Pagina 135 van 484 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3351

    Standaard

    Bezig met borderlands 2, daarna dishonoured en dan cod black ops 2
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #3352

    Standaard

    Fifa 13 is bij mij nog geen enkele keer vastgelopen. Mss begint je console wat kuren te vertonen? Heb zelf meer last van vastlopers en dergelijke als mijn hdd vol begint te geraken en dergelijke, af en toe format'je doen helpt altijd bij mij, maar is uiteraard altijd zo'n gedoe als je veel dlc/games koopt via de store.

    Iig staat bij mij nu AC3 te downloaden, maatje van me had via psn gold edition gepreordered, dat is de ps3 game, season pass, en de ps vita game AC3 Liberation. Ben zelf niet zo'n AC fan. Heb destijds 1 gespeeld, en ondanks de tekortkomingen best van genoten maar de vervolgen eigenlijk geen kans gegeven omdat het me toch net niet genoeg aansprak en er meestal andere games uitkwamen rond hetzelfde ogenblik die met mijn aandacht gingen lopen. Omdat ik altijd via zijn account dingen mag downen ga ik AC3 toch maar eens proberen, al de reviews en dergelijke zeggen me nog steeds niets dus ik ben benieuwd of de game zelf me wel kan trekken. De Vita versie tot nu toe doet me ook weer weinig, ziet er leuk uit, speelt aardig maar ik denk gewoon dat het mijn type games niet zijn.

    Heb ook nog steeds Dishonored liggen, ff gespeeld en zit wel aardig in elkaar maar doet me ook weinig.

    Resident Evil 6 houdt me voorlopig nog het meest bezig, wat een bazengame is dat zeg! Ondanks dat Capcom weer een beetje te veel wil doen, en te veel de 'Call of Duty' generatie wil bekoren (lees: grote explosies, grote vijanden, grote gunfights, grote actie) is het toch echt wel beter dan de laatste paar games, vooral Leon's campaign is echt genieten, en laat zien dat Capcom nog steeds best in staat is om een goede horror game af te leveren, beetje jammer dat ze bij Chris weer de bocht uitgaan en te veel de kant van de actie kiezen, maar ook die is nog uiterst speelbaar. (Jake en Ada moet ik nog spelen).

    En dan nog een klein maandje wachten en daar is mijn most anticipated game of the year; Far Cry 3! Insane Edition staat al tijdje in de pre en ik kan echt bijna niet meer wachten. Die laatste paar weken zijn er echt te veel aan maar goed, wat doe je eraan? Echt alles aan die game lijkt me briljant. Ben echt oorlogshooter-moe dus laat maar komen die felle kleurtjes, blauwe oceanen, goudkleurige stranden en gestoorde eilandbewoners

    Medal of Honor Warfighter en Call of Duty Black Ops II laat ik aan me voorbijgaan
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #3353

    Standaard

    Ook bezig met RE6; vind het een middelmatige game. Ben nu met de Jake scenario bezig..opzich leuk..maar er mist iets..deel 5 was in mijn ogen beter! Iemand interesse in ruil tegen AC3 voor de PS3?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #3354
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    AC3 binnen, best wel weer leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #3355

    Standaard

    Iemand hier mischien interesse in een Fifa 13 Voucher (download van het volledige spel) voor de Ps Vita? €25,- . Bij interesse graag PM
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #3356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Fifa 13 is bij mij nog geen enkele keer vastgelopen. Mss begint je console wat kuren te vertonen? Heb zelf meer last van vastlopers en dergelijke als mijn hdd vol begint te geraken en dergelijke, af en toe format'je doen helpt altijd bij mij, maar is uiteraard altijd zo'n gedoe als je veel dlc/games koopt via de store.
    voorbijgaan
    Nee het is op alle consoles tegelijk van heel mn team zowat in clubs.
    Laatste dagen is het niet meer voorgekomen , maar in het begin standaard bij elk potje dat er iemand freezde.

    En ja hd vol is idd erg irri, heb er zelf een 1tb schijf in zitten maar die zit ook al vol met alleen installs en games

  7. #3357

    Standaard

    Als iemand straks zijn AC 3 wilt ruilen, ik heb RES6 in de aanbieding voor de PS3

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #3358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nee het is op alle consoles tegelijk van heel mn team zowat in clubs.
    Laatste dagen is het niet meer voorgekomen , maar in het begin standaard bij elk potje dat er iemand freezde.

    En ja hd vol is idd erg irri, heb er zelf een 1tb schijf in zitten maar die zit ook al vol met alleen installs en games
    Ben nu ongeveer een week aan het spelen, en inderdaad nog geen enkele keer meegemaakt dat het spel vastliep.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #3359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ben nu ongeveer een week aan het spelen, en inderdaad nog geen enkele keer meegemaakt dat het spel vastliep.

    Is inmiddels wat minder geworden in clubs, maar de meeste hadden er last van.
    Vandaag is gelukkig nieuwe update gekomen

    Tevens kon ik het niet laten om de WIIU met zombieu te bestellen of hoe het spel ook mag heten.
    Ben eigenlijk wel benieuwd wat het allemaal kan , en anders heb ik gewoon een dure nieuwe afstandbediening

  10. #3360

    Standaard

    Hitman Absolution gepre-ordered gameplay ziet er zo vet uit dat ik m nu toch echt wil hebben! Ik heb er zin in
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #3361

    Standaard

    Te koop aangeboden:

    Playstation 3 console. Phat uitvoering. 80GB. Inclusief 1 rode controller. Alle benodigde aansluitkabels aanwezig. Inclusief nieuwe HDMI kabel. Aangekocht December 2009. Inclusief de volgende spellen:

    Red Faction Armageddon
    Tony Hawk Shred inclusief skateboard controller
    U-draw spel inclusief gametablet
    Wet
    Ps2 Singstar Studio 100 (afspeelbaar op PS3)

    Volledige spellen geïnstalleerd op de HD:

    Little Big Planet
    Infamous Festival Of Blood
    Pinball Dreams
    Destruction Derby
    High Velocity Bowling
    Dead Nation
    Super Streetfighter II
    Dinsey The Little Mermaid II
    Wolfenstein 3D
    Syphon Filter 3
    +/-125 Singstar nummers

    De Playstation 3 is ook als Blu Ray speler te gebruiken. Voor de snelle beslisser doe ik er 3 nieuwe Blu Ray films naar keuze bij uit een selectie van 10 titels.

    Dit zeer complete pakket is uiteraard werkend te zien dus bij voorkeur ophalen zodat je ziet wat je koopt. Opsturen ook mogelijk maar uitsluitend tegen verzekerde verzending.

    Gehele pakket mag weg voor 150,- exclusief eventuele verzekerde verzendkosten.






  12. #3362

    Standaard

    Zin in dinsdag! Weer een nieuwe COD. De meesten zullen er op uitgekeken zijn, maar laat dat nieuwe deel maar weer komen! Lekker online knallen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #3363
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mij te druk allemaal dat COD of Battlefield.
    Ik zit nog steeds met smart te wachten op de Skyrim DLCeetjes voor de PS3.

  14. #3364

    Standaard

    Ik ben maar weer aan het pokeren geslagen.
    Freerolls, geen geld overgemaakt. Toch weer wat tickets en wat wisselgeld te pakken
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  15. #3365

    Standaard

    Nieuwe COD speelt weer erg lekker. Goede balans in de MP. SP aktievol als altijd met een best goed verhaal. Kortom, gewoon een leuk nieuw deel in de serie. Weinig vernieuwend, grafisch echt geen topper, maar oh zo lekker!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #3366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik ben maar weer aan het pokeren geslagen.
    Freerolls, geen geld overgemaakt. Toch weer wat tickets en wat wisselgeld te pakken
    Hee leuk man. Ik ben laatst ook weer beetje begonnen. Het begon weer te kriebelen
    Ben nog even aan het uitzoeken waar ik ga spelen. Er is veel veranderd in de laatste jaren. Op veel (bekende) sites zitten er nog maar weinig visjes aan de tafels. Iedereen speelt tight en heeft wel enig idee wat ie doet. Dat maakt het grinden een stuk lastiger. Waar speel jij?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #3367

    Standaard

    Pokerstars.
    Ik merk het aan m'n ranking, ik sta veel hoger dan in andere jaren en heb eigenlijk nog niks gewonnen...lol.
    Er zijn minder spelers en er is een soort pokerschool, daardoor ligt het niveau hoger.
    Ik speel zelf nog steeds alleen freerolls en mini sit&go's en potjes met de kleine bedragen die ik daar mee vang.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #3368

    Standaard

    Tussen al die grote toppers speel ik nu Lego Lord of the Rings, en als je Lord of the Rings fan bent, is dit echt een must have. Wat een fantastische game.

  19. #3369

    Standaard

    Dankzij PlayStation Plus nogmaals Uncharted Golden Abyss aan het spelen op de Vita. Had'm destijds bij launch gekocht maar toen weer verkocht na uitspelen. Blijft toch echt een (zeldzame) topper voor de Vita. Ik vond het toen al een waar spektakel en nu, bijna een jaar later, ben ik er weer helemaal verslingerd aan. Het is eigenlijk zeer triest dat er in de tussentijd gewoon geen enkele game meer is gekomen van dat kaliber. U:GA toont toch echt aan dat de Vita wel degelijk een heel mooi hardwarebeestje is. Zelfs alle touch/camera/tilt sensor meuk werkt gewoon perfect. Normaal voelt dat altijd zo gimmicky en registreert ie maar half wat je doet (AC Liberation anyone...) maar in Uncharted werkt het zo lekker dat ik het eigenlijk zelfs meer gebruik dan de knoppen zelf, en dat is heel zelden. Zo jammer dat niet meer ontwikkelaars de Vita (op deze manier) ondersteunen want er zit dus wel degelijk potentieel in.

    Dan hoor je de mensen wel miepen over het feit dat de Vita zo duur is (valt imo wel mee, als je kijkt wat ie allemaal kan, maar goed, het is best een flinke som) en dat je op je smartphone tablet games kan kopen voor enkele euros maar dat vind ik echt een non-argument. Games zoals Uncharted zijn niet vergelijkbaar met een of andere angry birds meuk.

    Nou heeft de Vita buiten Uncharted en Gravity Rush (ook gratis via ps+ dus degene die kunnen, proberen!!!!) eigenlijk veel te weinig. Call of Duty Black Ops Declassified heb ik hier liggen omdat mijn vriendin graag Cod speelt en ik de PS3 niet afgeef (Battlefield 3 en volgende week Far Cry 3 so she's got no chance of getting console-time XD) en die is zeker zo slecht niet als de reviews doen beweren, multiplayer vooral is eigenlijk best goed en moet eigenlijk niet echt onderdoen voor de console. Maar een echte system seller is dat ook niet.

    Hopen op wat meer ondersteuning, een goeie Final Fantasy (spin-off) is ook altijd welkom. Crisis Core: Final Fantasy VII is mijn favo psp game en ook de God of War games op psp waren toppers dus kom maar op met zulke franchises Sony!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #3370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Tussen al die grote toppers speel ik nu Lego Lord of the Rings, en als je Lord of the Rings fan bent, is dit echt een must have. Wat een fantastische game.

    Speel je dan gewoon letterlijk de verhaallijn na of hoe moet ik me het voorstellen?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #3371

    Standaard

    cod weer dezelfde meuk als altijd. Balans lijkt wel ok qua wapens, league play leuke toevoeging maar teveel afhankelijk van welke malloten je in je team treft, desondanks binnen 2 dagen naar hoogste divisie gepromoveerd. Mp mappen niet echt over te spreken, in black ops 1 zaten betere mappen, en dat geintje met nuketown sloeg nergens op, ook al is die nu wel terug hij komt maar sporadisch voorbij. 10 pick systeem op zich leuk bedacht maar van mij had het oude systeem gewoon in stand gehouden kunnen worden. Leuk tijdverdrijf maar niks vernieuwends, wachten op nieuwe mw en nieuwe battlefeld. Laatste moh was bagger naar mijn mening, te gehaast op de markt gebracht.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #3372

    Standaard

    Morgen ff Hitman Absolution scoren, iemand daar al mee bezig?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #3373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Morgen ff Hitman Absolution scoren, iemand daar al mee bezig?

    Effe stukje gespeeld en het is een top spel.
    Mooie verhaal lijn
    Zeker een aanrader en was vandaag goedkoop bij amazon

  24. #3374

    Standaard

    Mensen die de Wii U nog gaan halen? Ga hem zelf zeker halen, maar weet niet of ik voor de NintendoLand of Zombi U pack gaat.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #3375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mensen die de Wii U nog gaan halen? Ga hem zelf zeker halen, maar weet niet of ik voor de NintendoLand of Zombi U pack gaat.
    Ben geen Nintendo man. Heb ooit de Wii gehad, maar die stond na Super Mario Galaxy 1 stof te happen. Zie ook niet zo'n lange toekomst voor de Wii U eigenlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 135 van 484 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •