De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Che - Part 1 & 2 [Blu-ray Disc]

    Che - Part 1 & 2

    De revoluties van Che Guevara in HD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Toen ik tussen de verschillende hoofdstukken zapte leek het me eerst een aangename film met enkele mooie plaatjes. Maar na een volledige kijkbeurt valt het enorm tegen. Had eerder de indruk naar een tv-documentaire zitten te kijken. Een groot deel van de film had evengoed hier in het bos om de hoek kunnen gefilmd zijn.

    Het zal bij een huurbeurt blijven ...

  3. #3

    Standaard

    Deze wil ik graag eens gezien hebben!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Wel mooi gefilmd hoor en de Boliviaanse jungle, of wat de Boliviaanse jungle moest voorstellen vond ik toch mooi overkomen in HD. Del Toro zet een prachtrol neer. Maar qua verhaalstructuur was het idd nogal docu achtig, maar ook rommelig met name deel 1. Ik heb me eigenlijk nooit echt kunnen inleven in het verhaal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Ik ben het zeker eens met de kritiekpunten, maar vond het toch twee prima films. Deel 2 is iets beter dan deel 1, maar ik ben blij dat het als één worden uitgebracht.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  6. #6

    Standaard

    Ik vond deel één beter, maar dat is vooral omdat ik zelf in Cuba geweest ben. Geweest bij de Moncada kazerne in Santiago de Cuba en ook in Santa Clara waar de trein wagons nog steeds zo liggen. (al zeiden ze wel dat die later verplaatst zijn). Overal in het stadje Santa Clara zitten de kogels nog in de muren.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  7. #7

    Standaard

    Raar dat deel 2 een ander beeldformaat heeft dan deel 1..
    Moet eerlijk zeggen dat ik weinig verwacht van deze film, persoonlijk vindt ik Del Toro nou niet echt een interessante acteur. Zat toevallig gister nog Hunted te kijken, maar het is juist hem die de film een stuk minder maakt, zo houterig dat hij is, en met een gezichtsuitdrukking van nul komma nul (en nee ga me niet vertellen dat dit zo express was, want het is exact dezelfde uitdrukking die hij ook had bv in Traffic en vele andere films).

  8. #8

    Standaard

    Geen best duo deze, niet echt meeslepend met al die doc footage, ook is de BD transfer niet best: de scherpte laat te wensen over en soms zijn de personen nieteens in focus...
    Vroeger had je focus pullers, maar nou met al die akelige handcamera's niet meer blijkbaar...
    Het schijnt "ons" er meer bij te moeten betrekken dat gezwiep, of zou 't gemakzucht zijn?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    ook is de BD transfer niet best: de scherpte laat te wensen over en soms zijn de personen nieteens in focus...
    Dat heeft niets met de BD-transfer te maken, maar gewoon met de film zelf..

  10. #10

    Standaard

    Als ik dat zo lees schaf k deze wel aan op DVD en niet op Blu Ray.
    Het is tegenwoordig standaard om alles maar op hi def te kopen maar soms is het gewoon onzin. Zo denk ik ook met deze titel.

    De DVD zal binnen afzienbare tijd wel rond de 15 euro komen te liggen.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •