dat ze groter, mooier, beter, voller en vermakelijker worden. In IV zat ineens geen memorabele soundtrack, de auto's konden niet meer getuned worden, je main character kon ineens geen 1000 outfits meer kopen zoals in alle voorgaande delen. In Vice City was het een 'ding' om die grote villa te kunnen bemachtigen. In IV was het blijkbaar allemaal te veel moeite en kreeg Niko (?) de mogelijkheid om een paar appartementen te scoren, meer niet. Ik vind NYC de mooiste stad ter wereld, maar GTA IV ontbrak het werkelijk aan alles. III, Vice City en San Andreas waren allen veruit superieur aan de laatste in de reeks. Hopelijk komen ze met iets geniaals op de proppen. Parijs ofzo

    Nu nog een dikke villa met parkeergarage voor minimaal 20 auto's.
    Dat gezeik met maar 2 auto's per appartement.
    Hopelijk wordt het GTA in Miami met star-island en dat je daar dan huizen kunt bemachtigen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  25. #3050

    Standaard

    Rustig hier.....iedereen aan de Battlefield 3? Ik zie veel tweets over de singleplayer en dat ie heel vet is maar dat je em in 4 uurtjes uitgespeeld hebt, das toch best weinig.......maar de main selling point van dit soort games is toch de Multiplayer, dus ja eigenlijk maakt het nie echt uit voor de meesten denk ik
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 122 van 484 EersteEerste ... 2272112118119120121122123124125126132172222 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •